Olen syönyt deprakinea kohta vuoden ja nyt on kuukautiset muuttuneet todella epäsäännöllisiksi ja kahdet viimeiset ovat olleet äärimmäisen niukat. onko ne edes oikeat kuukautiset jos tulee ihan nimeksi vuotoa kun normaalisti tulee kuin saavista kaatamalla?? Onkohan tuolla deprakinella vaikutusta asiaan? (syön myös risperdalia, olen syönyt sitä kauemmin)
Kiertoni oli viimeksi jo melkein 50 päivää. normaalisti noin 35.
Kiertoni oli viimeksi jo melkein 50 päivää. normaalisti noin 35.
Vastaukset 2
Vanhimmat
kuukautiskiertoon, niin Deprakine kuin Risperdalkin.
Deprakinen haittavaikutuksiin kuuluu munasarjojenmonirakkulatauti joka taas aiheuttaa kuukautisten epäsäännällisyyttä tai jopa kokonaan pois jääntiä, joten sinuna varaisisin ajan gynekologille joka tarkastaisi ultralla onko munasarjoihisi tullut muutoksia. Itselläni todettiin vuosi sitten munasarjojenmonirakkulatauti kyseisen lääkkeen aiheuttamana. Toivon todella että kyse ei ole siitä vaan jostain muusta..