täällä taas joku lahkojeesus on tehnyt aivan ainutkertaisen keksinnön ja kirjoittelee nimimerkillä "Nasse."
Hihhulin moraali on hihhulin moraalia, kaveri on asettautunut Rositan ja Fritskun tasolle.
tiedoksi
9
355
Vastaukset
- Tunnistaajokaukaa..
Olet laittanut hyvännäköisen naisen kuvan tuohon jotta uskovaisia alkaisi ottamaan pannuun kun mukamas hyvännäkönen nainen moittii heitä! Mutta ei se mitään. me tunnistamme kyllä sinut mieheksi!
-----------------
- nimimerkki
Eihän tossa nyt ole mitään ihmeellistä, sehän on vaan tyypillistä hihhulimoraalia.
Ja siellä ateistipalstallakin ovat monet hellari-hihhulit jääneet kiinni suoranaisista valheista, mutta eipä yksikään niistä ole tajunnut edes hävetä. Sillä eihän hellari ole koskaan hävennyt valheitaan, koska ne tehdään jumalan ja ylevän totuuden nimissä, jolloin saa tietysti valehdellakin.
Vai saako? - on moraalia
heidän omassa hulluudessaan. Lyökää ja lyökää vaikka vitsalla on helluntailainen moraalikäsitys lahkon puhtaudesta ja seurakuntakurista. Varokaa Helluntailaisia! Ovat susia lammasten vaatteissa ja käyvät kuin kiljuvat jalopeurat lammasten keskellä.
- nimimerkki
Minä olen viettänyt koko lapsuuteni ja nuoruuteni hellariperheessä, joten tiedän kyllä tasan tarkkaan mikä on tämä hellareiden moraali.
Kaikki mahdollinen on nähty ja koettu ihan aitiopaikalta ja juuri siksi voinkin kokemuksen syvällä rintaäänellä puhua siitä olemattomasta hellareiden moraalista.
Jos puhutaan vain valheita ja tyhjää paskaa, niin silloin moraalikin on paskanpuhujan ja valehtelijan tasolla, eli alapuolella kaiken arvostelun. Ja siinähän se on hellareiden koko sanoma lyhyesti: valheita ja tyhjää paskaa. - Krusifiksu
nimimerkki kirjoitti:
Minä olen viettänyt koko lapsuuteni ja nuoruuteni hellariperheessä, joten tiedän kyllä tasan tarkkaan mikä on tämä hellareiden moraali.
Kaikki mahdollinen on nähty ja koettu ihan aitiopaikalta ja juuri siksi voinkin kokemuksen syvällä rintaäänellä puhua siitä olemattomasta hellareiden moraalista.
Jos puhutaan vain valheita ja tyhjää paskaa, niin silloin moraalikin on paskanpuhujan ja valehtelijan tasolla, eli alapuolella kaiken arvostelun. Ja siinähän se on hellareiden koko sanoma lyhyesti: valheita ja tyhjää paskaa.No, kait niitä nimikristittyjä voi olla myös hellareitten riveissä, jos ei sitten ollakaan enää elävässä uskossa, vaikka oltaisiin joskus nuorena uskon tielle lähdetty.
Et voi kuitenkaan oman perheesi sisäisten asioiden perusteella todellakaan puhua millään "kokemuksen syvällä rintaäänellä", koska et voi kuitenkaan perustellusti yleistää, että muissa "hellariperheissä" olisi valehtelua tms. epäkristillisyyttä, vaikka itse olisit kotonasi sellaista havainnut. - nimimerkki
Krusifiksu kirjoitti:
No, kait niitä nimikristittyjä voi olla myös hellareitten riveissä, jos ei sitten ollakaan enää elävässä uskossa, vaikka oltaisiin joskus nuorena uskon tielle lähdetty.
Et voi kuitenkaan oman perheesi sisäisten asioiden perusteella todellakaan puhua millään "kokemuksen syvällä rintaäänellä", koska et voi kuitenkaan perustellusti yleistää, että muissa "hellariperheissä" olisi valehtelua tms. epäkristillisyyttä, vaikka itse olisit kotonasi sellaista havainnut."No, kait niitä nimikristittyjä voi olla myös hellareitten riveissä, jos ei sitten ollakaan enää elävässä uskossa, vaikka oltaisiin joskus nuorena uskon tielle lähdetty."
Mitä ihmeen nimikristittyjä? Kaikki minun tuntemani hellarit olivat nimenomaan palavasieluisia tosi kristittyjä ja uudestisyntyneitä sellaisia, ainakin omien sanojensa mukaan.
"Et voi kuitenkaan oman perheesi sisäisten asioiden perusteella todellakaan puhua millään "kokemuksen syvällä rintaäänellä", koska et voi kuitenkaan perustellusti yleistää, että muissa "hellariperheissä" olisi valehtelua tms. epäkristillisyyttä, vaikka itse olisit kotonasi sellaista havainnut."
Vanhempani toimivat korkeissa asemissa paikkakunnan hellariseurakunnassa ja erilaisia kokouksia pidettiin jatkuvasti meillä kotona, kun meillä oli iso tilava omakotitalo. Niinpä minulla oli "suuri ilo" tutustua erittäin suureen joukkoon hellareita, käytännössä kai lähes kaikkiin paikkakunnan hellareihin. Ja sama valehtelu ja epäkristillisyys päti täsmälleen samalla tavalla myös kaikkiin heihin, ei siis mitään eroa.
Mutta hellarilogiikassa valehtelua ja valheiden systemaattista syöttöä ei pidetä pahana, jos tämä tehdään hellareiden sanoman edistämiseksi. Siis tämä vanha kunnon "tarkoitus pyhittää keinot" -moraali, jossa krisselit yleensäkin ovat aina kunnostautuneet. Ja mikä ulkopuolisen silmin tarkasteltuna tuntuu aina yhtä kuvottavalta, etenkin kun sitä suoltavat ihmiset jotka väittävät olevansa moraalisia esikuvia ja täydellisen nuhteettomia ihmisiä.
- Oraali-Moraali
Mitä yhteistä on Nassella ja erotuomarilla?
- ne molemmat osoittelee toisten virheitä ja molemmilla on pakassa kaksi korttia.
Erotuomarilla keltainen ja punainen, nassella uskismoraali ja uskislogiikka.
Eroja onkin sitten hieman enemmän puolueettomuudessa. - nasse-seta
nassella kyllä elintoimin ovat kutakuinkin kunnossa, mutta kun niillä ei ole käyttöä kuin yksinäisyydessä. halu olisi tutustua ihmiseen mutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001