jos oisin miljonääri niin uisin kullassa, ja olisin kolikkokylvyssä,niin kuin esikuvani.
Roope-Ankka vaurauden ja kiskuri toiminnan isä,joita muiden tulee kunnioittaa.
Aina pitää olla yksi veljen poika jota voi höynäyttää, ja se on mukavaa! kun tietää että sekin veljen poika tuo ilmaiseksi rahaa taloon.
Jota on muutenkin yllin kyllin, mutta ei koskaan liikaa. Aina pitää olla isoin askelin muita edellä, ja viedä toisilta sopimukset sekä mahikset rikastumiseen.
Ei puutu kuin se ns.hannu hanhi joka vielä onnellaan lisää tulojani, onnekkailla kaupoillani
hankin itselleni lisää oma hyväisyyttä.
Jota lisään sinne pohjattomaan rahasäiliööni!
Se on pohjattoman rikastumisen periaate, mitä minulla on sitä ei pidä muilla ollakaan.
Kateelliset vain kolkuttavat minun isoa panssari ulkoovea, jossa on mitä parhain äänen eristys. Jollaista saa hakea sehän on tehtykin titaanista, ja sisäpuoli valettu 200 euron seteleillä koho kuvion muotoon.
Sinne on myös tehty noidan kestävä varustus, koska eräs! paha noita akka yrittää aina viedä minun ensi lanttiani.
Sekä maa-alue jossa säiliöni sijaitsee, on valettu 200 neliötä betonia. Ettei se ilkeä ryhmä joka kutsuu itseään Karhukoplaksi pystyisi, millään ilveellä porautumaan sisälle säiliööni.
kuin Roope-Ankka konsanaan!
Matti3P
1
963
Vastaukset
- MMS
OLISI UPEAA OLLA KULTA-INTO-PII JA SELLAINEN MIES JOKA ENNEN KAIKEA HALUAISI OLLA MYÖS RIKAS
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411701Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971151Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3221129Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231073Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571063- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12885Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21853