Serranon perhe -ohjelmasta!!

_nompparelli_

Onko kenelläkään tietoa siitä, kuinka monen jakson verran Serranon perhe- niminen ohjelma jatkuu Yle 1:llä? Olen jäänyt siihen koukkuun ja jollen pysty katsomaan sitä, ainakin nauhoitan.. Wikipediasta löysinkin jo jotain tietoa ohjelmasta ja tiedän kuinka monta tuontanto kautta sitä on tehty, mutta missään ei lukenut kuinka monta tuotantokautta yle esittää..Mur! Joten jos luet tätä viestiä ja tietoa löytyy, vastaa! Sen tiedän jo, että Marcosia esittävä komistus on laulaja ja tunnari on hänen omaa "käsialansa"..Mutta olisi vielä ihana tietää mitä muita lauluja hän on tuttanut kuin vain laulun "Uno mas uno son siete" ja että mistä näitä kyseisiä kappaleita voisi kuunnella tai vaikka polttaakkin..(laillisesti tietysti..)

Viestini on pitkä, mutta täyttä asiaa! Kiitos jo etukäteen, vaikkei kukaan vastaisikaan..

427

205573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • los serrano

Totta, viestisi oli täyttä asiaa. olen myös itse täysin rakastunut tähän sarjaan. Aivan ihana! Se, mitä olen kuullut,että yle on ostanut 65 jaksoa, eli 31.8 asti, ja sen jälkeen ei tietoa. voi olla, että jatkuu vasta seuraavana kesänä, tai aikaisemminkin. Eli melkein 3. kauden loppuun ehtivät näyttää.
      Sitten Fran Pereaan, näin alustavasti kappaleita voi kuunnella youtubesta, hakusanaksi vaan "fran perea", mutta häneltä on tullut kaksi albumia, nimeltään "La chica de la habitación de al lado" ja "Punto y aparte". Ensimmäisessä näistä ovat kaikki los serranos-laulut. Ainoa paikka, jonka olen löytänyt, olis tuo mtv3store, josta voi ladata laillisesti sellaisen kokoelmalevyn vuodelta 2006. Osoite: http://download.mtv3.fi/Album.aspx?id=D7D13049-7B30-4441-B520-FD7615DBBDCC

• jee

serranon perheeseen ajauduin näin ohjelman pariin: Olin reissussa ja yhtäkkiä tulin kipeäksi ja mikäs siin kuin pari päivää makoilin sohvalla ja teevee auki kunnes alkoin joku nuorukainen pukata espanjaksi jotain rytmikästä kipaletta no sitähän minä siinä seurailin ja heti ensimmäisen kymmensekunttisen aikana olin jo koukussa ohjelmaa olen katsonut joka jakson ja ohjelma aina yhtä loistava eikä sitä voi olla katsomatta

• los serrano fani!

Tietääkö kukaan mistä saisi 1 más 1 son 7 kappaleen muutakin kuin mtv3 storesta. Onko kukaan löytäny sitä netistä jotta sen voisi ladata ilamiseksi?

• Auttaja
        los serrano fani! kirjoitti:

Tietääkö kukaan mistä saisi 1 más 1 son 7 kappaleen muutakin kuin mtv3 storesta. Onko kukaan löytäny sitä netistä jotta sen voisi ladata ilamiseksi?

kovalevy.org

• los serrano

voi kerto mistä saa kuunella fran perean kappaleita(marcos)mee youtube ja kithoitta siihen 1 mas 1 son 7

• VAstaaja <3

SErranon perhe on sarja johon olen itsekkin koukussa . Se jatkuu taas syyskuusssa joten ei hätiä mitiä! =)

• GUILLE<3

osta levy, lataa joku musaohjelma tai pyydä joltain kaverilta.

• Tete ja guille-fani
        VAstaaja <3 kirjoitti:

SErranon perhe on sarja johon olen itsekkin koukussa . Se jatkuu taas syyskuusssa joten ei hätiä mitiä! =)

jes!!! Serranon perhe on niin mainio sarja

• urpå

Urpo tajuutko et sen voi vaikka ladata kazaasta emulesta dc lime wirest ...

• Puumanne
        VAstaaja <3 kirjoitti:

Eikös serranon perheen tuotto lopetettu 7.tuotantokauteen?
        Olisi kyl ollu kiva nähdä niitä lisää,älyttömän hyvä sarja :((

• Katso mihin vastaat
        Puumanne kirjoitti:

Eikös serranon perheen tuotto lopetettu 7.tuotantokauteen?
        Olisi kyl ollu kiva nähdä niitä lisää,älyttömän hyvä sarja :((

Idiootti. Vastasit vuoden 2007 viestiin ja kyllä, se jatkui vuoden 2007 jälkeen kuten sanottiinkin.

• opettaja Raquelia?

Kuka näyttelijä on tuo joka esittää tällä viikolla esitettävissä jaksoissa opettajana toimivaa Raquelia?

• los serrano

• tiedosta!

• TV-KATSOJA

• Raquelonkaunis
        los serrano kirjoitti:

Elsa Pataky
        http://www.imdb.com/name/nm0665235/

näin Patakyn Serranon perheessä, hänestä tuli suosikki-näyttelijäni ja mielestän hän on maailman kaunein nainen!

• derinho
        TV-KATSOJA kirjoitti:

GUILERMO SERRANO TUO MIELEENI VÄLILLÄ OMANI PIKKUVELJENI

VÄHÄKS PARAS LEFFA TOI LOS SERRANO (SERRANON PERHE) ENÄÄ ON JÄLJELLÄ NOIN 30 JAKSOA JÄLJELLÄ SEN JÄLKEEN ENSI KESÄLLÄ SITTEN... PARHAAT NÄYTTELIÄT OVAT MINUN MIELESTÄNI Guille serrano , mari tete capdevila ,marcos serrano ,eva capdevilla ,africa,raul lopez ,santiago serrano ,diego serrano ,lucia capdevila ,carmen capdevila ,fiti lopez ,candela lopez ,currito serrano ja chuky paras sarja elokuva ikinä suosittelen

• Serranofani1
        derinho kirjoitti:

VÄHÄKS PARAS LEFFA TOI LOS SERRANO (SERRANON PERHE) ENÄÄ ON JÄLJELLÄ NOIN 30 JAKSOA JÄLJELLÄ SEN JÄLKEEN ENSI KESÄLLÄ SITTEN... PARHAAT NÄYTTELIÄT OVAT MINUN MIELESTÄNI Guille serrano , mari tete capdevila ,marcos serrano ,eva capdevilla ,africa,raul lopez ,santiago serrano ,diego serrano ,lucia capdevila ,carmen capdevila ,fiti lopez ,candela lopez ,currito serrano ja chuky paras sarja elokuva ikinä suosittelen

Tuossapa oli pitkä lista, mutta harmi, että siinä ei ollut omaa suosikkiani, eli Raquelia, joka on harmikseni lähtenyt jo sarjasta.

• Marcos & Eva
        Serranofani1 kirjoitti:

Tuossapa oli pitkä lista, mutta harmi, että siinä ei ollut omaa suosikkiani, eli Raquelia, joka on harmikseni lähtenyt jo sarjasta.

Missä jaksossa Marcos ja Eva alkaa taas seurustelee...
        Kiinnostaa vaan niin vietävästi.
        Voisko joku kertoo

• Eva&Markos
        Marcos & Eva kirjoitti:

Voisko joku kertoo

En tiiä ja muaki kiinnostais tietää.Markos ja Eva on nii hyvä pari,mut niin on myös Tete ja Guille.millon muuten sarja jää tauvolle?

• los serrano
        Marcos & Eva kirjoitti:

Voisko joku kertoo

suurinpiirtein, pysyvämmin jaksossa 55, on siinä jotain jo ennen sitä, mutta aina siihen tulee joku este.

• mikuro*

en tiä kuka esittää sitä.. mut sitä ei ainakaa oo näytetty nyt pitkää aikaan siin ohjelmas. :/

ainakin se oli nätti :)

• Yleen yhteyttä

Laittakaa palautetta YLElle, että lähettäisivät loputkin tuotantokaudet! Eivät ole vielä päättäneet, jatkavatko esittämistä! Katsovat ensin, millaisen vastaanoton sarja on saanut.

Täältä voi laittaa asiallista palautetta:

http://www.yle.fi/ulkomaiset/palautetta2.php

• marcos ja eva...

myydäänkö frank perean levyjä kaupoissa??

• Serranon familia fani

ylelle palautetta. Ja jos serranoa ei enään näytetä niin loppuu koko Ylen kanavien katselu siihen. Eikö tekis tiukkaa koska sieltä ei mitään tule muutenkaan paitsi tämä sarja joka on ihan helmi!!!!!!!!!

• Serranofani1
        Serranon familia fani kirjoitti:

ylelle palautetta. Ja jos serranoa ei enään näytetä niin loppuu koko Ylen kanavien katselu siihen. Eikö tekis tiukkaa koska sieltä ei mitään tule muutenkaan paitsi tämä sarja joka on ihan helmi!!!!!!!!!

Minäkin olen sitä mieltä, että Serranon on Ylen ainoa hyvä ohjelma. Jos sitä ei tulisi, en katsoisi Yle:ä ollenkaan. Mutta minun mielestäni serranon perhe on parempaa, kuin helmi. Kuvailisin sitä paremminkin jalokiveksi.

• @ino
        marcos ja eva... kirjoitti:

Serranojen espanjan kielinen sivu on http://www.losserrano.telecinco.es/... valitettavasti sieltä ei löydy kuvia marcosista ja evasta... ;( toivottavasti he eivät lähde sarjasta.

• apo35

Se ei ole frank perea!! -.-'' vaan Fran perea ..

• Nimetön

• Nimetön
        Serranon familia fani kirjoitti:

Jos serranot loppuu ei ylellä todellakaa ole mitään katsottavaa! Joten toivottavasti yle jatkais serranojen lähetystä.

• bde
        @ino kirjoitti:

Serranojen espanjan kielinen sivu on http://www.losserrano.telecinco.es/... valitettavasti sieltä ei löydy kuvia marcosista ja evasta... ;( toivottavasti he eivät lähde sarjasta.

Serrano alkaa uusintoina viikonloppusin. Mutta Serranot jatkuu ens kesällä uusilla jaksoilla. Pakko sanoo, että on todel hyvä sarja. :)

• milano-

mikä frank perea?
        Mun mielest se o fran perea. : DD

• tug

se mikää frank perea oo. fran perea! perse

• Marienhof

cd:itä on myynnissä ainakin cd-universessa ja amazon.comissa ja monessa muussakin nettikaupassa.

• Raquelonkaunis

jaksossa Marcos eli Perea lauloi yhtä hyvää laulua ja ajattelin kysyä, että mistäköhän se löytyisi. Olisi hauska kuunnella uudestaan.

• --petra--

no senhän voi kuunnella vaikka osotteessa: www.youtube.com sinne pistät niin varmasti löytyy !!! :D

• Joekre

Eipä tuo mielestäni mitenkään mielenkiintonen ole, aika sekavakin. Ainoostaan Sánchezien siskosten (Teté ja Eva Capdevila) takia tuota katson pikakelauksella.

• Koukuttunut!

No, ei se mitenkään sekava ole, hyvinkin ovat henkilöhahmot samoja joka jaksossa. Uusioperheessä toki tapahtuu paljon, mutta jos ei ole tottunut seuraamaan montaa juonta samaan aikaan, se voi olla tietenkin vaikeaa.

Kerrankin sarja, jossa on henkilöitä ja tarinaa vähän kaikille, murkuille, nuorille, aikuisille ja eläkeläisillekin :-), tarinaa on komediasta tragediaan ja hienovaraiseen seksuaalisuuteen, koulumaailmasta ihmissuhteisiin ja jalkapalloon...

Hieno sarja. Toivottavasti YLE näyttää kaikki tuotantokaudet!

• girl.with.attitude

minulla ei ikävä kyllä ole sinulle vastausta serranojen perhe ohjelmasta, mutta ajattelin vastata, koska olen itsekin jäänyt siihen koukkuun enkä ole missannut vielä yhtään jaksoa ja pelottaa jo ajatella kun heinäkuussa lähden lomalle ulkomaille, että miten saisin missatut jaksot nähtyä... :S luultavasti sarja tulee vain kesän ajan, koska siitä ei ole muutakaan tietoa, se on kyllä aivan huippu :) luetkos itse espanjaa?

• Marcosfani

Olin juuri etelässä lomailemassa ja on jäänyt katsomatta jaksoja. Voisiko niistä jostain ladata tai myydäänkö DVD:tä?

• kiinnostaisi
        Marcosfani kirjoitti:

Olin juuri etelässä lomailemassa ja on jäänyt katsomatta jaksoja. Voisiko niistä jostain ladata tai myydäänkö DVD:tä?

Minäkin olisin halukas tietämään, voiko kyseistä sarjaa ladata tai ostaa mistään? Nauhoittaminen ei onnistu kun en videoita omista, saatika tallentavaa dvd soitinta :)

• Los.Serrano

Jos sulla on tallentava digiboksi nii pistä kaikki ne sinne boksin kiintolevylle, jos sulla on videot nii nauhoittaa kasetille mut digi boksi on parempi mulla kävi niin että lähin vain viikoksi reissuun ja piti nauhoittaa ritari ässät nauhalle nii viimenen jakso katkes keskeltä ja jos on pitempään niin ei noita serranojakaan kaikkia yhdelle kasetille mahdu.
        SERRANOT ON PARASTA MAAILMASSA YLE EI SAA LOPETTAA NIITÄ!

• Serrano fani
        kiinnostaisi kirjoitti:

Minäkin olisin halukas tietämään, voiko kyseistä sarjaa ladata tai ostaa mistään? Nauhoittaminen ei onnistu kun en videoita omista, saatika tallentavaa dvd soitinta :)

Sarja uusitaan syksyllä ja olen kuullut, että tuotantokausia voisi ostaa ainoastaan espanjasta ilman tekstitystä.

Tarkemmat tiedot sarjan uusimisesta:
        http://www.yle.fi/ulkomaiset/sarjat_ao2.php?id=730

• -chica-

ovat ehdottomasti yksi lempisarjoistani näin kesällä. Opiskelen espanjaa, muutenkin espanjalainen elämänmeno kiehtoo minua.

• yks fani vaan

kerrankin semmoinen sarja jota kaikki perheenjäsenet voivat katsoa yhdessä,aina pienemmästä vanhimpaan!
      Ja meillä ainakin kaikki ovat jääneet koukkuun koko sarjaan ja kaikilla on herätyskellot soimassa yhdeksän pintaan että kerkeevät nousta katsomaan sarjaa,eli aamu alkaa meillä serranojen katselulla.....ja jos joku ei kerkeä katsoa niin hänelle otetaan videolle,mutta jokaisen on nähtävä päivän jakso :)
      Olen jostain lukenut että tätä sarjaa esitettäisiin elokuun loppuun asti....toivottavasti saa jatkoa!!!!!

• tulee...

Serranon perhe tulee 2 kertaa päivässä, uusinta klo 12.55(ei tarvitse laittaa kelloa soimaan niin"aikaisin") =)

• yks fani vaan
        tulee... kirjoitti:

Serranon perhe tulee 2 kertaa päivässä, uusinta klo 12.55(ei tarvitse laittaa kelloa soimaan niin"aikaisin") =)

että tulee kaksi kertaa päivässä...mutta mieluummin katsotaan koko perheen voimalla aamuisin.päivällä yleensä kaikilla on omaa ohjelmaa...eikä telkkarin ääreen keräänny koko perhettä.
        Aamukin lähtee hyvin käyntiin kun katsoo serranoita ja samalla syö aamupalaa :)
        Iltapäivisin ei sitten enää tarvitse vilkuilla kelloa yhtenään....että koska alkaa ohjelma jne

• Ihana Serranon perhe

Laittakaa sitä palautetta YLElle, että lähettäisivät myös loput jaksot! Odottavat kansan vastaanottoa, ennenkuin ostavat ne loput! Ei montaa sanaa tarvitse kirjoittaa, joten ei ole suuri vaiva.

Eivät tiedä suosiosta YLEllä, jos sinne ei laita palautetta!!!!

Nyt kirjoittamaan:

• heksu

itseki olen katso nut sarjaa jo jonkin aikaa ja olen aina joka aamu yhdeksältä pystyssä katsomassa Serranon perhettä en voi elää ilman sitä joe en katso aamun jaksoa harmittelen koko päivän ettei tullut nähtyä.

t:serrano fani

• Raquelonkaunis

sekä aamulla tulevan jakson, että uusinnan. Tuleekohan serranon perheestä dvd:tä. Semmoinen pitäisi saada!!!

• bjjj

kävin serranojen Espanja sivuilla jatkoa tulee

• Los.Serrano

Tiesitkös että serranot tulee myös klo 13:00 - 14:15 aikana. Mä katon ne silloin, niin ei tarvitse herätä aikaisin. Se on kuitenkin sama jakso kuin aamulla (uusintana aamulta).

• Serrano fani

• ^serranon katselija.

Sama, juttu, koukkuu on jääty, yks parhaimmista sarjoista :D

• riitai

Olen ihastunut Sarjaan.Aivan ihana,vilpitön,saanut mut kyyneliin.Toista kuin Kauniit ja rohkeat ym. muut Amerikkalaiset hömpät joissa teeskennellään.Lisää tän tyyppisiä sarjoja,ei Amerikkalaisia!Toivottavasti jatkuu vielä pitkään!

• katon joka aamu!!

(otsikko)

• MasterGormo

sekä aamulla tulevam jakson, että uusinnan.

• Niinu :)
        MasterGormo kirjoitti:

sekä aamulla tulevam jakson, että uusinnan.

Mulla taas on tapana nauhoittaa aina joka päivän jakso, ja saatan kattoa saman jakson useampaan kertaan sit illalla :D

• eva y marcos

vastausta en tiedä kysymykseesi mutta vastaisin kysymyksellä..
      missä levyjä myydään joista puhuit ja missä niitä voi kuunnella???
      olisin itse kiinnostunut. jäin myös meinaan koukkuuun...

• skoda

Kyllä Serranon perhe on todella hyvä jakso. Minäkin olen ihan koukussa siihen sarjaan.

• hande86

Milloin sarjan ensimmäinen jakso esitettiin? :)

• los serrano
        hande86 kirjoitti:

Milloin sarjan ensimmäinen jakso esitettiin? :)

ma 4.6.2007

• katsoja

Itekkin haluisin tietää koska tätä on alettu esittää. Muutama päivä sitte huomasin tän ja on tullu katottua. Hyvältä vaikuttaa näkemäni perusteella :)

• DONKKI

Olen inhonnut kaikkia jenkki sarjoja yli kaiken.
      Serranon perhe-ohjelma on kyllä saanut mut koukkuun kerrankin johonkin sarjaan. Se on mainio, älykäs ja opettavainen loistava sarja.
      Kyllä myös sakasalaiset, ranskalaiset sekä engelsmannitkin osaavat hommansa, mutta ei näin koukuttavasti kuin Serranon perhe. Hienoa Yle.

• serrano fani

olisko kellään tietoa onko tulossa dvd boxeja? on kyllä mahtava saraja. olis kiva jos sen sais dvdeelle eli onko jollaki tietoo onko tulossa?

• santi

mäki oon ajattellu et onkohan tulossa dvd:lle. sanokaa ihmeessä jos on jotain tietoo

• Blaugrana
        santi kirjoitti:

mäki oon ajattellu et onkohan tulossa dvd:lle. sanokaa ihmeessä jos on jotain tietoo

en ole koskaan ollut koukussa mihinkään sarjaan, mutta serranot kolahti kerrasta. jos yle näyttää koko sarjan, niin maksan kyl tv-lupani ihan kitisemättä. jotenkin aamu alkaa mukavasti serranojen parissa, ja jos on duunissa,niin onneks pystyn sielläkin sitä sivusilmällä seuraileen.
        jos ton dvd:nä sais jostain, niin ostan varmasti

kaikki vaan laittamaan palautetta ylelle!! minä kävin jo :)

• Pettynyt

Olen jäänyt koukkuun ohjelmaan mutta todella ärsyttävää kun ylen kanavilla ei ole kolmeen päivään ollut tekstitystä..
      Onko muilla digiboxien omistajilla sama "vaiva"??

• jep jep

ohjelma kun alkaa niin mulla ei näy tekstityksiä mutta kun käytän boxista virtoja pois niin alkaa pelittämään.

Itse ohjemasta vielä. Se opettaja on aika namu johon Marcos on ihastunu. Mikähän tämän kaunottaren nimi on?

• Gusta Los Serrano
        jep jep kirjoitti:

ohjelma kun alkaa niin mulla ei näy tekstityksiä mutta kun käytän boxista virtoja pois niin alkaa pelittämään.

Itse ohjemasta vielä. Se opettaja on aika namu johon Marcos on ihastunu. Mikähän tämän kaunottaren nimi on?

No ei vaiskaan. Elsa ei todellakaan ole ruma nainen.

Elsan sivut löytyy tästä

http://www.elsapataky.com/

• Raquelonkaunis
        Gusta Los Serrano kirjoitti:

Elsan sivut löytyy tästä

Olen käynyt pari kertaa kyseisellä sivulla ja lähetin fanipostiakin, sillä hän on mielestäni kaunein näyttelíjä.

• Mml
        Gusta Los Serrano kirjoitti:

Elsan sivut löytyy tästä

NO NÄTTI OLI...

• Los.Serrano

Se voi vaikka olla niin että sulla ei ole tekstitys digiboksissa päällä. Sen pitäis saada jostain menusta päälle en tiiä sit kaikista bokseista. Tekstitys pitää olla päällä että ylen tekstit näkyisi en tiiä miks muiden kanavien tekstit näkyy ilman :S.

• pupu85

Serranon Perhe sarjaa voi katsella jopa ilman tekstitystä vaikka en ymmärrä sanaakan espanjaksi:) Sarjaan jää todella koukkuun!!
        Montako tuotantokautta on olemassa? Tietääkö joku jos ohjelma on tulossa dvd:lle? Aikaisemmin olin koukussa Frendit sarjaan, mutta kun näin Serranon perhe sarjan Frendeillä ei enää ole merkitystä! Ja luulin että frendejä parempaa sarja ei ole, mutta kyllä on! SERRANON PERHE ON MAAILMAN PARAS SARJA!! Hyvä Yle!!!!

• pupu85

Serranon Perhe sarjaa voi katsella jopa ilman tekstitystä vaikka en ymmärrä sanaakan espanjaksi:) Sarjaan jää todella koukkuun!!
        Montako tuotantokautta on olemassa? Tietääkö joku jos ohjelma on tulossa dvd:lle? Aikaisemmin olin koukussa Frendit sarjaan, mutta kun näin Serranon perhe sarjan Frendeillä ei enää ole merkitystä! Ja luulin että frendejä parempaa sarja ei ole, mutta kyllä on! SERRANON PERHE ON MAAILMAN PARAS SARJA!! Hyvä Yle!!!!

• slaaa

Olen kanssa jäänyt koukkuun, aivan loistava sarja, harmittaa kun en ihan alusta nähnyt, mutta onneksi aika pian tajusin! loistavaa, toivottavasti näytetään ylellä muitakin tuotantokausia! :)

• Koukuttunut

Ja se on laholatva mänty joka sanoo tätä sarjaa huonoksi. Paras sarja mitä I K I N Ä olen katsonut.

• jonzka- .-
        Koukuttunut kirjoitti:

Ja se on laholatva mänty joka sanoo tätä sarjaa huonoksi. Paras sarja mitä I K I N Ä olen katsonut.

Joo ekat jaksot joita katoin ihan sattumalta oli jtn 15-20 mutta sen jälkeen oon kattonu joka jakson ja olen nyt ihan koukussa tähän ohjelmaan. Tää on ihan paras sarja mitä oon IKINÄ kattonu.. :) heh :) toivotaan että tää sarja jatkuu PITKÄÄN :)

• Los.Serrano
        jonzka- .- kirjoitti:

Joo ekat jaksot joita katoin ihan sattumalta oli jtn 15-20 mutta sen jälkeen oon kattonu joka jakson ja olen nyt ihan koukussa tähän ohjelmaan. Tää on ihan paras sarja mitä oon IKINÄ kattonu.. :) heh :) toivotaan että tää sarja jatkuu PITKÄÄN :)

saa kyllä torrent sivustoilta ladattua mutta huono homma on että siinä on osattava espanjaa aika hyvin koska tekstejä niihin ei varmaankaan heru.

• tiedoksi
        Los.Serrano kirjoitti:

saa kyllä torrent sivustoilta ladattua mutta huono homma on että siinä on osattava espanjaa aika hyvin koska tekstejä niihin ei varmaankaan heru.

uusimpia serranon perheen jaksoja saa toki ladattua torrent sivujen kautta,mutta vanhempia,eli siis tällä hetkellä ylellä esitettäviä jaksoja en ainakaan minä löydä.ja on totta että tekstejä noihin jaksoihin on varmasti melko turha odottaa.

• hrkerghjsrsxjd

Lähdemme mökille enkä nää sarjaa ainakaan kahteen viikkoon!!! Löytyisiköhän tuotantokausia myytävänä??

• oli samantapainen

perhe? Isä oli lääkäri,sillä oli kotiapulainen,jolla oli poikaystävä,sama kuin tässä se se isän ja isän veljen kaveri,sitten oli serkun lapsi asumassa,pari omaa,tyttöystäviä jne,isoisä....sitten se sairaalan porukka kans oli paljon..

• ihan parhautta!
        oli samantapainen kirjoitti:

perhe? Isä oli lääkäri,sillä oli kotiapulainen,jolla oli poikaystävä,sama kuin tässä se se isän ja isän veljen kaveri,sitten oli serkun lapsi asumassa,pari omaa,tyttöystäviä jne,isoisä....sitten se sairaalan porukka kans oli paljon..

Kyllä Serranon perhe päihittää Perhelääkärin mennen tullen ja palatessa! Vaikka sekin kyllä on aivan mainio sarja. Mut Serrano.. ei tälle löydy ees läheltä hipovaa adjektiivia!

Kävinki jo YLElle laittaan vähä palautetta.. :D en ihan alusta saakka kyenny seuraamaan sarjaa, mut juhannuksen kieppeillä jäin jo koukkuun ekakerrasta ku sarjaa näin. DVD-boxit täytyy hankkia, suomennoksella tai ilman. Muutenki, kyllä espanjalaiset osaa tehä parempaa tv-viihdettä ku amerikkalaiset koskaan!

• KOIRAHULLU
        ihan parhautta! kirjoitti:

Kyllä Serranon perhe päihittää Perhelääkärin mennen tullen ja palatessa! Vaikka sekin kyllä on aivan mainio sarja. Mut Serrano.. ei tälle löydy ees läheltä hipovaa adjektiivia!

Kävinki jo YLElle laittaan vähä palautetta.. :D en ihan alusta saakka kyenny seuraamaan sarjaa, mut juhannuksen kieppeillä jäin jo koukkuun ekakerrasta ku sarjaa näin. DVD-boxit täytyy hankkia, suomennoksella tai ilman. Muutenki, kyllä espanjalaiset osaa tehä parempaa tv-viihdettä ku amerikkalaiset koskaan!

G SERRANO
        TETE
        DIEGO
        FITI
        SANTIAGO
        CURRO
        OVAT MAINIOITA
        EVA
        MARCOS
        CANDELA < JOKA ON LIIAN TIUKKA TÄTI....

• Serranos-fani
        oli samantapainen kirjoitti:

Tosiaan tulee seuraavan kerran Teemalta lauantaina iltapäivällä.
        Hyvä sarja, perheen sisäkön poikaystävää näyttelee Serranosissakin oleva Fructuoso.

• mä voin kertoo

jos yle näyttää elokuun loppuun serranoja se on suunnilleen 3kautta. eli voi hyvin olla että suomessa jää näyttämättä toistaiseksi vain 1 kausi, koska sarja vetelee jo viimeisiään. en nyt ala mitään juonikiemuroita paljastaa, mutta neljänteen kauteen saattaa tyssähtää =( tämä ei siis ole mielipiteeni vaan tilannekatsaus. olen aina pitänyt serranoista.

• Marienhof

jäisi vain yksi kausi? Nythän ohjelmaa on tehty jo kuusi kautta Espanjassa.

• Yks vaan &lt;3

Mäkin tykkään serranon perhe ohjelmasta mutta en yhtään tiijä mist sen Marcosii esittävän laulajan lauluja vois polttaa tai kuinka monta jaksoo yle vielä näyttää.:(

• eryhh

tietääkö kukaan koska Raquel lähtee sarjasta? se on hyvä juttu tossa sarjassa.

• Raquelonkaunis
        eryhh kirjoitti:

että hänen pitäisi lähteä maanantaina, mutta se on koko sarja huonoin juttu. En ole enää kovin kiinnostunut sarjasta, kun Pataky lähtee

• etsiskelen
        Raquelonkaunis kirjoitti:

että hänen pitäisi lähteä maanantaina, mutta se on koko sarja huonoin juttu. En ole enää kovin kiinnostunut sarjasta, kun Pataky lähtee

Tietääkö kukaan onko suomessa myynnissä sarjan dvd:eitä?

• mmm

Ei koko sarjassa enää mitään järkeä ole jos Raquel eli Elsa Pataky lähtee pois... :|

• Yks vaan &lt;3
        eryhh kirjoitti:

En tiiä kuinka kauaa Raquel on siinä mutta mustaki se on tosi hyvä näyttelijä.

• Evanpuolella

Onko jonkun mielestä se Raquel muka paras henkilö sarjassa?
        Ja että huonoin juttu on se kun se esiintyy vain noissa 11 jaksossa?

Kuulkaas Eva on miljoona kertaa kauniimpi ja parempi.
        Eli siis tätä myöten sanoisin että hänen lähtönsä kesken sarjan on huonin mahdollinen juttu mitä voi sarjan osalta tapahtua.

• MasterGormo
        Yks vaan &lt;3 kirjoitti:

En tiiä kuinka kauaa Raquel on siinä mutta mustaki se on tosi hyvä näyttelijä.

lähtee ensi maanantain jaksossa...

• MasterGormo
        Evanpuolella kirjoitti:

Onko jonkun mielestä se Raquel muka paras henkilö sarjassa?
        Ja että huonoin juttu on se kun se esiintyy vain noissa 11 jaksossa?

Kuulkaas Eva on miljoona kertaa kauniimpi ja parempi.
        Eli siis tätä myöten sanoisin että hänen lähtönsä kesken sarjan on huonin mahdollinen juttu mitä voi sarjan osalta tapahtua.

on sarjan kaunein henkilö ja hän on suosikki-näyttelijäni, mutta se on minun mielipiteeni ja tuo on sinun mielipiteesi. Ei se maailmaa kaada jos tällaisesta asiasta ollaan eri mieltä...

• ekk

toisaalta niitä 5:ta tai ainakaa 6 tuottista ei välttämättä tarvis näyttää kun ei siä oo marcosia ja evaa ja raquelia ja ketä muita sieltä nyt lähteekää niin se vois tuntua vähä tylsältä..

• Yks vaam&lt;3
        MasterGormo kirjoitti:

lähtee ensi maanantain jaksossa...

Ok.Tyhmää!!! :(

• SerranonPerheRulez

Hei. Näillä näkyminhän Serranon perhe - ohjelma lopetettaisiin jaksoon nro 65, eli 31. elokuuta.

http://www.adressit.com/serranonperhe

Tuossa linkki adressiin, jotta Serranon perheen näyttäminen YLE:llä jatkuisi.

Toivottavasti tulisi mahd. paljon nimiä alle.

Levittäkää myös linkkiä muille :)

• Jesus carballo
        eryhh kirjoitti:

Candelalle.se on merkattu tuonne vanhoihin näyttelijöihin siellä kotisivuillaan

• serrano-fani&lt;3
        ekk kirjoitti:

toisaalta niitä 5:ta tai ainakaa 6 tuottista ei välttämättä tarvis näyttää kun ei siä oo marcosia ja evaa ja raquelia ja ketä muita sieltä nyt lähteekää niin se vois tuntua vähä tylsältä..

joka paikassa puhutaan jostain raquelista! kuka hän on ? onko mulla jäänyt jotain pois kun en yhtään tiedä.... :)

• SerranoFANteam*www.serranof...

Elikkäs laitettuani YLE:lle palautetta, niin kysyin mihin asti tätä näytetään: "Sarjaa esitetään 31.8 asti (eli jäljellä on vielä reilut 40 jaksoa)"

Elikkä jos haluatte taistella ohjelman puolesta että se jatkuisi syksylläkin, LAITTAKAA hyvät ihmiset palautetta ylelle!
      Mitä enemmän palautetta tulee, sitä parempi tod. näköisyys nähdä sitä vielä syksylläkin ettei jäisi nyt pahaan kohtaan :>.

T: Serranofan.urli.net

• tape

Kerran siinä yhdessä jaksossa puitiin sitä kun diego oli pettänyt luciaa candelan kanssa 20 vuotta sitten, mutta kun eihän se ole mahdollista kun ovat olleet yhdessä noin vuoden.

Pikku moka käsikirjoittajilta!

Todella loistava sarja mutta sais olla pikkasen lyhyempi per jakso.

• osaan selittää.com

Lucia on minun tietääkseni Diegon ensirakkaus tai joku semmonen ja ne oli nuorena yhessä, eros ja nyt taas yhessä.

• ihaana&lt;3

curro on ihana! niin söpö ja ihanat ilmeet!

• serrano on ihan paras!!!

serranojen tulevissa jaksoissa tapahtuu kaikenkaista. Mun mielest siitä on tehty jo 7 tuotantokautta ja jossaki keskustelussa joku oli kirjottanu ylelle postia ja ne oli vastannu että ne ei ole varmoja näyetäänkö sarjaa ensi-kesänä. Kun minä kirjotin googleen lucian näyttelijän oikean nimen eli Belen Rueda ja painoin nappia kuvat nin siinä seuraavalla aukeamalla oli serranon perheen DVD boxin kuva.siinä kannessa taisi olla että se sisältää 8 dvd tä.En ole varma kun se oli espanjan kielinenkin.

• saadaanpi
        serrano on ihan paras!!! kirjoitti:

serranojen tulevissa jaksoissa tapahtuu kaikenkaista. Mun mielest siitä on tehty jo 7 tuotantokautta ja jossaki keskustelussa joku oli kirjottanu ylelle postia ja ne oli vastannu että ne ei ole varmoja näyetäänkö sarjaa ensi-kesänä. Kun minä kirjotin googleen lucian näyttelijän oikean nimen eli Belen Rueda ja painoin nappia kuvat nin siinä seuraavalla aukeamalla oli serranon perheen DVD boxin kuva.siinä kannessa taisi olla että se sisältää 8 dvd tä.En ole varma kun se oli espanjan kielinenkin.

miten saadaan tuo sarja pysymään ohjelmistossa? ;(

• palautetta!!!
        saadaanpi kirjoitti:

miten saadaan tuo sarja pysymään ohjelmistossa? ;(

No laittamalla YLElle palautetta, tietenkin! Ei sitä muuten lisää osteta! Kannattaa lisätä mielipide, että sarjan tulee jatkua heti, eikä joskus ensi kesänä!!!

• ei onnistu

Curroa esittää Jorge García, minunkin mielestä Curro
        on tosi söpö!

• sooda2

Arvelisin että se tulee ainakin tämän kesän.
      Tiedän ainakin yhden laulun joka on
      "Tyttö seinän takaa".
      Se tuleee aina ohjelman lopussa. Ohjelma alkaa joka arkipäivä klo: 9.15 ja loppuu 10.33.

• _nompparelli_

Kiitti kaikille vastanneille.. en uskonu että mun alottama keskustelu sais näin paljon vastauksia, mutta kai tosi moni sitten fanittaa Serranon perhettä!! Uusia viestejä lisää vaan tulemaan jos kiinnostaa..vastaukseni tosin jo kysymyksiini sain. Mutta haluaisin kysyä uutta asiaa: "Ketkä ovat teistä ihanimmatja ketkä tyhmimmät/turhimmat hahmot?" Minusta kaikki rokkaavat, paitsi Chunky, se on aika ällö.. Ja ootteko huomannu että sillä Chunkyllä on (melkein) joka jaksossa uusi hiustyyli??

• ---

Tietääkö kukaan mikä on tämän laulun joka oli suomennettu jotenkin : Tyttö seinän takaa oikea nimi?

• serranot

Tyttö seinän takaa -laulun oikean nimi on La chica de la habitación de al lado. Ja senhän on esittänyt Serranonperheen Marcos, eli Fran Perea. Laulun löydät videolla varustettuna tästä linkistä -> http://www.youtube.com/watch?v=hvQGCaXtTbU

• maisteri
        serranot kirjoitti:

Tyttö seinän takaa -laulun oikean nimi on La chica de la habitación de al lado. Ja senhän on esittänyt Serranonperheen Marcos, eli Fran Perea. Laulun löydät videolla varustettuna tästä linkistä -> http://www.youtube.com/watch?v=hvQGCaXtTbU

"La chica de la habitación de al lado" on "Tyttö joka asuu ladossa".

• Fran on ihana

kyseisen kappaleen voi ladata sekä netanttilan sivuilta että mtv3:n sivuilta. Laittaa vaan hakusanaksi Fran Perea.

• sentään....
        maisteri kirjoitti:

Olisiko kuitenkin Tyttö viereisessä huoneessa....

• Ripa
        maisteri kirjoitti:

Kyseinen laulu ei ole suomeksi "Tyttö joka asuu ladossa" vaan vapaasti suomennettuna Tyttösen asunto

• mapi
        Ripa kirjoitti:

Kyseinen laulu ei ole suomeksi "Tyttö joka asuu ladossa" vaan vapaasti suomennettuna Tyttösen asunto

se on tyttö seinän takaa (tai viereisessä asunnossa)

• Heiidu

...mun mielestä on Santi ja Fiti.Hauskoja tyyppejä.:)Aina saa nauraa.

• Sofía

http://www.losserrano.telecinco.es/

Eli siinä Serranojen kotisivu espanjaa taitaville. Alussa sarja on ihan OK, mutta valitettavasti loppua kohti huononee aika lailla, varsinkin kun keskeisiä ihmisiä lähtee sarjasta. Mutta kiva kun Suomessa esitetään Los Serrano:sta.

• vastatkaa kiitos :&gt;

Niin, elikkä monelta tää ohjelma tulee minä viikonpäivinä? oon kattonu parina päivänä, mut en oo pannu merkille kellon aikoja ;P Hauskalta on sarja vaikuttanu :D Ja mikä muuten sen yhden pojan nimi on, jonka äiti on joku opettaja ja isä yhdessä jaksossa luuli että on steriili? tai jtn. :>

• Sofía

• poitci
        Sofía kirjoitti:

siis Marcoksen kaveri Raul kyseessä? Eli Alejo Sauras; http://www.especialalejosauras.com/

Aluks aattelin kun näin ekan kerran niin että jotain espanjalais peetä tulee mutta oli 10min päästä täysin koukussa siis niin hyvä sarja!!

• joka päivä

klo 9.15 ja uusinta noin 12.55.

• porinainen

olen samaa mieltä sun kanssa.mä olen myös jäänyt koukkuun siihen sarjaan ja toivottavasti se jatkuu pitkään ja ainakin ilmotettas et missä vaiheessa alkaa uudelleen.kyl se varmaan loppuu viimeistään ku kesä ohjelmat loppuu....mutta olus kiva saada kattoo sitä vielä pitkää.
      kerranki tulee jotain *aikusen*ihmisen ohjelmaa eikä lasten tai jotain murha juttui....kommentoikaa joku muukin luulen että on sillä muitakin katsojia ku me kaksi!!!!!!!!
      hyvää kesää kaikille ja nautitaan hyvästä niin kauan ku voidaan!!

• Nimetön

Mulla ei oo tietoa tosta että kuinka monta jaksoo tosta tulee.. Mäkin oon jäänyt sarjaan koukkuun ja yritän katsoa sen joka päivä joko aamulla tai myöhemmin uusintana.. Jos tietää Marcosin oikean nimen niin kannattaa hakea sillä vaikkapa LimeWirestä tai jostain muusta musan haku ohjelmasta. Saitko ton tunnarin nimen Wikipediasta vai jostain muusta paikasta?

Mäkin kiitän jo etukäteen ja toivon että ees joku vastaisi. Mustakin ois kiva saada ladata noita kappaleita..

En tiennytkään että Marcos olisi oikea laulaja vaikka osaahan hän soittaa ja laulaa hyvin ainakin kitaraa..

• mannekebabbiii

Jos viittisitte nähä vähän vaivaa ja kattoisitte keskustelun alkupäästä noita viestejä, niin saisitte kaikkiin kysymyksiinne vastaukset.

• Fran on ihana

Marcoksen eli Fran Perean kappaleet löytää netanttilasta kohdasta ladattavat ja hakusanaksi Fran Perea ja mtv3:n sivuilla ne on myös ja ladattavissa. Siellä on kuva Franin levystä ja lukee myös kaikkien kappaleiden nimet ja niitä voi kuunnella.

• diorio

Marcoksen eli Fran Perean kappaleet löytyy netanttilasta kohdasta ladattavat ja hakusanaksi Fran Perea. Ne löytyy myös mtv3:n sivuilta ja on ladattavissa. Siellä on myös kuva Franin levystä ja kaikkien kappaleiden nimet ja niitä voi kuunnella. Sinne siis!

• teresa67
        diorio kirjoitti:

Marcoksen eli Fran Perean kappaleet löytyy netanttilasta kohdasta ladattavat ja hakusanaksi Fran Perea. Ne löytyy myös mtv3:n sivuilta ja on ladattavissa. Siellä on myös kuva Franin levystä ja kaikkien kappaleiden nimet ja niitä voi kuunnella. Sinne siis!

Olen todella hullaantunut sarjaan, puhelimen soittoäänenäkin on vida al reves..Olen asunut aiemmin 10 vuotta Espanjassa, ja todella kiva on kuunnella päivittäin kieltä joka on melkein toinen äidinkieleni. You tubesta löysin paljon Serrano aiheisia pätkiä, ja ikäviä tapahtumiahan tuolla tulee tapahtumaan, ei kiva..

• serranofanittaja
        teresa67 kirjoitti:

Olen todella hullaantunut sarjaan, puhelimen soittoäänenäkin on vida al reves..Olen asunut aiemmin 10 vuotta Espanjassa, ja todella kiva on kuunnella päivittäin kieltä joka on melkein toinen äidinkieleni. You tubesta löysin paljon Serrano aiheisia pätkiä, ja ikäviä tapahtumiahan tuolla tulee tapahtumaan, ei kiva..

mistä sait sen soittoääneksi?

• sateki
        teresa67 kirjoitti:

olisi oikeasti kiva tietää mistä ja millä nimillä sorranojen biisejä löytyy. youtube on ihan mahdoton, ja lapset kärttävät etsimään niitä hauskoja ja ihania kappaleita, joita ei radiosta kuule. tiedätkö esittäjien nimiä, että voimme ostaa levyjä viikonpäästä lähtiessämme spaniaan?

kesäterveisin
        Saija

• Fran on ihana
        sateki kirjoitti:

olisi oikeasti kiva tietää mistä ja millä nimillä sorranojen biisejä löytyy. youtube on ihan mahdoton, ja lapset kärttävät etsimään niitä hauskoja ja ihania kappaleita, joita ei radiosta kuule. tiedätkö esittäjien nimiä, että voimme ostaa levyjä viikonpäästä lähtiessämme spaniaan?

kesäterveisin
        Saija

on Fran Perea eli hän joka näyttelee Marcosta. Ja kuten olen jo aiemmassa viestissä kertonut näitä kappaleita voi ladata netanttilasta ja mtv3:n sivuilta.

• piia 90
        teresa67 kirjoitti:

olet siis asunut 10 vuotta esbanjassa joten oletan että
        osaat kieltä hyvin...?..joten ajattelin että voisit
        suomentaa sen la vida al reves nimisen laulun minulle??
        itseltä se ei oikein onnistu hyvin.!!

• eve95
        diorio kirjoitti:

Ku tiesit mistä löytyy fran perean biisejä, niin tietäisikkö myös mistä löytyis Santajusta klanin joku biisi kännykkään soittoääneksi? :D

• &amp;#9829;evee&amp;#9829;
        diorio kirjoitti:

Ku tiesit mistä löytyy fran perean biisejä, niin tietäisikkö myös mistä löytyis Santajusta klanin joku biisi kännykkään soittoääneksi? :D

• Afri
        serranofanittaja kirjoitti:

mistä sait sen soittoääneksi?

No mä oon ottanu fran perean biisei usb kaapelil youtubest!!!!!!!!

• Afri
        eve95 kirjoitti:

no otappa kätees usb kaapeli jos semmone löytyy ja lataa se youtubesta!!!!!!!!! itelläni on muisti kortti ja lataan usb siihe kaiken mailman muusikkkeja mist pidän esim serrannoo ym....

• Marcos &amp; Eva

Minä luin joltakin sivulta että ei tiedetä vielä tarkkaan kuinka kauan Yle esittää Serranon perhe-ohjelmaa. Nythän kyseistä ohjelmaa tulee elokuuhun saakka, mutta sitten se jää tauolle :(
      Luulen että Los Serranot tulee vielä ainakin pari vuotta suomenkin kanavilla, tai ainakin toivoisin niin.

• teresa67

Eli NetAnttilasta laitoin Fran Perean hakuun ja sieltä tuli yksi levy josta latasin tuon soittoäänen, ihana! Alussa vaan tulee sellainen kitarapätkä, ennenkun varsinainen melodia alkaa, eli en siis voi ikinä vastata puhelimeen ennenkun kuulen vähintään puolet biisistä..;)

• perea
        teresa67 kirjoitti:

Eli NetAnttilasta laitoin Fran Perean hakuun ja sieltä tuli yksi levy josta latasin tuon soittoäänen, ihana! Alussa vaan tulee sellainen kitarapätkä, ennenkun varsinainen melodia alkaa, eli en siis voi ikinä vastata puhelimeen ennenkun kuulen vähintään puolet biisistä..;)

Löytyyköhän Franin levyjä ihan kaupan hyllyltä?? Esim. Anttila

• ...
        teresa67 kirjoitti:

Tää ketju oli niin valtavan pitkä, etten tiedä, onko joku laittanut tän linkin tuohon Serranon tunnarin soittarista, mutta itse tilasin mielestäni hyvin onnistuneen version osoitteesta: http://kannykat.iltasanomat.fi/content/?program=iltasanomat&service=Apolytone&view=find&artist=Fran Perea

• epsanjo

Ite rakastan molempia espanjalaisa sarjoja! Se tempperamentti (krhm.. kirjotinkohan oikein) ja kulttuuri ja se huikean nopea selitys kiinnostaa, hauskuuttaa ja välillä saa kyyneliin.
      Niin, mitä ootte mieltä, kumpi kolahtaa teihin enemmän?
      Tuhkimotarinassa on enemmän semmonen päämäärää kohti menevä juoni, kun taas Serranojissa on jatkuvasti uutta matskua ja ihmettelen uusia juonenkäänteitä jatkuvasti :D
      Henkilöt molemmissa on aivan loistavat.

• venezualainen

telenovella ja serranot espanjalainen...aivan erilaisia sarjoja kumpikin.
        Tykkään Serranojen perheestä enemmän.
        Tuhkimotarinan hyvyys perustuu extremeen eli tavanomaista huonompiin näyttelijäsuorituksiin...sarjassa keskittyy surkeisiin näyttelijöihin, sarja itsessään jää sivulle.

toi on paha.. mä ehkä kallistun Tuhkimotarinaan, kun siinä se sarja tosiaan etenee.. Serranossa on aina joku uus juttu ja sit se saman jakson aikana kaikki selviää ja sit kaikki on taas ennallaan.. eli ei periaatteessa mitään pysyviä juttuja.. mut silti Serranot on ihana sarja :P Serranoissa on kyllä paremman näkösiä näyttelijöitä ;P (Fran Perea

• Tuhkistarina
        Niinu :) kirjoitti:

toi on paha.. mä ehkä kallistun Tuhkimotarinaan, kun siinä se sarja tosiaan etenee.. Serranossa on aina joku uus juttu ja sit se saman jakson aikana kaikki selviää ja sit kaikki on taas ennallaan.. eli ei periaatteessa mitään pysyviä juttuja.. mut silti Serranot on ihana sarja :P Serranoissa on kyllä paremman näkösiä näyttelijöitä ;P (Fran Perea

Nehän on täysin erityyppisiä sarjoja! Los Serrano on huolella tehty laatusarja, Tuhkimotarina on laskelmoivaa skei...no jaa, huumorillahan se pitää ottaa; Tuhkiksessa on sellast tiettyy tahatonta hölmöyttä jonka takia oon sitä seurannu, ja sitä paitsi pidän enemmän etelä-amerikan espanjansta.

Tuhkiksen näyttelijät on kiitettävän surkeita, tosiaan- esim se blondi Tza Tza, en oo päässy perille onks se olevinaan jotain absurdia komediaa sen tyyli a la Pulttibois vai onks se ihan oikeesti niin surkee näyttelijä?
        Ainut jollain tapaa vivahteikas näyttelijä Tuhkiksessa on se Olimpiaa esittävä Hilda Abrahamz. Eikä ne muutkaan niin hirveen surkeita oo sarjan luonteen huomioon ottaen; lähinnä missejä, valokuvamalleja ja muita pinta-tv-tähtiä ja sitä sarjaa tehdään kuulemma hirveella kiireella 24/7- lavasteet heiluu, filmaus pätkii. Mut täytyy sanoa et sitä seuratessa ei ikävä vaivannu , sen verran vauhdikasta menoa siin on.

Serranoissa on taas ihan uskottavaa arkielämää pienine vivahteineen, todella hyvät lapsi- ja nuoret näyttelijät varsinkin, fantastisen hauskat repliikit (oon vähän ihmetelly miten joku voi nauraa vilpittömästi Tuhkimotarinan repliikeille paitsi mitä nyt lukemattomat "läski"-sanan synonyymit). Tosin onhan se Tuhkiski ihan hyvin sinänsä suomennettu.

Ainut mikä mua Serranoissa ottaa päähän on se, et pitääks sen tosiaan kestää tunti ja 20 minuuttia? Ei viitti jokaista aamuaan siihen tuhlata, ja tyhmää on et se tulee heti taas uusintana klo. 13.00. Tulis edes vaikka 18.00 illalla.

Mut ihan mielenkiintosia sarjoja molemmat.

• taas yksi serrano fani

helppo vastata. tuhkis on naurattavan amatöörimäinen sarja, mutta jostain syystä edes sille amatöörimäisyydelle ei jaksa nauraa.. eli suora mielipiteeni on että tuhkimotarinaa ja serranoita on edes tyhmää verrata koska tuhkis on niin surkea ja serranot on varsin mainio sarja. ja ne on muutenkin aivan erityylisiä ja sikäli hankalia ruveta vertailemaan..

• m.i.c01

Kuuluu suosikki sarjoihin.

Onko muuten mitään sivustoa, missä olisi Suomeksi tai Englanniksi esim...näyttelijöistä?

• Serranoonparas

En tiennytkään, että sinä, m.i.c01, katsot serranon perhettä! Kuka on suosikkihahmosi?
        Minun suosikkihahmoni on/oli Raquel... Gormo kuittaa...

• Serranoonparas kirjoitti:

En tiennytkään, että sinä, m.i.c01, katsot serranon perhettä! Kuka on suosikkihahmosi?
        Minun suosikkihahmoni on/oli Raquel... Gormo kuittaa...

Ehkäpä Marcos. Niin muistaakseni joku valitti siitä, että Fran ollut parissa jaksossa hieman vaisu. Mut, kun ihastuksen kohde häippäsi luoltaan pois. Eiköhän se ole tarpeeksi hyvä syy olla hieman no vaisu?

Kun kuulin, että hän itse myös tekee nuo biisit itse, niin kyl hieman "respecti" nousi.

Anteeksi, jos hermostutan joitain, jos vertaa esim...sitä Curro näyttelijää esim...salkkareiden lapsi näyttelijöihin. Niin kyllä vetää pidemmän korren heihin verrattuna.

Mut kuten sanottu. Eipä ole yksittäistä lemppari hahmoa.

• Serranofani

jolla olisi suomenkieliset sanat noihin Fran Perean ohjelmassa laulamiin sanoihin? Esim. vaikkapa tyttö seinän takaa?? Jos joku on äänittänyt jaksoja, joissa hän laulaa, olisin kiitollinen jos auttaisitte...

• muxmax2

serranon perhettä esitetään 31.8 asti eli viel ainaki 30 jaksoo

• joku vaa

Niinpä niin.. Diego on kyllä tosi kivikautinen välillä, mut se on sen rooli.. :) mut oon kyllä tosiaan samaa mieltä noista söpöimmistä :) varsinkin Marcos

• Guille-fani

Mistä sais ettiä serranon perheen juonipaljastuksia? Oon ettiny jo pari päivää, eikä oikeen löydy.

• los serrano

No, ei niitä kovin hyvin löydy. Parhaat paikat ovat varmaan tuo alla olevat espanjalaiset sivustot. Ja jos tuo espanjan kieli ei oikein luonnistu, käytä jotain netin sanakirja/käännöspalvelua.

http://www.losserranoclub.es/principal.htm

mutta jos haluut jotain erityistä tietää, voit vaikka kysellä täältä. olen nähnyt suuren osan tulevista jaksoista, ja voin vastata sulle.

• Serranofani1
        los serrano kirjoitti:

No, ei niitä kovin hyvin löydy. Parhaat paikat ovat varmaan tuo alla olevat espanjalaiset sivustot. Ja jos tuo espanjan kieli ei oikein luonnistu, käytä jotain netin sanakirja/käännöspalvelua.

http://www.losserranoclub.es/principal.htm

mutta jos haluut jotain erityistä tietää, voit vaikka kysellä täältä. olen nähnyt suuren osan tulevista jaksoista, ja voin vastata sulle.

kysyä pari asiaa...

1. Tuleeko Raquel vielä käymään sarjassa?

2. Milloin Eva ja Marcos menevät naimisiin?

3. Tehdäänköhän serranon perheestä vielä uusia jaksoja?

• los serrano
        Serranofani1 kirjoitti:

kysyä pari asiaa...

1. Tuleeko Raquel vielä käymään sarjassa?

2. Milloin Eva ja Marcos menevät naimisiin?

3. Tehdäänköhän serranon perheestä vielä uusia jaksoja?

1. Ei tule
        2. No, häät ovat jaksossa 68, mutta ilmeisesti ne eivät vielä silloin menekään naimisiin, vaan päättävät vaan muuttaa yhteen. Se ei onnistukaan, ja niille tulee välirikko, mutta jaksossa 84 palaavat yhteen, muuttavat Ranskaan, saavat tyttären ja menevät siellä sitten kai naimisiinkin.
        3. Kyllä tehdään. Jaksoja on tehty yhteensä 124; kuutoskausi päättyi espanjassa pari viikkoa sitten. Ja seitsemäs alkaa joskus vuoden vaihteessa.

• Marcos aka. Don Juan
        los serrano kirjoitti:

1. Ei tule
        2. No, häät ovat jaksossa 68, mutta ilmeisesti ne eivät vielä silloin menekään naimisiin, vaan päättävät vaan muuttaa yhteen. Se ei onnistukaan, ja niille tulee välirikko, mutta jaksossa 84 palaavat yhteen, muuttavat Ranskaan, saavat tyttären ja menevät siellä sitten kai naimisiinkin.
        3. Kyllä tehdään. Jaksoja on tehty yhteensä 124; kuutoskausi päättyi espanjassa pari viikkoa sitten. Ja seitsemäs alkaa joskus vuoden vaihteessa.

Kun keskiviikon jaksossa Guille liehitteli sitä Lorenaa. Niin mikä on tämän Lorenaa sarjassa esittävän tyttelin oikea nimi?

• los serrano
        los serrano kirjoitti:

1. Ei tule

eli, joo korjaus tuohon kolmoskysymykseen, että joku sanoi tuolla, että jakso 124 olisi viimeinen jakso, joten jatkoa ei tulisikaan. Siis mulla ei ole varmaa tietoa tästä asiasta.

• los serrano
        Marcos aka. Don Juan kirjoitti:

Kun keskiviikon jaksossa Guille liehitteli sitä Lorenaa. Niin mikä on tämän Lorenaa sarjassa esittävän tyttelin oikea nimi?

tytön nimi on Marie Anne Favreu

• enkeli99
        los serrano kirjoitti:

1. Ei tule

mistä olet katonnu ne tulevat jaksot? tiedätkö onko mahdollista saada katottua edelliset jaksot ku netti-tv:stä ei niitä näy

• los serrano
        enkeli99 kirjoitti:

mistä olet katonnu ne tulevat jaksot? tiedätkö onko mahdollista saada katottua edelliset jaksot ku netti-tv:stä ei niitä näy

itse olen ladannut jaksot suoraan koneelle tiedostonlataus-ohjelmalla. Tietääkseni edellisiä jaksoja, varsinkaan jossa ois tekstitykset, ei pysty missään kattomaan. Ylellä ei taida olla oikeudet kuin sarjan näyttämiseen tv:ssä.

• los serrano
        enkeli99 kirjoitti:

itse olen ladannut kaikki jaksot suoraan koneelle tiedostonjako-ohjelmalla. Mitään muuta kautta kokonaisia jaksoja tuskin pystyy näkemään.

• los serrano
        los serrano kirjoitti:

itse olen ladannut kaikki jaksot suoraan koneelle tiedostonjako-ohjelmalla. Mitään muuta kautta kokonaisia jaksoja tuskin pystyy näkemään.

sori, että viesti tuli kahteen kertaan. Ei ollu tarkoitus. johtui jostain teknisestä viasta.

• zidste108
        los serrano kirjoitti:

1. Ei tule

Hola,

marcosin ja evan suhde kiinnostaa..ne muuttaa Ranskaan ja saa tytön, mutta marcos tulee vierailemaan 6.tuotantokaudella niiden tytön kanssa. mutta onko eva ja marcos vielä yhdessä? en ymmärrä espanjaa, joten en ymmärtänyt niitä pätkiä..siis vieraileeko se vain vai onko tulossa takas?

ps. mie ostan DVD:t heti kun ne tulee suomeksi..onkohan mahdollista että ne tulis? toivotaan

• los serrano
        zidste108 kirjoitti:

Hola,

marcosin ja evan suhde kiinnostaa..ne muuttaa Ranskaan ja saa tytön, mutta marcos tulee vierailemaan 6.tuotantokaudella niiden tytön kanssa. mutta onko eva ja marcos vielä yhdessä? en ymmärrä espanjaa, joten en ymmärtänyt niitä pätkiä..siis vieraileeko se vain vai onko tulossa takas?

ps. mie ostan DVD:t heti kun ne tulee suomeksi..onkohan mahdollista että ne tulis? toivotaan

Joo, ovat yhdessä, mutta vain Marcos vierailee sarjassa 6. kaudella. Yhteensä kolmessa jaksossa. Ja tyttö, Chloe on siis heidän yhteinen lapsi. Ei ole tulossa pysyvästi takasin.

Niistä DVD:stä, se on mahdollista, mutta hyvin epätodennäköistä, ainakaan tässä lähiaikoina.

• Serranofani1
        zidste108 kirjoitti:

Hola,

kyseiset dvd:t oitis, kun ne tulevat. Kyllä harmittaa, jos jostain syystä serrano-dvd:tä ei tule Suomeen, sillä minä olen äänittänyt vain 4 jaksoa. Serranon perhe on kyllä paras sarja.

• los serrano fani &lt;3

paljon juttua serranoista löytyy demin sivulta...

• guille
        enkeli99 kirjoitti:

onks Victor Elias muka oikeesti homo ? ku kaikkial sanotaa et se ois mut en oo varma ?????

• Are
        zidste108 kirjoitti:

Hola,

mones kausi nyt on sit menos.. ku se marcos lähti sinne lontooseen ni millo se tulee takas

• serraanooot
        zidste108 kirjoitti:

Hola,

Siis onko tää totta vai joku vitsi? saako ne lapsen!? ihan oikeesti`? iihanaa jos totta :D

• petetty
        zidste108 kirjoitti:

Hola,

joo ovat. marcos tulee cloen kanssa kun diego ei meinää päästä lucian kuoleman yli.marcos tulee vaan käymään.eva ei esinny enää sen jälkeen kun ne lähtee ranskan.

• LSF

Wikipedian mukaan sarjaa näytetään 65 jaksoa, eli elokuun 31, päivään asti. Olen itsekkin aivan koukussa!!!

• serranofdsa

65 jaksoa tulee serranon perhettä eli n:3 tuotantokauden verran :) ja en tiiä jatkuuko se sitten ;D itse rupesin katsomaan serronan perhettä,kun pikkusisko katsoi 10-15 jaksoa ja minä katsoin sitten joskus aamulla 1 jakson kun pikkusisko oli niin häslänmä siitä D: sitten jäin koukkuun,..

• iiiidddaaaa

Niinpä! Olen itsekin täysin jumissa tuohon ohjelmaan ja erityisesti Raúliin ;D Jos jollain on tietoa mistä voisin löytää kaikki aiemmat tuotantokaudet ja tulevatkin niin kertokoon heti =) maksan hyvin ;)

• nitty6

serranon perhettä tulee 121 jaksoa

• ALw

Niin, tsekin olen koukussa tähän samaan ohjelmaan ja etsiskelen vastausta samaan kysymykseen eil jatkuuko se vai ei ja haluaisin että se jatkuu =)

• heh

minun mielestä tulee noin kuusi tuotantokautta ja laskelmien mukaan niitä on noin yli sata jaksoa enkä usko että se ehittäis näytää kesään loppuun mennessä ok kiitos

• ^_henkka_^

Se muisataakseni loppuu 3. elokuuta.07 en ole aivan varma mutta olen alle kirjottanu adressin että se ei loppuis
      -

• kaanid

sitä tulee 124 jakson verran. wikipedia tietää.. jos viittis vähä ettii... nyt mennään kolmannes tuotantokaudessa ja niitä on tehty kuus kautta ja

• iidda

se on kyl niin että marcos ja eva kuuluu yhteen, ja sit guille ja tetè! (: söpöjä ne on yhess'

• serrano familia fani

jaksoa on 1-tuotanto kausi??

• los serrano
        serrano familia fani kirjoitti:

jaksoa on 1-tuotanto kausi??

siinä on 13

• ddgdfdfhf

Kuoleeko lucia?? ku näin yhen videon youtubesta josta ymmärsin et lucia kuolee?

• Nooooo!

Kuolee. Lucia kuolee 6. tuotantokauden aikana sairaalan pihalla auto-onnettomuuteen. En tiedä enempää.

• serrano faniiiiiiiiiiiii

millä hakusanal

• ...
        serrano faniiiiiiiiiiiii kirjoitti:

millä hakusanal

adios. lucia

• tía
        serrano faniiiiiiiiiiiii kirjoitti:

millä hakusanal

YouTubesta esim. "la muerte de lucia" -haulla tai esim. "lucia, serrano"

• Surullinen :''
        Nooooo! kirjoitti:

Kuolee. Lucia kuolee 6. tuotantokauden aikana sairaalan pihalla auto-onnettomuuteen. En tiedä enempää.

Etkö tajua!? Mursit minut! Sinä haluat mennä kertomaan muille että Lucia kuolee! Olisit voinut laittaa otsikoksi jonkin toisen lauseen etkä sen että Lucia kuolee! Kiva nyt kun tietää mitä tapahtuu. Voi Lucia.. Miksi? Miksi Serranosta tehtiin sellainen loppu että Lucia kuolee?

• HESARIN KIRJOITUKSEN

haukkuivat sarjaa sillä se kuulemma edustaa liian maskliinistä kulttuuria etelänmaista ja ei sovi suomeen... Kyllä on täyttä pas.... niinkuin hesari muutenkkin. Serrano on paras

• Marcos aka. Don Juan

On kyllä sitten ihmeellistä, jos tuollaista kirjottavat? Aivan mahtava sarja!

• LOS SERRANO
        Marcos aka. Don Juan kirjoitti:

On kyllä sitten ihmeellistä, jos tuollaista kirjottavat? Aivan mahtava sarja!

tyhmää kun lucia kuolee.... :( Ihanaa kun Marcos ja Eva menee yhteen!! Eikös Santiago ja se Lourditas (vai mikä sen nimi on kuka opettaa niit jeesus juttui) mene naimisiin? Guille ja Tetehän menee kans yhteen ja eikös Candelalla ja Fitillä mene poikki ja Candela lähtee pois ja Fiti löytää uuden kumppanin? Tyhmää kun tämänpäivän jaksos Santiago sanoi Marcosille että Marcos ja Eva on oikeita siskoksia ja Marcoshan jättää Evan mut onneks palaa taas yhteen!! On niin ihana pari!

• JA PYH!

Huhhuh.
        Taas otetaan tv:tä liian tosissaan.
        Sarja on hauska ja kohtuu hyvin tehty, ja hahmojen luonteet sopivasti liioiteltuja( vrt. Santi/Fiti).
        Vai vaikuttaakohan tämä haitallisesti nuorisoomme?;)

Suomeen sopineekin Hesarin mielestä paremmin tosi-tv ja chat ohjelmat, joiden joukossa Serranot MIELESTÄNI ovat enemmän kuin toivottu yllätys!!!

• suomeksi

Ei olis ketää espanjaa osaavaa tai jotain että voisi laittaa palautetta jonnekki siihen että tulisi dvd suomenkielisellä tekstillä.. uskon että on moni joka ostaisi sen..

• ----eva----

uno mas uno són siente....vai miten nyt kirjotetaankaan. mee osoitteseen www.netanttila.com. ota sieltä kohta "musiikki" ja sitten vasemmasta laidasta "ladattava musiikki". siinä etusivulla oli mun mielestä se fran perean uus levy. jos ei oo niin se löytyy ainakin kun laitat sen nimen sinne vasempaan ylälaitaan..sinne sitten vaan ! kappale on mun mielestä reilun euron...

• SerranonPerheRulez

Hei. Näillä näkyminhän Serranon perhe - ohjelma lopetettaisiin jaksoon nro 65, eli 31. elokuuta.

Tuossa linkki adressiin, jotta Serranon perheen näyttäminen YLE:llä jatkuisi.

Toivottavasti tulisi mahd. paljon nimiä alle.

Levittäkää myös linkkiä muille :)

• SeRRano-Fani

Oon seurannut serroi vasta vähän aikaa, mutta olen ihastunut niihin ikihyviksi!!! ihana Marcos on kuulemma laulaja... Mistä hänen levyjään voisi löytää? Kiitti etukäteebn!

• serrano &lt;3

mäki katon niitä joka aamu ne on ihan best sarja uskon että marcosin levyn voit löytää kaupasta kun se tulee kauppoihin. Mutta ootteko ajatellu kun serranon perhe loppuu niin miten ikävää se on =(...

• sisaruksiako?
        serrano &lt;3 kirjoitti:

mäki katon niitä joka aamu ne on ihan best sarja uskon että marcosin levyn voit löytää kaupasta kun se tulee kauppoihin. Mutta ootteko ajatellu kun serranon perhe loppuu niin miten ikävää se on =(...

Onko Marcos ja Eva oikeasti sisaruksia, avioliiton kautta tulleita?

• SCOOPER

Joo serranot on tosi hyvä ohjelma!!! oon katsonut sitä melkein ensimmaisesta jaksosta..muta en voi enää katsoa kun koulu alkaa :( enkä voi nauhoittaaa...:( :( tää on niin väärin!!1
      mä myös haluisin tietää tuleeko sitä enää kun ne 61 tai jotain, jaksoa on mennyt??

• _muumi_

serranon perhettä tulee ylellä 65 jaksoo.. se loppuu elokuussa.. :// oon itsekin jääny koukkuun.. ;( itken aina ku se alku tunnari tulee.. ;D

• Moooi

Moi musta Serranon perhe on ihan paras
      ohjelma.. Kannattaa kattoo jokapäivä se!
      kannattaa myös käydä osotteessa:
      adressit.com

ja laittaa nimi sinne ettei ohjelma loppus
      :)

• meitsiih

voisko joku mahtihemmo kertoo et alkaako ne vielä seurustelemaan? :]

• dfghydx
        meitsiih kirjoitti:

voisko joku mahtihemmo kertoo et alkaako ne vielä seurustelemaan? :]

marcos ja eva menee jopa naimisii

• Marcos &amp; Eva
        dfghydx kirjoitti:

Mutta koska ne alkaa taas seurustelee mis jaksos

• kskew
        Marcos &amp; Eva kirjoitti:

Mutta koska ne alkaa taas seurustelee mis jaksos

kai se on jakso 56

• petetty
        dfghydx kirjoitti:

marcos ja eva yrittävät menna mutta hää päivä ei oikein ota sujuakseen .siinä sattu vaikka mitä ja joan manuelilla on sormet pelissä. ne muutta barcelonan muuta jonkun ajan kuluttua marco tulee takaisin jotain on tapahtunut heidän välillän ja ovat jällen eronneet sitten kuluu taas aika niin eva tulee takaisin kun on kulku matkalla ranskan opiskelemaan hän pyytää marcon mukaan ja ensin näyttä että se ei lähde mutta se tajua että eva on sen elämän rakkaus ja niin he poistuvat sarjasta. marcos tulee takaisin kahden jakson verran tyttärensä cloen kanssa kun lucia kuole kun diego ei meinaa päästä raitteillen,mutta eva ei enää näytetä. niin cloe on evan ja marcosin tytär sitä ei noissä espanjan juonipaljastuksissä paljastetä onko ne siihen mennessä mennet naimisin

• Georg

Juu paras sarja! Kerrankin jotain hyvää telkkarissa. Katson sarjan aina aamulla ennen kuin menen töihin.
      Olin juuri ehdottamassa, että YLE:lle pitäisi kerätä faniadressi, että jatkavat sarjaa. Sen voisi tehdä esim. adressit.com sivuilla. Sitten menin näille sivuille ja siellä on jo adressi :D
      Allekirjoittakaa!

• LOSSERRANO&lt;3

Adressi, jotta serranon perhe jatkuisi elokuun jälkeenkin ja esitysaika muuttuisi illemmaksi!
      KIRJOITELKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!*********************

• serrano faniiiiiiiiiiiii

• vaikka moni on tästä jo san...

Tänne näin nimi että saadaan serrano jatkumaan vielä! moni on tästä sanonut mutta pistäkää eteenpäin viestiä ja laittakaa oma nimenne mukaan
      http://www.adressit.com/serranonperhe sinne niin

• ildemari

Myös minä oon jääny koukkuun...ensin rupesin katsomaan kesä loman aikana ja nyt on vielä sairasloma niin saan jatkaa katsomista.Tietty sitten kun taas työ kutsuu niin täytyy laittaa kaikki nauhalle. Laitoin tietty jo ylelle palautetta että sarja jatkuisi tuon 31.8 jälkeenkin, ettei tarvitse muuttaa sen takia espanjaan :0)
        ja myöskin muut niin laittakaa ihmeessä adressiin nimi! Kivoja hetkiä akikille seranojen parissa.Itse olen niin romantikko että marcosin ja evan suhdetta on kaikista jännin seurata, ja iloita ja välillä kyynelehtiä mukana.Olipa kiva lukea tuolta että palaavat vielä yhteen. Myös pikku cuirro on niin liikuttava ja suloinen lapsi.

• tänne nimi..
    • Sakk€

joo itekki oon jääny koukkuun

• Joku

• @ino

Serranon perhe on niiin ihana sarja toivottavasti se jatkuu kesän jälkeenkin! tänään tuli 20.30 serranon perheestä uutisissa! tietääkö joku sitä netti sivuu jossa on se adresse et se ei loppuis? olisi kiva laittaa nimi siihen...

• Hatsa

Tää on aivan ihana sarja ja Marcos on ihana

• Serranofani

On hyvä ohjelma. Saisipa jatkoa ettei loppuisi niin lyhyeen. Itse aloin aivan vahingossa katsomaan ja nykyään katson joka aamu ja alun katson päivällä, kun herään kuitenkin 9:45.

• pitää harkita

onko kukaan tilannut tai aikeissa tilata los serrano -sarjan dvd bokseja tuolta espanjan suunnalta?olisin halukas tietämään miten tilaukset ovat onnistuneet..

• Rahastus alakaa

Suomeen myyntiin. Ei olisi ihme.

• suosio taattu
        Rahastus alakaa kirjoitti:

Suomeen myyntiin. Ei olisi ihme.

että tulee myyntiin ajan myötä myös Suomessa. Tänään jossain uutisissa mainittiin, että sarjan suosio on ollut valtava (n. 300 000 katsojaa per jakso). Tuo on aika paljon, kun ottaa huomioon mihin aikaan päivästä ohjelma tulee. Veikkaanpa, että sarja lähtee uusintakierrokselle jossain vaiheessa ja parempaan esitysaikaan.

• emmmix

Serranon perhe -ohjelaa on tehty yli 140, mut yle alkoo kai jättää sen vaa kesä ohjelmaks eikä aio ehk. jatkaa sitä enää syksyllä!! Jos sitä ei jatketa ni niit ehditää näyttää vaa joku 50!!
      Jos yle näyttää sarjan loppuun asti sarjassa pysyy ainakin seuraavat samat henkilöt: Tete, Curro, Guille, Diego(tais muitki olla). Olin kesällä Barcelonassa ja illalla avasin TV:n ja sieltähän tuli Serranon perhe!!!

• MOC

Jos katsot/fanitat serranon perhettä lue alla oleva!

[i]Sarjaa katsoo joka päivä 300 000 ihmistä, vain 120 heistä on liittynyt foorumiin. Ja vain n. 13 viestittelee Foorumilla.. Surkeasti tehdyillä hutastun näköisillä Serranon Perhe Fanisivuilla joita ei päivitetä melkein koskaan, käy yli 10 000 ihmistä! Ja tämä nyt sentään on ainoa Virallinen serranonperhe faniclubi, suomessa. Koska kaikki mahdollinen jäsenien houkuttelemiseksi on tehty, ja silti suosio on mimimaalisen vähäistä Faniclubi Ja Foorumi lakkautetaan 14.08.2007.

Kuitenkin on vielä mahdollisuus pelastaa tämä faniclubi. Meidän pitää kasvattaa jäsen määrä yli 1700 Ensi maanantaihin mennessä. Kuten kaikki varmaan tietävät, se täysin mahdoton tehtävä. Eli valmistautukaa lakkautukseen.[/i]

Foorumi löytyy osoitteesta

Joka ikinen käy nyt liittymässä! Vielä on mahdollista pelastaa foorumi!

-MOC, ylläpito

• s-s-s-s-s-s---:D

moips.serranonperhettä tulee 126 jaksoa yhteensä.mäkin oos serranonperhe fani.

• Mahtavaa
      • &lt;33

KIITOS KIITOOOOOSS!

• tikru_81

Haluisin tietää onko jollain fran perean eli marcosin faniosoitetta,eli minne voi lähettää postia näyttelijälle/laulajalle? Osaako fran englantia . Entä onko jollain raulin faniosoitetta ja osaako hän englantia? Jos täällä on enemmän marcos ja raul faneja niin pitäiskö tehdä sellanen msn yhteisö heille suomeksi? löysin vaan espanjalaisia. tai tehtäis koko sarjalle oma msn yhteisö? olisko ideaa? (sor kirjoitusvirheet,on vähä hoppu)

• Serranon Perhe

Hei!! Tietääkö kukaan African oikeaa nimeä? Olen kysynyt yleltä niin serranot loppuu silloin 31.8. ja jatkuu taas ensi kesänä..

• niin näet
        Serranon Perhe kirjoitti:

Hei!! Tietääkö kukaan African oikeaa nimeä? Olen kysynyt yleltä niin serranot loppuu silloin 31.8. ja jatkuu taas ensi kesänä..

Luepa vähän ylempää lähettämäni viesti, jossa mainitaan, että YLE jatkaa sarjan lähettämistä myös kesän jälkeen ja sarja myös uusitaan kokonaan jossain vaiheessa.

• niin näet
        Serranon Perhe kirjoitti:

Alexandra Jiménez on African oikea nimi. Jos osaat kirjoittaa Serranono perhe, niin jos vähän älyä käyttää, niin tuonkin nimen löytää googlettamalla noin kahdeksaassa sekunnissa. hohhoijaa...

• Qnar
        niin näet kirjoitti:

Alexandra Jiménez on African oikea nimi. Jos osaat kirjoittaa Serranono perhe, niin jos vähän älyä käyttää, niin tuonkin nimen löytää googlettamalla noin kahdeksaassa sekunnissa. hohhoijaa...

Serranot ovat tuoneet piristystä sateiseen kesääni, ja viikonloppuinakin tekisi mieli katsoa tätä ohjelmaa mielettömästi. Raul on aivan syötävän söpö koheltaja! Pöljä jätkä, joka aina tekee kaiken sattumalta väärin, mutta silti hän on niin ihana väripilkku sarjassa! Kuten aiemmin on mainittu, että Serranot ovat ainoa hyvä ohjelma YLE:llä -niin minustakin. YLE on enemmänkin mummojen kanava, mutta Serranot on ihana väriläiskä, joka sopii murkku-ikäisille erityisesti. Minäkin kävin pistämässä YLE:lle palautetta. Toivottavasti älyävät jatkaa sarjaa, olisi emämoka jättää tämä uusioperheen hauska sarja kesken ja jättää fanien päähän kaikki arvailut ja kysymykset tulevista tapahtumista!

• serrano-FANI

6 tuotanto kautta se ainaki kestää mut ainaki luulisin että serranon-perhe loppuu talvella tai jää tauvolle en oo silti ihan varma
      enempää en tiiä!!!

• Raúl

Käykääpä osoitteessa ! Uudet hienot fanisivut, jossa mm. juonipaljastuksia, uutisia ja tietoja näyttelijöistä!

• spoiler

mitä mieltä ootte siitä kun Guillesta ja Tetestä tulee pari? Minä en tykkää yhtään siitä.. Riitti kun Marcos ja Eva oli/on yhdessä, mutta että Tete ja Guillekin -.-
      Mielestäni he eivät ole hyvä pari..

• Raúl

• ;DD

• &lt;33
        ;DD kirjoitti:

mä oon jus sairaan ilonen et ne menee yhtee! ootan innol niit jaksoi

Mun mielestä guille ja tete on tosi hyvä pari

• Ei ole onnellinen loppu.
        &lt;33 kirjoitti:

Mun mielestä guille ja tete on tosi hyvä pari

Ja melkein sai, kun Marcos kertoi, että rakastaa Evaa sillein.

Eli tuskin on kovin kauaa yhessä

• eccu

mene youtubeen ja kirjoita sinne marcosia esittävän näytteliän nimi ja sen perään misic niin löytyy itse pidän sarjasta eritttäin paljon

• kuka näyttelee?

eli siis kuka näyttelee tuota ehkä liian kuumaa silmilleni olevaa alexia ? törkeää mikä mies.

"pistoleiro" : DDDd

• Marcos aka. Don Juan
        kuka näyttelee? kirjoitti:

eli siis kuka näyttelee tuota ehkä liian kuumaa silmilleni olevaa alexia ? törkeää mikä mies.

No kaikilla on makunsa:D Marcos sopii kyllä mielestäni paljon paremmin Evalle. Harmi vaan että Raquel(Elsa Pataky) ei enää näyttele sarjassa. Siinä oli yksi lemppari henkilöistäni sarjassa, eikä pelkästään ulkonäön perusteella!

• hihiihiho
        kuka näyttelee? kirjoitti:

Álex Barahona on se näytteliä joka näyttelee los serranossa evan poikaystävää , alexia .

• &lt;333

onks victor elias muka oikeesti homo ? kaikil palstoil sanotaa et se on . ??

• &lt;33

EI KAI!?!?!

• ???
      • &lt;33

mä oon ainaki nähny jaksoi mis guille on mun mielestä vanhempi.. eli kyl se kai takasin tulee ;))

• Lähti?

Niin minne Guille lähti tossa Youtuben videossa?

• &lt;3333
        Lähti? kirjoitti:

Niin minne Guille lähti tossa Youtuben videossa?

nii en tiiä minne se lähti, mutta ennen kun se lähti ni se oli kai just kertonu diegolle siitä ja tetestä..

• mono13

youyubesta löytyý ainakin olikohan se joku marcos serrano los tv tai joku tommonen!!! mutta moido toivottavasti voit vastata

• serranonperhe!

niitä on ainakin yli 150 jaksoa ja nyt on menossa .. oisiko n. 40

• asdasdasdasdasdasdsadsdsdadas

Serranon perhettä on 6 tuotantokautta ja 124 jaksoa.
      Virallisen soundtrack-biisin esittäjänä on Fran Pere a ja biisin nimi on 1 mas 1 son 7.
      Tietääks kukaan mikä se marcos serranon keksimä biisi "Elämää väärinpäin" biisin nimi on espanajks?
      pakko tietää.
      Serranon perhe jyllää!!!

• Fran Perea

Eikös se ole " La vida al reves "

• jepuli13

minusta tuntuu että kyllä niitä on ja anttilasta varman saa!!

• __fani__

hei tietääkö kukaan tämän laulun suomeksi?
      1 1=7
      tai osaako joku kääntää olen hulla serrano perheeseen!!!

1 Mas 1 Son Siete
      by Fran Perea
      album:

En un andén de la estación
      bajo el sol abrasador
      tú hablabas de un rascacielos
      del cielo de Nueva York.

Vente pronto a ver el mar
      y tú envía una postal,
      yo ya sabía que aquel día
      era el final.

Ahora tengo mucho más
      rojo, negro, par o impar
      por fin la suerte trae un as
      y un cristal para mirar
      y una pared para colgar
      siete caras sonriendo
      en una foto de carnet.

Estribillo

Mis cuentos no hablaban de historias hechas de casualidad.
      Nadie me dijo que el destino daba esta oportunidad.

Uno más uno son siete,
      quién me lo iba a decir,
      que era tan fácil ser feliz.

Cuántos años llevo aqui,
      cuántos me pueden quedar
      cuál es el precio exacto
      de la felicidad.

Quién se acordará de mí
      quién te volverá a mirar
      quién impulsa las manijas
      de la casualidad.

Una caricia del ayer
      unas postales sin firmar
      y aquél disco de los Burning
      no son cosas que guardar.

Hoy sonrío al recordar
      que soñaras con volar
      desde los bancos de Madrid
      no se puede ver el mar.

Estribillo

Si hubo un tiempo para mí
      ahora es para los seis.

Está saliendo el café
      otra vez comienza el lío
      como cada amanecer.
      Hay tostadas para tres
      arreglad la habitación
      este cuadro de familia
      se merece una canción

Estribillo

• _nompparelli_

Alku sanat osaat varmaan itsekkin suomentaa.. Nehän näkyy ruudussa sen tunnarin yhteydessä ihan alussa!! Mutta jotenkin näin se alku siis menee:
        "Juna-asemalla, kuuman auringon alla kerroit mulle New Yorkin pilvenpiirtäjistä.."

• Serranos_rulez!

Kuka on tämä neito joka lauloi marcoksen kanssa viime jaksossa?Kelttimusiikki bändin se laulaja.Ihastuin kerralla tähän näyttelijään/laulajaan?:)ja haluasin nyt tietää kuka hän on. jaonko kuvaa jossain.?

• Jepulis

• Markos 4 Eva
        Jepulis kirjoitti:

...on Raquel del Rosario

http://images.google.fi/images?q=raquel del rosario&ie=UTF-8&oe=UTF-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi

http://fi.wikipedia.org/wiki/El_Sueño_de_Morfeo

Ootteko ajatellut että jos noina ajankohtina näytetään serranoa niin eihän koululaiset sitä nää! edes uusintaa! Niin siellä www.losserrano.telecinco.es nii on kuva kun marcos ja eva menee naimisiin!(vissiikin)Nii onko se nyt totta? oli kiva nähä viel ne 82 jaksoo mitä siintä on vielä näkemattä!

• Marcos 4 Eva
        Markos 4 Eva kirjoitti:

Ootteko ajatellut että jos noina ajankohtina näytetään serranoa niin eihän koululaiset sitä nää! edes uusintaa! Niin siellä www.losserrano.telecinco.es nii on kuva kun marcos ja eva menee naimisiin!(vissiikin)Nii onko se nyt totta? oli kiva nähä viel ne 82 jaksoo mitä siintä on vielä näkemattä!

Ja vielä tohon ajnakohtaan.. nii eihän ne kellä on harrastuksia näe sitä enää klo:17.00-19.00 eli johonki 15.30 tai 19.30 pitäs alkaa! ja vielä että joillakin on harjoitukset 19.30.. paha paha mutta entä jos sitä näytettäisii kolme kertaa viikossa (ke,la,su)? tai jotenki?

• Milloin.....!!!!!!
        Marcos 4 Eva kirjoitti:

Ja vielä tohon ajnakohtaan.. nii eihän ne kellä on harrastuksia näe sitä enää klo:17.00-19.00 eli johonki 15.30 tai 19.30 pitäs alkaa! ja vielä että joillakin on harjoitukset 19.30.. paha paha mutta entä jos sitä näytettäisii kolme kertaa viikossa (ke,la,su)? tai jotenki?

Hei!! Tiedättekö että missä jaksossa Marcos palaa takaisin Lontoosta?

• o_O !!
        Markos 4 Eva kirjoitti:

no voihan ne jaksot laittaa nauhalle ja kattoo sit myöhemmin ..?? >:/

• ode95
        o_O !! kirjoitti:

no voihan ne jaksot laittaa nauhalle ja kattoo sit myöhemmin ..?? >:/

niin monettako tuotanto kautta mennään?0_0 kun jossain viestissä luki että ekassa tuotanto kaudessa oli vaan 13 jaksoo??ja kertokaa heti jos serranon perheestä tulee dvd-boxi!ihan paras ohjelma onneks pystyn nauhottaan sit kun koulu alkaa:)

• lll
        Milloin.....!!!!!! kirjoitti:

Youtubesta kun katsoin, niin marcos palaa takaisin jaksossa 53... tänään nähty jaksohan oli 3. tuotantokauden loppu (jakso 45) ja maanantaina alkaa 4.:s.

• ode95
        ode95 kirjoitti:

niin monettako tuotanto kautta mennään?0_0 kun jossain viestissä luki että ekassa tuotanto kaudessa oli vaan 13 jaksoo??ja kertokaa heti jos serranon perheestä tulee dvd-boxi!ihan paras ohjelma onneks pystyn nauhottaan sit kun koulu alkaa:)

http://www.yle.fi/uutiset/kulttuuri/id65994.html katsokaa itse!

• huokaus00
        lll kirjoitti:

Youtubesta kun katsoin, niin marcos palaa takaisin jaksossa 53... tänään nähty jaksohan oli 3. tuotantokauden loppu (jakso 45) ja maanantaina alkaa 4.:s.

Voi ei... Ei kai se voi niin kauaa olla pois.
        Mitä Eva sit sillä välin tekee? Ikävöi Marcosta? On Alexin kanssa?
        Marcos palaa siis Lontoosta vasta 15.8...

• :))
        ode95 kirjoitti:

Taitaa olla nyt joko kolmannen tuotantokauden alkuu tai tokan loppuu...

• ---
        ode95 kirjoitti:

tais sittenki olla kolmannen tuotantokauden loppuu... ??

• Marcos 4 Eva
        --- kirjoitti:

tais sittenki olla kolmannen tuotantokauden loppuu... ??

Kolmas loppu. Neljäs alkaa!

• Deather246
        Milloin.....!!!!!! kirjoitti:

Marcos ei välttämättä tule ollenkaan takas, vaikka luultavasti tulee!

• 111
        Deather246 kirjoitti:

Marcos ei välttämättä tule ollenkaan takas, vaikka luultavasti tulee!

No kyllä tulee koska se menee vielä evan kanssa naimisiin...

• jkou

kannattaa katsoa wikipediasta musiikin kohdalta tai kirjottaa googleen "el sueno de morfeo" se on sen bändin nimi mikä esiinty marcosin bändin kans

• Marcos y Eva 4 ever
    • Juuubba

Ainakin serranon perhettä näytetään vielä silloinkin kun koulut alkaa ja varmaan melkein kaikki tuotanto kaudet.. muuten ei ole tietoa :( wikipediasta löytää marcosin muita kappaleita kun laittaa marcosia näyttelevän nimen (en muista sitä nyt)!!:)

• Lauraa

Heips!
      Kuulin kaverilta, että ihmiset olivat tehneet adressin ohjelmasta. He haluavat, että ohjelma jatkuu ja Yle lupasi, että se jatkuu kesän jälkeen iltaisin ehkä muutaman kerran viikossa. Ainakin siis kuulemani mukaan.

• kirjoittakaa

Kirjoitelkaapa kaikki tuonne los serranosin virallisille kotisivuille palautetta sarjassa olleille ja vielä mukana oleville näyttelijöille, niin eiköhän espanjassakin huomata että me täällä Suomessa rakastamme sarjaa!

http://www.losserrano.telecinco.es/archivo_historico_1.htm

tuossa on linkki, joista pääsee sarjasta poistuneiden näyttelijöiden kohtaan.

Sivun vasemmasta laidasta löytää linkkejä myös muihin näyttelijöihin. Ei muuta kuin kirjoittelemaan!!

• _nompparelli_

kävin pikapikaa tolla sivulla (siis siitä linkistä vaan enkä jatkanu siit mihinkää..) niin kuka on Ruth ja kuka Helena (oliko see Helena.. no kuitenkin?) En oo ihan alusta sarjaa kattonu ja ois kiva tietää tuleeko ne sinne jossain vaiheessa vai onko jo ollu? Jos tuo oli poistuneiden näyttelijöiden sivu niin mihin Candela häipyy, kuoleeko se? Sen tiesin että MArcos ja Eva lähtee josain vaihees, mut siis en tienny että Candelakin lähtee!

• los serrano
        _nompparelli_ kirjoitti:

kävin pikapikaa tolla sivulla (siis siitä linkistä vaan enkä jatkanu siit mihinkää..) niin kuka on Ruth ja kuka Helena (oliko see Helena.. no kuitenkin?) En oo ihan alusta sarjaa kattonu ja ois kiva tietää tuleeko ne sinne jossain vaiheessa vai onko jo ollu? Jos tuo oli poistuneiden näyttelijöiden sivu niin mihin Candela häipyy, kuoleeko se? Sen tiesin että MArcos ja Eva lähtee josain vaihees, mut siis en tienny että Candelakin lähtee!

Ruth ja Helena ovat tulevia henkilöitä. Ruth tulee 4. kauden lopussa, ja Helena 5. kaudella. Ja Candela häipyy 5. kauden puolivälissä, eroaa Fitistä.

• Teistä

On ollut kaikista paras/hauskin jakso? Minun mielestäni hauskin jakso ainakin tähän mennessä on ollut 43. jakso: Syntymäpäiväyllätys
      Kaikki jaksot on ollu Mahtavia

• Marcos 4 Eva

Joku alku jaksoista tai se ku se Marcos ja Eva "lintsas" koulustaja juoksenteli pitkin Madridii..

• &lt;33

Se oli hauskin, missä raul oli serranoilla yötä ja kun eva meni yöllä vessaan ni raul meni evan huoneeseen ja marcos meni ettii raulii sieltä ja sit eva tuli sinne ni ne piiloutu kaappiin... sit eva rupes riisuu vaatteit ja avas sen kaapin ja sit marcos hyppäs veke ku eva rupes kiljuu ja sit tietysti diego tuli... :D:D

• .....

nii seki oli hauska missä evan exä tuli sillon ekan kerran ja marcos luuli sitä yöllä evaks ja tunnusti sille rakkautensa...

• -.-

alun perin yle taisi ostaa ainoastaan tämän tuotantokauden esän ajaksi mutta nyt yle ilmoitti että sarja jatkuu myös syksyllä, ja että tämäkin tuotantokausi tullaan uusimaan. Milloin sarja jatkuu ja uutta ohjlmapaikkaa ei olla vielä ilmoitettu.
      Marcosin eli Fran Perean kappaleita löytyy youtubestä vaikka kuinka paljon kun hakee vaikka nimellä fran perea, esim. la vida al reves, mi corazon ja näitä jotka on myös esitetty sarjassa.

• _nompparelli_

Käväisin tuolla Serranoiden perheen virallisella espanjan kielisellä nettisivustolla ja silmiin sattui sellanen juttu että Curron oikean nimen kohdalla lukee "Jorge Carcia", mutta miksi alkutunnarin aikana ja esim. wikipediassa oikean nimen kohdalla lukee "Jorge Jurado"??? Kumpi on oikein? Vai kenties molemmat (esim. sukunimi jostain syystä vaihtunut). Apua!

• Marienhof

on Jorge Jurado Garcia, Espanjassahan lapsille yleensä annetaan sekä äidin että isän nimi. Yleensä käytetään vain ensimmäistä sukunimeä joka on isän sukunimi.

• thdt

en tiiä mut se on niiiiinn sika hyvä ohjelma:))

• losserrano

Siis iha fantastinen ohjelma! Marcos on söpö ja Santiago...no ei söpö, mut hassu! :D Olis vaa kiva nähä alusta asti koko sarja, ku alotin kesken kaiken kattoo..:/ Oon kyl lukenu et joskus tulis uusinnat.

• Los Los
        losserrano kirjoitti:

Siis iha fantastinen ohjelma! Marcos on söpö ja Santiago...no ei söpö, mut hassu! :D Olis vaa kiva nähä alusta asti koko sarja, ku alotin kesken kaiken kattoo..:/ Oon kyl lukenu et joskus tulis uusinnat.

Ylen sivuilta saa tarkempaa tieto mutta Los Serranot uusitaan siis la ja su päivisin syyskuusta alkaen ja ensi kesänä uudet jaksot!

• mmm
        Los Los kirjoitti:

Ylen sivuilta saa tarkempaa tieto mutta Los Serranot uusitaan siis la ja su päivisin syyskuusta alkaen ja ensi kesänä uudet jaksot!

niin siis luin jostain että serrano jatkuu siis syksylläkin mutta alkaako uudet jaksot vasta ens kesän..?? :(:(

• Marcos 4 Eva
        mmm kirjoitti:

niin siis luin jostain että serrano jatkuu siis syksylläkin mutta alkaako uudet jaksot vasta ens kesän..?? :(:(

Alkavat joo ensi kesänä! Niin tota noinaan nii jaksossa 54 tapahtuu kaikkea kun koko perhe näkee kun marcos eva pussailee ja jossaa vaihees sitä jaksoo raul ja Eva rakastelee ja kaikkee kivaa! Siis katsokaa se jakso!

• : ( ) :

Sarja lähetetään syksystä alkaen uusintana Ykkösellä lauantaisin ja sunnuntaisin klo 14.45. Syksystä lähtien sarjan jaksot ovat viikon ajan nähtävissä myös YLE-Areenalla. Sarjan uudet jaksot alkavat ensi kesänä.

• ggfgfgfg

124?

• Marcos 4 Eva

Nyt ylelle adressi että näyttäis ees viikonloppusin sitä srjaa UUSIN jaksoin sillä mä en oota ens kesää asti et nään uuet jaksot!

Käykää youtubes ja laittakaa hakusanaks los serrano episode 54!

• köllit

Vahinko se oli kun jäin uutisten jälkeen katsomaan ja sitten sanoin lapsille että tuntuupa kivalta sarjalta.Sitten lapset katsoivat ja myöhemmin mekin ja sukulaisia on liittynyt lisää.

• serranos

Nii avasin vaan telkkarin ja sieltä se tuli.. katoin eka pari jaksoo ja jäin koukkuun.. eka houkuttelin siskon mukaan joka piti sarjaa ihan huonona mutta nyt sekin kattoo innolla joka päivä. Sitte me pakotettii kaveristki kattoo .. ja siitä se sit lähtiki :D:D

• isl

Yle uusii Serranon perheen 8.9 alkaen lauantaisin ja sunnuntaisin klo 14.45. Kesällä 2008 ohjelmasta alkavat uudet jaksot.

• BSaSDAS

mITÄ VITUN VÄLII TOL ON TURHAA UUSII EI TOT KUKAA VUODEN PÄÄST KUKAA JAKSA KATTOO..?? Joko viikonloppusin uusii jaksoi tai ei näyttäis koko sarjaa!!

• tinde86

Suuresta palautemäärästä ja vetoomuksista johtuen YLE TV1 uusii espanjalaisen Serranon perheen (Los Serrano) jaksot 8.9. alkaen lauantaisin ja sunnuntaisin klo 14.45. Syksystä lähtien sarjan jaksot ovat viikon ajan katsottavana myös internetin kautta YLE Areenassa. Ensi kesänä YLE TV1 saa lähetettäväkseen sarjan uudet jaksot.

tämä tieto ylen sivuilta!
      en ole itse katsonut kuin 3 jaksoa ja jäin kiinni noihin sarjoihin... onneksi ne näytetään uudestaan!!

• BSAsDAS

Nii että näkyykö ne jaksot yle areenassa mitkä tulee 13-31.8? ois kiva nähä ne kun on koulus muuten...??

• ^^^^
        BSAsDAS kirjoitti:

Nii että näkyykö ne jaksot yle areenassa mitkä tulee 13-31.8? ois kiva nähä ne kun on koulus muuten...??

Vittu kaikki turhaan toi adressiki oli tavallaan turha ku ei tuukku jtn uusintoja ylen pitäs takoo rautaa ku se on kuuma ei ihme et ylee ei kato kukaan ihan tyhmiä noi jotka päättää siel et tuleeko niit uusia jaksoja vai ei.

• fsdfsf
        ^^^^ kirjoitti:

Vittu kaikki turhaan toi adressiki oli tavallaan turha ku ei tuukku jtn uusintoja ylen pitäs takoo rautaa ku se on kuuma ei ihme et ylee ei kato kukaan ihan tyhmiä noi jotka päättää siel et tuleeko niit uusia jaksoja vai ei.

Miks ei tehä uutta adressii et näyttäis uusii jaksoi viikonloppusin! nyt uutta adressia tekemään!

• jan
        fsdfsf kirjoitti:

Miks ei tehä uutta adressii et näyttäis uusii jaksoi viikonloppusin! nyt uutta adressia tekemään!

Teeppä adressi ja linkitä minulle

• Marcos 4 Eva

• Nimetön
        BSAsDAS kirjoitti:

joo eli uskon niin kun wikipediassa kävin niin sielläkin sanotaan että kesän ajalta tulleet jaksot näytetään talvella kokonaan ja kesällä jatkuu uudet jaksot.

• jennnnnnnnnnnn

marcos tulee kait takasin jaksossa 55 ? ;D en oo ihan varma. kattelin tossa jotain videoita, ni lucia vissiin kuolee jossain vaiheessa. tete ja quille menee yhteen..

• Marcos 4 Eva

Guille ja Teté menee yhteen ja marcos palaa jaksossa 53-54 ja sitku se palaa nii Marcos luulee et se Raul on tehny Evan raskaaks ku se näkee testin... Se hakkaa raulii ja kaikkee muuta jaksossa 54!

• JJPPV
        Marcos 4 Eva kirjoitti:

Guille ja Teté menee yhteen ja marcos palaa jaksossa 53-54 ja sitku se palaa nii Marcos luulee et se Raul on tehny Evan raskaaks ku se näkee testin... Se hakkaa raulii ja kaikkee muuta jaksossa 54!

tehdäänkö tätä ohjelmaa vielä lisää Espanjassa?

• Nimetön

moi, mua kiinnostaa ketä serranon perhettä kattoo, joten vastakkaas tähä: oletko nainen vai mies, oletko tyttö vai poika ja kertokaapa ikänne. julistan tulokset, että millaiset ihmiset katsovat serranon perhettä 30. elokuuta 2007. eikä ole pakko osallistua kyselyyn. PS. älkää lähettäkö henkilökohtaisia tietoja itsestänne minua ei kiinnosta. Voitte myös kertoa ohjelmasta oman mielipiteen

• **.....**

Olen tyttö, iältäni 14.

• anonyymi

mies 22 vuotta

• tunnustan :D!

mies ja ikää on 23 vuotta.

• tuntematon

tyttö 13 v.

• victor &lt;33333

tyttö
        14
        ihana ohjelma!!!

• gjtgerhtyöjöfljuy

Minäkin olen jäänyt siihen koukkuun kun katsoin sen yhden kerran ja minusta se on maailman loppu koska serranon perhe loppuu aika lähellä siinä kun koulut alkaa ja siksipä en voi nähdä sitä jos se jatkuisikin pidempää koska maailman tylsin koulu! Eli Serranon perhe loppuu eikä ala koskaan uudelleen

• lälä

moi vaan ja marcos ei ole yhtään kaunis! japlöö

• Ni-napa

Serranon perhe jaksoja tulee 124, eikä jatkosta tiedetä vielä.

• plöö

hei tiiäk sä että tiiän mitä marcos on tehny biiisei mut se on tosi ruma!!!!!!!!!!!! ja haista vittuus!!

tai munaas!!!!!!

• jelppamii

Mistä saa tuon ihanan biisin suomenkieliset sanat? Olen etsinyt vaikka mistä eikä löydy.
        Tahtoo sanat. o.o

• marcos-y-eva
        jelppamii kirjoitti:

Mistä saa tuon ihanan biisin suomenkieliset sanat? Olen etsinyt vaikka mistä eikä löydy.
        Tahtoo sanat. o.o

Tässä nyt vähän alkua ku en muista kokonaan:

Juna-asemalla auringon alla
        puhuit New Yorkin pilvenpiirtäjistä.

Kun sanoit lähettäväsi postikortin,
        tiesin kaiken olevan lopussa.

Nyt olen saanut paljon enemmän
        sain vihdoin ässän käteeni
        ja seinän jolle ripustan kuin peiliksi
        seitsemän hymynaamaa kuvassa.

En uskonut onnelisiin sattumiin
        tai että tämä voi olla mahdollista.

1 1 = 7
        kuka olisi uskonut
        että onni voi tulla näin helposti?

• ---
        jelppamii kirjoitti:

Tahtoo sanat. o.o

No näkeehän ne aina siinä laulun aikana ne sanat.. ?

• Guille ja Afri fani
        jelppamii kirjoitti:

Tahtoo sanat. o.o

juna-asemalla kuuman auringon alla
        puhuit new yorkin pilvenpiirtäjistä
        kun sanoit lähettäväsi postikortin
        tiesin kaiken olevan lopussa
        nyt olen saanut paljon enemmän
        sain vihdoin ässän käteeni
        ja seinän jolle ripustaa kuin peiliksi
        seitsemän hymynaamaa valokuvassa
        en uskonut onnellisii sattumiin
        tai että tämä voisi olla mahdollista
        yksi plus yksi on seitsemän
        kuka olisi uskonut
        että onni voi tulla helposti

• myymyy
        jelppamii kirjoitti:

Tahtoo sanat. o.o

löytyvät kokonaisuudessaan ainakin lirama.net -sivulta. Fran Perean biisien sanoja, lähinnä espanjaksi löytyy sivulta enemmänkin, kun laittaa hänet hakusanaksi. Tunnarin suomennus tällä sivulla poikkeaa kyllä hieman siitä miten se sarjassa on käännetty...

• Myy myy
        jelppamii kirjoitti:

Tahtoo sanat. o.o

löytyvät kokonaisuudessaan ainakin lirama.net -sivulta. Fran Perean biisien sanoja, lähinnä espanjaksi löytyy sivulta enemmänkin, kun laittaa hänet hakusanaksi. Tunnarin suomennus tällä sivulla poikkeaa kyllä hieman siitä miten se sarjassa on käännetty...

• Minä vain
        jelppamii kirjoitti:

Tahtoo sanat. o.o

Elikkäs www.lirama.net Valitset etsi,laitat siihen esittäjä kohtaan Fran Perea ja sitten valitset sen tunnarin.

• Sigu7

onko kellään tietoa teten eli Natalia Sánchezin sähköposti osoitteesta

• Olen yllättynyt.

Osaavat näytellä ja jotenkin laulaa hyvin. Tälläistä ei kovin paljon Suomen tv-sarjoissa näy.

Täytyy nostaa hattua!!!!

• Marcos 4 Eva

Mee wikipediaan ja mee kattoo serranon perheen henkiöoitä ja sit Tetén (Natalia Sanches)keskustelupalstalle nii sitl luulis löytyvän...

• Sigu7
        Marcos 4 Eva kirjoitti:

Mee wikipediaan ja mee kattoo serranon perheen henkiöoitä ja sit Tetén (Natalia Sanches)keskustelupalstalle nii sitl luulis löytyvän...

joo kiitos. Natalia vaan on niin ihana

• J.R

120 jaksoa

• 8))

Juu, kiitos noista sanoista.

Näkeehän ne sanat, mutta ei siinä niitä ehdi kirjoittamaan. ;>>

• ????
        8)) kirjoitti:

Juu, kiitos noista sanoista.

Näkeehän ne sanat, mutta ei siinä niitä ehdi kirjoittamaan. ;>>

No kyllähän ne esim liramasta löytyy jos vaan viitsisi ite vähän etttii..??

• serranoo

Eikös Serranon perhe ohjelmaa ole 6 tuotantokauteen asti ainaki.. googlesta katoin.

• Guillermo

6 tuotantokautta on tehty.

• Candra

Mä tiiän vähän.. Että se ohjelma jatkuu vielä.
      Syyskuussa kesän jaksot tulee uusintana ja ens keväänä taas alkaa uudet jaksot ylellä!
      Se sarja on Espanjassa ollut jo vuodesta 2003!! :D
      No ei muuta, jos haluut lisää tietoa, kysy lisää :)

• serrano.-
      • serranot rulettaa

Niin et monesko jakso on menossa ja monesko tuotantokausi??

• Serrano IIISO FANI
        serranot rulettaa kirjoitti:

Niin et monesko jakso on menossa ja monesko tuotantokausi??

mä haluisin tietää mones jakso on maanantai 13.8 se oli hyvä ja et olisin itekkin vähän perillä asioista tää ón se jota mä katon aina mut huomenna alkaa koulu o-ou mut onneks meillä voi nauhottaa se on helpotus niin et jos joku viittis vastata kiitti etukäteen

• Leila.

Hei. Serranon Perhe sarja jatkuu 6 tuotantokauden ajan. Sen jälkeen se loppuu kokonaan. Lourditas ja Santi saa vauvan, Marcos ja Eva muuttaa yhteen ja Saa vauvan. Lucía Kuolee auto-onnettomuudessa ja Teté ja Guille seurustelee ja eroo sitten jossain vaiheessa.

• Demmy

Mistä sait tietää sen? Voi ei jos se ny kerran kuolee... :(

• Sigu7

Mä kyllä kuulin mesessä eräältä espanja laiselta että syyskuun jälkeen alkaa 7 tuotantokausi

• Mika 17

Serranon perhe on paras sarja mitä yleltä on koskaan tullut ja toivottavasti kaikki jaksot nähdään vaikkakin yle on vaan ostanut osan jaksoista.

• serrano fani
    • tv_rikki

Otsikossa tuo kysymys jo olikin. Eli mitä tapahtui tän päiväisessä jaksossa? Oliko mitään Evaan ja Marcokseen liittyvää juttua? Eikös Marcos huomenna palaa?

Meillä tosiaan ei ole koko päivänä näkynyt telkkari, jotain häikkää kai digilähetyksessä :(

Eka jakso jonka missasin sen jälkeen kun aloin seuraamaan....

• digiaika

Digita tekee jotain huoltotöitä tänään ja huomenna klo 9-18. Itse näin aamulähetyksen, uusintaa en sitten nähnytkään, kanavat olivat kadoksissa iltapäivään asti. Saan kyllä raivarin, jos huominen aamulähetys ei näy! Tämän päivän jakso päättyi siihen, että Marcos soitti ovikelloa...

• Fani 12345
        digiaika kirjoitti:

Digita tekee jotain huoltotöitä tänään ja huomenna klo 9-18. Itse näin aamulähetyksen, uusintaa en sitten nähnytkään, kanavat olivat kadoksissa iltapäivään asti. Saan kyllä raivarin, jos huominen aamulähetys ei näy! Tämän päivän jakso päättyi siihen, että Marcos soitti ovikelloa...

Uusiiko Yle kaikki 65 jaksoa tulevan syksyn ja talven aikana?

• manlygurl
        Fani 12345 kirjoitti:

tiedätkö milloin alkaa serrano uusintoina viikonloppuisin, koska jäin aika kauan koukkkuun enkä tiedä mitäään mistään.. ja vähän vaikee nähdä sen nyt ku koulukin alkaa mul alkaa aina 8 ja loppuu puol 3 niin onks tietoo milloin serrano alkaa myös viikonloppuisin??

ilmoita mulle ku oot lukenut tämän kiitos

• Pipa
        manlygurl kirjoitti:

tiedätkö milloin alkaa serrano uusintoina viikonloppuisin, koska jäin aika kauan koukkkuun enkä tiedä mitäään mistään.. ja vähän vaikee nähdä sen nyt ku koulukin alkaa mul alkaa aina 8 ja loppuu puol 3 niin onks tietoo milloin serrano alkaa myös viikonloppuisin??

ilmoita mulle ku oot lukenut tämän kiitos

Muistaakseni Yle aloittaa sarjan uusinnat la 8.9. siten että la ja su tulevat jaksot klo 14.45 (kloajasta en ihan 100-varma). Lisäksi parasta kait on se, että kukin jakso on nähtävissä Yle Areenassa viikon verran. Mä odotan innolla uusintaa, kun satuin katsomaan ekan kerran jossain 30. jakson vaiheilla ja jäin heti koukkuun... ;-) Sitten ens kesänä alkavat uudet jaksot.

• blebu
        Fani 12345 kirjoitti:

minkä takia serrano alkaa9:15 joka aamu eiks vois alkaa iltapäivällä vaikka 13:00

• blebu
        Pipa kirjoitti:

Muistaakseni Yle aloittaa sarjan uusinnat la 8.9. siten että la ja su tulevat jaksot klo 14.45 (kloajasta en ihan 100-varma). Lisäksi parasta kait on se, että kukin jakso on nähtävissä Yle Areenassa viikon verran. Mä odotan innolla uusintaa, kun satuin katsomaan ekan kerran jossain 30. jakson vaiheilla ja jäin heti koukkuun... ;-) Sitten ens kesänä alkavat uudet jaksot.

en tiiä

• Los Serrano Fan

• JP13

Mitä Tapahtui Tämän Päivän Jaksossa??

• kuka katsoi
        JP13 kirjoitti:

Mitä Tapahtui Tämän Päivän Jaksossa??

Voisiko ystävällisesti kertoa, nauhoitukseni epäonnistui. Kuka se nainen oli kun tuli Serranoille Lontoosta?

• teea
        kuka katsoi kirjoitti:

Voisiko ystävällisesti kertoa, nauhoitukseni epäonnistui. Kuka se nainen oli kun tuli Serranoille Lontoosta?

Se nainen oli Marcosin ystävä vaan jolla oli riitaa poikaystävänsä kanssa. Se tuli pariks päiväks kylään. Mitäs Fiti on tehnyt kun ne on Candelan kans erossa?

• taas kerran
        teea kirjoitti:

Se nainen oli Marcosin ystävä vaan jolla oli riitaa poikaystävänsä kanssa. Se tuli pariks päiväks kylään. Mitäs Fiti on tehnyt kun ne on Candelan kans erossa?

Keskiviikon jakso loppui ainakin siihen kun Fiti tavalliseen tapaan sähläsi Santiagon kanssa vakuutuspetosta ja siitähän Candela suuttui.Ellei torstain jaksossa leppynyt niin on edelleen sitä samaa riitaa heillä.

• jarih

Laittakaa nyt äkkiä linkki, josta näkee sen Marcosin ja Evan vauvan!

• Miruku

Siis kuoleeks Lucia?!

• (:(
        Miruku kirjoitti:

Siis kuoleeks Lucia?!

Joo muistaakseni lucia kuolee auto-onnettomuuteen..

• serrano-fani&lt;3

• fadis

tämä ohjelma on riippuvuutta aiheuttava!
      Heti ensimmäistä kertaa kun katsoin ja näin Evan (Verónica Sánchez)en saanut silmiäni irti sarjasta! eli sarja alkaa alusta 08.09? ottaako se sitten kiinni tämän nykyisen kohdan mikä on menossa ja jatkaa siitä, vai rupeeks se ens kesänä taas jatkuu siitä mihin se nyt jää?

• Omppu

En oikein tiedä mutta se Serranon perhe on paras!

• serrano-fani&lt;3

• serrano-fani&lt;3

• sarita|

öööm,mäkin oon jääny kkoukkuun ohjelmaan !
      ja varsinkin guillen tetn ja muiden heidän bändiisä santa justa klaniiin.
      se on paras !
      en oo niin paljoo ettiny tietooo,enkä tiedeäkkääää oikee mitäään siitä.
      tämä on lyhyt viesti,mutta mistä voisin etsiä juonipaljastuksia kyseiseen serranon perhe ohjelmaan? :>

• SP IS THE BEST

Ainakin Guille ja Tete menee yhteen ja eroavat sitten jossai vaihees, Marcos ja Eva saavat tytön jonka nimi taisi olla Chloe ja he muuttavat Ranskaan ja menevät naimisiin. Lucia kuolee sairaalan pihalla auto-onnettomuuteen, Santiago ja Lourdes menevät myös naimisiin ja saavat lapsen ja Candela ja Fiti eroavat. Näiden ainakin pitäisi olla totta.

• tete

Marcisin näyttelijän eli Fran Perean biisit löytyvät mtv3 storesta ja ne voi ostaa sieltä koneelle. mutta jos ei halua ostaa niin voi kuunnella n. 20 sekunnin pituisia pätkiä lauluista. Levyltä löytyy myös 1 1

• tekstitykset

tietääkö joku mistä voi ladata nuihin jaksoihin tekstitykset netistä tai voiko nuo kaikki jaksot ostaa jostaki dvd:llä

• los serrano
        tekstitykset kirjoitti:

tietääkö joku mistä voi ladata nuihin jaksoihin tekstitykset netistä tai voiko nuo kaikki jaksot ostaa jostaki dvd:llä

tekstityksiä ei saa mistään, ja dvd:llä on julkaistu 5. kautta espanjassa. mutta niissäkään ei ole tekstejä, ei suomen eikä englannin.

• rolle serranon perheen iso ...

joo musta marcosin laulut on ihanii!!!ja duille on niin ihana ja söpö mut kun ne asuu espanjassa ja mää täällä suomessase ie oo kiva ja ne ohjelmat hellyyttä ja hauskuutta ja kaikkee muuta

• jatkuu

Mutta päättyy toistaiseksi perjantaina 31.8. Ainakin jos Telkun ohjelmatietoja on uskominen.

http://www.telkku.com/?p=20070831
        http://www.telkku.com/tiedot?oid=31025007

"Sopimaton ehdotus. Santiago on kiireinen tavernassa ja kaipaa apua. Ystävät tuntuvat olevan sitä mieltä, että suhde Lourditasin kanssa on aika julkistaa. Sarja päättyy toistaiseksi."

Kaiken lisäksi YLE pätkäisee ohjelman kesken neljännen tuotantokauden jaksoon 65. Neljäs kausi oikeasti loppuu jaksoon 71 Santiagon ja Lourditaksen häihin.

http://www.losserrano.telecinco.es/archivo_capitulos_1.htm
        http://www.tvrage.com/shows/id-7462/episode_list/all

No eipä tarvitse iltatyöntekijän digiboxia vielä hankkia, kun ei päivällä muutakaan katsottavaa ohjelmaa oikein tule. Ehkä sitten joskus tulevaisuudessa. Hmm...

• la tarviaita

sitä näytetään Suomessa 65 jaksoa (eli elokuun loppuun)ja sitten ne alkaa alusta uusintana, ensi kesänä tulee sitten taas jatkoa sarjaan.

• la traviata

sitä näytetään Suomessa 65 jaksoa (eli elokuun loppuun)ja sitten ne alkaa alusta uusintana, ensi kesänä tulee sitten taas jatkoa sarjaan.

• Emp5ku_

siitä tulleee vielä kaksi tuotanto kautta. Kuuleman mukaan

• tikku!!!

serranon perhe loppuu nyt elokuun lopus mut se alkaa uusintana 8.9 se tulee lauantaisin ja sunnuntaisin uusintoina klo 14.45 ja ens kesänä tulee taas uudet jaksot. :D

• bööööö

Hello! Mitä jaksossa 59 tapahti kun en valitettavasti nähnyt kyseistä jaksoa!

• Missasin jakson 31.8.
        bööööö kirjoitti:

Hello! Mitä jaksossa 59 tapahti kun en valitettavasti nähnyt kyseistä jaksoa!

Muakin kiinnostaa, et mitä tapahtu siinä vikassa jaksaossa ennen uusintoja?

• serrano-fani

serrano jatkuu 31.elokuuta asti ja jää sitten tauolle,ja jatkuu kevällä,mutta kun se jää tauolle,uusinnat alkaa tv1 sellä lauantaisin ja sunnuntaisin:D

• Sigu7

Eli siis tuleeko 7 tuotanto kausi kun kuulin eräältä espanjalaiselta että siel alkaa syyskuun jälkeen

• adri es el mejor

niin espanjas tulee 7 tuotantokausi mut suomes ei pakosti riippuu vähän esittääkö yle niit mut toivotaan :) T:elena p.s besos

• anti-serrano

On vaan vahvistanut käsitystäni etelä-eurooppalaisesta gigolo-miehestä, jolle yltiöpäinen yli-machoilu ja kukkoilu on niin tyypillistä. Mikä naisia viehättää noiden häntäheikkien isottelussa?

• victor elias fani

luien netistä niin niitä tehdään kuudennen tuotanto kausi tulee viellä tykkään guillesta joten guille on varattu joten näpit irti siitä

• Serrano fani

Hei!

Tietäisikö kukaan, mistä saisi luettua "uno mas uno son siete" kappaleen sanat? Siis espanjaksi. Haluaisi oppia laulamaan sen.

• DPM

Liramasta löytyy teksti.

• keegan

En un andén de la estación,
        bajo el sol abrasador,
        del cielo de Nueva York.
        Vente pronto a ver el mar,
        y tu envía una postal.
        Yo ya sabía que aquel día al final...

Ahora tengo mucho más,
        rojo, negro, par o impar,
        por fin la suerte trae un as,
        y un cristal para mirar,
        y una pared para colgar
        siete caras sonriendo en una foto de carnet.

Mis cuentos no hablaban de historias
        hechas de casualidad,
        nadie me dijo que el destino
        daba esta oportunidad.
        Uno más uno son siete,
        quien me lo iba decir,

Cuántos años llevo aquí,
        cuántos me pueden quedar,
        cuál es el precio exacto
        de la felicidad.
        Una caricia del ayer,
        unas postales sin firmar,
        y aquél disco de Los Barnies
        Hoy sonrío al recordar
        que soñaras con volar,
        no se puede ver el mar.

hechas de casualidad.
        Nadie me dijo que el destino
        daba esta oportunidad.

Uno más uno son siete,
        quien me lo iba a decir,

• Nimetön
        keegan kirjoitti:

bajo el sol abrasador,
        del cielo de Nueva York.
        y tu envía una postal.

Ahora tengo mucho más,
        y un cristal para mirar,
        y una pared para colgar

hechas de casualidad,
        daba esta oportunidad.
        Uno más uno son siete,
        quien me lo iba decir,

Cuántos años llevo aquí,
        cuántos me pueden quedar,
        cuál es el precio exacto
        de la felicidad.
        Una caricia del ayer,
        unas postales sin firmar,
        y aquél disco de Los Barnies
        Hoy sonrío al recordar
        que soñaras con volar,
        no se puede ver el mar.

hechas de casualidad.
        Nadie me dijo que el destino
        daba esta oportunidad.

Uno más uno son siete,
        quien me lo iba a decir,

Jos joku haluaa kitaralla soitella, niin sointukulku menis jotenkin näin
        4x|C---- Dm---- F---- G----|
        2x|F---- G---- C---- Dm----|
        uno mas uno son siete...
        |F---- G---- C---- F---(Em) Dm---- G---- F----|

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

uno mas uno son siete...

C
        Dm
        bajo el sol abrasador,
        F
        G
        del cielo de Nueva York.
        C
        Dm
        y tu envía una postal.
        F---------------------G

C------------------F
        Ahora tengo mucho más,
        Dm------------------G
        C
        y un cristal para mirar,
        F
        y una pared para colgar
        Dm-----------------G

F---------------G
        C----------------Dm
        hechas de casualidad,
        F---------G
        C-----------------Dm
        daba esta oportunidad.
        F-----------------G
        Uno más uno son siete,
        C----------------F-----Em
        quien me lo iba decir,
        Dm---------G----------F

C--------------------F
        Cuantos años llevo aqui,
        Cuantos me pueden quedar
        Dm------------------G
        cual es el precio exacto
        de la felicidad
        C-------------------F
        Quien se acordara de mi
        quien te volvera a mirar
        Dm----------------G
        quien pulsa las manijas
        de la casualidad

C---------------F
        Una caricia del ayer
        unas postales sin firmar
        Dm-------------------G
        y aquel disco de los Burning
        no son cosas que guardar
        C------------------F
        Hoy sonrio al recordar
        que soñabas con volar
        Dm------------------G
        no se puede ver el mar.

F---------------G
        C----------------Dm
        hechas de casualidad,
        F---------G
        C-----------------Dm
        daba esta oportunidad.
        F-----------------G
        Uno más uno son siete,
        quien me lo iba decir,
        Dm----------G---------F

C---------------------F
        Si hubo un tiempo para mi
        Dm------------------G
        ahora es para los seis.
        C----------------F
        Esta saliendo el cafe
        Dm-------------------G
        Otra vez comienza el lio
        como cada amanecer
        C-----------------F
        Hay tostadas para tres,
        arreglad la habitación
        Dm-----------------G
        este cuadro de familia
        se merece una cancion

F---------------G
        C----------------Dm
        hechas de casualidad,
        F---------G
        C-----------------Dm
        daba esta oportunidad.
        F-----------------G
        Uno más uno son siete,
        quien me lo iba decir,
        Dm----------G---------F

• Marcos Serrano
        Nimetön kirjoitti:

uno mas uno son siete...

kiva kun kerrot soinnut ,koska soitan itekin kitaraa ja teen lauluja.

• 3po

Serranojen tunnari on ihan törkeä plagiaatti legendaarisen brittibändin Lightning Seedsin biisistä Pure, että silleen...

• Voi V****

No on musiikki joissain määrin samaa, mutta sanat ovat kyllä ihan omat...et silleen. Kyllä se omaa käsialaa on.

• heippari

Haluaisin KOVASTI tietää voiko jostakin ladata serranon tunnarin puhelimen soittoääneksi?? kiitooos jos joku tietää ja auttaa!!!!

• serrano fani

no se kestää mun.. kuudenteen tuotanto kauteen.. mäkin oon ihan koulussa siihen se on niin hyvvä..

• TiPi

Miusta se ekstää ainakiin 3 tuotantokautta koska lucia kuolee tuotanto kudessa!

• dataaja

serranon perheen jaksoja voi katsoa viikon ajan ohjelman esityksestä yle areenalla, mozillaan on on realplayer browser record plugin -lisäosa, jolla voi ladata videoita web sivuilta kuten youtubesta, yle areenalta jne...

dataaja kiittää ja kuittaa.

• dataaja

• villepekkamäkelä

villepekkamäkelä

• villepekkamäkelä

villepekkamäkelä

• rolla9

Minunkin mielestä serranonperhe on hyvä. Mielestäni niitä on seitsemän-tuotantoakautta. (en ole varma) wikipediassa lukee, että niitä on 130 sarjaa. Niitä voi kai kuunnella youtubessa
      (esim fran perea tai sjk, santa justa klan.) Polttetuina niitä on vaikea löytää.

• SerranoHULLU

Okei, elikkäs... Ens kesänä 2011 siis esitetään 7. tuotantokausi uusintana! Mä oon aivan hullu Serranofani ja kattelen niitä everyday ! Tosin dvd:iltä! Ottakaa kantaa siihen, että Serranon pprhe elää vielä sydämmissämme, vaikka siitä ei enään puhuta paljoo ;''(

• &quot;serrano fani&quot;

Ensi kesänä YLE TV1 esittää sarjan uudet jaksot.

toivon näkeväni kaikki 130 jaksoa.

PS. miten tarina jatkuu marcosin ja evan mentyä kihloihin jne.?

• Nimetön

Kuka esitti stripparia tämän päivän jaksossa (osa 43)?

• moikaikki
        Nimetön kirjoitti:

Kuka esitti stripparia tämän päivän jaksossa (osa 43)?

Tete on tosi kaunis ja ihana!

• serrano &lt;3

Moi nompparelli! Oli just tän viikon Valossa, että Yle on ostanut oikeudet näyttää jaksot ainakin seiska tuotantokauteen asti. Toivottavasti seiska kausikin näytetään, koska semmonen on olemassa :) Mäkin oon sarjassa koukussa, katon kaikki uusinnatkin :D. Kuuntelen paljon Santa justa klania ja Fran pereaa. Nää on ainakin mun mielestä hyviä Fran perean biisejä Que va a ser, Nada, Mi corazon, Punto y aparte, La chica de la habitacion de al lado, Dame una alegria, La vida al reves ja tietysti 1 mas 1 son 7. Kehoitan myös kuuntelemaan Santa justa klania, tässä biisejä; Ke te pires, Metrosexual, A toda mecha, Del 1 al 10, Soy la cana, Con angelina jolie se me va la olla, Entre munecas, La profesora de inglés, Pienso en ti constantemente ja Yo paso del amor. Mullakin tuli aika paljon asiaa, sitä en kyllä tiedä mistä saisi laillisesti poltettua :)

• SantiX

...mitä telkkarista tulee: hyvää huumoria ja tohelointeja sekä henkilöiden suhteet ja ihanat näyttelijät. Ja musiikit, jotka vielä ovat joidenkin näyttelijöiden omaa käsialaa. Joka uusinnan kesällä kattoin ja viikonloppusinkin nyt kuten tänään taas.

Parhaat biisit parhausjärjestyksessä:
        1. La Vida al Reves
        2. Que va a ser
        3. La Chica de la Habitacion del Lado
        4. Uno mas uno son siete

Ja yks mukava biisi on se "Que paso de l'amor" tai joku sinne päin.

• timanttitypy

Niitä tuotantokausia on näytetty jo 4 ja tulee lisää mutta marcos eoaa kait 6 tutantokaudessa... biisejä fran perealla eli marcosilla on monia jos sulla on lime Wire nii laitat siihen va fran perea ja siihen tulee kaikki sen biisit muussa tapauksessa youtubesta voit kattoo:) mulla on sen 1 ja 2 tuotantokaudet dvd:llä ostin ne:):) katon myös tuhkimotarinaa...

• fanittaja-99

En tiiiä et kauan yle1 näyttää serranoa,mutta Franin kappaleita voit käyä kuuntelees youtubessa=)

• guille

tietääkö kukaan mikä on serranon perheen koiran rotu?

• buri

serranon perhettä esitetään ylellä ainakin 124 jaksoa eli 6 tuotantokautta

• Serranon perhe&lt;33

Tietääkö joku onko Serranon perheen jaksot kesällä enää yle areenas, ku Serrano tulee iltapäivisin aina uusintoina??
      Ihana ohjelma

• ????

ne säilyttää niitä vain viikon verran siel! mikä jakso oli tän päivänen tai siis monesko?

• Zuclaa

Olen katsonut Serranopn perhettä siitä lähtien kun se on alkanut pyöriä YLE ykkösellä.... P.s luulisin :D! No sain tietää Serranon perheestä kavereitteni ja äitini kautta. Äitini katsoi tätä kyseistä ohjelmaa ja kysyin häneltä mikä tämä ohjelma on?! Äiti vastasi, että espanjalainen Serrannon perhe ja hän sanoi, että katso sinäkin ja siitä asti olen katsoinut tätä kyseistä ohjelmaa.. Enssimmäinen jaksoni oli kun Tetéllä alkoi menkat..! Huom! ENSIMMÄINEN OLEN KATSONUT KAIKKI JAKSOT, MUTTA SE OLI .E.N.S.I.M.M.Ä.I.N.E.N.!!!!! JOS et ole viitsinyt tai katsonut koko ohjelmaan niin KEHOTAN VILKAISEMAAN KESÄKUUN TOINEN PÄIVÄ UUDET JAKSOT ALKAVAT JA Lusía koulkee kuudennella tuotantokaudella!! :(:(

• tuputi

seranon perheen uusia tuotanto kausia tulee vielä kolme

• guillenam

Eli, kun Lucia kuolee 6 - kaudella, niin toipuuko Tete? Tai siis kuinka kauan se sitä suree, ku se menee ihan pilalle jos kaikki on kauheen masentuneita. Ja toiseks, miten Serranon perhe päättyy? Siis mihin viiminen Serranon perheen jakso päättyy? =)

• Nimetön
        guillenam kirjoitti:

Eli, kun Lucia kuolee 6 - kaudella, niin toipuuko Tete? Tai siis kuinka kauan se sitä suree, ku se menee ihan pilalle jos kaikki on kauheen masentuneita. Ja toiseks, miten Serranon perhe päättyy? Siis mihin viiminen Serranon perheen jakso päättyy? =)

tulee rallikuski

http://debates.coches.net/attachment.php?attachmentid=8473&d=1160265718

• Eltsu^^

Kyllä YLE esittää kaikki jaksot, koska ohjelma on niin suosittu. Joskus Ylen sivuilla sanottiin et sen näyttämistä jatketaan... Onko susta SJK Hyvä? Musta se on ihan PARAS!!!

• perea

tietääkö kukaan sitä fran perean faniosotetta? ku se on oikeesti tosi hyvä... kiitti jo etukäteen

• sertsa fani

en tiiä kuinka monta jaksoo yle1 nnäyttää serranon perhettä mutta varmaan aika kauan. marcosilla(fran perea) on monia lauluja kuten: la vidal reves,punto y parte,mi corazon jne.jne.
      Fran perean levyjä myydään kaupassa mutta en tiiä mistä niitä vois polttaa.

• Norbba

MOikka, serranon perhe on aivan ihana ja haluisinkin kysyy et jos joku on kattonu tulevii jaksoi tai jotain niin kertois et palaako lucia?? Vai onks se vast joskus 8 kauden alus??

• IITU=)
        Norbba kirjoitti:

MOikka, serranon perhe on aivan ihana ja haluisinkin kysyy et jos joku on kattonu tulevii jaksoi tai jotain niin kertois et palaako lucia?? Vai onks se vast joskus 8 kauden alus??

Mut Luciahan kuoli just muutama jakso sitten!

• asa
    • jassuhhu

hei!
      Yle esittää tietojeni mukaan 8 tk niinkuin niitä näytelläänkin 8.
      ja Fran Perean musiikkia voi kuunnella www.youtube.com tai www.myspace.com mutten tiedä mistä voisi polttaa.

• Los serrano foorumi
    • santa justa

serranon perhe on ihan paras=)
      musta eva ja marcos on hyvä pari. mun suosikki näytteliät ovat marcos, eva, africa, candela, raul, raquel ja tete.

• Serranon perheen fan

se esitettiin 7 tuotantokauteen asti koska ne ei saanut vielä 8 tuotantokauden valmiiksi

• niggacocks r da best

8. kautta ei olla edes tehty. Ohjelma päättyi 7. kauteen.

• kyllä

8.tuotanto kaus tuli,ainakin se on kaupoissa :-D

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8293
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4541
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4323
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3453
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3440
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2851
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2624
    Aihe