Apua, tunnistaako joku elokuvan?

tahtoonähdä

Haluaisin nähdä animaation, jonka olen nähnyt viimeksi n. 10 vuotta sitten. Elokuvassa seikkailee muistaakseni Sakke niminen sammakko ja Heikki(?) heinäsirkka ja taisi siinä käpy-kansakin olla. Jonkinlaista diskettiä/levykettä Sakke ja Heikki etsivät/pelastavat, muuten en elokuvasta oikein muuta muista. Koska en tiedä elokuvan nimeä eikä ole mitään Disneyn tuotantoa, en oikein tiedä miten sen jäljittäisin ja saisin taas nähdä uudelleen. Jos joku voisi auttaa niin olisin hyvin kiitollinen!

5

2309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

Minäkin olen pienenä nähnyt elokuvan jossa on sammakko (Sakke muistaakseni) ja Heikki heinäsirkka, mutta ei käpykansaa vaan papukaija ja kanoja ja robotti Pelti-pate.

Kaksi miestä kaappaavat kanan ja papukaijan ja sammakko ja heinäsirkka lähtevät pelastamaan heitä kaupungista.

Tämä elokuva löytyy dvd:ltä "Pikkusisko kaniini ja muita seikkailuja."

Ihmiset on piirretty tosi samalla tavalla kuin Pekka Töpöhännässä ja luulisin että tekijät ovat osittain samoja...

Mutta nyt alkoi tehdä mieleni katsoa tuo elokuva, jos tässä lähipäivinä sen katson voin napata ylös tekijöiden nimet. Ehkä noita Saken ja Heikin seikkailuita on sitten useampiakin. :)

• NoJopas

• tahtoonähdä

Kiitoksia tosiaan oikein paljon.

Tuo kuvauksesi elokuvasta kuullosti tutulta, Pelti-pate varsinkin. Tästä tosiaan on sen verran aikaa että muistikuvat ovat aika hämäriä ja rajoittuneita. Tiedoillasi pääsen paremmin eteenpäin ja saan pitkän piinani päätökseen olemalla askeleen päässä elokuvan iloisesta jälleennäkemisestä=)

Kiitos vielä kerran!

• qwertyasdf
    • Pelti-Pate

samaisessa elokuvassa on laulu "autoa autoa rakennan" ja haluaisin löytää sen jostain, mutta youtubessa ei sitä ole. Onko kellään tietoa mistä voisin saada vain sen laulu pätkän? :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe