Lähes kaikki naiset teeskentelevät

sängyssä !

"Ruotsalaistutkimuksen mukaan neljä viidestä naisesta näyttelee ainakin joskus orgasminsa. Suomalaisilla menee paremmin, sillä 62 prosenttia naisista saa yhdynnässä orgasmin lähes aina tai useimmiten, kertoo Taloustutkimuksen vuonna 2006 tekemä selvitys".

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706296290271_uu.shtml

262

122100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun naisesi

      tuskinpa olisit muuten tuota linkittänyt.

      • nauttivansa

        petileikeistä. Kahdenlapsen jälkeen piti hommata kierukka, jotta voisi nauttia siitä ilman uusia raskauksia.


      • saanut
        nauttivansa kirjoitti:

        petileikeistä. Kahdenlapsen jälkeen piti hommata kierukka, jotta voisi nauttia siitä ilman uusia raskauksia.

        mä oon monta kertaa joutunu teeskenteleen orgasmini koska ikinä en oo saanu :( ja tosiaan siksi en ole saanut koska mulla on aina kauheet paineet siitä että saako jätkä. ja tietty ku jätkä on saanu niin eipä siitä sitten enään oo mulle iloa... :/ mutta toivossa on hyvä elää. kait mä vielä joskus saan kun vaan löydän sen unelmien uroksen jolle mun ei tarvi esittää mitään ja ehkä osaisin vaatia jotain itsellenekin :)


      • ei haittaa
        saanut kirjoitti:

        mä oon monta kertaa joutunu teeskenteleen orgasmini koska ikinä en oo saanu :( ja tosiaan siksi en ole saanut koska mulla on aina kauheet paineet siitä että saako jätkä. ja tietty ku jätkä on saanu niin eipä siitä sitten enään oo mulle iloa... :/ mutta toivossa on hyvä elää. kait mä vielä joskus saan kun vaan löydän sen unelmien uroksen jolle mun ei tarvi esittää mitään ja ehkä osaisin vaatia jotain itsellenekin :)

        en minäkään ole ikinä saanut. mutta tälläkin hetkellä on alapäässä kumma tunne että jotain sutinaa tarvis!! ;) ei se orgasmi ole meille naisille mikään elämän ja kuoleman asia! :)


      • teemunideapaja
        ei haittaa kirjoitti:

        en minäkään ole ikinä saanut. mutta tälläkin hetkellä on alapäässä kumma tunne että jotain sutinaa tarvis!! ;) ei se orgasmi ole meille naisille mikään elämän ja kuoleman asia! :)

        mutta se on yhtä tarpeellista kuin seksikin. Seksi ilman orgasmia on turhauttavaa, ja koska jokainen ansaitsee täyttymyksen, orgasmi on sekä miehen että naisen oikeus. Meidän miesten täytyy pitää siitä huoli.


      • Nimetön
        saanut kirjoitti:

        mä oon monta kertaa joutunu teeskenteleen orgasmini koska ikinä en oo saanu :( ja tosiaan siksi en ole saanut koska mulla on aina kauheet paineet siitä että saako jätkä. ja tietty ku jätkä on saanu niin eipä siitä sitten enään oo mulle iloa... :/ mutta toivossa on hyvä elää. kait mä vielä joskus saan kun vaan löydän sen unelmien uroksen jolle mun ei tarvi esittää mitään ja ehkä osaisin vaatia jotain itsellenekin :)

        Sun pitää olla avoimempi, ja selittää miehellesi kuinka se tulee.

        Miehelle naisen orgasmi tuntuu emättimen supisteluna, jos esimerkiksi penis on sisällä ja kiihotaaa naisen orgasmiin niin sitä ei voi olla huomaamatta ja saatta tulla itsekkin noiden supistelujen perusteella. Nainen lisäksi voi saada useita orgasmeja, mutta miehelle yleensä yksi on riittävä. Miehen pitääkin osata pidätellä omaansa, sillä silloin saa leikkejä pidennettyä. Välillä on vain sanottava - "tauko, tai tulee" :)

        Mulla vaimo ei valehtele orkkujaan. Välillä hän saa, välilä monta kertaa ja välillä ei. Meillä on myös kertoja kun minä en saa ja vaimo saa, esimerkiksi seksiä ilman suurempia sotkuja :)

        Mun itse tunto ei riipu siitä saako nainen vai ei - ei se orkku aina tärkein ole, hyvältä se tuntuu välillä ilmankin.


      • kyllä haittaa
        ei haittaa kirjoitti:

        en minäkään ole ikinä saanut. mutta tälläkin hetkellä on alapäässä kumma tunne että jotain sutinaa tarvis!! ;) ei se orgasmi ole meille naisille mikään elämän ja kuoleman asia! :)

        Ei ole syytä yleistää.On se aikamoinen elämän ja kuoleman kysymys kun on aikaisemmin seksi oli hauskaa saanut orgasmin aina, mutta leikkauksessa vietiin tunto. On vakuutettu, että orgasmi on kiinni vain mielikuvituksesta ja voi sitä miehen kanssa muutenkin läheisyyttä tuntea. Ei missään muussa tilanteessa voi miehen kanssa tuntea sellaista läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin orgasmissa. Elämä on tyhjää ja turhaa.


      • eneke
        teemunideapaja kirjoitti:

        mutta se on yhtä tarpeellista kuin seksikin. Seksi ilman orgasmia on turhauttavaa, ja koska jokainen ansaitsee täyttymyksen, orgasmi on sekä miehen että naisen oikeus. Meidän miesten täytyy pitää siitä huoli.

        ..olet ihan oikeassa.


      • eneke
        Nimetön kirjoitti:

        Sun pitää olla avoimempi, ja selittää miehellesi kuinka se tulee.

        Miehelle naisen orgasmi tuntuu emättimen supisteluna, jos esimerkiksi penis on sisällä ja kiihotaaa naisen orgasmiin niin sitä ei voi olla huomaamatta ja saatta tulla itsekkin noiden supistelujen perusteella. Nainen lisäksi voi saada useita orgasmeja, mutta miehelle yleensä yksi on riittävä. Miehen pitääkin osata pidätellä omaansa, sillä silloin saa leikkejä pidennettyä. Välillä on vain sanottava - "tauko, tai tulee" :)

        Mulla vaimo ei valehtele orkkujaan. Välillä hän saa, välilä monta kertaa ja välillä ei. Meillä on myös kertoja kun minä en saa ja vaimo saa, esimerkiksi seksiä ilman suurempia sotkuja :)

        Mun itse tunto ei riipu siitä saako nainen vai ei - ei se orkku aina tärkein ole, hyvältä se tuntuu välillä ilmankin.

        se naisen fysiologia toimii,mut jotkut miehet ovat niin itserakkaat,että uskovat aina olevan macho.Sinulla on oikea asenne...


      • tietoa...

      • Älkäähän kohkatko turhia
        ei haittaa kirjoitti:

        en minäkään ole ikinä saanut. mutta tälläkin hetkellä on alapäässä kumma tunne että jotain sutinaa tarvis!! ;) ei se orgasmi ole meille naisille mikään elämän ja kuoleman asia! :)

        Olen tähän ikään(40) asti oppinut että nainen voi nauttia seksistä jopa enemmän kuin mies! Naisen orgasmitta jääminen ei ole todellakaan maailmanloppu ja voimme siis keskittyä nautiskelemaan ilman suorituspaineita. Joskus onnistuu ja useimmiten jään ilman, silti seksi oman miehen kanssa on aina yhtä herkkua! Myönnän myös joskus teeskennelleeni orgasmia mutta vain siksi, ettei mieheni huolestuisi omista kyvyistään. Väitän olevani jopa keskimääräistä aktiivisempi sänkykaveri...mieheni saa monesti erikoiskäsittelyn josta minäkin nautin vaikka olenkin vain tekijäpuolella. Mihinkäs se ukkokulta menikään...


      • Nimetön
        ei haittaa kirjoitti:

        en minäkään ole ikinä saanut. mutta tälläkin hetkellä on alapäässä kumma tunne että jotain sutinaa tarvis!! ;) ei se orgasmi ole meille naisille mikään elämän ja kuoleman asia! :)

        Orgasmi on naiselle taatusti tärkeä, miksi se pitää kieltää? Fiksu mies pitää huolen että nainen on mukana ja saa. Sellasta miestä halolla päähän joka ei välitä kuin itsestään! toiste en olisi sellaisen kanssa.


      • ollaan täällä
        Nimetön kirjoitti:

        Orgasmi on naiselle taatusti tärkeä, miksi se pitää kieltää? Fiksu mies pitää huolen että nainen on mukana ja saa. Sellasta miestä halolla päähän joka ei välitä kuin itsestään! toiste en olisi sellaisen kanssa.

        Kyllä seksissä pitää naisenkin nauttia. Olen kyllä sitä mieltä,että naiset valehtelee jos sanovat ettei orgasmi ole tärkeä ja he nauttivat rakastelusta ilman sitä. Minä en ainakaan sellaisen miehen kanssa toista kertaa sänkyyn menisi,jolle vaan oma nautinto on tärkein.Ja vielä että sitä jatkuisi vuosia,turhauttavaa kun rakastelun tarkoitus on kuitenkin tuottaa molemmille mielihyvää.


      • Minäkin leikkausjonossa
        kyllä haittaa kirjoitti:

        Ei ole syytä yleistää.On se aikamoinen elämän ja kuoleman kysymys kun on aikaisemmin seksi oli hauskaa saanut orgasmin aina, mutta leikkauksessa vietiin tunto. On vakuutettu, että orgasmi on kiinni vain mielikuvituksesta ja voi sitä miehen kanssa muutenkin läheisyyttä tuntea. Ei missään muussa tilanteessa voi miehen kanssa tuntea sellaista läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin orgasmissa. Elämä on tyhjää ja turhaa.

        Millaisen leikkauksen seurauksena näin kävi, oletan että joku gynekologinen??? Itse olen jonossa laskeumakorjaukseen, meinaavat kiristää emätintä. VOiko tällaisesta seurata se että seksipuoli alkaa reistata!??? Nyt se puoli sujuu hyvin, mutta virtsaamisen ja ulostamisen kanssa on ongelmia... Haluaisin kuitenkin nauttia parisuhteen iloista jatkossakin...


      • Mies Naiselle
        saanut kirjoitti:

        mä oon monta kertaa joutunu teeskenteleen orgasmini koska ikinä en oo saanu :( ja tosiaan siksi en ole saanut koska mulla on aina kauheet paineet siitä että saako jätkä. ja tietty ku jätkä on saanu niin eipä siitä sitten enään oo mulle iloa... :/ mutta toivossa on hyvä elää. kait mä vielä joskus saan kun vaan löydän sen unelmien uroksen jolle mun ei tarvi esittää mitään ja ehkä osaisin vaatia jotain itsellenekin :)

        Minusta on aivan luonnollista että molemmat nauttii sexistä ei mitään teatteria.
        Minä haluan aina että molemmat pääsee huipulle, jos ei niin otetaan uusinta tulee hyvä mieli en halua että nainen on joku kaivo mihin tyhjennän itseni. kyllä se kuuluu molemmille.


      • nuori nainen
        saanut kirjoitti:

        mä oon monta kertaa joutunu teeskenteleen orgasmini koska ikinä en oo saanu :( ja tosiaan siksi en ole saanut koska mulla on aina kauheet paineet siitä että saako jätkä. ja tietty ku jätkä on saanu niin eipä siitä sitten enään oo mulle iloa... :/ mutta toivossa on hyvä elää. kait mä vielä joskus saan kun vaan löydän sen unelmien uroksen jolle mun ei tarvi esittää mitään ja ehkä osaisin vaatia jotain itsellenekin :)

        "en ole ikinä saanut" elä murehdi miehen orgasmista..harvoin siinä niinpäin käy että mies ei laukee..elä ota paineita miehen miellyttämisestä,muuten saat teeskennellä koko ikäs.sillon se mies ei oo sulle oikee jos joudut esittään jotain etkä voi olla oma itsesi.kerro hänelle suoraan miten sinua voisi miellyttää,jos partnerisi välittää sinusta hän varmaan mielellään toteuttaa toiveesi =)


      • kyllä haittaa
        Minäkin leikkausjonossa kirjoitti:

        Millaisen leikkauksen seurauksena näin kävi, oletan että joku gynekologinen??? Itse olen jonossa laskeumakorjaukseen, meinaavat kiristää emätintä. VOiko tällaisesta seurata se että seksipuoli alkaa reistata!??? Nyt se puoli sujuu hyvin, mutta virtsaamisen ja ulostamisen kanssa on ongelmia... Haluaisin kuitenkin nauttia parisuhteen iloista jatkossakin...

        Poistettiin kohtu. Tähystys poisto vaginan kautta. Leikkauksen jälkeen on ollut jatkuva kipu lantiossa, jalkojen puutuminen ja pistely. Pahin on kuitenkin kylmyys ja tunnottomuus sukuelimissä. Virtsaaminen ja ulostaminen sujuu. Hätä ilmoittaa itsestään lisääntyneenä kipuna. En kuitenkaan tunne kun ulostan. Vagina itsessäänhän on aika tunnoton, mutta kun tunto ympäristöstä on mennyt, niin mitään ei tunne. Orgasmin voi saada vaikka kaikki sukuelimet olisi poistettu, mutta mun mielikuvitus ei ole kehittynyt niin hyvin, että olisin orgasmia leikkauksen jälkeen saanut.

        Täytyy toi sun juttu hoitaa mutta valitse osaava ja ammatitaitoinen kirurgi!


      • Beatrix*
        kyllä haittaa kirjoitti:

        Poistettiin kohtu. Tähystys poisto vaginan kautta. Leikkauksen jälkeen on ollut jatkuva kipu lantiossa, jalkojen puutuminen ja pistely. Pahin on kuitenkin kylmyys ja tunnottomuus sukuelimissä. Virtsaaminen ja ulostaminen sujuu. Hätä ilmoittaa itsestään lisääntyneenä kipuna. En kuitenkaan tunne kun ulostan. Vagina itsessäänhän on aika tunnoton, mutta kun tunto ympäristöstä on mennyt, niin mitään ei tunne. Orgasmin voi saada vaikka kaikki sukuelimet olisi poistettu, mutta mun mielikuvitus ei ole kehittynyt niin hyvin, että olisin orgasmia leikkauksen jälkeen saanut.

        Täytyy toi sun juttu hoitaa mutta valitse osaava ja ammatitaitoinen kirurgi!

        Kuulostaa siltä, että olet saanut jonkin hermovaurion. Onko kyseessä voinut olla hoitovirhe? Tai no, tietysti vahinkoja voi sattua aina, ja jonkun kohdalle niiden on pakko osua. Mutta on tuo kyllä todella ikävä juttu. Itse selvittäisin, voisinko saada jotain korvauksia...


      • niitä
        Mies Naiselle kirjoitti:

        Minusta on aivan luonnollista että molemmat nauttii sexistä ei mitään teatteria.
        Minä haluan aina että molemmat pääsee huipulle, jos ei niin otetaan uusinta tulee hyvä mieli en halua että nainen on joku kaivo mihin tyhjennän itseni. kyllä se kuuluu molemmille.

        teeskentelyjä on tullut eteen, mutta et niitä erota oikeasta - ja taas on mies tyytyväinen, kun sai naisensa onnen kukkuloille.


      • merp
        saanut kirjoitti:

        mä oon monta kertaa joutunu teeskenteleen orgasmini koska ikinä en oo saanu :( ja tosiaan siksi en ole saanut koska mulla on aina kauheet paineet siitä että saako jätkä. ja tietty ku jätkä on saanu niin eipä siitä sitten enään oo mulle iloa... :/ mutta toivossa on hyvä elää. kait mä vielä joskus saan kun vaan löydän sen unelmien uroksen jolle mun ei tarvi esittää mitään ja ehkä osaisin vaatia jotain itsellenekin :)

        Kaikki naiset eivät edes voi saada orgasmia pelkän yhdynnän vaikutuksesta. Itse en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, siellä sisällä ei vain tunnu mitään, vaikka monet asennot ollaan kokeiltu. Mutta en silti ole teeskennellyt, koska ei ole tarvetta. Asia on hoidettu sormipelillä tai sitten etukäteen suuseksillä. Ja minun taitava rakastajani saa kyllä ihanan orgasmin aikaiseksi näillä keinoin.


      • marel
        saanut kirjoitti:

        mä oon monta kertaa joutunu teeskenteleen orgasmini koska ikinä en oo saanu :( ja tosiaan siksi en ole saanut koska mulla on aina kauheet paineet siitä että saako jätkä. ja tietty ku jätkä on saanu niin eipä siitä sitten enään oo mulle iloa... :/ mutta toivossa on hyvä elää. kait mä vielä joskus saan kun vaan löydän sen unelmien uroksen jolle mun ei tarvi esittää mitään ja ehkä osaisin vaatia jotain itsellenekin :)

        olen myös joutunu teeskentelemään joka kerta..onneksi mieheni on kuitenkin niin ihana ja yrittää kuitenkin saada ensin minulle ja sitten vasta hänelle itselleen..ja hänestä se on ihanaa, että minäkin saisin vaikka en ole saanut..


      • Yksi teeskentelijä
        nauttivansa kirjoitti:

        petileikeistä. Kahdenlapsen jälkeen piti hommata kierukka, jotta voisi nauttia siitä ilman uusia raskauksia.

        Just!Ja olet sata varma,ettei "muijasi" valehtele?;) Jos minun mies sanoisi minua muijaksi,ei takuulla saisi kovin lämmintä vastaanottoa minun puoleltani:)


      • Nainen ;D
        ollaan täällä kirjoitti:

        Kyllä seksissä pitää naisenkin nauttia. Olen kyllä sitä mieltä,että naiset valehtelee jos sanovat ettei orgasmi ole tärkeä ja he nauttivat rakastelusta ilman sitä. Minä en ainakaan sellaisen miehen kanssa toista kertaa sänkyyn menisi,jolle vaan oma nautinto on tärkein.Ja vielä että sitä jatkuisi vuosia,turhauttavaa kun rakastelun tarkoitus on kuitenkin tuottaa molemmille mielihyvää.

        Ei se orgasmi ole tärkeä, kyllä se nainen nauttii vaikka hän ei saisi orgasmia.


      • tuija48
        teemunideapaja kirjoitti:

        mutta se on yhtä tarpeellista kuin seksikin. Seksi ilman orgasmia on turhauttavaa, ja koska jokainen ansaitsee täyttymyksen, orgasmi on sekä miehen että naisen oikeus. Meidän miesten täytyy pitää siitä huoli.

        Hienoa että tuollaisia miehiä löytyy.
        Minä olin 32 kun koin ensimmäisen orgasmin ja kuitenkin olin ollut aviossa jo 10 vuotta sitä ennen. Juu ja teeskennelty on. Joskus kun tuli sanottua että en saanut niin johan alkoi mihellä selitys että ei hän ainakaan mitään tehnyt väärin....no ei kun ei tehnyt mitään juu.Silläpä sitä mieluummin valehtelee kuin kuulee syytöksiä..joo.


      • myös huolehtia
        teemunideapaja kirjoitti:

        mutta se on yhtä tarpeellista kuin seksikin. Seksi ilman orgasmia on turhauttavaa, ja koska jokainen ansaitsee täyttymyksen, orgasmi on sekä miehen että naisen oikeus. Meidän miesten täytyy pitää siitä huoli.

        siitä itsekin, jos toinen osapuoli ei ole aivan yhtä oppinut kuin sinä, jos nyt sitten kehtaavat, ihan kokemattomat eivät varmaan...

        pitkiä piinallisia kuolemia sinulle, kiva että joku nauttii elämästä, on-line se on helppoa, kun sen osaa, jos vain ei loggautuisi kesken kaiken ulos. Mutta selvitäänhän siitäkin.


      • LaMar3
        teemunideapaja kirjoitti:

        mutta se on yhtä tarpeellista kuin seksikin. Seksi ilman orgasmia on turhauttavaa, ja koska jokainen ansaitsee täyttymyksen, orgasmi on sekä miehen että naisen oikeus. Meidän miesten täytyy pitää siitä huoli.

        lajinsäilymisen kannalta.


      • kyllä haittaa
        Beatrix* kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että olet saanut jonkin hermovaurion. Onko kyseessä voinut olla hoitovirhe? Tai no, tietysti vahinkoja voi sattua aina, ja jonkun kohdalle niiden on pakko osua. Mutta on tuo kyllä todella ikävä juttu. Itse selvittäisin, voisinko saada jotain korvauksia...

        Tai no, tietysti vahinkoja voi sattua aina, ja jonkun kohdalle niiden on pakko osua!!! Taidat itse olla leikkaava lääkäri. Katkaise peniksesi. Ei löydy sellaista summaa millä naisen ympärileikkaamisen voi korvata!!


      • vaatimalla
        saanut kirjoitti:

        mä oon monta kertaa joutunu teeskenteleen orgasmini koska ikinä en oo saanu :( ja tosiaan siksi en ole saanut koska mulla on aina kauheet paineet siitä että saako jätkä. ja tietty ku jätkä on saanu niin eipä siitä sitten enään oo mulle iloa... :/ mutta toivossa on hyvä elää. kait mä vielä joskus saan kun vaan löydän sen unelmien uroksen jolle mun ei tarvi esittää mitään ja ehkä osaisin vaatia jotain itsellenekin :)

        sen orgasmin parhaiten


      • toinen nimetön...
        Nimetön kirjoitti:

        Sun pitää olla avoimempi, ja selittää miehellesi kuinka se tulee.

        Miehelle naisen orgasmi tuntuu emättimen supisteluna, jos esimerkiksi penis on sisällä ja kiihotaaa naisen orgasmiin niin sitä ei voi olla huomaamatta ja saatta tulla itsekkin noiden supistelujen perusteella. Nainen lisäksi voi saada useita orgasmeja, mutta miehelle yleensä yksi on riittävä. Miehen pitääkin osata pidätellä omaansa, sillä silloin saa leikkejä pidennettyä. Välillä on vain sanottava - "tauko, tai tulee" :)

        Mulla vaimo ei valehtele orkkujaan. Välillä hän saa, välilä monta kertaa ja välillä ei. Meillä on myös kertoja kun minä en saa ja vaimo saa, esimerkiksi seksiä ilman suurempia sotkuja :)

        Mun itse tunto ei riipu siitä saako nainen vai ei - ei se orkku aina tärkein ole, hyvältä se tuntuu välillä ilmankin.

        En saa kovin usein orgasmeja, ainakaan itse en niitä huomaa. Silti mieheni on aina huomaavinaan orgasmini, nimenomaan tuosta supistelusta. Voiko olla niin että nainen supistelee myös ilman orgasmia?

        Ja joskus teen itse myös tuon supistelun...


      • tämä leikkausjuttu
        Beatrix* kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että olet saanut jonkin hermovaurion. Onko kyseessä voinut olla hoitovirhe? Tai no, tietysti vahinkoja voi sattua aina, ja jonkun kohdalle niiden on pakko osua. Mutta on tuo kyllä todella ikävä juttu. Itse selvittäisin, voisinko saada jotain korvauksia...

        Tosi kamala juttu. Otan syvästi osaa. Eipä mikään raha (korvaukset) kyllä orgasmia korvaa.

        Jos kysyttäisiin, olisinko mielettömän rikas mutta en saisi orgasmia vai koko ikäni rutiköyhä, mutta saisin orgasmin, valitsisin sen köyhyyden :)


      • ole samaa mieltä
        Älkäähän kohkatko turhia kirjoitti:

        Olen tähän ikään(40) asti oppinut että nainen voi nauttia seksistä jopa enemmän kuin mies! Naisen orgasmitta jääminen ei ole todellakaan maailmanloppu ja voimme siis keskittyä nautiskelemaan ilman suorituspaineita. Joskus onnistuu ja useimmiten jään ilman, silti seksi oman miehen kanssa on aina yhtä herkkua! Myönnän myös joskus teeskennelleeni orgasmia mutta vain siksi, ettei mieheni huolestuisi omista kyvyistään. Väitän olevani jopa keskimääräistä aktiivisempi sänkykaveri...mieheni saa monesti erikoiskäsittelyn josta minäkin nautin vaikka olenkin vain tekijäpuolella. Mihinkäs se ukkokulta menikään...

        Älkää ihmiset sit vaan luulko, että kaikki naiset on tuollaisia. Olen tasan erimieltä. Lähinnä raivostuttaisi sellainen seksi, jossa ei itse saisi orgasmia. Olen jopa joskus (suhteen alussa) motannut miestäni, jos on tullut ennen minua. Hävettää se näin jälkeenpäin. Pyytelen hältä vieläkin anteeksi jos tulee tuo lyömisjuttu mieleen. Mutta silloin kun on siinä hilkulla, saattaa ärtymys kiehahtaa.

        No, pahepaa jälkee olis tullut jos mies olisi lyönyt takasin :)


      • ilmankin, mutta puhu vaan i...
        Nainen ;D kirjoitti:

        Ei se orgasmi ole tärkeä, kyllä se nainen nauttii vaikka hän ei saisi orgasmia.

        Voit ihan rauhassa nauttia "ei mistään" - eli orkuttomasta seksistä. Mutta älä yleistä sitä kaikkiin naisiin. Se on aika typerää.


      • Minä se vaan
        saanut kirjoitti:

        mä oon monta kertaa joutunu teeskenteleen orgasmini koska ikinä en oo saanu :( ja tosiaan siksi en ole saanut koska mulla on aina kauheet paineet siitä että saako jätkä. ja tietty ku jätkä on saanu niin eipä siitä sitten enään oo mulle iloa... :/ mutta toivossa on hyvä elää. kait mä vielä joskus saan kun vaan löydän sen unelmien uroksen jolle mun ei tarvi esittää mitään ja ehkä osaisin vaatia jotain itsellenekin :)

        Naisystävältäni kysyttiin miten noin hyviä miehiä oikein löytää...

        Vastaus oli Baarista...Tiistaina...kello 10 jälkeen =D

        Niinhän se meni. Ei siinä mitää yhessä treenaa ni saattaapi molemmat laukee yhtäaikaa.

        Ja me vanhemmat (n. 30) ukkelit ei laueta 5 minuutin sisään joka vaivaa nuorempia =)


      • Epsilon100
        saanut kirjoitti:

        mä oon monta kertaa joutunu teeskenteleen orgasmini koska ikinä en oo saanu :( ja tosiaan siksi en ole saanut koska mulla on aina kauheet paineet siitä että saako jätkä. ja tietty ku jätkä on saanu niin eipä siitä sitten enään oo mulle iloa... :/ mutta toivossa on hyvä elää. kait mä vielä joskus saan kun vaan löydän sen unelmien uroksen jolle mun ei tarvi esittää mitään ja ehkä osaisin vaatia jotain itsellenekin :)

        Millaisten itsekeskeisten hölmöjen kanssa olet rakastellut. Jo isäni opetti 30 vuotta sitten, että pidä hyvää huolta rakastelupartneristasi, niin saat sitten toistekkin. Kyllä minulle on aina miehenä ollut pääasia se, että nainen nauttii kanssani seksistä ilman mitään suorituspaineita. Uskomattomia jätkiä ??


      • nauti
        saanut kirjoitti:

        mä oon monta kertaa joutunu teeskenteleen orgasmini koska ikinä en oo saanu :( ja tosiaan siksi en ole saanut koska mulla on aina kauheet paineet siitä että saako jätkä. ja tietty ku jätkä on saanu niin eipä siitä sitten enään oo mulle iloa... :/ mutta toivossa on hyvä elää. kait mä vielä joskus saan kun vaan löydän sen unelmien uroksen jolle mun ei tarvi esittää mitään ja ehkä osaisin vaatia jotain itsellenekin :)

        Arvostan sitä että otat toisen huomioon, mutta ei kuitenkaan kannata ottaa liikaa paineita. Seksissä on hyvä myös ajatella itseäänki. Rentoudu ja anna orgasmin vallata kehosi :) Ja kun sinulle tulee se ihminen jonka kanssa haluat seurustella, voit ihan hyvin mainita asiasta hänelle. Parempi niin kuin että teeskentelet. Puhuminen seksistä kumppanin kanssa on tärkeää.


      • eräs nainen
        kyllä haittaa kirjoitti:

        Ei ole syytä yleistää.On se aikamoinen elämän ja kuoleman kysymys kun on aikaisemmin seksi oli hauskaa saanut orgasmin aina, mutta leikkauksessa vietiin tunto. On vakuutettu, että orgasmi on kiinni vain mielikuvituksesta ja voi sitä miehen kanssa muutenkin läheisyyttä tuntea. Ei missään muussa tilanteessa voi miehen kanssa tuntea sellaista läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin orgasmissa. Elämä on tyhjää ja turhaa.

        Seksi ei ole aina läheisyyttä. Se voi olla tarpeeseen tullut nautinto niinkuin syöminen. Usko pois, sellaisiakin ihmisiä löytyy jotka naivat vain tarpeeseen, ilman läheisyyden kaipuuta. Maailma on julma. Oma paras läheisyyden hetkeni on ollut se kun mies pitkän työpäivän jälkeen nukahti sohvalla pää minun sylissäni, likaisena, työvaatteissa, omana itsenään. Istuin tuntikausia koska en hennonnut herättää. Katselin, koskettelin, olin vain. Tietoisena siitä että sillä hetkellä mies oli haavoittuvimmillaan, puolustautumiskyvytön, täysin unessa. Ja luotti siihen että minun sylissäni voi olla rauhassa.


      • Nimetön
        toinen nimetön... kirjoitti:

        En saa kovin usein orgasmeja, ainakaan itse en niitä huomaa. Silti mieheni on aina huomaavinaan orgasmini, nimenomaan tuosta supistelusta. Voiko olla niin että nainen supistelee myös ilman orgasmia?

        Ja joskus teen itse myös tuon supistelun...

        Pelkästään panemalla en ole koskaan saanut naiselle orgasmia. Meillä miehillä on vain yleensä yksi orkku ja teillä naisilla niitä voi olla jopa kymmenen. Minä olen siinä suhteessa kateellinen, ei tarvii pidätellä vaan voi antaa mennä vain.

        Joillekin naisille toimii suuseksi, joillekin ei. Pimpan pussaili ja nuoleminen orkuun asti ei ole ihan helppoa eikä se siten automaattisesti takaa orkkua. Monesti, me miehet innostutaan liikaa ja koska klitoris sisältää paljon hermoja, tuo tuntuu naisesta monesti ihan liikaa eikä siitä orkkua saa millään tehtyä - ainoastaa paljon ääntä.

        Ja suuseksissäkin asento on tärkeä, meillä vaimolle tulee ainoastaan takuuvarmasti hänen istuessaan minun kasvoillani.

        Jos suuseksi ei miellytä niin kokeilkaa vaikka seuraavaa. Teet orkun itsellesi sormillasi, mutta anna miehen olla sisällä. Tuossa kun kun lähestyt orgasmia, niin miehellä voi olla vaikea pidätellä vaikka pitäisi penistä passiivisesti paikallaan.


      • kiihott
        ole samaa mieltä kirjoitti:

        Älkää ihmiset sit vaan luulko, että kaikki naiset on tuollaisia. Olen tasan erimieltä. Lähinnä raivostuttaisi sellainen seksi, jossa ei itse saisi orgasmia. Olen jopa joskus (suhteen alussa) motannut miestäni, jos on tullut ennen minua. Hävettää se näin jälkeenpäin. Pyytelen hältä vieläkin anteeksi jos tulee tuo lyömisjuttu mieleen. Mutta silloin kun on siinä hilkulla, saattaa ärtymys kiehahtaa.

        No, pahepaa jälkee olis tullut jos mies olisi lyönyt takasin :)

        Niin minua kanssa todella ärsyttää täällä kun naiset yleistää ja miehet tosta noin vain että kaikki naiset teeskentelee, mikä ei pidä todellakaan paikkaansa! Ehkä noilla nuoremmilla naisilla on muutenki epävarmuutta kehostaan kokonaisuutena, niin miehet heti toteamassa ettei hän saa sitä ja tätä huh huh...Ja kun kokemusta ajanmyötä kun naisella enemmänki niin seksikin nautinnoiltaan mahtvampaa ja sitä kehittäen koko elämän ajan jne;))..Joten Naiset älkää vars: nuoremmat naiset nii toitottako sitä ette saa..tuntekaa se kroppanne kokonaisuus rauhassa. Ja kokekaa enskokemukset seksissä kokeneemman kanssa, (ei miell. samanikästen kanssa kun niillä on se 'porno'päällimm. mielessä jne ja nuor. miehet (suurinosa) pitää 'vain teitä/olette niille vaan panopatjana)'ja heille se nautinto vaan tärkein välittämättä naisestaan yleensä!!valitettavaa mutta totta nuoret naiset!!!..
        Tuntekaa itsenne kunnolla ja sen kautta tunnette itsenne paremmin myöhemmässä vaiheessa, ja VAATIMALLA vaaditte itsekkäästi nautintoa mitä se sitte onkaan, nii ettei sinua pelkästään pidetä 'panopatjana,' vaan kummanki toinen toisilleen antaa sen mahtavan nautinnon seksissä:))..Toivon ett naisetki voi pitää miestäkin panopatjana...välillä.Kun sen orgasmin ym nautinto huipussaan...Siis älkää yleistäkö naiset tätä asiaa, kun muut kanssasisaret saamme helposti ja muutenki...Ja täälläkin mitä lukenut nii tarkasti kerrotaan miten mitenki tulee jne voi jessus, kauheeta tilittämistä ym..Se on luonnollinen asia ja sen mukaan mennään eikä mitää ylimääräisiä valitteluja valittelun vuoksi..Kyl toiset naiset on 'tyhmiäkin' kun näitä juttuja lukee ett huh saa TÄS HÄVETÄ NAISENA jne ja annatte noilla jutuilla kaikille miehille sen kuvan että teeskentelette ym huonoa itsestänne...Eli halukkaat naiset saa osaa ottaa sen minkä pystyy ja oivaltaa;)) ja NAUTTIVAT TÄYSILLÄ SEKSISTÄ MOLEMMINPUOLISESTI JA VÄHÄ ITSEKKÄÄSTIKKIN olla aloitteellisia tässäkin asiassa;)))))


      • evaeva
        kyllä haittaa kirjoitti:

        Poistettiin kohtu. Tähystys poisto vaginan kautta. Leikkauksen jälkeen on ollut jatkuva kipu lantiossa, jalkojen puutuminen ja pistely. Pahin on kuitenkin kylmyys ja tunnottomuus sukuelimissä. Virtsaaminen ja ulostaminen sujuu. Hätä ilmoittaa itsestään lisääntyneenä kipuna. En kuitenkaan tunne kun ulostan. Vagina itsessäänhän on aika tunnoton, mutta kun tunto ympäristöstä on mennyt, niin mitään ei tunne. Orgasmin voi saada vaikka kaikki sukuelimet olisi poistettu, mutta mun mielikuvitus ei ole kehittynyt niin hyvin, että olisin orgasmia leikkauksen jälkeen saanut.

        Täytyy toi sun juttu hoitaa mutta valitse osaava ja ammatitaitoinen kirurgi!

        Juu,minulta poistettiin kohtu myös alateitse ja vakuutettiin että seksi vain paranee leikkauksen jälkeen.Minulta ainakin hävisi tunto koko paikasta ja seksiin halut samoin tien.Onneksi asun yksin joten en kiusaa ketään haluttomuudellani.


      • vähän
        ei haittaa kirjoitti:

        en minäkään ole ikinä saanut. mutta tälläkin hetkellä on alapäässä kumma tunne että jotain sutinaa tarvis!! ;) ei se orgasmi ole meille naisille mikään elämän ja kuoleman asia! :)

        Kun se toinen on ollut kuvioissa riittävän kauan niin kyllä siinä jännitykset häviää ja laukeaminen tapahtuu - tietty edellyttäen että miehen kanssa pystyy puhumaan siitä mitä haluaa, mikä tuntuu hyvältä ja herrapuoli on sen verran empaattinen että toteuttaa toiveitasi, sitten vaan nauttimaan!


      • ihanks tosi
        ei haittaa kirjoitti:

        en minäkään ole ikinä saanut. mutta tälläkin hetkellä on alapäässä kumma tunne että jotain sutinaa tarvis!! ;) ei se orgasmi ole meille naisille mikään elämän ja kuoleman asia! :)

        orgasmi on naiselle yhtä tärkeä kuin miehelle. Itse en ainakaan haluiaisi jatkuvasti olla pelkkä antava osapuoli. Kyllä pitää saadakin:)


    • Jorma Iso-Heppi

      .. minulla ongelma. Pari työntöä ja pyörtyy!!!

      • sun.....

        kikkelis meinaa=D


      • Bluerose,,
        sun..... kirjoitti:

        kikkelis meinaa=D

        Jorma- isohepille vai mikäs se olikaan tiedoksi, että se "kengän" koko ei ratkase vaan se miten sitä käytetään. Kyllä se ihan normaalin kokoinen kikkuli antaa paremmin orgasmin ku joku " ron jeremy" pötkö. Iso käy jo kipiää niin ei se oikein nautintoa edistä.

        En ole esittäny orgasmia, mutta voiko pahemmin sattua?? Olen nimittäin NUKAHTANUT kesken seksin. Se ei johtunu siitä että kumppani olisi ollut "huono", vaan olin ihan totaalisen finaali kuitti. =)


      • eneke

        varovaisesti lähestyy naiseen,Jorma-Panssari.


      • Minä se vaan

        sinua...toivottavasti =D


      • Sikkuri
        Bluerose,, kirjoitti:

        Jorma- isohepille vai mikäs se olikaan tiedoksi, että se "kengän" koko ei ratkase vaan se miten sitä käytetään. Kyllä se ihan normaalin kokoinen kikkuli antaa paremmin orgasmin ku joku " ron jeremy" pötkö. Iso käy jo kipiää niin ei se oikein nautintoa edistä.

        En ole esittäny orgasmia, mutta voiko pahemmin sattua?? Olen nimittäin NUKAHTANUT kesken seksin. Se ei johtunu siitä että kumppani olisi ollut "huono", vaan olin ihan totaalisen finaali kuitti. =)

        Koolla ei ole väliä, vaan sillä kuinka sitä käyttää. Itselläni on endometrioosin takia voikattaita yhdyntäkipuja, enkä kykene nauttimaan seksistä isokokoisen kanssa. Onneksi nykyiselläni on normaalikokoinen, ja seksi tuntuu taivaalliselta kun pystyy nauttimaan ilman kipuja.


    • ...........

      mun ei tartte näytellä sängyssä,kun se todellakin tekee,niin sairaan hyvää ja varsinkin sillon,kun ukko lipasee ai sentään sitä on,ku seittemännessä taivaassa.

    • Tulijo

      RUOTSALAIStutkimus - haloo. Mitä ne naisista tietää, ei yhtään mitään.

      • ihmeen

        rasismia täälläkin on?


      • niin.

        RUOTSALAIStutkimus ;D


    • vastahan...

      Vastahan jossain julkaistiin tutkimus, että vain murto-osa naisista pystyy saamaan koskaan pelkkää emätinorgasmia. Mikä on aika ristiriidassa tuon jutun mukaan, joka väittää että 62% saisi sen aina tai useimmiten?! Tietysti "yhdynnässä orgasmi" voi tarkoittaa myös kiltorisstimulaation seurauksena saatua orgasmia yhdynnän aikana, mutta himpun verran tarkemminkin voisi tutkimustuloksia ilmoittaa.

      Minä en saa oikeastaan koskaan orgasmia yhdynnässä. Mutta lähes poikkeuksetta kuvioon kuuluu myös suuseksi, jossa saan orgasmin aina. Näyttelin kerran 16-vuotiaana kun en ollutkaan sillä tuulella ja mies vaan jyysti ja jyysti. Eli ehkä sitten kuulun myös ryhmään "näyttelee ainakin joskus orgasminsa". Kun tein se yhden kerran elämäni aikana.

      Eihän kukaan ole voinut tehdä noin epämääräistä tutkimusta, joten miljoona muuttujaa on unohdettu, kun siitä on tehty artikkeli. Artikkeli on siis yksi iso tilastoharha.

      • kiribati

        tuolta osin, etten koskaan saa yhdynnässä. Useimmiten suuseksi toimii parhaiten, mutta myös sormet, jos mies on tarpeeksi hellävarainen.

        Sillä tavalla saan yhdynnässä, jos samaan aikaan kiihotan klitorista "delfiinillä", mutta ei sitä minunkaan mielestäni silloin pitäisi laskea *yhdynnässä* saaduksi orgasmiksi.


      • Nimetön

        älä huoli, se oli ruottalainen tutkimus : D


      • nainen 40-v

        Nautin suunnattomasti yhdynnästä, mutta orgasmia en ole sitä kautta saanut koskaan. Miehiä ollu parisen kymmentä ja sama juttu ollut jokaisen kanssa. Mieheni onneksi on hyvä suuseksissä ja sormetkin näppärät, joten ilman en jää kuitenkaan :)


      • popas

        "Artikkeli on siis yksi iso tilastoharha."

        Juuri näin.

        Yhtä lailla voisi tehdä tutkimuksen, jonka mukaan 100% ihmisistä on epäluotettavia, koska kaikki ovat "joskus" valehdelleet.


    • jörmy

      Ihan turhaa naisen on näytellä orgasmia. Kokenut mies TUNTEE sen peniksessään, kun nainen saa orgasmin. Sitä rytmikästä supistelua ja värinää ei voi, ainakaan helepolla, teeskennellä.

      • kiribati

        Voi jörmy, kyllä voi... Ei se "värinän" tuottaminen ole sen vaikeampaa kuin lantionpohjan lihasten jumppaaminen muutenkaan - ja jokainen itsestään huolehtiva nainen yleensä jumppaa myös niitä lihaksia. Sitä voi, muuten, tehdä melkein missä tahansa, jopa kassajonossa.


      • jörmy
        kiribati kirjoitti:

        Voi jörmy, kyllä voi... Ei se "värinän" tuottaminen ole sen vaikeampaa kuin lantionpohjan lihasten jumppaaminen muutenkaan - ja jokainen itsestään huolehtiva nainen yleensä jumppaa myös niitä lihaksia. Sitä voi, muuten, tehdä melkein missä tahansa, jopa kassajonossa.

        Tuo taas tuntuu samalta kuin koittais pukata emättimestä pois jotaki :-p Kyllä sen huomaa, usko pois ;)


      • kiribati
        jörmy kirjoitti:

        Tuo taas tuntuu samalta kuin koittais pukata emättimestä pois jotaki :-p Kyllä sen huomaa, usko pois ;)

        on kyllä annettu neuvolassa ihan väärät ohjeet :-D Kyllä niiden supistusten kuuluu suuntautua nimenomaan sisään-/"ylös"päin.

        Mutta en ehdi jäädä vänkäämään aiheesta, kun pitää lähteä kokeilemaan josko taas tänä viikonloppuna saisi ihan feikkaamatta ;-)


      • kouluun

        Aina kun olen ollut sänky hommissa,nii koskaan ei ole lähteny akkaa ilman orgasmin saamista....Ja sen tiedän että aito tilanne on ollut....kukaan ei pysty näyttelemään sitä...koko keho värisee niinku äänikin...eikä puhu 2min mitää....
        Aika miehekästä touhua...
        Tosin se ottaa aikaa jonkun verran,ei sitä tunnissa saa aikaseksi,kaikille naisille...
        Menkäähän panokouluun,jos ette saa akkaa tyytyväiseksi :)


      • Nimetön

        Tottakai naiset, jotka näyttelevät, osaavat näytellä myös ne supistukset ja värinät. Naisten orgasmeja on erilaisia. Joskus lipsahtaa niin kuin varkain ohi ja joskus taas tuntuu, että sydänkin pysähtyy eikä hengitys tasaannut ollenkaan.

        MUTTA miksi ajatellaan, että nainen ei voisi nauttia ilman orgasmia. En minä aikakaan ole aina sillä tuulella. Ihan yhtä nautittavaa on harrastaa seksiä ja olla iho ihoa vasten. Helliä, halailla, suudella jne.

        Puhua pitäisi asioista enemmän ja miehenkin tulisi ymmärtää, että nainen ei ole tyytymätön ilman orgasmia eikä miehen taidoissa ole välttämättä mitään vikaa. Seksimme on liian suorituspainotteista ja sisältää liikaa odotuksia hyvästä suorituksesta.

        Olen lukenut joskus erään naisen haastattelua joka seurusteli ranskalaisen miehen kanssa. Hän sanoi, että seksi on ihanaa ranskalaisten kanssa. Se voi jatkua kaksikin tuntia, ilman että päästään yhdyntään saakka. Siis vain pelehditään ja pidetään hauskaa ilman pakollista suorittamista.

        Mene ja tiedä :)


      • eneke

        että oikea mies tunne sen...saat 10 pointtia 10-stä.


      • eneke
        kiribati kirjoitti:

        Voi jörmy, kyllä voi... Ei se "värinän" tuottaminen ole sen vaikeampaa kuin lantionpohjan lihasten jumppaaminen muutenkaan - ja jokainen itsestään huolehtiva nainen yleensä jumppaa myös niitä lihaksia. Sitä voi, muuten, tehdä melkein missä tahansa, jopa kassajonossa.

        se ei ole se supistus


      • sitä vasta
        kouluun kirjoitti:

        Aina kun olen ollut sänky hommissa,nii koskaan ei ole lähteny akkaa ilman orgasmin saamista....Ja sen tiedän että aito tilanne on ollut....kukaan ei pysty näyttelemään sitä...koko keho värisee niinku äänikin...eikä puhu 2min mitää....
        Aika miehekästä touhua...
        Tosin se ottaa aikaa jonkun verran,ei sitä tunnissa saa aikaseksi,kaikille naisille...
        Menkäähän panokouluun,jos ette saa akkaa tyytyväiseksi :)

        näytelty onkin.


      • Neuvoja.
        jörmy kirjoitti:

        Tuo taas tuntuu samalta kuin koittais pukata emättimestä pois jotaki :-p Kyllä sen huomaa, usko pois ;)

        Kai nyt jokainen osaa lantionpohjalihaksiaan käyttää - myös seksin aikana eikä vain kauppajonossa, mikä nyt ei heti tullu mulle ainakaan mieleen, mutta ei se ole sama asia.

        Eivät noi feikkaavat muijat (sori naiset) taida tietää orgasmista mitään. Sun tarttee näyttää niille Jörmy oikein kädestä pitäen. ;D

        t. Nainen, joka ei viitsi feikata, koska sitten mies ei panisi joka kerta parastaan...


      • Neuvoja.
        jörmy kirjoitti:

        Tuo taas tuntuu samalta kuin koittais pukata emättimestä pois jotaki :-p Kyllä sen huomaa, usko pois ;)

        Lainaan: "Tuo taas tuntuu samalta kuin koittais pukata emättimestä pois jotaki :-p Kyllä sen huomaa, usko pois ;)"
        Totta tuokin, jos sen tekee väärään aikaan, mutta oikealla hetkellä tehtynä ei mies kestä kahtakaan minuuttia...


    • toinen puoli

      nainen teeskentelee jos mies ei osaa tai ei vain ole tullakseen ja toinen yrittä yrittämistään.

      Itsekin näin olen toisinaan tehnyt, kunnes suhteen hieman vakavoituessa totesin että nyt on aika alkaa opettelemaan kuinka tämä nainen oikeasti toimii ;)

      Jos kysymys on vain yhdynnän aikana saaduista orgasmeistä niin luku on varmasti lähellä totuutta. Sen verran harvinaista tuo herkku.

      Miehet; pitäkää huoli että nainen tulee pääsääntöisesti ensin ja sitten vasta itse.. ja mielummin suuseksillä niin jää tuo teeskentelyn tarvekin vähemmälle. :)

      • Ei sinne;)

        ei myöskään kannata olettaa että jokainen nainen ilman muuta pitää suuseksistä..
        Itse inhoan sitä. Se sattuu, olen liian kipuherkkä varmaan sieltä alhaalta kuten kaikkialta muualtakin, minä pyörryn joka kerran kun minut rokotetaankin=D

        Ärsyttävimpiä ovatkin juuri miehet jotka vaan rynnistävät nuolemaan alapäätä edes kysymättä lupaa siihen, koska siinä sitten joutuu todellakin feikkaamaan.
        Jos ei tykkää suuseksistä, ei ole mitenkään mahdollista saada siinä orkkuakaan.

        Se on vaikeampaa saada ilman suuseksiä, mutta mahdollista, kun vain löytäisi miehen joka jaksaisi antaa minulle aikaa=(
        Eli never=/


      • vaan

        ettei se suuseksi kaikille riitä. Itselleni se kyllä tuottaa korkeita ääniä, muttei orgasmia. Orkkuihin tarvitaan jotakin jöpäkämpää välinettä, silloin kun miehen kanssa ollaan tekemisissä (eikä yksinään, mikä on tylsää). Aina tulee orkut, en teeskentele, never. Kerran saattoi yksi (kokematonko?) jäädä luuloon, että sain vaikken saanutkaan, mutten kertonut. Yleensä harmistun, jos kehtaa jättää minut ilman..
        Ja sisaret, jos ette saa, niin yrittäkää sitten nauttia ilman, älkääkä ottako paineita!


    • jussi_tre1

      Voisi tehdä mielenkiintoisempiakin tutkimuksia, esim
      - miten paljon enemmän nainen voikaa saada orgasmeja kuin mies
      - miten paljon järisyttävämpiä naisen orgasmit voi olla kuin miehen

      Voi olla että on paljon naisia joilla orgasmi on työn takana (ja se on miehelle pirun ikävä asia) mutta sitten on paljon myös niitä joilla se on helpossa ja on megaluokkaa ihan oikeasti. Tai sitten olen törmännyt huippuluokan artisteihin monta kertaa.

      • eiköhän

        kummatkin huolehdi omista orgasmeistaan nii sitten pärjää hyvin. En ymmärrä miehiä, joille naisen orgasmi olisi jotenkin ongelma. Ehkä juuri nämä miehet eivät pysty sitä tuottamaan saatikaan edes itsellekkään. Hävetkää miehet, ja myös naiset jotka vatkovat asiaa yllin kyllin, katsokaa kaikki valittajat peiliin ja alapuolelle.


    • kiribati

      aika isolta lukumäärältä kuulostaa tuo 62 % (sittenkin vaikka siihen lasketaan myös ne naiset, jotka saavat orgasmin LÄHES aina tai edes USEIMMITEN).

      Itse olen teeskennellyt, useamminkin kuin kerran. Yleensä on yksinkertaisesti ollut helpompaa feikata kuin aiheuttaa miehelle suorituspaineita. En saa orgasmia yhdynnässä, en ole koskaan saanut, ja osa miehistä ei yksinkertaisesti tunnu haluavan ymmärtää/hyväksyä sitä, kuten ei sitäkään, että parisuhteessa voi joskus tarjota toiselle nautinnon vaikka itse ei juuri sillä hetkellä olekaan niin kiihottunut, että laukeaisi.

      Silti en suosittelisi kenellekään muulle feikkaamista. Ensinnäkään sellainen suhde ei voi toimia pitemmän päälle, missä molemmat eivät oikeasti nauti. Toiseksi feikkaamalla me naiset ylläpidämme itse sitä luuloa, että "kestävät panomiehet" ovat parhaita rakastajia ja oikea nainen laukeaa kun sitä vain osaa jyystää tarpeeksi hyvin.

      Ja vielä: vastuu orgasmistani on viime kädessä tietysti itselläni. Nykyinen kumppanini tietää, että en saa yhdynnässä, ja hän on onneksi hyvä suustaan ja näppärä sormistaan :-) Mutta joskus suristellaan "delfiinillä". Ja joskus sanon suoraan, että minä en nyt pysty laukeamaan (yleensä syynä on se, että olen yksinkertaisesti liian stressaantunut eivätkä asiat lakkaa pyörimästä mielessä edes sängyssä), mutta nauti sinä. Odotan kyllä vastavuoroisesti, että mieskin puolestaan tyydyttää joskus minut, vaikka itse ei olisi sillä tuulella - sitä ei vain koskaan ole tapahtunut, koska aina hän on "velvollisuuttaan hoitaessaan" tullut sille tuulelle...

      • jörmy

        Mä oon tosi hyvä suustani, mutta ei se suunsoitto oo koskaan auttanu. Pitäny useimmiten käyttää kieltä =)


      • eneke

        saan orgasmin niin yhdynässä kuin suuseksissä,mut orgasmin laatu on erillainen.


      • joku vaan
        jörmy kirjoitti:

        Mä oon tosi hyvä suustani, mutta ei se suunsoitto oo koskaan auttanu. Pitäny useimmiten käyttää kieltä =)

        Englantia? Ruotsia? Saksaa? Suomea? Venäjää? Viroa? Ranskaa? Espanjaa? Intiaa? Arabiaa? Hepreaa? Kreikkaa? Unkaria? Norjaa? Suahilia? mitä niin?


    • ihme juttu

      Lukekaahan tuo aloitus uudestaan.

      "Ruotsalaistutkimuksen mukaan neljä viidestä naisesta näyttelee ainakin joskus orgasminsa." Se ei tarkoita, etteivätkö hekin voisi saada orgasmin lähes aina tai useimmiten yhdynnässä. Kysymyshän on siitä, kuka näyttelee AINAKIN JOSKUS. Siihen riittää pari kertaa elämässä.

      "62 prosenttia naisista saa yhdynnässä orgasmin lähes aina tai useimmiten," Ja niillä muutamilla kerroilla, kun eivät saa, voivat teeskennellä.

      Mikä vitun päätelmä on se, että suomalaisilla menee paremmin? Kuka idiootti tuon on tulkinnut? Eihän MISSÄÄN sanottu niin?

      Sitä paitsi, puhdas yhdyntäorgasmi on harvinaista herkkua (joo, ihan oikeasti, pornoleffat ei ole dokumentteja), eikä todellakaan 62% suomalaisnaisista saa sitä "lähes aina". Kylläpä on leväperäisiä ilmaisuja ja outoja päätelmiä saatu ympättyä yhteen artikkeliin.

      • .....

        kiinnitin itsekin huomiota. Eli tehdyt väitteet eivät ole mitenkään vertailukelpoisia...


      • toimittaja1

        Tuossa nettiversiossahan ei siteerattu pelkästään tutkimuksen tuloksia vaan toimittaja oli ympännyt siihen oman virheellisen tulkintansa, jotta saisi mojovamman otsikon.

        Tutkimus itsessään saattoi olla ihan asiallinen.

        Medialukutaito on tarpeen!


      • thebeam

        Korjataanpa niitä termejä vähän. Yhdyntäorgasmia ei pidä sekoittaa emätinorgasmiin. Yhdyntäorgasmi on mikä tahansa yhdynnässä saatu orgasmi, kuten nimi sanoo - yhdyntäorgasmi. Suurin osa naisista ei saa orgasmia pelkällä emättimen stimulaatiolla. Orgasmi (yhdynnässä tai muuten saatu) lakkaa olamasta emätinorgasmi heti, kun mukaan tulee klitorisstimulaatio, tapahtui se sitten sormella, vibralla tai miehen häpykummulla. Harvassa yhdyntäasennossa klitoris jää täysin vaille huomiota.

        Nykyään monet naiset ovat tajunneet, että orgasmin saa yhdynnässä helposti kiihottamalla klitorista. Sen voi siis tehdä esim. hieromalla itse sitä, pyytämällä miestä hieromaan tai hankaamalla itseään erityisen hyvin miehen häpyluuhun. Tällä tavalla suurin osa saa orgasmin hyvin helposti - sanoisin, että noin 60%. Tällaisia tuloksia saa myös ihan itse tekemällä äänestyksen vaikka jollain foorumilla, ja erittelemällä siihen vaihtoehtoja, miten orgasmi yhdynnässä tarkalleen on saatu. Todellakin enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä, emätinorgasmeja taas vähemmistö.

        Ei ole mitään syytä väittää yhdyntäorgasmin olevan vain puhdas emätinorgasmi, koska a) klitoriksen stimulaatiota on mahdoton varmaksi poissulkea ja b) naisella on klitoris orgasmeja varten, joten miksi pitäisi luoda mielikuva sen tuottamasta orgasmista jotenkin "ei-oikeana"? Moni nainen itse asiassa ei saa yhdynnässä juuri sen vuoksi, koska ajattelee, että orgasmin on tultava ilman kltoriksen stimulointia.

        Erikoista, että joku tuolla ylempänä sanoi, että ei ole oikea yhdyntäorgasmi, jos se tulee "delfiinin" avulla. Olisi mielenkiintoista kuulla, miten ko. henkilö ja muut samoin ajattelevat tarkalleen määrittelevät sen oikean orgasmin sitten. Kuten jo sanoin, klitoris saa suurimmassa osassa asentoja stimulaatiota. Kuinka vähäistä stimulaation on oltava, että saatu orgasmi lasketaan yhdyntäorgasmiksi? Missä menee raja? vai onko raja siinä, että kaikki naisen aktiiviset yritykset saada orgasmi sen orgasmielimensä kautta vievät saadulta orgasmilta aidon yhdyntäorgasmin statuksen? Siis naisen tulee saada orgasmi täysin miehen toiminnan seurauksena? Ihan puhtaasti pelkästä peniksen työnnöistä? Vai kelpaako, jos mies lykkii tahallaan siten, että hankaa klitorista samalla? Ja ennen kaikkea, mitä tarkoitusta tällainen purismi palvelee?

        Summa summarum, puhdas emätinorgasmi on harvinaisuus, puhdas yhdyntäorgasmi taas on täysin yhdynnässä saatu orgasmi - tapahtuu siis peniksen ollessa emättimessä koko orgasmin aikana. Tästä on useimmiten mahdoton erottaa emättimen ja klitoriksen osuutta, eikä siihen ole kyllä mitään tarvettakaan. On oikeastaan aika surullista, että ihmiset kuvittelevat yhdyntäorgasmin olevan synonyymi emätinorgasmille... paljastaa aika paljon siitä, miten asennoituu koko naisen orgasmiin ja seksiin. Masturbointiako varten ajattelitte naisella klitoriksen olevan? Kyllä se ihan yhdynnässäkin hyödynnettäväksi on tarkoitettu.


    • sdfsgdfsd

      Höpön höpö. Ei suomalaisista naisista saa noin moni orgasmia. Oikea luku olisi jotain 10-20% sillä näin se muistaakseni on maailmanlaajuisesti.

    • 1/5:lla

      ..on mies, joka taitaa omman sängyssä. Miettikääpä miehet miksi? ei se kovalla pökkimisellä parane, jos naisen tarpeet unodetaan kokonaan. Valtaosa naisita saa orgasmin muulla tavalla kuin pelkällä pökkimisellä, vaikka miehet olettaa muuta. Muutenkin naisten hoitelu vie enemmän aikaa kuin miesten.

    • mieheen sais vauhtia

      Pornoleffoista opittua. Harvoin se niiiiiiin taivaallista on.

      Ps. terveisiä naapureille

      • Epsilon100

        Kyllä Sinun kannattaisi miettiä kenen kanssa rakastelet, jollei ole muuta syytä äännellä nautintoa, kuin saada mies äkkiä lopettamaan. Minä olen kyllä tottunut siihen, että pyydetään jaksamaan vielä vaan pitempään. Mutta olet oikeassa, että jos nainen vaan makaa alla ja miettii muuta, niin vaikea siinä on miehenkään innostua ; )


    • tuota tuota

      Totta. Teeskentelin vaikka en koskaan saanut. Enää en teeskentele, enkä saa. Kysyisi joku edes sitä, miten tedään oikein. Varsinkin jos on ohut.

    • Yleensä kundit odottavat, että nainen saa ekaks ja sitten laukeevat. Joskus jos ei meinaa millään laueta ja alkaa
      puuduttaa koko touhu, ni silloin on mun mielestä kohteliaampaa näytellä orgasmi tavallaan vinkiksi miehelle, että sun vuoros, ku sanoo kesken seksin, että "Mä en jaksa enää, voitko laueta jo?". ;D Koska nautin kuitenkin AINA seksistä, enkä harrasta sitä vain ja ainoastaan orgasmin takia, mies voi saada kolauksen itsetunnolleen, jos ei saa "hoidettua" mulle orgasmia. Pikku vilppi, molemmat nauttii, mitä pahaa?

      • köyhyyden poisto

        ben,kun hurmaava ihminen on,kimmoke on kaikki.sylissä liekehtivä voimallinen tunne,olen tekemässä historiaa.benin ilme,voi ihme,muistuttaa pihalla olevaa kuolaista,nälkäistä koiraa.mutta mitään ei tipu suomen köyhälistölle.te sosiaalipummit.kuolkaa kyvyttömyyteenne.pavlovin lain mukaan minä kuolaan.nähdessäni kuolleen köyhän.


    • Kathyma

      Kyllä, aivan varmasti jos mies ei osaa tyydyttää. Luulevatpahan ainakin olevansa hyviä kun vähän voihkii että hyvää tekee. Itse en ole koskaan "saanut" yhdynnässä orgasmia ja odotan innolla millon tapaisin miehen joka kykenee sen minulle antamaan.

      • Tässä on mies joka antaa or...

        Nyt olisi etsimäsi mies tässä.Koska tavataan ja missä odota mielenkiinnolla tapaamistmme.


      • jep jep

        Onpas varsin kypsä ajattelutapa! Mielestäni hyvä seksi vaati molemmilta osapuolilta ensinnäkin itsensä tuntemista, sekä osallistumista siihen molempia tuottavaan nautintoon. Ei se mihinkään kehity, jos esitetään toiselle jotain muuta kuin mitä on, ja miltä tuntuu! Ja ei se kai nyt herranjestas ole pelkästään miehen velvollisuus saattaa molemmat onnelliseksi kahden ihmisen välisessä kanssakäynnissä. Olen tähän ikään mennessä kohdannut monenmoisia naisia, ja ihmettelen suuresti miten käsittämättömän isoja eroavaisuuksia heissä on ja nimenomaan siinä korvien välissä tapahtuvassa ajatuksessa omaan itseensä ja seksiin ylipäänsä. Silti täällä painotetaan vaan sitä miehen roolia.:)

        Ette te naiset yleisesti sen parempia ole ymmärtämään mistä mies tykkää ja teitäkin pitää ohjailla ja kertoa mikä tuntuu hyvälle. Ylipäänsä suuri osa nautinnosta tulee kahden ihmisen välisestä kemiasta ja miten hyvin tuntee toisen. Se että feikkaa ei varmaan paranna eloa makuukammarissa..;) Toki mies lämpenee helpommin, eikä tarvitse välttämättä niin paljon lämmittelyä, mutta ainakaan itse en tykkää yhtään, jos pitäisi heti olla tunkemassa piliä sisään. Samoin olen huomannut, että osa naisista ajattelee, että heitä pitäisi huomioida vaikka kuinka, mutta miehen pitäisi olla aina valmis yhdyntään!!

        Ja jonkun pikapanon perusteella on aika turhaa määrittää toisen fyysiset taidot.


      • hippo65

        uskon et saat vielä..oikea tekniikka on pää asia että nainen saa orkun..ja tietenkin kun rakastaa toista niin se lisää tunnetta..mies on naisen päällä niin että mies tyäntyy sisään ja samalla pitää saada hankaus naisen klitorikseen eli nussi ja samalla hieroo häpy kummulla klitorista niin eiköhän orkku sieltä tule..ainakin mä olen niin saanu toimimaan...meitä on moneen junaan et toiset keskittyy vain itseensä ja ei ota kumppania huomioon tai ei vaan tiedä miten toimia...suulla saa hyvät orkut naiselle mutta pitää tietää mitä tehdä ja tässä vois käyttää parien välistä keskustelua keskenään että homma saadaan toimimaan..maltti on valttia tässäkin asiassa..


      • Kathyma
        jep jep kirjoitti:

        Onpas varsin kypsä ajattelutapa! Mielestäni hyvä seksi vaati molemmilta osapuolilta ensinnäkin itsensä tuntemista, sekä osallistumista siihen molempia tuottavaan nautintoon. Ei se mihinkään kehity, jos esitetään toiselle jotain muuta kuin mitä on, ja miltä tuntuu! Ja ei se kai nyt herranjestas ole pelkästään miehen velvollisuus saattaa molemmat onnelliseksi kahden ihmisen välisessä kanssakäynnissä. Olen tähän ikään mennessä kohdannut monenmoisia naisia, ja ihmettelen suuresti miten käsittämättömän isoja eroavaisuuksia heissä on ja nimenomaan siinä korvien välissä tapahtuvassa ajatuksessa omaan itseensä ja seksiin ylipäänsä. Silti täällä painotetaan vaan sitä miehen roolia.:)

        Ette te naiset yleisesti sen parempia ole ymmärtämään mistä mies tykkää ja teitäkin pitää ohjailla ja kertoa mikä tuntuu hyvälle. Ylipäänsä suuri osa nautinnosta tulee kahden ihmisen välisestä kemiasta ja miten hyvin tuntee toisen. Se että feikkaa ei varmaan paranna eloa makuukammarissa..;) Toki mies lämpenee helpommin, eikä tarvitse välttämättä niin paljon lämmittelyä, mutta ainakaan itse en tykkää yhtään, jos pitäisi heti olla tunkemassa piliä sisään. Samoin olen huomannut, että osa naisista ajattelee, että heitä pitäisi huomioida vaikka kuinka, mutta miehen pitäisi olla aina valmis yhdyntään!!

        Ja jonkun pikapanon perusteella on aika turhaa määrittää toisen fyysiset taidot.

        Minähän sen oman kroppani parhaiten tunnen ja tiedän mikä tekee hyvää ja mikä ei!!! Enkä ole väittänytkään etteikö miehillä olisi sama juttu. Olen kanssasi täysin samaa mieltä että seksi/rakastelu on kahden kimppa ja molempien pitää osallistua, kyllä näin on. Kokemuksieni mukaan olen kyllä ja pyrin aina tekemään miehelle hyvää mutta turhautuminen ja teeskentely tulee nimenomaan siitä että toinen siis mies haluaa vain että hänelle tehdään hyvää ja naisella, siis minulla ei ole väliä. Ja vaikka sitä kuinka sanoisi että; ei älä tee noin, vaan näin, ja silti toinen tekee juuri päinvostoin niin sitä tuppaa luovuttaan ja toivoo että koko "operaatio" olisi jo ohi, siksi teeskentely. On harvinaista, siis minun kokemukseni mukaan, löytää mies joka ajattelee myös naisen nautintoa. On vaan todella turhauttavaa kun toinen ei tee hyvää ja voi jopa satuttaa vaikka kuinka yrität ohjailla. Ja minusta kun on kyse niin tunnen omat haluni ja kroppani varsin hyvin, sillä olen tutkiskellut itseäni sekä fyysisesti että henkisesti, vaikeinta on vaan löytää mies joka ymmärtää niitä ja haluaa miellyttää.


    • Jonathan

      Noista prosenteista en tiedä. mutta kyllä sitä paljon on näyttelemistä, ja se on ihan oikein. Koska se tuntuu hyvälä kummaltakin kun toinen saa tyydytyksen. kyllä mieskin sen osaa. Ei sitä aina ole sellaisella tuulella että onnistuu. Muttta on mielestäni ihan kiva , että edes toinen tuntee. Ja vaikka toisesta joskus sen näyttelemisen huomaa niin ei siinäkään pahaa ole. Pitkässä avioliitossa kaikki tuollaiset keinot on mielestäni hyväksi.

    • Viisastunut nainen78

      minkä takia pitäisi pahoittaa toisen mieli jos sen voi niin helposti välttää, kuin hiukan huohottamalla?
      Itse olin niin tyhmä etten sitä tehnyt ekassa suhteessa ja siitä syntyi kauhea noidankehä.
      Riitoja, molemminpuolista haluttomuutta ja lopulta ero.. Noin naurettavasta asiasta.

      Olin silloin liian nuori ja kokematon, mutta nyt olen fiksumpi ja ymmärrän seuraavassa suhteessa teeskennellä.
      Jos teeskentelen kiltisti niin seksielämä jatkuu ja alankin ehkä joskus saada ihan oikeasti orgasmeja.

      Miehet ei koskaan tule ymmärtämään, ettei se meiltä naisilta käy noin vain vahingossa kuten miehiltä.
      Eikä varsinkaan jos sitä aletaan oikein vaatimaan ja tehdään siitä koko suhteen peikko.

      • usein pohtii

        että millaista olis olla mies, kun niillä muutenkin tuppaa tulla nopeasti..
        Ne joutuu siis koko ajan pidättelemään vain naisen takia ja nainen taasen ajattelee että "tulis jo", muttei se ole vielä edes lähelläkään..

        Kun mies on vartin jälkeen jo ihan kuolemaa tekevän näköinen, niin minkälainen hirviö ei antaisi armahdusta ja teeskentelisi?
        Kun se nyt ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö nainen muka nauttinut laisinkaan!

        Nautin aina kun saan olla lähellä kultaani, oli se sitten pussaamista tai vain kädestä pitämistä.
        En nyt tietenkään VASTUSTA orgasmejakaan, mutta minulle on ihan ok että ehkä kerran vuodessa saan, voin kuitenkin itse hankkia orgasmeja, mutta en mieheni läheisyyttä saa omin käsin hankittua.

        Minusta miesten olisi jo korkea aika hyväksyä että me naiset emme ole samanlaisia kuin he tyyliin "2 työntöä ja tuijotus", emmekä me myöskään ole sellaisia huutavia barbeja joita pornoleffoissa näytetään.
        Että kun hiukan lirputtelee klittaa niin ne kiljuu kaulasuonet pullottaen.

        Jotenkin tuo porno on alkanut ärsyttää juuri sen takia että siinä annetaan ihan väärä kuva siitä mistä nainen nauttii.
        Ne leffathan näyttävät pelkästään sitä, mistä miehet LUULEVAT naisen nauttivan, elikä vain ruokkivat väärää mielikuvaa.

        Joten jos haluat olla tosimies ja oppia mistä naiset tykkää, niin lopeta pornon tuijotus ja ala katsella "ämmien leffoja", romanttista hömppää, joo juuri niitä leffoja joiden aikana te miehet alatte kuorsata!

        Jos olisitte hereillä niiden leffojen aikana niin oppisitte, miten herkäksi nainen tulee vain oikeanlaisella käyttäytymisellä.
        Kun nainen on "viritetty oikealle kanavalle", ei tarvita kuin pieni napin nainallus ja se on siinä=)

        Ei se todellakaan ole sen vaikeampaa.


      • Mies nro jotain
        usein pohtii kirjoitti:

        että millaista olis olla mies, kun niillä muutenkin tuppaa tulla nopeasti..
        Ne joutuu siis koko ajan pidättelemään vain naisen takia ja nainen taasen ajattelee että "tulis jo", muttei se ole vielä edes lähelläkään..

        Kun mies on vartin jälkeen jo ihan kuolemaa tekevän näköinen, niin minkälainen hirviö ei antaisi armahdusta ja teeskentelisi?
        Kun se nyt ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö nainen muka nauttinut laisinkaan!

        Nautin aina kun saan olla lähellä kultaani, oli se sitten pussaamista tai vain kädestä pitämistä.
        En nyt tietenkään VASTUSTA orgasmejakaan, mutta minulle on ihan ok että ehkä kerran vuodessa saan, voin kuitenkin itse hankkia orgasmeja, mutta en mieheni läheisyyttä saa omin käsin hankittua.

        Minusta miesten olisi jo korkea aika hyväksyä että me naiset emme ole samanlaisia kuin he tyyliin "2 työntöä ja tuijotus", emmekä me myöskään ole sellaisia huutavia barbeja joita pornoleffoissa näytetään.
        Että kun hiukan lirputtelee klittaa niin ne kiljuu kaulasuonet pullottaen.

        Jotenkin tuo porno on alkanut ärsyttää juuri sen takia että siinä annetaan ihan väärä kuva siitä mistä nainen nauttii.
        Ne leffathan näyttävät pelkästään sitä, mistä miehet LUULEVAT naisen nauttivan, elikä vain ruokkivat väärää mielikuvaa.

        Joten jos haluat olla tosimies ja oppia mistä naiset tykkää, niin lopeta pornon tuijotus ja ala katsella "ämmien leffoja", romanttista hömppää, joo juuri niitä leffoja joiden aikana te miehet alatte kuorsata!

        Jos olisitte hereillä niiden leffojen aikana niin oppisitte, miten herkäksi nainen tulee vain oikeanlaisella käyttäytymisellä.
        Kun nainen on "viritetty oikealle kanavalle", ei tarvita kuin pieni napin nainallus ja se on siinä=)

        Ei se todellakaan ole sen vaikeampaa.

        Tosi kiinnostava viesti sulta, usein pohtii!
        En tuijota pornoa mutten ämmien leffojakaan.
        Ylipäätään tuo orgasmi on mysteeri mulle.
        Miltä mahtaa tuntua, en ole koskaan saanut.
        Siemensyöksyjä kyllä, ne ovat tylsiä.


      • tupuna77hki
        usein pohtii kirjoitti:

        että millaista olis olla mies, kun niillä muutenkin tuppaa tulla nopeasti..
        Ne joutuu siis koko ajan pidättelemään vain naisen takia ja nainen taasen ajattelee että "tulis jo", muttei se ole vielä edes lähelläkään..

        Kun mies on vartin jälkeen jo ihan kuolemaa tekevän näköinen, niin minkälainen hirviö ei antaisi armahdusta ja teeskentelisi?
        Kun se nyt ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö nainen muka nauttinut laisinkaan!

        Nautin aina kun saan olla lähellä kultaani, oli se sitten pussaamista tai vain kädestä pitämistä.
        En nyt tietenkään VASTUSTA orgasmejakaan, mutta minulle on ihan ok että ehkä kerran vuodessa saan, voin kuitenkin itse hankkia orgasmeja, mutta en mieheni läheisyyttä saa omin käsin hankittua.

        Minusta miesten olisi jo korkea aika hyväksyä että me naiset emme ole samanlaisia kuin he tyyliin "2 työntöä ja tuijotus", emmekä me myöskään ole sellaisia huutavia barbeja joita pornoleffoissa näytetään.
        Että kun hiukan lirputtelee klittaa niin ne kiljuu kaulasuonet pullottaen.

        Jotenkin tuo porno on alkanut ärsyttää juuri sen takia että siinä annetaan ihan väärä kuva siitä mistä nainen nauttii.
        Ne leffathan näyttävät pelkästään sitä, mistä miehet LUULEVAT naisen nauttivan, elikä vain ruokkivat väärää mielikuvaa.

        Joten jos haluat olla tosimies ja oppia mistä naiset tykkää, niin lopeta pornon tuijotus ja ala katsella "ämmien leffoja", romanttista hömppää, joo juuri niitä leffoja joiden aikana te miehet alatte kuorsata!

        Jos olisitte hereillä niiden leffojen aikana niin oppisitte, miten herkäksi nainen tulee vain oikeanlaisella käyttäytymisellä.
        Kun nainen on "viritetty oikealle kanavalle", ei tarvita kuin pieni napin nainallus ja se on siinä=)

        Ei se todellakaan ole sen vaikeampaa.

        ..sanoa, että pelkkää asiaa!


      • HALOO???

        KAikilla naisilla on oikeus orgasmiin, jos sen saa yksin, sen voi myös saada miehen kanssa... Puhukaa miestenne kanssa ja sanokaa miehellenne jos olette lähellä orgasmia, mutta hän saa sen ensin, että hoitaa sutkin loppuu... Ei sitä tarvii hävetä että on hitaanpi kuin mies... ja jos mies vetää herneet nokkaan, niin oottakaa vähän aikaan niin muuttuu ääni kellossa! LOPETTAKAA TEESKENTELY, KOKEKAA OIKEA OO!!! (myös omat sormet klitoriksella sallittuja)


      • mene niin
        HALOO??? kirjoitti:

        KAikilla naisilla on oikeus orgasmiin, jos sen saa yksin, sen voi myös saada miehen kanssa... Puhukaa miestenne kanssa ja sanokaa miehellenne jos olette lähellä orgasmia, mutta hän saa sen ensin, että hoitaa sutkin loppuu... Ei sitä tarvii hävetä että on hitaanpi kuin mies... ja jos mies vetää herneet nokkaan, niin oottakaa vähän aikaan niin muuttuu ääni kellossa! LOPETTAKAA TEESKENTELY, KOKEKAA OIKEA OO!!! (myös omat sormet klitoriksella sallittuja)

        Itse en voi saada orgasmia mieheni kanssa, vaikka mies tekisi mitä ja vaikka se tuntuisi hyvältä mitä mies tekee siitä huolimatta, että saan itsekseni. Miksi sitten väitän näin? Siitä syystä, että saadakseni itse orgasmin fantasioin sellaisista asioista, joista en todellakaan halua mieheni kanssa fantasioida ja joita en todellakaan haluaisi hänen kanssaan toteuttaa.


      • Pikkulettipää
        usein pohtii kirjoitti:

        että millaista olis olla mies, kun niillä muutenkin tuppaa tulla nopeasti..
        Ne joutuu siis koko ajan pidättelemään vain naisen takia ja nainen taasen ajattelee että "tulis jo", muttei se ole vielä edes lähelläkään..

        Kun mies on vartin jälkeen jo ihan kuolemaa tekevän näköinen, niin minkälainen hirviö ei antaisi armahdusta ja teeskentelisi?
        Kun se nyt ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö nainen muka nauttinut laisinkaan!

        Nautin aina kun saan olla lähellä kultaani, oli se sitten pussaamista tai vain kädestä pitämistä.
        En nyt tietenkään VASTUSTA orgasmejakaan, mutta minulle on ihan ok että ehkä kerran vuodessa saan, voin kuitenkin itse hankkia orgasmeja, mutta en mieheni läheisyyttä saa omin käsin hankittua.

        Minusta miesten olisi jo korkea aika hyväksyä että me naiset emme ole samanlaisia kuin he tyyliin "2 työntöä ja tuijotus", emmekä me myöskään ole sellaisia huutavia barbeja joita pornoleffoissa näytetään.
        Että kun hiukan lirputtelee klittaa niin ne kiljuu kaulasuonet pullottaen.

        Jotenkin tuo porno on alkanut ärsyttää juuri sen takia että siinä annetaan ihan väärä kuva siitä mistä nainen nauttii.
        Ne leffathan näyttävät pelkästään sitä, mistä miehet LUULEVAT naisen nauttivan, elikä vain ruokkivat väärää mielikuvaa.

        Joten jos haluat olla tosimies ja oppia mistä naiset tykkää, niin lopeta pornon tuijotus ja ala katsella "ämmien leffoja", romanttista hömppää, joo juuri niitä leffoja joiden aikana te miehet alatte kuorsata!

        Jos olisitte hereillä niiden leffojen aikana niin oppisitte, miten herkäksi nainen tulee vain oikeanlaisella käyttäytymisellä.
        Kun nainen on "viritetty oikealle kanavalle", ei tarvita kuin pieni napin nainallus ja se on siinä=)

        Ei se todellakaan ole sen vaikeampaa.

        no minä ainakin pidän kovaa ääntä koko seksin ajan. Orgasmia en saa ja ollaan siitä miehen kanssa puhuttu. Mutta se että uskaltaa pitää sitä mölinää sängyssä on jotenkin hirveen vapauttavaa. Seksistä saa jotenkin enemmän irti kun kuulee että ite on siinä niin kovasti mukana. Ja ehkäpä ne liikketki tuntuu paljon pehmeämmiltä.
        Nuorempana mä kyllä kans syytin miestä siitä että miksi se nyt ei saa mulle orgasmia kun mä makaan tässä kuin lahna ja yritin ajatella kaikkia eroottisia asioita. Mutta kun niitä vaihteli ja löysi semmosen omanlaisensa miehen. (eli miehen josta oli muuhunkin kuin sänkykaveriksi) Eli sen orgasmin perässä ei enää tartte juosta kun sängyssä on muutenkin ihanaa. parisuhteessa on kyllä niin paljon parempaa seksiä.


      • jos voi
        mene niin kirjoitti:

        Itse en voi saada orgasmia mieheni kanssa, vaikka mies tekisi mitä ja vaikka se tuntuisi hyvältä mitä mies tekee siitä huolimatta, että saan itsekseni. Miksi sitten väitän näin? Siitä syystä, että saadakseni itse orgasmin fantasioin sellaisista asioista, joista en todellakaan halua mieheni kanssa fantasioida ja joita en todellakaan haluaisi hänen kanssaan toteuttaa.

        saada orgasmin miehen kanssa fantasioimalla jostain... niin miks ei?

        Seksi suhteessa kannattaa ja tulee olla rehellinen, itse tulin kaapista ulos vuosi sitten ja sanoin että voisin joskus olla myös naisen kanssa... Mies innostui kovasti asiasta eikä pistä pahakseen jos sängyssä on kaksi naista!


      • lallalaari
        HALOO??? kirjoitti:

        KAikilla naisilla on oikeus orgasmiin, jos sen saa yksin, sen voi myös saada miehen kanssa... Puhukaa miestenne kanssa ja sanokaa miehellenne jos olette lähellä orgasmia, mutta hän saa sen ensin, että hoitaa sutkin loppuu... Ei sitä tarvii hävetä että on hitaanpi kuin mies... ja jos mies vetää herneet nokkaan, niin oottakaa vähän aikaan niin muuttuu ääni kellossa! LOPETTAKAA TEESKENTELY, KOKEKAA OIKEA OO!!! (myös omat sormet klitoriksella sallittuja)

        poikystäväni sanoi ettei ole erityisen kiihottavaa jos nainen itse sormeilee itseään sängyssä (hänen kanssaan). Itse hän ei oikein osaa klitoristani sormeilla ja nyt sitä sitten ollaan ilman O:ta. Paitsi yksin...... Kohta alkaa kyllästyttää koko sänkyhommailu. En kuitenkaan viitsi teeskennellä. Miksi kohottaisin hänen egoaan turhaan?


      • ihmettä?
        lallalaari kirjoitti:

        poikystäväni sanoi ettei ole erityisen kiihottavaa jos nainen itse sormeilee itseään sängyssä (hänen kanssaan). Itse hän ei oikein osaa klitoristani sormeilla ja nyt sitä sitten ollaan ilman O:ta. Paitsi yksin...... Kohta alkaa kyllästyttää koko sänkyhommailu. En kuitenkaan viitsi teeskennellä. Miksi kohottaisin hänen egoaan turhaan?

        Jos sun poikaystävää EI kiihota tieto siitä, että sä saat orgasmin omilla sormilla yhdynnän aikana, niin ei kun vaan ukko vaihtoon... Kyllä sunkin pitää saada 100% nautinto jos kerran mahd...TÄSSÄ ASIASSA OLE ITSEKÄS!


      • ...
        lallalaari kirjoitti:

        poikystäväni sanoi ettei ole erityisen kiihottavaa jos nainen itse sormeilee itseään sängyssä (hänen kanssaan). Itse hän ei oikein osaa klitoristani sormeilla ja nyt sitä sitten ollaan ilman O:ta. Paitsi yksin...... Kohta alkaa kyllästyttää koko sänkyhommailu. En kuitenkaan viitsi teeskennellä. Miksi kohottaisin hänen egoaan turhaan?

        Itsestä tuntuu nää jutut seksistä ilman orgasmia tosi kurjalta. Itse saan aina, paitsi kerran, mutta otettiin 15 min päästä uudestaan. Tuntuu todella tyhmältä alkaa neuvomaan ketään, kun en todellakaan koe itse olevani mikään ekspertti, mutta, jos olet niitä naisia, joka tarvitsee orgasmiin myös klitoriskiihotusta, niin musta paras asento on silloin niin, että nainen on päällä, mies istuu sängyllä seinään nojaten, liike enemmän eteen ja taakse, kuin ylöspäin. Näin myös klitoris hankautuu miehen ihoa vasten ja itse saa määrätä tahdin. Miehen kasvot vielä rintojen väliin ja toisella kädellä tukea seinästä. Mulla, joskus kumppani alkaa myötäilemään liikettä, mutta kaikkein paras on, kun mies pitää lantion paikallaan ja ehkä suutelee tai näykkii rintoja ja hyväilee käsillä. Ja pyytää pitämään paussin, jos meinaa tulla ennen naista. Ei ainakaan tarvitsisi kenenkään sormeilla ;-)Ja silloin, kun olet itse päällä, anna itsesi nauttia, älä välitä sillä hetkellä kumppanistasi, jos hän ei ole mieltynyt tähän asentoon (yeensä kyllä tykkäävät), teet hänet onnelliseksi myöhemmin.


      • voiskin
        ... kirjoitti:

        Itsestä tuntuu nää jutut seksistä ilman orgasmia tosi kurjalta. Itse saan aina, paitsi kerran, mutta otettiin 15 min päästä uudestaan. Tuntuu todella tyhmältä alkaa neuvomaan ketään, kun en todellakaan koe itse olevani mikään ekspertti, mutta, jos olet niitä naisia, joka tarvitsee orgasmiin myös klitoriskiihotusta, niin musta paras asento on silloin niin, että nainen on päällä, mies istuu sängyllä seinään nojaten, liike enemmän eteen ja taakse, kuin ylöspäin. Näin myös klitoris hankautuu miehen ihoa vasten ja itse saa määrätä tahdin. Miehen kasvot vielä rintojen väliin ja toisella kädellä tukea seinästä. Mulla, joskus kumppani alkaa myötäilemään liikettä, mutta kaikkein paras on, kun mies pitää lantion paikallaan ja ehkä suutelee tai näykkii rintoja ja hyväilee käsillä. Ja pyytää pitämään paussin, jos meinaa tulla ennen naista. Ei ainakaan tarvitsisi kenenkään sormeilla ;-)Ja silloin, kun olet itse päällä, anna itsesi nauttia, älä välitä sillä hetkellä kumppanistasi, jos hän ei ole mieltynyt tähän asentoon (yeensä kyllä tykkäävät), teet hänet onnelliseksi myöhemmin.

        kokeilla;)


      • mene niin
        jos voi kirjoitti:

        saada orgasmin miehen kanssa fantasioimalla jostain... niin miks ei?

        Seksi suhteessa kannattaa ja tulee olla rehellinen, itse tulin kaapista ulos vuosi sitten ja sanoin että voisin joskus olla myös naisen kanssa... Mies innostui kovasti asiasta eikä pistä pahakseen jos sängyssä on kaksi naista!

        Ehkäpä ongelma on katsos siinä, etten kiihotu riittävästi ns. normaalista seksistä. Ja sellaista seksiä, josta kiihottuisin, en halua harrastaa mieheni kanssa. Enkä pysty kovinkaan aidosti yrityksistäni huolimatta fantasioimaan siitä mieheni kanssa. Kyse on siis S/M:stä, jossa itse olen alistettu. Olemme kyllä mieheni kanssa kokeilleet erilaisia pehmoversioita, mutta ne eivät vain toimi. Enkä todellakaan haluaisi kokea fantasioitani sen todempina. Mieheni taas ei ole lainkaan raju luonnostaan, joten pehmoversioidenkin kokeileminen on hänelle hankalaa.. Olen kyllä kertonut hänelle sen, että kiihotun rajuista otteista, mutta koska hän ei siihen oikein pysty, en viitsi häntä sen enempää kiusata asialla. Olen ihan tyytyväinen elämään hänen kanssaan näin ja rakastan häntä paljolti juuri hänen kiltteytensä ja kultasuutensa vuoksi. En siis todellakaan haluaisi miestä, joka toteuttaisi fantasiani. Elämä vain ei ole niin reilua, että sellaiset asiat kuin orgasmit kumppanin kanssa voisivat olla jokaisen ihmisen perusoikeus ja sen tosiasian kanssa on joskus elettävä. Itse en pidä sitä niin vakvana asiana, koska kuitenkin nautin ihan seksistämme ja orgasmit voin itse tuottaa itselleni...


      • Ratsastaen
        ... kirjoitti:

        Itsestä tuntuu nää jutut seksistä ilman orgasmia tosi kurjalta. Itse saan aina, paitsi kerran, mutta otettiin 15 min päästä uudestaan. Tuntuu todella tyhmältä alkaa neuvomaan ketään, kun en todellakaan koe itse olevani mikään ekspertti, mutta, jos olet niitä naisia, joka tarvitsee orgasmiin myös klitoriskiihotusta, niin musta paras asento on silloin niin, että nainen on päällä, mies istuu sängyllä seinään nojaten, liike enemmän eteen ja taakse, kuin ylöspäin. Näin myös klitoris hankautuu miehen ihoa vasten ja itse saa määrätä tahdin. Miehen kasvot vielä rintojen väliin ja toisella kädellä tukea seinästä. Mulla, joskus kumppani alkaa myötäilemään liikettä, mutta kaikkein paras on, kun mies pitää lantion paikallaan ja ehkä suutelee tai näykkii rintoja ja hyväilee käsillä. Ja pyytää pitämään paussin, jos meinaa tulla ennen naista. Ei ainakaan tarvitsisi kenenkään sormeilla ;-)Ja silloin, kun olet itse päällä, anna itsesi nauttia, älä välitä sillä hetkellä kumppanistasi, jos hän ei ole mieltynyt tähän asentoon (yeensä kyllä tykkäävät), teet hänet onnelliseksi myöhemmin.

        Minulla myös tulee lähes samassa asennossa, mutta olen huomannut, ettei se asento välttämättä miestä kiihota ja lerpun kanssa sitä on turha yrittää..


      • jos nainen saa oikeesti orkun,miehen täytyy se huomata! ei sellaista voi teeskennellä..sanoo nainen jolle orkku annetaan joka ikinen rakastelukerta! en ees suostuisi seksiin,jossa ite jäisin ilman.Niin se on.


    • olin rehellinen ja seksi lo...

      Kerroin nykyiselle poikaystävälleni,että minun on tosi vaikea saada orgasmia yhdynnässä, oikeastaan en ole saanut niin kaiketi kertaakaan. Sanoin myös ettei asia ole minua haitannut, en harrasta seksiä orgasmin toiveessa, vaan sen takia että se on vaan niin kivaa!! Hän lakkasi haluamasta minua, hän ei tehnyt aloitetta n. vuoteen, kunnes sitten sain tarpeekseni ja otin asian puheeksi. En enää jaksanut vongata ja olla aina 2kk putkeen ilman seksiä..Hän ei halunnut seksiä enää ollenkaan. Olen surullinen, että naisen orgasmia liiotellaan niin hurjasti ja sellainen mies on tosi rakastaja, joka tuottaa naiselle orgasmin. Itse saan kyllä yksin tai yhdessä, mutta se vaatii aika lailla aikaa ja ärsykettä. Se ei tunnu riittävän, teen sen mieheni mielestä yksin enkä tarvitse häntä siihen.Ilmeisesti hän on asiasta epävarma tai jotain.Tiedän, että minunlaisia naisia on paljon, eivätkä he koe sitä ongelmana.Seksissä on kyse niin paljon muustakin. Tuntuu pahalta, että koska olen "vaikeasti saava", niin minulta on voitu s evätä nautinto seksiin yhdessä, ja sen takia tunnen olevani kuin joku ruma ja kamala..Asia iskee itsetuntooni tosi lujasti. Olen mielestäni todella aktiivinen sängyssä ja nautin seksistä kovasti, mutta nyt tämä orgasmi-vaikeus on koitunut meidän suhteen lopuksi,koska en jaksa enää olla ilman seksiä, enkä ilman miestä,joka haluaa minua ja seksiä kanssani. Yritin parhaani ja olin pitkään aktiivinen, mutta en vaan enää halua hoidella hommia alusta loppuun yksin, niin että mies vain makaa. Älkää hyvät naiset kertoko miehellenne totuutta, heidän egonsa ei kestä sitä.

      • seksihullu

        Nautin seksistä, koska se yksinkertaisesti tuntuu hyvältä, en orgasmin toivossa. Ärsyttää että siitä tehdään niin iso numero sängyssä. Mitä siitä, saanko vai en, jos se ei itseäni haittaa. En ole koskaan saanut, joten en tietenkään tiedä mistä niin suuresta jään paitsi, enkä siis osaa sitä kaivatakaan. :D
        Enemmän harmittaa jos mies ei kestä seksiä 10 min. kauempaa. Minulla menee jo halutkin jos seksin tarkoitus on vain saada orgasmi..."pakko saada,pakko,pakko,pakko"...plaah


      • Mies nro jotain

        Faktoja:
        1. totuus kannattaa kertoa.
        2. Tuo mies ei ole arvoisesi.

        Terv. Mies


      • Miehensä arvon tunteva
        Mies nro jotain kirjoitti:

        Faktoja:
        1. totuus kannattaa kertoa.
        2. Tuo mies ei ole arvoisesi.

        Terv. Mies

        Hmh, en jätä ketään pelkän seksin takia, siihen tarvitaan muutakin, ennenkuin lopetan muuten toimivan suhteen.


      • psykologi?
        Miehensä arvon tunteva kirjoitti:

        Hmh, en jätä ketään pelkän seksin takia, siihen tarvitaan muutakin, ennenkuin lopetan muuten toimivan suhteen.

        Kuulostaa minusta ihan siltä että jotakin on henkisellä puolella pielessä jos ei pysty keskustelemaan ja opettelemaan yhdessä molempia osapuolia tyydyttävää tapaa.

        Jo yrittäisi hienovaraisesti ehdottaa yhteisesti hoitoon hakeutumista?

        Tyydyttääkö tuollainen elämä lopun ikää? Miettiikö sitä sitten eläkeiässä että mitä jäi paitsi - siinä iässä voi olla vähän vaikea saada ne kokemukset takaisin.


    • Sovinisti Mies

      Nainen on luotu miehen patjaksi. Lapsia pukkaamaan sekä palvelemaan miehen tarpeita. Sama se, saako nainen orkut. Hoitakoon sen dildolla, mikäli ei muna riitä siihen.

      • Pirttihirmu -78

        muuta äitis helmoihin itkee tuhkamuna, mua ei kiinnosta sun mielipitees. tutti suuhun ja turpa kiinni.


      • Tieto on valtaa

        "lapsia pukkaamaan" Toi todistaa vaan sen ettei sulla oo mitään käsitystä, mitä naiselle toivot. Jos mies tuntisi saman kivun jonka nainen tuntee synnytyksessä, harva sitä kipua naiselle enää toivoisi.


      • Sovinisti Mies
        Pirttihirmu -78 kirjoitti:

        muuta äitis helmoihin itkee tuhkamuna, mua ei kiinnosta sun mielipitees. tutti suuhun ja turpa kiinni.

        Mutsi delas 1980, ei tässä vielä kiire ole apiloita altapäin katselemaan.

        Mielummin näytän naisille paikkansa miehisessä maailmassa. Sinun kaltaiset laardiperseiset mätisäkit jätän suosiolla rauhaan. Etköhän sinä saa siellä paikallisessa Baarissa riittävästi huomota näiltä nuorilta eläkeläisiltä..

        Mikäli saat muksusi jonnekin hoitoon.


      • Sovinisti mies
        Tieto on valtaa kirjoitti:

        "lapsia pukkaamaan" Toi todistaa vaan sen ettei sulla oo mitään käsitystä, mitä naiselle toivot. Jos mies tuntisi saman kivun jonka nainen tuntee synnytyksessä, harva sitä kipua naiselle enää toivoisi.

        4 lapsen synnytyksessä mukana olleena voin sanoa tietäväni. Pikku nippasu, naiset jaksaa valittaa. Naiset on vain huomionkipeitä..


      • kultapieni
        Sovinisti mies kirjoitti:

        4 lapsen synnytyksessä mukana olleena voin sanoa tietäväni. Pikku nippasu, naiset jaksaa valittaa. Naiset on vain huomionkipeitä..

        sinä taidat itse olla aika huomionkipeä..... :)


      • ruuvisi päästä?
        Sovinisti Mies kirjoitti:

        Mutsi delas 1980, ei tässä vielä kiire ole apiloita altapäin katselemaan.

        Mielummin näytän naisille paikkansa miehisessä maailmassa. Sinun kaltaiset laardiperseiset mätisäkit jätän suosiolla rauhaan. Etköhän sinä saa siellä paikallisessa Baarissa riittävästi huomota näiltä nuorilta eläkeläisiltä..

        Mikäli saat muksusi jonnekin hoitoon.

        En käy baareissa, en juo, en polta, en vaan viitsi tuhota itseäni. Mielummin vietän aikaani lasteni ja mieheni kanssa laatuaikaa ja nauran mieheni kanssa tuollaisille lapsen tasolle jääneitä moniongelmaisia alkoholin ja lääkkeiden väärinkäyttäjille, joita liikenteesäkin näkyy päivittäin. Tai heidän romuttuneita autoja tarkemmin sanoen. Se kuvaa miten he hoitavat suhteitaankin. Kun arvostaa omaa ja muiden elämää, ei aivot jää lapsen tasolle vaan kehittyy, kuten niiden tarkoituskin on. Apiloita et pääse kuolleena katselemaan, niitä katsellaan elävänä. Mullaksi pääset kyllä, täältä et elävänä selviä. Jokaiselle löytyy oma paikkansa, riippuen, miten elämänsä elää. En tuollaisia koviksia pelkää, minun ei tarvitse. Muksuni saan aina halutessani hoitoon, se ei ole ongelma ollut, eikä tule olemaankaan. Toivottavasti saat itsesi hoitoon ajoissa, tai kuolet edes etuajassa ennenkuin pahoinpitelet jonkun kuoliaaksi, vietävän lammas. Ei pidä katsoa liikaa tv:tä, jos ei osaa käyttää aivojaan.


      • "MUTSI?? delas"?
        Sovinisti Mies kirjoitti:

        Mutsi delas 1980, ei tässä vielä kiire ole apiloita altapäin katselemaan.

        Mielummin näytän naisille paikkansa miehisessä maailmassa. Sinun kaltaiset laardiperseiset mätisäkit jätän suosiolla rauhaan. Etköhän sinä saa siellä paikallisessa Baarissa riittävästi huomota näiltä nuorilta eläkeläisiltä..

        Mikäli saat muksusi jonnekin hoitoon.

        Sä et ole sovinisti, etkä edes mies. Itseasiassa en yllättyisi vaikka olisit teini. vai noinko pahasti olet aivosi jo tuhonnut? Ihmetyttää että nykyään aikuiset on samalla tasolla lasten kanssa. Onko se viinan ja lääkkeiden ansiota, vai vain välinpitämättömyyttä? Tuota samaa muoti-ilmiö asennetta näkyy liikenteessä. Järjenkäyttö olisi sallittua.


      • juuri näin
        ruuvisi päästä? kirjoitti:

        En käy baareissa, en juo, en polta, en vaan viitsi tuhota itseäni. Mielummin vietän aikaani lasteni ja mieheni kanssa laatuaikaa ja nauran mieheni kanssa tuollaisille lapsen tasolle jääneitä moniongelmaisia alkoholin ja lääkkeiden väärinkäyttäjille, joita liikenteesäkin näkyy päivittäin. Tai heidän romuttuneita autoja tarkemmin sanoen. Se kuvaa miten he hoitavat suhteitaankin. Kun arvostaa omaa ja muiden elämää, ei aivot jää lapsen tasolle vaan kehittyy, kuten niiden tarkoituskin on. Apiloita et pääse kuolleena katselemaan, niitä katsellaan elävänä. Mullaksi pääset kyllä, täältä et elävänä selviä. Jokaiselle löytyy oma paikkansa, riippuen, miten elämänsä elää. En tuollaisia koviksia pelkää, minun ei tarvitse. Muksuni saan aina halutessani hoitoon, se ei ole ongelma ollut, eikä tule olemaankaan. Toivottavasti saat itsesi hoitoon ajoissa, tai kuolet edes etuajassa ennenkuin pahoinpitelet jonkun kuoliaaksi, vietävän lammas. Ei pidä katsoa liikaa tv:tä, jos ei osaa käyttää aivojaan.

        tismalleen samaa mieltä


    • on......

      Täyttä puppua..tutkimukset on todistaneet että tosi harva nainen saa orkut, yhdynnässä..en muista prosentteja mutta reilusti alle 50!

      • 62%

        jep,noin 20-30 prosenttia..sitä en tiedä onko se PELKKÄ yhdyntä,ilman että klittaa kosketaan.
        googlettamalla selvisi;)
        eli 62 %..hah!


      • edellinen..
        62% kirjoitti:

        jep,noin 20-30 prosenttia..sitä en tiedä onko se PELKKÄ yhdyntä,ilman että klittaa kosketaan.
        googlettamalla selvisi;)
        eli 62 %..hah!

        piti vielä mainita että noi 20-30% jotka saa pelkästä sisään-ulos-liikkeestä, niillä on PAKSUmunaiset miehet.


      • näin se on
        edellinen.. kirjoitti:

        piti vielä mainita että noi 20-30% jotka saa pelkästä sisään-ulos-liikkeestä, niillä on PAKSUmunaiset miehet.

        jep. miehen vehkeen pituus ei ole niin oleellinen kuin se paksuus joka on huomattavasti tärkeämpää. lähes puolet naisista ei kykene koskaan ylipäätään saamaan yhdynnässä orgasmia, joten tuolla tutkimuksella voi heittää näin kesällä, vaikka eläinrakas olenkin, niin vesilintua.


      • neljäD dokkarit
        näin se on kirjoitti:

        jep. miehen vehkeen pituus ei ole niin oleellinen kuin se paksuus joka on huomattavasti tärkeämpää. lähes puolet naisista ei kykene koskaan ylipäätään saamaan yhdynnässä orgasmia, joten tuolla tutkimuksella voi heittää näin kesällä, vaikka eläinrakas olenkin, niin vesilintua.

        Peniksellä ei todella ole osaa, ei arpaa naisen orgasmiin. Se voi tapahtua sormilla, leluilla, mutta myös taidokkaalla peniksen hallinnalla (koolla ei väliä).


    • tulee tulee!!

      Siis hyvät herrat, ainoa syy siihen että naiset näyttelevät orgasminsa, on se, että kukaan ei jaksa katsoa teidä "iso-heppien" ja "Jorma-iso-kullien" (vai mitä nyt olikaan) säälittävän miehisen itsetunnon romahtamista kun homma ei toimikaan!
      Voin ihan rehellisesti tässä nimimerkillä kirjoittaen tunnustaa, että olen feikannut, uskottavasti, monesti, monelle. Joskus kun rehellisesti ei jaksa esittää, alkaa sitten se hirveä yritys ja yritys ja yritys ja... eihän sitä kestä eikä jaksa! "kyllähän mä sut saan tulemaan" Joo, niin kai

      Onneksi on matkalle sattunut toista maata oleviakin, jotka ovat jo aikoja sitten tajunneet että läheskään kaikki naiset ei todellakaan saa (koskaan) ja jos saa, ei sitäkään herkkua aina tipu. Nämä on myös usein niitä jotka ymmärtävät käyttää muutakin kuin sitä jalkovälin varustusta...

      • Male2-77

        "Onneksi on matkalle sattunut toista maata oleviakin, jotka ovat jo aikoja sitten tajunneet että läheskään kaikki naiset ei todellakaan saa (koskaan)"

        Asia on kyllä niin, että nämä naiset eivät ole harrastaneet edes masturbointia. Jokainen nainen saa orgasmin, kun tilanne ja kiihotus on oikea. Esim hieromalaite suoraan klitorikseen(ei mikään sauva vaan kunnon laite)toinen jolla saa takuuvarmasti on suihku klitorikseen. Epänormaalia, kun nainen ei ole masturboinut vaikka on jo 17 v. Tällaisiakin on. Tynnyrissäkö näitä kasvaa???


      • Liisi -71

        Pahaksi onnekseni mieheni on kasvatettu uskomaan että nainen on tarkoitettu passaamaan miestään. Siinä naiselta suurimmat seksihalut karisee kun on lapsen ohessa kaitsenut miestään koko päivän kuin pikkulasta. Ja varsinkin jos mies on yhtä itsekäs sängyssä kuin sen ulkopuolellakin. No onkos se ihme jos seksi on työteliään päivän jälkeen vain yksi raskas velvollisuus ennen kuin pääsee lepäämään. Ja tätä jatkuu päivästä toiseen, vuodesta toiseen... Kyllä moisella kokemuksella feikki orgasmista pitäisi saada jo oskari jos muutama ;)


      • samaa amieltä

        ihan samalaiset tunnelmat mullakin. Miehen itsetunto romahtaa suunnattomasti, jos huomaa, että nainen ei saakkaan. Itselle tullut monta kertaa eteen tälläinen tilanne, ja siinä on sitte mukava vastailla miehen kysymyksiin: " Mikä minussa on vikana..?" Ei siinä oikein voi sanoo mitään järkevää, kun mies on ihan maassa asian vuoksi..

        Oon ollu myös tyhmä, ja käynyt vieraissa. Mutta silloin sain. Miesten munat ovat niin erimuotoisia, että kaikki tuntuvat erilaisilta. Ja asiaanhan vaikuttaa tosi paljon se, kuinka sitä käyttää, ja käyttääkö vain ja ainoastaan jalkoväliään.

        Tämä ei periaatteessa asiaan liity, mutta jos joku nyt miettii, että voisi hakea tyydytystä muualta, sanon vaan, että miettikää kaksi kertaa, kuinka paljon omaanne rakastatte..elämä on sirpaileita täynnä sen jälkeen..


      • mikään ei tunnu
        Male2-77 kirjoitti:

        "Onneksi on matkalle sattunut toista maata oleviakin, jotka ovat jo aikoja sitten tajunneet että läheskään kaikki naiset ei todellakaan saa (koskaan)"

        Asia on kyllä niin, että nämä naiset eivät ole harrastaneet edes masturbointia. Jokainen nainen saa orgasmin, kun tilanne ja kiihotus on oikea. Esim hieromalaite suoraan klitorikseen(ei mikään sauva vaan kunnon laite)toinen jolla saa takuuvarmasti on suihku klitorikseen. Epänormaalia, kun nainen ei ole masturboinut vaikka on jo 17 v. Tällaisiakin on. Tynnyrissäkö näitä kasvaa???

        Olen 17v tyttö. En ole koskaan varsinaisesti masturboinut. Olen kosketellut itseäni vähän kaikkialta apuvälineidenkin avulla, mutta mikään nyt ei satu tuntumaan erityisen hyvältä. Minkäs tälle voi? Mielestäni minulla on ihan hyvä mielikuvitus, mutta en vain kiihotu helposti fyysisesti.


      • Male2-77
        mikään ei tunnu kirjoitti:

        Olen 17v tyttö. En ole koskaan varsinaisesti masturboinut. Olen kosketellut itseäni vähän kaikkialta apuvälineidenkin avulla, mutta mikään nyt ei satu tuntumaan erityisen hyvältä. Minkäs tälle voi? Mielestäni minulla on ihan hyvä mielikuvitus, mutta en vain kiihotu helposti fyysisesti.

        juuri miesten ja naisten ero? Yleensä naiset pitää saada haluamaan, heille ei tule "pakko saada" -tunnetta. Väitän, että lähes 100 % murrosikäisistä pojista masturboi. Mikähän mahtaa olla tyttöjen osuus. Ehkä "pakko saada"-tunne iskee vain naisiin/tyttöihin, jotka ovat "koukuttaneet" itsensä masturbointiin.


      • Aina yhdynnässä
        Male2-77 kirjoitti:

        "Onneksi on matkalle sattunut toista maata oleviakin, jotka ovat jo aikoja sitten tajunneet että läheskään kaikki naiset ei todellakaan saa (koskaan)"

        Asia on kyllä niin, että nämä naiset eivät ole harrastaneet edes masturbointia. Jokainen nainen saa orgasmin, kun tilanne ja kiihotus on oikea. Esim hieromalaite suoraan klitorikseen(ei mikään sauva vaan kunnon laite)toinen jolla saa takuuvarmasti on suihku klitorikseen. Epänormaalia, kun nainen ei ole masturboinut vaikka on jo 17 v. Tällaisiakin on. Tynnyrissäkö näitä kasvaa???

        Paljonpa luulet naisista "takuuvarmoinesi" tietäväsi. itse saan aina yhdynnässä, mutta millään suihkulla klitorikseen en todellakaan.. Älä heti kuvittele tietäväsi. Sitä paitsi luuleeko jotkut miehet, että se on orgasmi, jos huutaa. Voi sitä muutenkin huutaa, kun siltä tuntuu, ja orgasmi voi puolestaan joskus olla ihan äänetön. Hyväkin!


      • Male2-77
        Aina yhdynnässä kirjoitti:

        Paljonpa luulet naisista "takuuvarmoinesi" tietäväsi. itse saan aina yhdynnässä, mutta millään suihkulla klitorikseen en todellakaan.. Älä heti kuvittele tietäväsi. Sitä paitsi luuleeko jotkut miehet, että se on orgasmi, jos huutaa. Voi sitä muutenkin huutaa, kun siltä tuntuu, ja orgasmi voi puolestaan joskus olla ihan äänetön. Hyväkin!

        "itse saan aina yhdynnässä, mutta millään suihkulla klitorikseen en todellakaan.."

        Hohoho, nytpä vitsin murjaisit. Olikos se niin, että klitoris ei ole naisen orgasmin kannalta tärkeä vai miten se menikään? Onko sinulla mennyt tunto klitoriksesta? Tällaisiakin tapauksia on, hermot poikki tai epäkunnossa. Tarkoitin, että oikeanlaisella klotorisärsytyksellä kaikki NORMAALIT naiset saavat orgasmin. Älä jauha paskaa.


      • dlkköölkl
        Male2-77 kirjoitti:

        juuri miesten ja naisten ero? Yleensä naiset pitää saada haluamaan, heille ei tule "pakko saada" -tunnetta. Väitän, että lähes 100 % murrosikäisistä pojista masturboi. Mikähän mahtaa olla tyttöjen osuus. Ehkä "pakko saada"-tunne iskee vain naisiin/tyttöihin, jotka ovat "koukuttaneet" itsensä masturbointiin.

        Mitä male uhoilet koko ajan kun pikkuteinipoika itsetunto on varmaan muualla missä se pitäs olla.Kyllä paljon naiset masturboi sekä nuoret että vanhemmat ja onha tekokalut (joko salaa tai ei) niin niillä kun saa parhaimmat orgasmit jne..vaik mies onkin vierellä..Niin että ethä yleistä tällasesta tärkeästä asiasta..Ja jokanaiselle kuuluu tekokalu pöytälaatikossa (huomaamatta). Miehet joilla hyvä itsetunto, sallivat yhtälailla sen naiselleen;))..Kun mies matkoilla tai siten muuten hauskuuttamassa omaan naistansa kun huumoria hauskasti ottaen..


      • Male2-77
        dlkköölkl kirjoitti:

        Mitä male uhoilet koko ajan kun pikkuteinipoika itsetunto on varmaan muualla missä se pitäs olla.Kyllä paljon naiset masturboi sekä nuoret että vanhemmat ja onha tekokalut (joko salaa tai ei) niin niillä kun saa parhaimmat orgasmit jne..vaik mies onkin vierellä..Niin että ethä yleistä tällasesta tärkeästä asiasta..Ja jokanaiselle kuuluu tekokalu pöytälaatikossa (huomaamatta). Miehet joilla hyvä itsetunto, sallivat yhtälailla sen naiselleen;))..Kun mies matkoilla tai siten muuten hauskuuttamassa omaan naistansa kun huumoria hauskasti ottaen..

        Olen hankkinut meille erityyppisiä ja -kokoisia dildoja useamman kappaleen. Sehän on vain kiihottavaa, jos nainen niitä käyttää, olen sitten paikalla tai en.


      • Epsilon100

        Olet oikeassa, hyvä seksi lähtee liikkeelle yläpäästä ja käyttää hyväkseen kaikkia ruumiinosia, ei pelkästää munaa pilluun ja äkkiä. Olen rakastellut aika monen kanssa ja paras tae hyvälle seksille on ollut samanlainen ajatuksen juoksu, riittävästi aikaa ja keskinäinen arvostus. Silloin molemmat voi "auttaa" toista parhaan yhteisen seksi saamiseksi. Monet naiset ei saa orgasmia pelkällä kalulla sohimisella, mutta onneksi meillä tosimiehillä on hellät kädet, osaava suu ja osaamme hyväillä naista muualtakin kuin jalkovälistä.


    • sen,

      koska naapurissani erään parin seksileikit aiheuttivat naaraspuolista uikutusta yötämyöten niin, että valitukseen heräsi ihan syvästä unestakin. Uikutus kuului useisiin asuntoihin moniin kerroksiin. Asiaan saatiin loppu, kun siitä tehtiin valitus. En itse ymmärrä, miksi on uikutettava kuin kurkkua leikattaisiin? Näen sen teeskentelyksi, jotta urospuolinen luulisi olevan naisen mielestä maailman paras siinä.

      • nainen333

        huudan kuin syötävä kun mieheni saa minut kiihottumaan, siinä ei ole mitään feikattua tai pornofilmeistä opittua -en katso niitä. Hän vain saa minut kuumaksi. Ei kai voi mennä sanomaan toisten ihmisten intiimistä elämästä kuinka aitoa heidän reagointinsa on.

        Ymmärrän orgasmin feikkaamisen silloin tällöin, mutta minusta ehdottomasti kannattaa puhua siitä mikä itsestä tuntuu hyvältä, omatoimisesti panostaa yhteiseen .. herranjesta, KIIMAAN!

        Elin suhteessa jossa nautin seksistä, mutta en koskaan saanut ja voin sanoa sen, että kun joskus uskaltaa tulla toista ihmistä niin lähelle että saa orgasmin, huomaa eron halukkuuden ja himokkuuden välillä.

        Niinkuin useat täällä ovat keskustelullaan osoittaneet, kyse on paljon parin luottamuksesta, ei lopultakaan ärsykkeiden määrästä tai peniksestä. Voitko näyttää mistä pidät, voitko näyttää mistä et pidä ja kuinka helposti uskallat päästää omista estoista irti.


    • Hoopo87

      Meilläpäin, jos naisella jää saamatta, niin syy on yleensä väsymyksestä tai stressistä.Harvempi meillä se kerta, kun nainen ei saa orgasmia.. Ottaa mieheltä vähän kärsivällisyyttä edetä naisen mukana(ne kun nyt on vähän hitaampia välillä;)Hiljaa hyvä tulee ja ei se orgasmi tärkein juttu oo, miehellekään..!

    • K240

      Sanon aina tytölle heti suhteen alussa ettei teeskentele vaikka mikä olisi vaan mieluummin pyrkisi opettamaan mulle että mikä just hänet saa tikittämään. Jos mies elää siinä harhaluulossa että homma toimii vaikkei toimikaan niin mitään kehitystä ei tapahdu ja kuka siinä voittaa? Varmasti moni eroaminen ja pettäminen tapahtuu sen takia että ei oteta asioita esille vuosikausiin. Ei ole mitään yleiskonstia jolla saa joka ikisen naisen tulemaan, vaan homman juju on siinä, että löytää jokaisen naisen kanssa sen hänen juttunsa, oli se sitten yhdyntä tai suuseksi tai joku muu.
      Ja jos jonkun miehen itsetunto murenee sen takia että pelkkä iso kalu ei riitäkään niin sitten on jo korkea aika ruveta kehittämään itseään.

    • Nainen vm 69

      En ole koskaan saanut orgasmia pelkässä yhdynnässä. Sormin ja suulla kyllä. Olin naimisissa 10 vuotta ja teeskentelin koko ajan orgasmini. Täysillä upposi mieheen.
      Erottuani sanoin uudelle miesystävälleni jo ennen eka yhdyntää, etten sitten saa yhdynnässä.
      On sitten hoidellut mut muilla keinoin.

      • suulla tai sormilla

        tulee varmasti. En minäkään ole muuten koskaan saanut. Tosin kaikki miehet eivät ole sitä tajunneet, vaikka olen sanonut, välillä etukäteen välillä jälkikäteen.


    • Mies25vee

      Itselle olisi kyllä tosi tärkeätä, että naiseni saa myös yhdynnässä. Tulee jotenkin huono omatunto ellen pysty sitä järjestämään.

      Pitkäaikaisin ex-tyttöystäväni sai kyllä mutta sen jälkeen olen huomannut useimmat naiset kyvyttömiksi (myös pidemmissä seurustelusuhteissa) saamaan yhdynnässä mikä on ainakin itselle pettymys.

      Feikkauksen kyllä huomaa/tuntee.

      • Nainen -67

        Turha siitä on pettyä jos nainen ei saa yhdynnässä orgasmia. Osa naisista vaan on sellaisia ettei saa ja sille ei voi mitään. Itse kuulun myös niihin ja en ole koskaan saanut, vaikka tällä hetkelläkin oleva suhde on aivan mahtava. Ollut jo 3 vuotta. Mieheni sen ymmärtää ja hoitelee minut ensin suuseksillä ja joskus sormilla. Aloitamme tietysti yhdynnällä ja lopetamme myös siihen, mutta ennen miehen laukeamista hän hoitaa ensin orgasmin minulle ja homma toimii 100%. Olet sen verran nuori vielä, että ajan kanssa hyväksyt naisten erilaisuuden. Ei se miehestä läheskään aina ole kiinni.


      • lfjlökgödfsdf

        Nämä naiset jotka eivät ole saaneet orgasmia sinun kanssa, niin saa varmasti jonkun kokeneemman miehen käsittelyssä esim gigolo on yksi vaihtoehto näille naisille kuin muillekin ja se vaan keskittyy siihen naisen kokonaisuuteen hyväilyistä, moneen orgasmeihin jne...Kokemusta on vaik saan aina yhdynnässä orgasmin muutenki..Monet naiset ovat saaneet 'naisten tarpeiden tyydyttäjältä' ovat naiset sinkkuja tai eivät niin aina tyytyväinen orgasmeihin päättyneet sessiot...ett 'gigolo'nuori mies on yks varma tähänki pulmaan...Osaa naisensa tuntea ajan kanssa;))...


      • olen ja

        jo ikääkin riittävästi ja tiedän myös että jokaisen miehen pitäis erottaa teeskentely ja oikea orkku.
        Kyllä mieskin huomaa saiko nainen vai ei. Huomaa jos haluaa huomata. Yksi merkki on katsoa nännit. Nännit jäykistyvät erittäin voimakkaasti heti orkun jälkeen...ja on niitä muitakin "merkkejä"...alapään puolella, mutta tehkää itse havaintoja...


    • nainen.-

      Tosiaan, miehet ei ymmärrä, että joillakin meillä naisilla on oikeasti ongelma saada orgasmia, kun taas heiltä se sujuu upsista noin yllättäen.
      Itse olen saanut vain 1 kerran elämässäni orgasmin, joka tapahtui 10 vuotiaana tyhmissä bileissä, missä yksi idiootti pervo työnsi sormensa haarojeni väliin (minulla oli kyllä vaatteet päällä).
      Sen jälkeen en ole saanut, en sitten yhdynnässä, enkä myöskään sormettaessa. Se ei vaan onnistu. Tottakai olen joutunut teeskentelemään.

      • tämä ihan tosi juttu?

        Niin, siis onko tämä ihan tosi juttu? Miten voi olla saamatta orgasmia lainkaan? Minulle se kuuluu jo ihan osana omaa kehon ja mielen tasapainoa. En usko, että jaksaisin elää ilman seksiä ja laukeamista. Olo on tosi paha jos on mennyt päiviä ilman orgasmia. Joten tahtoisin todella käsittää, miten jotkut tulee toimeen ilman sitä?

        Työ vie paljon aikaani. Joskus oikeen ärsyttää limat, paine, yms. jotka häiritsee ja vaivaa kun pitäisi keskittyä työhön. Jos ei sitä painetta voisi purkaa, niin mitä ihmettä elämästä oikein tulisi?


    • ittekki

      syyllistynyt moiseen. Joskus ei vaan nappaa mutta on parempi mekkaloija petissä ettei ukko kuvittele olevansa huono ;)

      • sarvikuonokas

        Jos seksi merkitsee vain orgasmia ja sen metsästämistä, jää paljosta paitsi.

        Ihmisessä on tuhansia ihania tuntemuksia tuottavia kohtia ja lukemattomia tapoja niitä koskettaa. Kohtaa, joka eroottista nautinto ei ainakin jollekulle tuo, ei vartalosta löydy.

        Päästä irti uskomuksista ja kaavoista, anna itsellesi ja toiselle lupa olla naurettavakin nauttiessaan ja opetellessaan toisen vartaloa ja kehon kemiaa. Kahta samanlaista ei vastaan tule ja siksi patenttikikkoja ei ole olemassa.

        Suu auki ja sanoja ulos. Kysy, kuuntele, vastaa ja viisastu. Ei naista eikä miestä pysty tietämätön tyydyttämään. Tietoa tarvitaan juuri siitä vastapelurista, jonka kanssa olet ja hän tuntee itsensä parhaiten.

        Uskalla tehdä sitä mistä itse nautit mutta muista että ei on EI.

        Miesten orgasmi ja siemensyöksy tulee erottaa toisistaan. Ne eivät ole sama asia. Usein ne tapahtuvat samaan aikaan mutta eivät todellakaan aina.
        Sperma lentää kun tietyt tapahtumat laukaisevat fysiologisen reaktion. Usein lasti lipsahtaa mutta se ei ole maailman loppu.

        Orgasmi on monimutkainen hermostollinen reaktio, joka tuntuu koko kropassa sormista varpaisiin ja kontrolli tuolloin on täysin mahdotonta. Mitä pidempään on kiihottunut sitä mahtavampi on laukeaminen.

        Siemensyöksy ei tarkoita yhdynnän loppua. Treenaamalla pystyy pitämään seisokin ja saamaan uudenkin erektion, jos fysiologisia esteitä ei ole. Se ei ole kovinkaan vaikeaa kunhan partneri on asiassa mukana.

        Joskus tilannen on sellainen, että valkoinen valhe ja orgasmin teeskenteleminen saattaa olla paikallaan. Myös miehet teeskentelevät nautintoa ja orgasmeja naisille, joista he välittävät. Kukaan ei halua kokea tunnetta, että kumppani ei kiihotu ja nauti koska minussa on jotain vikaa.


      • mutta sperman
        sarvikuonokas kirjoitti:

        Jos seksi merkitsee vain orgasmia ja sen metsästämistä, jää paljosta paitsi.

        Ihmisessä on tuhansia ihania tuntemuksia tuottavia kohtia ja lukemattomia tapoja niitä koskettaa. Kohtaa, joka eroottista nautinto ei ainakin jollekulle tuo, ei vartalosta löydy.

        Päästä irti uskomuksista ja kaavoista, anna itsellesi ja toiselle lupa olla naurettavakin nauttiessaan ja opetellessaan toisen vartaloa ja kehon kemiaa. Kahta samanlaista ei vastaan tule ja siksi patenttikikkoja ei ole olemassa.

        Suu auki ja sanoja ulos. Kysy, kuuntele, vastaa ja viisastu. Ei naista eikä miestä pysty tietämätön tyydyttämään. Tietoa tarvitaan juuri siitä vastapelurista, jonka kanssa olet ja hän tuntee itsensä parhaiten.

        Uskalla tehdä sitä mistä itse nautit mutta muista että ei on EI.

        Miesten orgasmi ja siemensyöksy tulee erottaa toisistaan. Ne eivät ole sama asia. Usein ne tapahtuvat samaan aikaan mutta eivät todellakaan aina.
        Sperma lentää kun tietyt tapahtumat laukaisevat fysiologisen reaktion. Usein lasti lipsahtaa mutta se ei ole maailman loppu.

        Orgasmi on monimutkainen hermostollinen reaktio, joka tuntuu koko kropassa sormista varpaisiin ja kontrolli tuolloin on täysin mahdotonta. Mitä pidempään on kiihottunut sitä mahtavampi on laukeaminen.

        Siemensyöksy ei tarkoita yhdynnän loppua. Treenaamalla pystyy pitämään seisokin ja saamaan uudenkin erektion, jos fysiologisia esteitä ei ole. Se ei ole kovinkaan vaikeaa kunhan partneri on asiassa mukana.

        Joskus tilannen on sellainen, että valkoinen valhe ja orgasmin teeskenteleminen saattaa olla paikallaan. Myös miehet teeskentelevät nautintoa ja orgasmeja naisille, joista he välittävät. Kukaan ei halua kokea tunnetta, että kumppani ei kiihotu ja nauti koska minussa on jotain vikaa.

        lauetessa virtsaputkesta emättimeen on jo orgasmi. Tuntuu kuin kivespussit lähtisivät samalle matkalle ja se tuntuu varpaan kynsissäkin.


      • tutkittu juttu
        mutta sperman kirjoitti:

        lauetessa virtsaputkesta emättimeen on jo orgasmi. Tuntuu kuin kivespussit lähtisivät samalle matkalle ja se tuntuu varpaan kynsissäkin.

        joku alan spesialisti totesi, että orgasmin voi saada ilman siemensyöksyä ja päinvastoin (siis mies). Että nih.


      • Cirja
        sarvikuonokas kirjoitti:

        Jos seksi merkitsee vain orgasmia ja sen metsästämistä, jää paljosta paitsi.

        Ihmisessä on tuhansia ihania tuntemuksia tuottavia kohtia ja lukemattomia tapoja niitä koskettaa. Kohtaa, joka eroottista nautinto ei ainakin jollekulle tuo, ei vartalosta löydy.

        Päästä irti uskomuksista ja kaavoista, anna itsellesi ja toiselle lupa olla naurettavakin nauttiessaan ja opetellessaan toisen vartaloa ja kehon kemiaa. Kahta samanlaista ei vastaan tule ja siksi patenttikikkoja ei ole olemassa.

        Suu auki ja sanoja ulos. Kysy, kuuntele, vastaa ja viisastu. Ei naista eikä miestä pysty tietämätön tyydyttämään. Tietoa tarvitaan juuri siitä vastapelurista, jonka kanssa olet ja hän tuntee itsensä parhaiten.

        Uskalla tehdä sitä mistä itse nautit mutta muista että ei on EI.

        Miesten orgasmi ja siemensyöksy tulee erottaa toisistaan. Ne eivät ole sama asia. Usein ne tapahtuvat samaan aikaan mutta eivät todellakaan aina.
        Sperma lentää kun tietyt tapahtumat laukaisevat fysiologisen reaktion. Usein lasti lipsahtaa mutta se ei ole maailman loppu.

        Orgasmi on monimutkainen hermostollinen reaktio, joka tuntuu koko kropassa sormista varpaisiin ja kontrolli tuolloin on täysin mahdotonta. Mitä pidempään on kiihottunut sitä mahtavampi on laukeaminen.

        Siemensyöksy ei tarkoita yhdynnän loppua. Treenaamalla pystyy pitämään seisokin ja saamaan uudenkin erektion, jos fysiologisia esteitä ei ole. Se ei ole kovinkaan vaikeaa kunhan partneri on asiassa mukana.

        Joskus tilannen on sellainen, että valkoinen valhe ja orgasmin teeskenteleminen saattaa olla paikallaan. Myös miehet teeskentelevät nautintoa ja orgasmeja naisille, joista he välittävät. Kukaan ei halua kokea tunnetta, että kumppani ei kiihotu ja nauti koska minussa on jotain vikaa.

        Niin ois ihanaa jos ne asiat menisivät noin, mutta miten sitten kun mies suuttuu "neuvoista". Siis esim. että älä niin kovaa vaan hellemmin ja vähän ylempää.. Niin vastaus kuuluu et no ei sitte, ja lopettaa...
        Ärsyttäväähän se on..
        Tai sitten humalassa yritää jotain kikkaa jonka on nähny televisiossa, voiko olla ällömpää!! Kun ei humalaisella edes seiso niinkuin selvinpäin ollessa. miten silloin sanot että lopeta kun toinen suuttuu ja ja alkaa huutaan, niin silloin on vaan helpompi teeskennellä tai esittää nukkuvaa. Mutta selvinpäin kaikki onkin ihan toisin..


      • ihmettelevä mies
        Cirja kirjoitti:

        Niin ois ihanaa jos ne asiat menisivät noin, mutta miten sitten kun mies suuttuu "neuvoista". Siis esim. että älä niin kovaa vaan hellemmin ja vähän ylempää.. Niin vastaus kuuluu et no ei sitte, ja lopettaa...
        Ärsyttäväähän se on..
        Tai sitten humalassa yritää jotain kikkaa jonka on nähny televisiossa, voiko olla ällömpää!! Kun ei humalaisella edes seiso niinkuin selvinpäin ollessa. miten silloin sanot että lopeta kun toinen suuttuu ja ja alkaa huutaan, niin silloin on vaan helpompi teeskennellä tai esittää nukkuvaa. Mutta selvinpäin kaikki onkin ihan toisin..

        En oikein ymmärrä miksi olet ihmisen kanssa jonka kanssa et pysty keskustelemaan rakentavasti ja niin, että toinen ottaa toisen toiveet huomioon ja kunnioittaa niitä... Ei humala saa olla syy moiseen!


      • Cirja
        ihmettelevä mies kirjoitti:

        En oikein ymmärrä miksi olet ihmisen kanssa jonka kanssa et pysty keskustelemaan rakentavasti ja niin, että toinen ottaa toisen toiveet huomioon ja kunnioittaa niitä... Ei humala saa olla syy moiseen!

        Itsekkin sitä välillä ihmettelen, mutta kun kaikki ei ole niin yksinkertaista, jos olis, niin tuskin tässä istuisin. Asioissa on aina vähintään kaksi puolta, se huono ja se hyvä, ja sitten vielä siltä välilta.

        Olen sanonut miehelleni etttä en pidä seksistä jos hän on humalassa, mutta hänpäs ajattelee niin ettei ole humalassa 3-4 oluen jälkeen, mutta eron huomaa heti kun näkee pikkuveikan alakuloisen seisokin ja umpi märät suukot.
        Kun hän ei juo on seksikin taivaallita!!

        On kai joku identiteetti tai joku muu henkinen kriisi menossa, sillä voisin jatkaa loputtomiin vuodatustani, mutta jätän kai tähän


      • seks
        Cirja kirjoitti:

        Niin ois ihanaa jos ne asiat menisivät noin, mutta miten sitten kun mies suuttuu "neuvoista". Siis esim. että älä niin kovaa vaan hellemmin ja vähän ylempää.. Niin vastaus kuuluu et no ei sitte, ja lopettaa...
        Ärsyttäväähän se on..
        Tai sitten humalassa yritää jotain kikkaa jonka on nähny televisiossa, voiko olla ällömpää!! Kun ei humalaisella edes seiso niinkuin selvinpäin ollessa. miten silloin sanot että lopeta kun toinen suuttuu ja ja alkaa huutaan, niin silloin on vaan helpompi teeskennellä tai esittää nukkuvaa. Mutta selvinpäin kaikki onkin ihan toisin..

        Jos seurustelen, en harrasta seksiä lainkaan kännissä. Se on oma päätökseni, sillonhan se on vaan pelkkää kihnaamista, kun ei miehelläkään tahdo edes tulla. En itsekään saa tyydytystä kännissä.


    • The man

      Mäkin teeskentelen orgasmin aina välillä.
      Mut yleenä tykkään roiskasta suuhun tai naamalle.
      Naisystävä onneksi tykkää siitä ja nielee..

      -The man

      • MPH

        kun sinulla on nainen joka haluaa saada lastin suuhunsa tai naamalle. Minun oma muija on ottanut suhteessamme ainoastaan kahdesti lastin suuhunsa... saati sitten muutenkaan suihin vaikka olen sanonut että ei se haittaisi vaikken laukeaisikaan hänen suuhun. Suhteemme on jo sentään kestänyt 12 vuotta...


    • joopa joo

      Onpas varsin kypsä ajattelu- ja toimintatapa toi feikkaaminen! Mielestäni hyvä seksi vaati molemmilta osapuolilta ensinnäkin itsensä tuntemista, sekä osallistumista siihen molempia tuottavaan nautintoon. Ei se mihinkään kehity, jos esitetään toiselle jotain muuta kuin mitä on, ja miltä tuntuu! Ja ei se kai nyt herranjestas ole pelkästään miehen velvollisuus saattaa molemmat onnelliseksi kahden ihmisen välisessä kanssakäynnissä. Olen tähän ikään mennessä kohdannut monenmoisia naisia, ja ihmettelen suuresti miten käsittämättömän isoja eroavaisuuksia heissä on ja nimenomaan siinä korvien välissä tapahtuvassa ajatuksessa omaan itseensä ja seksiin ylipäänsä. Silti täällä painotetaan vaan sitä miehen roolia.:)

      Ette te naiset yleisesti sen parempia ole ymmärtämään mistä mies tykkää ja teitäkin pitää ohjailla ja kertoa mikä tuntuu hyvälle. Ylipäänsä suuri osa nautinnosta tulee kahden ihmisen välisestä kemiasta ja miten hyvin tuntee toisen. Se että feikkaa ei varmaan paranna eloa makuukammarissa..;) Toki mies lämpenee helpommin, eikä tarvitse välttämättä niin paljon lämmittelyä, mutta ainakaan itse en tykkää yhtään, jos pitäisi heti olla tunkemassa piliä sisään. Samoin olen huomannut, että osa naisista ajattelee, että heitä pitäisi huomioida vaikka kuinka, mutta miehen pitäisi olla aina valmis yhdyntään!!

      Ja jonkun pikapanon perusteella on aika turhaa määrittää toisen fyysiset taidot.

    • Päivi60

      koska useimmat miehet eivät välitä saako nainen orgasmia vai ei ja se on kyllä surullista....

      • ...juuri niitä miehiä jotka , vain tyydyttävät omat tarpeensa. Karkeesti ilimastun he nimennomaan panevat, eivät rakastele suinkaan.

        Ja kyllähän se on niin, jotta katseesta, kosketuksesta..vaistoaa onko toinen aidosti läsnä...vai onko hän vain päämäärätietoisesti pyrkimässä...omiin tavoitteisiinsa. Surullista niin ja totta :)

        Mut onneks on kuitenkin vara valakata mihin ite alistuu..alistuuko panokaveriksi vai suostuuko peräti rakastelukaveriksi..ja sama se on miehienki kohdalla. Tuskin naisetkaan on aina reiluja hakiessaan vastapeluria.

        Tosa kirjoituksessa ol kyllä hyvää se, että jälleen kerran me suomalaiset naiset, kuitenkin olemme reiluja ja avoimia seksipartnereita, rakastajia, vaimoja jne...

        Ja nuorille miehille täytyy nostoo hattua...heillä tosiaanki tuntuu olevan kiinnostusta niin seksuallisenn kasvuun kuin muuhunkin kasvuun..Hienoo, ettei ole taantumusta tullu tuohon asiaan..

        Välillä tuntuu ko lukkee noita lööppejä, etttä hyvin ongelmakeskeisiä on nuo kirjotukset...sen sijaan kun vois välillä olla ratkaisukeskeisiäkin lööppejä :) Mut näinhä me puolin ja toisin opimme..niin miehet naisilta ko naiset miehiltä..millaista se tulisi olla se hyvä seksi ja rakastelu :)

        Oikee lepposoo maanantai iltoo toivoo senjuskainen :=)


    • Scorpio.11

      ...Suomalaisnaisilla menee sitten paremmin, YES!
      Ilmeisesti osa sitten teeskentelee orgasmia ja osa niistäkin jotka yleensä saavat joutuvat joskus teeskentelemään. Johtuuko se miesten osaamattomuudesta käsitellä naista vai missä vika?
      Varmaan löytyy paljon naisia jotka kiihoittuneena pitävät ääntä joka EI silti tarvitse olla mistään pornoleffasta opittua! Itse kuulun näihin jotka nauttiessaan eivät vaan osaa olla hiljaa...toisinaan orgasmin tullessa ei tule ääntäkään vaan pieni huokaus eli ääntely on erittäin vaihtelevaa. Tämä on tilanteesta riippuvaa. Koen että joskus ollessa lähellä orgasmia tapahtuu jotain ettei sitä saavutakkaan niin varmaan kumppani luulee että nyt se sai tai sitten teeskenteli... Se on välillä niin pienestä kiinni. Sen tietää varmasti myös miehet.
      Rakastelu on muutakin kuin laskemista montako kertaa sai!

    • kyllä

      Itse stressaan juuri ko. aiheesta, enkä pysty rentoutumaan. Lisäksi mies on niin vikkelä saamaan, että minultakin putoo kaikki fiilikset, enkä aina halua että yhdynnän jälkeen hän tulee siihen vielä hääräämään...
      Toisinaan sujuu hienosti kun en stressaa ja kestoa löytyy :)

    • Nimetön

      Lisäisin keskusteluun hieman anatomiaa.
      Naisen nautinnon keskus on klitoris ja kaikki orgasmit ovat klitoraalisia eli puhtaita vaginaorgasmeja ei olekaan.
      Me naiset olemme erilaisia rakenteeltamme ja joillekin on käynyt tuuri eli heidän klitoriksensa sijaitsee niin, että se saa yhdynnässä automaattisesti kosketusta osakseen (ei siis sormeillen). Muiden naisten klitorista on kosketeltava, jotta orgasmi ylipäätänsä on mahdollinen. Vaikka mielihyvä voikin tuntua todella voimakkaana vaginassa, on sen perusta klitoriksen koskettelussa.
      G-pisteen hively ei sekään yksistään riitä.

      Mitä tulee teeskentelyyn, se on tyhmä karhunpalvelus naiselle itsellen. Ja suhteelle.
      Jos nainen teeskentelee, miehen annetaan luulla, että hänen toimintansa on kiihottavaa ja orgasmiin johtavaa. Vaikka näin ei olisikaan.
      Huikeat orgasmit ovat molempien sukupuolten oikeus . Keskustelkaa keskenänne ja/tai opetelkaa toisenne erogeenialueet ja se, miten/mistä nautinto syntyy.

      Meitä oli kerran koolla muutama hyvinkin erityyppinen nainen ja keskustelimme siitä, kuinka moni mies on todella hyvä rakastaja ja ´homman väärtti´.
      Laskimme yhteen kaikki partnerimme (lkm monta sataa) ja tulos hämmästytti. Vain 4% miehistä (kaikki aviomiehet tässä ryhmässä) ansaitsi arvosanan erinomainen! Sukuelinten koolla ei muuten ollut arvosanaan juurikaan vaikutusta.
      Kiinnostus naisen nautintoon, hänen kokonaisvaltainen huomioimisensa, ja vahva miehinen itsetunto sen sijaan takasivat hyvän arvosanan.

      • ><><><

        Juurikin noin se anatomia menee. Katsoin kerran dokkarin joka käsitteli naisen orgasmia ja siinä sanottiin samaa. Nainen saa orgasmin klitoris kosketuksesta joka on erilainen jokaisella naisella, koska se klitoris on erikokoinen ja hieman eri paikassa jokaisella naisella. Harmi kun miehet ei sitä tajua ja ymmärrä ja usea nainen itsekään. Ilman klitoris kosketusta on yhdynnässä saatu orgasmi lähes mahdotonta, vaikka kiihottavaa kylläkin.


      • Male2-77

        Miten anaaliorgasmi on kytköksissä klitorikseen? Koska klitoriksen paikka vaihtelee eri naisilla? Kellään ei varmaan ole klitorista persereijässä.. Anaaliorgasmit ovat tosiasia. Aiheutan niitä viikoittain.


      • gyne on puhunut

        Kiitos gynelle tyhjentävästä vastauksesta, joka oli täyttä faktaa.
        Ihmettelin tätä ketjua lukiessani,miten niin monella on kokemuksia miehistä, jotka kuvittelevat naisen saavan pelkästään emätinorgasmin... Itselläni kokemukset miesten kanssa ovat olleet päinvastaisia: aina miehet ovat kiihottaneet klitoristani alusta alkaen ja jopa löytäneet sen paikan heti, ilman että mun on mitenkään tarvinnut mainita, etten saa emätinorgasmia. Ja jälkeenpäin keskustelussa on käynyt ilmi, ettei kovinkaan moni nainen ole saanut.


      • katsos vaan
        Male2-77 kirjoitti:

        Miten anaaliorgasmi on kytköksissä klitorikseen? Koska klitoriksen paikka vaihtelee eri naisilla? Kellään ei varmaan ole klitorista persereijässä.. Anaaliorgasmit ovat tosiasia. Aiheutan niitä viikoittain.

        Kun miehillä ns. g-piste voi sijaita anuksessa, joten jos olet viikoittain aiheuttanut orgasmeja anaaliseksissä, kumppanisi ovat varmaan olleet miehiä... Kannattaa tarkistaa asia seuraavan kerran kun menet ketään panemaan, nykyään on paljon naisen näköisiä miehiä liikkeellä...


      • Male2-77
        katsos vaan kirjoitti:

        Kun miehillä ns. g-piste voi sijaita anuksessa, joten jos olet viikoittain aiheuttanut orgasmeja anaaliseksissä, kumppanisi ovat varmaan olleet miehiä... Kannattaa tarkistaa asia seuraavan kerran kun menet ketään panemaan, nykyään on paljon naisen näköisiä miehiä liikkeellä...

        No tuskin sentään. Vaimoni saa peppuorgasmeja, ei liene kovin harvinaista. Aiemmat naiset eivät ole saaneet. On synnyttänyt meille tytön, eli varmaan hän nainen on.


      • Male2-77
        gyne on puhunut kirjoitti:

        Kiitos gynelle tyhjentävästä vastauksesta, joka oli täyttä faktaa.
        Ihmettelin tätä ketjua lukiessani,miten niin monella on kokemuksia miehistä, jotka kuvittelevat naisen saavan pelkästään emätinorgasmin... Itselläni kokemukset miesten kanssa ovat olleet päinvastaisia: aina miehet ovat kiihottaneet klitoristani alusta alkaen ja jopa löytäneet sen paikan heti, ilman että mun on mitenkään tarvinnut mainita, etten saa emätinorgasmia. Ja jälkeenpäin keskustelussa on käynyt ilmi, ettei kovinkaan moni nainen ole saanut.

        Gynet ei tidä naisen orgasmista yhtään enempää kuin tavalliset tallaajat. Kaikki naiset on erilaisia, toiset ei ole saanut edes klitorisorgasmia ikinä, mikä on hyvin valitettavaa. Miten gyne selittää naisen anaaliorgasmin ja miten se liittyy klitorikseen? Odotan edelleen vastausta!


      • Epsilon100

        Hei, olen miehenä täysin samaa mieltä kanssasi. Minulla on ollut vain puolen sataa partneria, mutta hyvä seksi lähtee päästä ja keskinäisen suhteen avoimmuudesta oli kyse sitten yhden yön jutusta tai avioliitosta. Toiset partnerini ovat saaneet useita orgasmeja yhdynnän aikana ja toisia on pitänyt ns. auttaa suulla ja sormillä. Vaikka oikeasti se ei ole mitään auttamista, vaan sitä samaa rakastelua.


      • näiNköhän

        Entä asennossa, jossa nainen makaa puoliksi miehen päällä, molemmat selällään, ja näin ollen mies tulee takaapäin?

        Saan AINA tuossa asennossa, mutta jos mies klitorikseen koskee, niin huitaisen. Onko minulla siis klitoris jossain emättimen syvimmässä kohdassa vai mikä on?

        Kuulosti aika epäammattimaiselta tuo lausunto - eikä gynet nyt yleensä mitenkään orgasmeihin liitykään, kun sitä aluetta varten on erikseen ihmiset, jotka tietää ne asiat.


      • Sikkuri
        ><><>< kirjoitti:

        Juurikin noin se anatomia menee. Katsoin kerran dokkarin joka käsitteli naisen orgasmia ja siinä sanottiin samaa. Nainen saa orgasmin klitoris kosketuksesta joka on erilainen jokaisella naisella, koska se klitoris on erikokoinen ja hieman eri paikassa jokaisella naisella. Harmi kun miehet ei sitä tajua ja ymmärrä ja usea nainen itsekään. Ilman klitoris kosketusta on yhdynnässä saatu orgasmi lähes mahdotonta, vaikka kiihottavaa kylläkin.

        Mutta asiasta villahousuihin, olisipa mielenkiintoista tietää miten kukaan nainen voi väittää saavansa orgasmin anaaliseksissä? Tai ylipäätään nauttia moisesta...

        Itse kokeilin joskus "teininä" silloisen poikaystävän kanssa, mutta ei tuntunut yhtään hyvältä, päinvastoin, oli hyvin epämielyttävän tuntuista, vaikka ei nyt varsinaisesti sattunut. Sen koommin en ole enää edes kokeillut, ja onneksi ei ole kukaan edes ehdottanut.


      • Sikkuri
        Male2-77 kirjoitti:

        Gynet ei tidä naisen orgasmista yhtään enempää kuin tavalliset tallaajat. Kaikki naiset on erilaisia, toiset ei ole saanut edes klitorisorgasmia ikinä, mikä on hyvin valitettavaa. Miten gyne selittää naisen anaaliorgasmin ja miten se liittyy klitorikseen? Odotan edelleen vastausta!

        Itsekin haluaisin tietää onko naisen ylipäätään mahdollista saada anaaliseksissä orgasmia! Itse on nauti tästä touhusta ollenkaan, mutta tunnen naisia jotka väittävät saavansa orgasmin anaaliyhdynnässä, mikä kummastuttaa minua kovasti!


    • nuori nainen

      eipä oo ainakaan ite tarvinnu teeskennellä..enkä sen puoleen varmaan osaiskaan.ihmettelen kyllä miten jotku naiset sitten feikkaa tän homman,kyllähän mies sen tuntee jos nainen saa.Ilmeisesti ei sitten kaikki huomaa,oman miehen kans ei kyllä oo ollu valittamista tässä puuhassa

      • teeskennellä!!!

        Olkaa miehen kanssa joka osaa, niin ei tarvii teeskennellä. Eihän voi harrastaa seksiä pelkästään toisen iloksi...en ymmärrä miksi naiset teeskentelevät. Mikä on vikana miehessä, jos ei saa..


    • Nimetön

      Joo. Ei kyllä kaikki saa. Hyvin harva ystävistäni ylistää orgasmia. Itse en ole saanut ja se ei minua vaivaa. En teeskentele vaan sanon suoraan miten asia on. Enkä sitä tarvitse koska seksi on muutenkin hyvää. Omilla avuin totta kai pääsen huipulle mutta miehen kanssa en.

      Asia ei ole vaivannut. Jos joskus sattuu sellainen mies joka kuuntelee ymmärtää missä on se kohta niin varmasti silloin!

    • kurjaa.

      Ihmiset osaa enää ees nussia kunnolla. Mikä järki seksissä, jos siitä ei aidosti nauti ja kunnolla?

      Jos ei osaa, ni parempi vatkata itekseen. Suuri vitutushan tuollaisesta tulee pidemmän päälle. Näin miehenä syytän miehiä kaikesta. Itse olen erimaata. jaksan kyllä vaikka mitä ja miten pitkään vain. tulkaa naiset ihmeessä testaamaan, jos ette usko.

      Kesä=kiima

      • ei se aina auta

        Vatkaa sinä vaikka 5 tuntia moloas naisen reijässä, mutta jos nainen ei kykene saamaan emätin orgasmia se ei vaan kykene ja sillä ole mitään tekemistä vaikka kuinka hinkkaat reikää. Piste. Sellaiset naiset hoidellaan sitten muuten orgasmiin.


      • intiaani

        .
        -Nuorena avioituneena naisena,
        orkun saanti naimalla oli sattumanvarainen juttu.

        Orkut irtosi naimalla tähän tyyliin:

        -Joskus sain,
        -joskus en saanut,
        -joskus sain vaikka ei kummemmin mieli tehnyt,
        -joskus en saanut naimalla,vaikka mieli teki.
        ( Silloin mieheni auttoi minua muin tavoin).

        Orkun saamiseni satunnaisuuden,
        tai vaihtelevuuden hyväksyminen,
        Oli molempia tyydyttävän,
        antoisan seksi elämämme perusta..

        Katsos,.

        Orgasmin saamisen satunnaisuus sai minut
        aina innostumaan mieheni haluun.
        (Mieheni halusi seksiä useammin kuin minä).
        Aviopuolison kanssa naiminen ilman orkkujakin,
        oli rentouttava tuokio,
        mielihyvän ja kosketuksen tajunnan tasoon..


        Nuorena naisen täytyy kokeilla useampia heiloja,
        muutama satunnaisheila mukaanlukien,
        -selvittääkseen,
        voiko nainen saada orkkuja tuntemattoman kanssa kuten miehet voi..
        .
        -Nuorten naisten orkunsaanti vaikeudet,
        kuuluvat asiaan..

        Naisten orkunsaanti vaikeudet,
        on ihmiskunnan etu,,
        se voi suoda miehen lapsille,
        monipuolisemman geeniperimän..
        .
        Yritin sanoa:
        Ei naisten tai miesten kuulu joka naimisella orkkuja saada.
        .


    • hippo65

      oikea tekniikka on rakastelussa pop...kun mies on naisen päällä niin pitää saada hankaus klitorikseen niin siitä naiset tykkää..ja apu välineet on hyviä naisen orgasmin kannalta ja tietenkin tunne että rakastaa kumppaniaan niin se tuo mielekkyyttä lisää...

    • esileikki:;;

      Tämän viestijonon luetuani ihmettelen ettei juuri kukaan enää puhu esileikin tärkeydestä.Ehkä onkin,mutta en ehkä huomannut.Se on niin että kyllä se kiireetön ,kiihoitteleva esileikki,vaikka naisen orgasmiin saakka ,on tärkeä. Nainen voi vaikkapa laueta ensin omin sormin tms,ihan varmana sitten kun päästään itse asiaan,on niin herkässä tilassa että niitä tulee helposti,miten vaan.Mutta pointti on se,että kyllä moni nainen tarvii lämmittelyä ensin,jotkut hyvinkin pitkään.

    • mä~vaan

      Ihmettelen...
      En ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia, mutta ei tulisi mieleenkään teeskennellä koskaan.
      Pettingissä/ suuseksissä saan sen sijaan helposti. Hyvä kumppani nauttii myös siitä, että saa tuottaa nautintoa toiselle, ja hyvä seksi on molemmille osapuolille nautinnollinen yhdistelmä monenlaista kosketusta ja esileikkiä.

      Valitettavasti viimeisin seurustelukumppani oli entinen pornon kuluttaja, joka kuvitteli naisen laukeavan pelkällä rynkytyksellä ja väitti vielä, että kaikki muut hänen exänsä olivat sillä saaneet - ilman esileikkejä ja mitään... Juupa juu.
      Ihmettelen kyllä, että miten on laskettu tuo, että 62% suomalaisnaisista saisi yhdynnässä orgasmin lähes aina tai aina...

    • vaikka heikoille jäille.

      Kunnon uros hoitaa naiselle orgasmin
      ensin ja laukeaa itse vasta sen jälkeen.
      Näin minun mieheni toimii ja hyvin menee :)

      • joops........

        teeskentelijöitä


      • kinuskimarja
        joops........ kirjoitti:

        teeskentelijöitä

        Mie en ainakaa teeskentele ikinä sängyssä!! Ei pie yleistää. Aika outoo, jos tosissaa nii moni teskentelee.
        Mie oon ainakin aito oma itseni aina. :)


      • lföslkgös
        joops........ kirjoitti:

        teeskentelijöitä

        Ja miehet on teeskentelijöitä sikoja kaikki, ei pidä yleistää että kaikki naiset!!!!!


      • joops........
        joops........ kirjoitti:

        teeskentelijöitä

        tuli paha mieli tommosest yleistyksestä(pitää korjata kirjoitteluni)
        kai kaikki yritää parhaansa(haluaa uskoa)
        naisilla on ihmeellinen kyky empatiaan.
        toivottavasti löytyisi rohkeutta kumppania kohtaa sanoa mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei siitä kai kaikki johtuu?


    • yhdestä puusta

      Niin teeskentelevätkin. Olen ollut usean miehen kanssa elämässäni ja yksikään ei ole ollut mielestäni hyvä rakastelija. Elimen koko on suht samaa luokaa, seksitavat samoin. Yksi ns. suuri kokemus ei kuitenkaan ollut miellyttävä, lähinnä hakellyttävä ja kivun pelon vuoksi keskeneräinen. Miehet ovat pääosin samanlaisia, jokainen uhoaa olevansa "jotain ihan muuta kuin on". Sorry vaan, olin se pyllistelevä ja päällä pomppiva seksitär joka inahteli säälistä sinua kohtaan mutta ei koskaan itse saanut. Tyttökavereilla sama juttu, rehellisesti kerrottuna eivät ole orgasmeja juurikaan kokeneet. Nyt se on myöhäistä, kohta vaihtarit tulossa ja loppukin mielenkiinto menetetty. Minkälaisia miehet muka sängyssä ovat ja miksi juuri minä en kohdannut koskaan mitään "erilaista ja vavahduttavaa"????

      • rewa loysa

      • Nainen_46

        Olen 46-vuotias nainen ja saanut käytännössä aina orgasmin rakastellessa. Eka yhdyntä oli vähän alle 20-vuotiaana, silloin oli tärkeetä että kumppani oli kiireetön, ei pakottanut yhdyntään ku huomasi että pelkään. Hän kyllä teki musta suuseksin ikuisen ystävän ;)

        Itselleni on ollut merkittävää etten vaadi itseltäni suoritusta, olen vain ja annan mennä. Rakastan miestä, joka on niin fiksu että huolehtii naisesta ensin. Hiukan yksinkertaistaen on kuitenkin niin, että naisen kyky yhdyntään säilyy orgasmin jälkeen, miehen taas ei. Kai nainen nopeimmillaankin laukeaa joka tapauksessa hitaammin kuin mies, jos tarkkoja ollaan. Ilmaisen selvästi, yleensä sanoilla, mistä tykkään, ja fantasioin aina, enkä kanna mitään huonoa omaatuntoa jälkimmäisestä.

        En tiedä, onko orgasmikyky fysiologiaa, perinnöllistä vai suotuisten kokemusten summa. Orgasmi on ja ei ole tärkeää, seksin läheisyydestä ja huumasta nauttii ilman sitäkin. Tyytyisiväthän kaikki itsetyydytysseksiin, jos pelkkä orgasmi olisi SE JUTTU.

        Mukavaa kesää, orkuin tai ilman!


      • sukka

      • puusta pudonnut
        Nainen_46 kirjoitti:

        Olen 46-vuotias nainen ja saanut käytännössä aina orgasmin rakastellessa. Eka yhdyntä oli vähän alle 20-vuotiaana, silloin oli tärkeetä että kumppani oli kiireetön, ei pakottanut yhdyntään ku huomasi että pelkään. Hän kyllä teki musta suuseksin ikuisen ystävän ;)

        Itselleni on ollut merkittävää etten vaadi itseltäni suoritusta, olen vain ja annan mennä. Rakastan miestä, joka on niin fiksu että huolehtii naisesta ensin. Hiukan yksinkertaistaen on kuitenkin niin, että naisen kyky yhdyntään säilyy orgasmin jälkeen, miehen taas ei. Kai nainen nopeimmillaankin laukeaa joka tapauksessa hitaammin kuin mies, jos tarkkoja ollaan. Ilmaisen selvästi, yleensä sanoilla, mistä tykkään, ja fantasioin aina, enkä kanna mitään huonoa omaatuntoa jälkimmäisestä.

        En tiedä, onko orgasmikyky fysiologiaa, perinnöllistä vai suotuisten kokemusten summa. Orgasmi on ja ei ole tärkeää, seksin läheisyydestä ja huumasta nauttii ilman sitäkin. Tyytyisiväthän kaikki itsetyydytysseksiin, jos pelkkä orgasmi olisi SE JUTTU.

        Mukavaa kesää, orkuin tai ilman!

        Mukavaa sinulle, olet onnekas. Suurin osa naisista kaiketi pystyy saamaan orgasmin joko itse, apuvälinein tai kumppanin suuseksin kautta mutta entä se miesten jahtaama orgasmi "liikkeestä", sitä en ole kokenut milloinkaan. Auttaen siis kyllä. Keski-ikäiset miehet ovat varmaankin surkeimpia rakastajia, en tajua mitä iloa niistä on nuorille naisille???


      • Girl.

        En ihmettele jos et saa kun asenne on tuollainen. Itse pilaat omat seksikokemukses aiheuttamalla miehille kauheita suorituspaineita itsekkyydelläsi. Orgasmi ei tapahdu jalkojen välissä vaan KORVIEN VÄLISSÄ. Miehet on herkkiä ei niitä saa noin kohdella! Tuollaiset julmat itsekkäät naiset aiheuttaa miehille hirveitä suorituspaineita ja se jos mikä tappaa kaiken ihanuuden seksistä. Mieti mitä itse annat miehelle sängyssä. Seksi on kumpaakin varten eikä vain sinua.

        Terveisin paljon ihanaa seksiä saanut nainen, jonka ei tarvitse teeskennellä.


      • Epsilon100

        Jotenkin olin lukevinani rivien välistä, että keskityt seksissä vain alapäihin ja jotenkin odotat saavasi mieheltä kaiken valmiina. Emme me parhaat miehet toimi niin, olemme vähän monimutkaisempia, kuin naiset. Jos kohtelisit miestä, kuten toivot itseäsi kohdeltavan, niin voisi seksi olla paljon parempaa, vielä kypsässäkin iässä. Tosi on, että sekä miesten, että naisten puolella on sellaisia "parrua perseesees" tyyppejä, jotka kantavat huolta vain ja ainoastaan omasta saamisestaan ja ovat sitä mieltä, että sormileikki ja suuseksi on pehmohomojen juttuja. Sääli heitä, teitä???


      • Epsilon100
        Girl. kirjoitti:

        En ihmettele jos et saa kun asenne on tuollainen. Itse pilaat omat seksikokemukses aiheuttamalla miehille kauheita suorituspaineita itsekkyydelläsi. Orgasmi ei tapahdu jalkojen välissä vaan KORVIEN VÄLISSÄ. Miehet on herkkiä ei niitä saa noin kohdella! Tuollaiset julmat itsekkäät naiset aiheuttaa miehille hirveitä suorituspaineita ja se jos mikä tappaa kaiken ihanuuden seksistä. Mieti mitä itse annat miehelle sängyssä. Seksi on kumpaakin varten eikä vain sinua.

        Terveisin paljon ihanaa seksiä saanut nainen, jonka ei tarvitse teeskennellä.

        Hie, harmi ettei olla tavattu, tai ehkä ollaankin, olisi varmaan ollut hyvää seksiä. Sinulla on kypsä ja vastuullinen näkemys seksin anatomiasta ja jotenkin vielä vaikuttaa, että myös pilkettä silmäkulmassa ja se on onnistuneen seksin perusedellytys. Hyvä seksi lähtee korvien välista ja menee sieltä pikkuhiljaa jalkojenväliin. Toivottavasti tavataan, jos onni on myötä ; ))


      • minkä takia

        syytät yhdynnästä miehiä jos et saa orgasmia. Voit itsekkin tehä asialle jotain, etkä vain odottaa että kaikki tuodaan valmiina tarjottimella.


      • Vanha pukki
        Girl. kirjoitti:

        En ihmettele jos et saa kun asenne on tuollainen. Itse pilaat omat seksikokemukses aiheuttamalla miehille kauheita suorituspaineita itsekkyydelläsi. Orgasmi ei tapahdu jalkojen välissä vaan KORVIEN VÄLISSÄ. Miehet on herkkiä ei niitä saa noin kohdella! Tuollaiset julmat itsekkäät naiset aiheuttaa miehille hirveitä suorituspaineita ja se jos mikä tappaa kaiken ihanuuden seksistä. Mieti mitä itse annat miehelle sängyssä. Seksi on kumpaakin varten eikä vain sinua.

        Terveisin paljon ihanaa seksiä saanut nainen, jonka ei tarvitse teeskennellä.

        Kun näitä lukee niin ei voi kun ihmetellä miten asiasta on niin vaikea saatukin! Korvien välistä homma lähtee, ja yksi tykkää rajutsa toinen hellästä ja kaikki ovat erilaisia. Jos on upouudesta suhteesta kyse, niin miehellä pitäisi olla vähän "naisenlukutaitoa", malttia kuunnella ja tarkkailla ja puhua mistä toinen sillä hetkellä pitäisi vai onko peräti parempi jättää väliin, sekin voi joskus olla hyvä ratkaisu jo pelkästään itsekkäistä syistä! (=saat sen moninkertaisesti takaisin myöhemmin)


    • rakastajatar22

      Mä en ainakaan teeskentele orgasmia. Jos en saa miehen kanssa (muutaman saanut yhdynnässä), tyydytän itse itseni, jos tekee mieli orgasmia.

    • Helposti laukeava ;)

      Herran jestas, et tää on kyl sit niin vaikeeta joillekin!
      Jos miehet oikeesti on kiinnostuneita, saako nainen oikeesti, ni tässäpä pari faktaa:
      Orgasmin saadessaan:
      -hengitys "katkeilee"
      -ihokarvat nousee pystyyn
      -pupillit laajenee
      -emätin supistelee voimakkaasti (tahdonalaisen supistelun erottaa selkeästi aidosta!)
      -tarrautuu tiukasti kiinni, mistä vaan otteen saa

      Se ei siis oo pelkkää huutamista. Poikaystävän kanssa on kokeiltu just tota supistelua ja hän sanoi selvästi erottavansa, kun supistelen tahdonalaisesti ja millon orgasmini on aito.

      Ja naiset, jos ootte semmosta tyyppiä, ettette saa helposti, ni herran jumala puhukaa siitä!! Kaikki on erilaisii, mut toi tommonen "miellyttäminen" on törkeetä valehtelua kumppanilleen, jos kerran jatkuvasti teeskentelee. Miten voitte elää itsenne kanssa??
      Jos orgasmia ei saa, vika on jommassa kummassa, ei aina vaan miehen taidoissa. Joko nainen ei saa suutaan auki tai sit mies on juntti, jota ei kiinnosta muu ku oma mielihyvä.

      Hankkikaa vaikka surruttava dildo ja etsikää itsestänne ne keinot, jolla orgasmin saatte ja lakatkaa teeskentelemästä, se ei johda mihinkään. Korkeintaan jäätte yksin tai päädytte pettämään kumppanianne.

      Ja yhdyn vielä lisäksi siihen, ettei orgasmi todellakaan oo seksin päämäärä. Jos se todella on joillekin se ykkösasia, ni asiat on aika huonosti.
      Itse pystyn nauttimaan seksistä ihan ilman orgasmiakin, kun semmosia kertoja on, ettei vaan saa. Hankkikaa elämä tai vähintäänkin ottakaa järki käteenne!!

      • shandi

        Aamen, olet aivan oikeassa!! Miehen tulisi tunnistaa näyttely, sillä aito orgasmi vie mennessään niin, ettei siitä voi erehtyä. Mutta ymmärrän miehiäkin; kun haluaa kovasti uskoa johonkin, niin ei osaa EIKÄ halua epäillä.

        JA NUORET NAISET HUOM !! Tehkää itsellenne palvelus älkääkä menkö nuorena sitoutumaan liian vahvasti sellaiseen mieheen, joka ei osaa eikä opi. Mulla on ollut kuusi vakavaa ihmissuhdetta, mitkä kaikki kesti vuodesta kahteen. Ihania miehiä kaikki ne olivat, mutta syväkään rakkaus ei pidemmän päälle korvaa puutteellista seksielämää. Sitten juoksujeni jälkeen tapasin aviomieheni ja taivas aukeni :)


      • viidesti laukeava

        Minulla on nimittäin kahden eri miehen mielipide asiasta, toinen huomasi, toinen ei, vaikka sain molempien kanssa. omituista oli se, että pienempimunanen huomas sen isompi ei, vaikka itsestä tuntui, ettei pientä edes tunne sisällään kunnolla..
        Joka ei tuntenut, hänen kanssaan seurustelin kauan.


    • tykkäävä

      Luulin aina olevani hiljainen seksin harrastaja, mutta orgasmin saadessani, saatan huomaamattani kiihottuneessa tilassa päästellä myös ääniä. Saan orgasmin yhdynnässä melkein joka kerta ilman ylimääräistä klitoriskosketusta, jos olen itse päällä.
      Kun saan yhdyntäorgasmin, en pysty jatkamaan yhdyntää, koska se muuttuu epämiellyttävän tuntuiseksi.
      En saa aina orgasmia, eikä se haittaa minua, mutta huomaan miehen helposti jättävän minut tyydyttämättä saadakseen itse orgasminsa.

      Lähetyssaarnaaja-asento taas on kivulias jostain syystä, joten se ei ole suosikkiasentoni.
      Rakastan suuseksiä puolin ja toisin, mutta miehillä on yleinen käsitys, että suuseksi tarkoittaa pitkää kieltä, kun sillä ei ole kielen pituuden kanssa mitään tekemistä, klitoristahan pitää imeä ja samalla sitä voi myös kiihottaa kielenpäällä nopealla liikkeellä, varma laukeaminen.
      En saa orgasmia yhdynnässä, jos miehellä on liian pieni elin, vaikka hän olisi kuinka taitava sormiensa kanssa ja näpeltelisi samalla klitoristani. En saa myöskään kännissä, enkä ollessani liian väsynyt.
      Koolla on myös sikäli väliä, että ainoastaan yksi mies aikoinaan on tullessaan takaa, saanut minulta aivotoiminnan jollain tasolla lakkaamaan, ei siis ollut kyse valtavasta elimestä, mutta osuiko hän kenties paljon puhuttuun G-pisteeseen, tiedä häntä.
      En pidä pitkästä jyystämisestä, jollei orgasmi tule, ehtii paikat vaan kuivua ja välissä pitäisi jo ainakin hyväillä paikat kosteiksi udestaan.
      Orgasmiahan pystyy siirtämään molemmat eteenpäin, jos haluaa saada yhtäaikaa, jos siis ollaan sängyssä rehellisiä ja mies luonteeltaan sellainen, että haluaa naisen saavan myös tyydytyksen.
      Vaikka orgasmi on helppo saada, haluaisin suhteessa pitää välillä taukoa seksissä, se on miehille vaikea ymmärtää, antaako naiset vaan miellyttääkseen miestä??
      No, näin sinkkuna tyydyn vain omien lelujen kanssa hääräämään, vaikka pidänkin siitä tunteesta, kun saa miehen kiihottumaan ja sisäänsä.

    • Nimetön

      En voi ymmärtää miten naiset voi olla niin tyhmiä että " huijaavat" orgasmia.. voi herranjumala. Jos ihmisella on suu niin miksi sitä ei käytetä!

      jos seksi on yksipuolista niin että mies saa ja nainen ei ( ei joko kerkeä tai ei vaan muuten pysty saamaan helposti) niin asiat pitää puhua ja ratkaista keinolla millä hyvänsä. tai sopia. mutta ei naisesta voi olla kiva "huijat" ja miehestä kiva olla jos tietää että nainen feikkaa.

      olen oman naiseni kanssa tästä asiasta samaa mieltä eikä hänkään ymmärrä miksi pitää feikata vain että mies näkisi että nainen on tyytyväinen.
      seksi on niin tärkeä asia ihmisille kuitenkin että kyllä sen kunnosta on pidettävä huolta, muuten ajaudutaan pettämään ja yhdessäolo on tuomittu sen jälkeen täysin

      • herranjestas

        Eikö se mene perille, että miehet ei tiedä koska niitä hujataan ja naiset nauttivat myös siitä, että he saavat miehen tyytyväiseksi. On katsokaas miehiä, joiden ego ei yksinkertaisesti kestä sitä, että heidän seksikumppaninsa ei saa orgasmia, kun KAIKKI ovat ennen saaneet.

        ÄLKÄÄ NYT ENÄÄ POHTIKO NÄIN YKSINKERTAISTA ASIAA.


    • mieti

      ei tod olekko tyhymä? jos olet hyvä ei tarvi...

    • teneriffi

      Mitä se haittaa vaikka vähän teeskenteleekin, pää asia on että muistaa antaa!

    • - - Tara - -

      No, ku ei tajuu kuitenkaan. Kun on sanonut mistä tykkää eikä vain tee niin koskaan, ei yritä, niin olkoon.

      Kun naisella on estoja, epävarmuutta. Mies voi olla aviomies tai poikaystävä ym... Ei uskalla sanoa mistä tykkää eikä olla villikään.

      Joskus antaa, vaikka ei haluaisi miellyttääkseen miestä. Ei ainakaan tuu raiskatuksi ja kohtaus on nopeammin ohi. Tiedämme kyllä miten mies saa nopeasti. Jep jep.

    • Nainen-60-

      Niin. Tässä sitä taas ollaan. Pitkällä kalulla ratsastaen saan. En koskaan muuten saa g-orkkua.
      Klitoris tarvitsee kosketusta myös. Tuota huutoa en voi teeskennellä enkä voi estää. Naapurit kuulevat, varmasti. Ei voi mitään.

      Jos mies saa ensin, niin sitten vain hankaan klitorista pieneen penikseen, koska ei enää jaksanut seistä kunnolla ja sain orkkuja. 20 vuotta sitten estottomampi. Mies kysyi, oletko koskaan ajatellut rakastella naisen kanssa. Se siitä sitten. Miten on? Olen ajatellut, mutta en oikeasti menisi naisen viereen.

      • Epsilon100

        Hei, olet ensimmäinen tällä sivulla, joka väittää, että miehen kalun koolla on jotain merkitystä. Itse olen saanut kuulla, että paksuudella on merkitystä suuntaan ja toiseen (ei tunni, tai sattuu), mutta pituudella. Millainen on Sinulle tarpeeksi pitkä? Itsekkin olen sitä mieltä, että koolla on merkitystä, vaikkei se osaamista korvaakkaan.


    • typerää

      Typeriä akkoja, ei voi muuta sanoa. Liian kilttejä tytteleitä, jotka haluavat miellyttää miestä oman nautinnon kustannuksella. Eikä mies opi muitakaan naisia tyydyttämään, jos se on miehen taidoista kiinni. Kaikki naiset vain kärsivät näiden tollojen takia, hävetkää.

    • LaMar3

      Tiedän että hurja femakkolauma naulaa mut just tähän paikkaan mutta sanon totuuden nyt kuitenkin:

      Luonto, eli elämä jatkuakseen tarvitsee kaksineuvoisten nisäkkäiden tapauksessa vain antautuvan naaraan ja laukeavan uroksen. Riittää että kumpikin osapuoli (tai ainakin uros) tahtoo kyseistä toimitusta tarpeeksi, jotta se toteutuu. Toistumisväliksi riittää noin kerran vuodessa, ihmisen tapauksessa. Viis siitä "saako" naaras vai ei, sillä ei ole käytännössä mitään merkitystä. Näin taataan maksimaalinen jälkeläisten tuotanto ja lajin säilyminen. Kaikilla muilla lajeilla paitsi ihmisellä tämä toimii täydellisen aukottomasti. Vain ihminen kyselee typeriä ja käyttäytyy toisinaan sen mukaisesti. Tosin tiukan paikan tullen (sodat, isot luonnonmullistukset) lakataan kyselemästä typeriä ja toimitaan kuten meidän elukoiden kuuluu.

      • Arkkuun

        Ei sua kukaan naulaa, kai. Toihan oli ihan iloinen uutinen, mitä miehet sitten vinkuu, jollei tule ku kerran vuodessa. Jos kerran vuodessa annan, ei mulle oo mitään väliä laukeanko vai en, sen voin hoitaa käsinkin, heh heh. Mieskin jos saa vaan kerran vuodessa, ei tarvii varttia jyystää , tulee ihan hetkessä, Jes, kannatetaan!


      • LaMar3
        Arkkuun kirjoitti:

        Ei sua kukaan naulaa, kai. Toihan oli ihan iloinen uutinen, mitä miehet sitten vinkuu, jollei tule ku kerran vuodessa. Jos kerran vuodessa annan, ei mulle oo mitään väliä laukeanko vai en, sen voin hoitaa käsinkin, heh heh. Mieskin jos saa vaan kerran vuodessa, ei tarvii varttia jyystää , tulee ihan hetkessä, Jes, kannatetaan!

        tiukan paikan tullen lakataan kyselemästä typeriä, kuten: "saiksä?" ;)


    • kun siitä

      nauttii kumpikin. Mies ja muna. :))

      • Male2-77

        kun siitä nauttii kaikki osapuolet, eli mies, 2 munaa ja varsi. Mitä muuten on eroa jos miehellä on iso muna tai isot munat?


      • jkfgdjhjkdf
        Male2-77 kirjoitti:

        kun siitä nauttii kaikki osapuolet, eli mies, 2 munaa ja varsi. Mitä muuten on eroa jos miehellä on iso muna tai isot munat?

        Toivon että sinua nai homo ja takaapäin ja voit teeskennellä nauttivasi,.. Sinkku ym naiset 'oikein rakastajien luokse ne jos on mahtavia naisen nautinnon tuojia, (vrt gigoloon)....se yksi apu tähän joittenki ongelmaan...Onneksi ei kaikilla ole tätä ett nauttii teeskentelevänsä, se pieni osa.. Kyllä miehetkin teeskentelevät...


      • jkfgdjhjkdf
        jkfgdjhjkdf kirjoitti:

        Toivon että sinua nai homo ja takaapäin ja voit teeskennellä nauttivasi,.. Sinkku ym naiset 'oikein rakastajien luokse ne jos on mahtavia naisen nautinnon tuojia, (vrt gigoloon)....se yksi apu tähän joittenki ongelmaan...Onneksi ei kaikilla ole tätä ett nauttii teeskentelevänsä, se pieni osa.. Kyllä miehetkin teeskentelevät...

        Raivostuttava tapa tuo djfhgvjbbniug tai    jkfgdjhjkdf tai siohguivyuagf

        Lisäksi tekstisi on todella surkeata kieliopillisesti. Kirjoita ymmärrettävämmin.


    • naitu neiti ja nai

      TEESKENTELE!

    • Nainen25

      Sillä saan melkein aina orgasmin kun olen mieheni kanssa sängyssä, jos en saa niin en ala näyttelemään...inhottavaa sellainen.

    • P.Eikko

      Onpahan uskomattoman suuri määrä... En vaan ymmärrä ketä moinen feikkaaminen palvelee.

      Kohtaamani naiset ovat olleet orgasmien suhteen hyvin erilaisia, vaihteluväliä on ollut.

      Eräs ei ollut ikinä koskaan saanut, ei omin käsin, ei miehen kanssa.

      Eräs ei ollut koskaan saanut yhdynnässä, mutta omin käsin kyllä. Ensimmäisellä kerralla hän tykkäsi yhdynnästä niin että ejakuloi kirkasta nestettä. Miellyttävä kokemus.

      Eräs saattoi saada jopa ajatuksen voimalla, ajatellessaan mitä viime yönä teimme. Hän sai jopa neljä-viisi kertaa yhden yhdynnän aikana mutta ärsyyntyi kovin, jos kyselin mahtoiko hän saada. Olisin tahtonut varmistaa että hänkin saa, mutta ei hän halunnut puhua asiasta.

      Eräs oli aika vaativa, ja hänen toivomansa tahti oli niin verkkainen että minä en tuntenut juuri mitään. Tavattoman ongelmallinen tilanne.

      Nykyinen naiseni feikkasi ensimmäisillä kerroilla ja koin sen todella ärsyttäväksi. Vuosien varrella se on jäänyt, ja nyt hän on aito pedissä. Valitettavasti hänkään ei saa yhdynnässä, muilla tavoin kylläkin mutta vaivoin.

      Kyllähän se tuntuu miehenä hyvältä, jos kokee naisensa nauttivan, ja ainakin minut se kannustaa entistä parempiin suorituksiin, mutta kuten mainitsin, feikkaaminen ärsyttää ja ketä se loppujen lopuksi palvelee? Jos mies luulee että kaikki on okei, miten hän tietää että petraamisen varaa on?

      Seksi on yksi tärkeimmistä parisuhteen perusteista. Pieniä kompromisseja on pakko tehdä, mutta jos tällä saralla on suuria puutoksia tai ristiriitoja, ei suhteelle voi ennustaa pitkää ikää. Elin itse aikoinani 12 vuotta nuoruudessani tapaamani naisen kanssa, ja seksielämämme oli jälkikäteen ajatellen hirveää. Jos silloin olisin tiennyt mitä muuta on tarjolla, olisin eronnut jo kauan sitten.

      Olen nelikymppinen mies.

      • eräs nainen

        koskaan orgasmia yhdynnässä exäni kanssa, muulla tavoin kyllä. Vasta uudessa suhteessa, jossa luotin mieheen täysin, sain ensimmäisellä kerralla ja siitä eteenpäin aina yhdynnässä orgasmin. Se yllätti minut itsenikin. Vaikkakin myöhemmin tajusin että seksi on niin pitkälle luottamusasia, että joskus se vaan ei toimi vaikka kuinka luulisi rakastavansa. Molemmat suhteet loppuivat muihin syihin kuin seksiin.


      • P.Eikko
        eräs nainen kirjoitti:

        koskaan orgasmia yhdynnässä exäni kanssa, muulla tavoin kyllä. Vasta uudessa suhteessa, jossa luotin mieheen täysin, sain ensimmäisellä kerralla ja siitä eteenpäin aina yhdynnässä orgasmin. Se yllätti minut itsenikin. Vaikkakin myöhemmin tajusin että seksi on niin pitkälle luottamusasia, että joskus se vaan ei toimi vaikka kuinka luulisi rakastavansa. Molemmat suhteet loppuivat muihin syihin kuin seksiin.

        Hmmm.... Ei meillä ainakaan luottamuspulasta kiikasta, eikä välineistön koostakaan. Ei liioin tekniikastakaan, luullakseni. Harmittaa kyllä, sillä tykkäisin että olisi edes suurinpiirtein tasapeli


      • juttuelual

        Feikkaaminen palvelee parisuhdetta, jos 1) teeskentely ei ole räikeää ja 2) mies haluaa seksiä naista enemmän. Minusta tällaisessa tilanteessa on rakkautta feikata. Sen sijaan se ei ole rakkautta, että nainen kerta toisensa jälkeen vetoaa päänsärkyyn eikä suostu sukupuoliseen kanssakäymiseen.

        Itse en voi ottaa tosissani naista, joka pitää rakastellessa kovaa ääntä. Ehkä jotkut pitävät ääntä luonnostaan, mutta minusta se kuulostaa aina naurettavalta.


    • M24moistman

      Ihmettelen suuresti näitä teeskenteleviä naisia. Teeskentely on valtava karhunpalvelus itselleen ja kumppanilleen. Ja teeskentelyn kyllä huomaa, huudot eivät nimittäin korvaa lihasten jäykistymistä ja alapään supistuksia.

      Käytän mieluiten sanaa rakastella, sillä siihen liittyy mielestäni paljon muutakin kuin pelkkä akti. Jos rakastaa toista, niin sitä haluaa tietenkin tuottaa hänelle myös nautintoa. Kommunikaatio on kaiken A ja O, sillä kukaan ei tunne kehonsa toimintaa paremmin kuin kyseinen henkilö itse. Liian nöyrä nainen ei ainakaan sytytä mua. On tärkeää että nainen tietää ja näyttää mistä tykkää. Opastusta, neuvontaa sekä omien käsien hyödyntämistä. Jos tykkää olla päällä naarasleijona-asennossa, niin kertokaa se miehellenne, tai selättäkää hänet. Ja ellei itsetuntemus riitä, niin itsetutkiskelua ;)

      Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa puoli vuotta ja seksielämään on välillä liittynyt omat ongelmansa, mutta yleensä se on ollut hyvää. Toisinaan olen itse pitkän päivän jälkeen ollut liian väsynyt kyetäkseni ja välillä taas en ole meinannut laueta millään. Piti vain hyväskyä, että välillä toinen ei saanut. Tyttöystävääni on taas usein sattunut, kun vauhti on ollut liian kova. Sain tietää tästä melko myöhään ja olen pyrkinyt hidastamaan tahtia, niin että hän ehtisi paremmin mukaan. Naiset lämepenevät yleensäkin paljon hitaammin kuin miehet, eli esimerkiksi esileikkiin olisi panostettava enemmän. Tunnelman pitää myös olla oikea, jotta rakastelu tuntuisi hyvältä. Homma ei toimi, jos tunnepuolella on selvittämättömiä asioita.

      Ei kukaan ole mestari syntyessään, mutta meidän kimppakiva on ainakin vain parantunut ajan myötä ja se johtuu nimenomaan siitä että uskalletaan jutella toisillemme.

      • Ripefruit55

        nuorelle miehelle harvinaisen kypsästä viestittelystä. Olet ehkä oivaltanut sen mitä jotkut muut miehet vasta puolessa välissä sataa vuottansa : ) Kysyvä ei tässäkään asiassa tieltä eksy, mutta turhan usein meitä vaivaa ujous, ainakin vanhempaa sukupolvea. Ja tämä koskee yhtä hyvin niin miestä kuin naistakin. Arvailujen varassa voi hyväkin suhde ajautua umpikujaan. Mutta niin kauan kuin ihminen tuntee itsensä henkisesti ja fyysisesti terveeksi, hän on oppimiskykyinen myös herkimmällä alueellaan. Suhde voi muuttua ja tyydytystä ja nautintoa voi kumppanin kanssa kokea läheisyydestä omalla tavallaan niin kauan kuin kumpikin haluaa. Se on osa elämää jos niin tahtoo : )


      • kerran jos toisenkin
        Ripefruit55 kirjoitti:

        nuorelle miehelle harvinaisen kypsästä viestittelystä. Olet ehkä oivaltanut sen mitä jotkut muut miehet vasta puolessa välissä sataa vuottansa : ) Kysyvä ei tässäkään asiassa tieltä eksy, mutta turhan usein meitä vaivaa ujous, ainakin vanhempaa sukupolvea. Ja tämä koskee yhtä hyvin niin miestä kuin naistakin. Arvailujen varassa voi hyväkin suhde ajautua umpikujaan. Mutta niin kauan kuin ihminen tuntee itsensä henkisesti ja fyysisesti terveeksi, hän on oppimiskykyinen myös herkimmällä alueellaan. Suhde voi muuttua ja tyydytystä ja nautintoa voi kumppanin kanssa kokea läheisyydestä omalla tavallaan niin kauan kuin kumpikin haluaa. Se on osa elämää jos niin tahtoo : )

        olin jo antanut yhdelle työpaikan tytölle ja muija kotona halusi myös, vaikka ei yleensä sinä päivänä,,,pakkohan sitä oli örähdellä kuin oranki ,että pääsis nukkumaan, sillä huomenna täytyi taas mennä töihin


    • laija61

      Luin jonkun tutkimuksen ,jossa oli juttua naisten orgasmin saannin helppoudesta tai vaikeudesta.Se on kuulemma geneettistä,joten on äitiäni ja esiäitejäni kiittäminen,ettei ole pahemmin tarvinnut näytellä.

    • o4rk5k6u

      Mitäs välii sil o. pääasia et ite saa ja sit lopuks kuseepäälle

    • siihen 62% joukkoon

      joka takuu varmasti saa orkut :)Se on nääs vähän miehestäkin kii.

      • Nainen söpönen

        Nainen saa aina orgasmin, jos haluaa. Ei se ole miehestä kiinni. Itse en ole yhdessäkään yhdynnässä jäänyt ilman orgasmia ja oma tahto on auttanut sen saavuttamisessa. Älkää syytelkö miehiä.


    • suomi!

      Jees loistavaa kerrankin Suomileijona pärjää... =)


      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
      vippi24.fi pikalaina yllättäviin rahareikiin
      http://www.vippi24.fi

    • suomi!

      Jees loistavaa kerrankin Suomileijona pärjää... =)


      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
      vippi24.fi pikalaina yllättäviin rahareikiin
      http://www.vippi24.fi

    • suomi!

      Jees loistavaa kerrankin Suomileijona pärjää... =)


      _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
      vippi24.fi pikalaina yllättäviin rahareikiin
      http://www.vippi24.fi

    • mmmmmm

      Koska jos joskus en saa niin kyllä sen kerron, mikäli jostain syystä jäisi mieheltä huomaamatta.

    • 3.n lapsen äippä

      olen teeskennellyt 99.9%

    • hetero.......

      en ole saanut mieheltä orgasmia. sitten valaistuin ja tajusin olevani lesbo. ja elämä hymyilee.
      miesten kanssa teeskentelin 100%:sti. ette te osaa mitään.

      • jasssss

        mitä ihmeen järkeä on teeskennellä? sanokaa syy!!! Jää itse paljosta paitsi, jos ei yhdynnässä saa ennen miestä, niin kyllä sen miehen pitää se jollain lailla naiselle suoda! come on!!tasaarvooo


      • kukaan~

        Paitsi että kukaan psyykkisesti terve ihminen ei yhtäkkiä muutu heterosta homoseksuaaliseksi.


    • ja sen vaikutus

      Orgasmikeskeinen ajattelutapa tuhoaa parisuhteita, koska se ajan myötä muuntaa seksuaalisen kanssakäymisen suoritukseksi.

    • miehet..

      luulee, että jos nainen ei saa orgasmia, niin ei myöskään nauti.

      • juuupps

        nooh kyllähän siitä seksistä voi ilman orgasmiakin nauttia, mutta ky se orgasmi on koko jutun suola.


    • nappisilmä

      >Kyllä minä ainakin olen saanut joka kerran orgasmin ja monta kertaa peräkäin ,niin tarte teeskenellä sen kanssa.Jos on hyvä osaa tehdä sen homman ja osaa naista käsitellä,niin kaikki ok.Toisethan on ja haluaa rakastella pitkää ,niin eikä halua heti ottakaan:))

    • luutu

      mitähän miehet sitten tekevät,
      teeskentelevät,
      ettei seksi ole naisessa tärkeintä.

    • Miehen orkku

      Entäs miehet, saavatko he joka kerta orgasmin, vai teeskenteekö joku tyytyväistä sen jälkeen kun on kokenut siemensyöksyn? Ainakin moni nainen taitaa olla tietämätön siitä, että miehellä siemensyöksy ja orgasmi on 2 eri asiaa, vaikka usein sattuvatkin samaan aikaan?

    • Legacy_of_Kain

      Noh, siinäpähän teeskentelee, minulle yksi lysti. Ne on niiden ongelma, ei minun.

    • Nimetön

      Kai se teeskentely on parempi,tuskin kovin moni mies innostuis jos naisesta ei mitään ääntä kuuluis.Kovin moni nainen kun ei yhdynnästä orgasmia saa,vaikka hyvältä tuntuiskin.

    • orvokki76

      en ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia, enkä luultavasti saakkaan. saan pelkästään sormin tai kielellä. silti en ola koskaan orgasmia edes teeskennellä, koska olen tun edellämainitun kumppaneilleni etukäteen kertonut.

      minä varmaan repeisin nauruun, jos täytyisi ruveta teeskentelemään..

      • Totta, puhut asiaa. Minustakin tuntuis aika hauskalta ajatukselta jos vaa rupeis teeskennellen ähkimään..ei niistä hommista kyllä tulis silloin yhtään mittään. Ja sitä varten se kieli on tehty, että voi nuolla mirriä että nainen voi nauttia kunnolla.=) Ja ilomielinhän sitä nuolee.=)


      • On kerran minullekin suotu..

        Minä koin ekan orgasmin ollessani jotain kuuden vanha, kun koulussa piti kiivetä nuoraa pitkin. Aina se tuli, en vain sitä silloin ymmärtänyt. Sitten uidessani sain sen myös ennen lapsen syntymää. Siihen se loppui.
        Ihmeellistä kaikessa on ollut myös, että kun olen joutunut noloon tilanteeseen, olen joskus, en aina, saanut orgasmin. Luulen tämän johtuvan siitä, että minä kuulun joukkoon, jota on kasvatettu häpeään vedoten.. Tai sitten vain jotain tuolla aivoissa tapahtuu.
        ... Mutta sitten kun ryhdyin rakastelemaan, niin enpä saanutkaan koko liittomme ajan yhtään orgasmia. Kerroin tästä vuosien päästä miehelleni. Hän ei koskaan sitä kysynyt, miltä minusta tuntui, joten eipä tarvinnut teeskennellä. ..Mutta pian vain kävi niin, että mies otti toiselleen toisen naisen..
        Nyt eron jälkeen olen kerran kokenut, kun eräs mies sai sormilla aikaan laukeamisen. Nyt odotan, että löydän sen miehen, joka mua rakastaisi, ja voisi joskus kokea vielä saman. Bideellä saan helposti orgasmeja niin paljon kuin jaksan suihkutella.


      • ----

        Minä koin ekan orgasmin ollessani jotain kuuden vanha, kun koulussa piti kiivetä nuoraa pitkin. Aina se tuli, en vain sitä silloin ymmärtänyt. Sitten uidessani sain sen myös ennen lapsen syntymää. Siihen se loppui.
        Ihmeellistä kaikessa on ollut myös, että kun olen joutunut noloon tilanteeseen, olen joskus, en aina, saanut orgasmin. Luulen tämän johtuvan siitä, että minä kuulun joukkoon, jota on kasvatettu häpeään vedoten.. Tai sitten vain jotain tuolla aivoissa tapahtuu.
        ... Mutta sitten kun ryhdyin rakastelemaan, niin enpä saanutkaan koko liittomme ajan yhtään orgasmia. Kerroin tästä vuosien päästä miehelleni. Hän ei koskaan sitä kysynyt, miltä minusta tuntui, joten eipä tarvinnut teeskennellä. ..Mutta pian vain kävi niin, että mies otti toiselleen toisen naisen..
        Nyt eron jälkeen olen kerran kokenut, kun eräs mies sai sormilla aikaan laukeamisen. Nyt odotan, että löydän sen miehen, joka mua rakastaisi, ja voisi joskus kokea vielä saman. Bideellä saan helposti orgasmeja niin paljon kuin jaksan suihkutella.


      • * * *

        Minä koin ekan orgasmin ollessani jotain kuuden vanha, kun koulussa piti kiivetä nuoraa pitkin. Aina se tuli, en vain sitä silloin ymmärtänyt. Sitten uidessani sain sen myös ennen lapsen syntymää. Siihen se loppui.
        Ihmeellistä kaikessa on ollut myös, että kun olen joutunut noloon tilanteeseen, niin olen joskus, en aina, saanut orgasmin. Luulen tämän johtuvan siitä, että minä kuulun joukkoon, jota on kasvatettu häpeään vedoten.. Tai sitten vain jotain tuolla aivoissa tapahtuu.
        ... Mutta sitten kun ryhdyin rakastelemaan, niin enpä saanutkaan koko liittomme ajan yhtään orgasmia. Kerroin tästä vuosien päästä miehelleni. Hän ei koskaan sitä kysynyt, miltä minusta tuntui, joten eipä tarvinnut teeskennellä. ..Mutta pian vain kävi niin, että mies otti toiselleen toisen naisen..
        Nyt eron jälkeen olen kerran kokenut, kun eräs mies sai sormilla aikaan laukeamisen. Nyt odotan, että löydän sen miehen, joka mua rakastaisi, ja voisi joskus kokea vielä saman. Bideellä saan helposti orgasmeja niin paljon kuin jaksan suihkutella.


      • orvokki76
        * * * kirjoitti:

        Minä koin ekan orgasmin ollessani jotain kuuden vanha, kun koulussa piti kiivetä nuoraa pitkin. Aina se tuli, en vain sitä silloin ymmärtänyt. Sitten uidessani sain sen myös ennen lapsen syntymää. Siihen se loppui.
        Ihmeellistä kaikessa on ollut myös, että kun olen joutunut noloon tilanteeseen, niin olen joskus, en aina, saanut orgasmin. Luulen tämän johtuvan siitä, että minä kuulun joukkoon, jota on kasvatettu häpeään vedoten.. Tai sitten vain jotain tuolla aivoissa tapahtuu.
        ... Mutta sitten kun ryhdyin rakastelemaan, niin enpä saanutkaan koko liittomme ajan yhtään orgasmia. Kerroin tästä vuosien päästä miehelleni. Hän ei koskaan sitä kysynyt, miltä minusta tuntui, joten eipä tarvinnut teeskennellä. ..Mutta pian vain kävi niin, että mies otti toiselleen toisen naisen..
        Nyt eron jälkeen olen kerran kokenut, kun eräs mies sai sormilla aikaan laukeamisen. Nyt odotan, että löydän sen miehen, joka mua rakastaisi, ja voisi joskus kokea vielä saman. Bideellä saan helposti orgasmeja niin paljon kuin jaksan suihkutella.

        jostain olen lukenut, että tosiasiassa todella harva nainen saa ns. emätinorgasmin yhdynnässä.
        minäkin saan klitoriksesta kielellä tai sormalla...


    • minä vain...

      Tuokin aihe on paljon puhuttu. Miksi näytellä orgasmia?Näyttelemisellä ei saa kuin pahan mielen ja sitä paitsi orgasmi tulee jos on tullakseen.Vaikuttavia asioita ovat oma rakas, uskollisuus, ja se että todellakin välittää ihmisestä jonka kanssa rakastelee... Joskus en saanut orgasmia, saati tiennyt mikä se on. Ajattelin että ylimainostettua.. olisikohan se myös miehestä kiinni. Näytellä ei kuitenkaan kannata.

      • lukeepi..

        kaikki lävite, tulee vaan mieleen.. Mulla ei oo muuta sanottavaa, kun miten te kaikki asianne tänne laitatte? Eikö suomalaiset osaa elää omaa elämäänsä itse? Harvoin näitä palstoja lueskelen, ajattelin nyt kattoo, kun ootan puolisoa töistä kotiin. Mä puhelen asiani hänen kanssaan, hyvin menee!


      • mieheni kanssa

        jolla on 20cm pituinen heppi. Juuri sopiva yltämään g-pisteeseeni. Muiden miesten kanssa joilla ollut keskimittainen muna olen saanut lähinnä klittarivoittoisia orkkuja kun perille asti ei ole ihan yltänyt. Pituudella on todellakin väliä orgasmin LAADUN kanssa! Orgasmi on huimasti voimakkaampi jos penis työntyy kunnolla pohjaan asti. Pelkkä klittari-orgasmi tai emätin-orgasmi sellaisenaan ei tunnu niin huikealta kuin kummankin kombinaatio ja siihen ei vaan pysty jos eivät työnnöt yllä rajusti pohjaan!

        Niin, ja teeskennellyt en ole ikuna...Kuulun kuitenkin onnekkaiden naisten joukkoon eli saan jonkunlaisen orkun melkein aina kun vain psyykkaan itseni siihen tilaan. Yleensä rimani on korkealla orgasmin laadun suhteen kun olen kokenut niin mahtavia orgasmeja elämässäni. Tuntuu että monille naisille kelpaa kunhan vain saavat sisuksensa edes jotenkin sykähtelemään. Taidan itse olla perfektionisti. Mutta seksihän on nautinnon saamista ja ainahan voi pyrkiä yhä parempaan! Eri asia sitten missä raja tulee vastaan...milloin on koettu huiput ja orgasmit muuttuvat "tylsiksi". Minulla on hieman tuollaista kausittaista aaltoliikettä. Se joskus masentaakin kun panettaisi mutta orgasmit tuntuvat kuivilta. Mieleeni on jäänyt tietynlainen räjähtävä ja pitkä orgasmi jollaisen olen saavuttanut vain tantra-seksissä. Eipä ole ehtinyt ja jaksanut lasten tulon jälkeen tantrailla juurikaan. Olen siten tyytynyt tavis-orkkuihin...


    • Niinpä niin

      Enpä paljon luottaisi ko. tutkimukseen...

      Heja Håkans !

      • No feikki

        Ei meidän suuhteessa mitään teeskennellä! Jos ei nyt jostain syystä tule orkkuja esim. stressistä tai jostain muusta syystä niin jatketaan hetken päästä uudestaan jos siltä tuntuu että nyt olis saatava orkku jolloin olen "rauhottunu". Pointti on se ettei tarvitse teeskennellä!


    • ...

      ...huolehtikoon vain omasta orgasmistaa!!!

    • Artikkelit p:stä?

      Opettelin jo teini-iässä itsetyydytyksen. Se on minusta helpoin keino saada silloin kun haluttaa.
      Seurustelin 10 vuotta ja en saanut ko. miehen kanssa kertaakaan. Olen sillä tavalla vanhanaikainen, että haluaisin kestävän parisuhteen. Mutta tuo suhde oli jo alusta lähtien tuhoon tuomittu.
      Mies otti itselleen mm. fantasioita pornoleffoista, jotka sitten olisivat minuakin MUKA pitäneet kiinnostaa. Mutta en koskaan suostunut asioihin, jotka eivät itseäni kiinnostaneet. Lopulta mies alkoi näitä suorastaan vaatimaan. (No, nyt hän saa vapaasti "painaa horoja" mihin vaan koloon!)
      Minulle luottamus on se ykkösasia, orgasmia ajatellen. Toinen asia on se, että haluan olla rakastunut ko. mieheen ja olla hänen kanssaan tosiaan pysyvässä suhteessa, jossa ei petetä.
      Tällainen rakastava, uskollinen ja luotettava mies on toistaiseksi esiintynyt vain haaveissani...
      Olen aina törmännyt niihin ihme tyyppeihin.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe