Naisten kondomi? Miehille myös!

antihormoni

Hankin muutaman naisten kondomin pari päivää sitten. En ole vielä tosi toimissa kokeillut - ihmetyttää pussin koko.. Kuinka se ei työntöjen vaikutuksesta lyttäänny sisään samantien? Oletteko ehkä käyttäneet sen kanssa myös Patentex Ovalia? Miesten kondomin kanssa Patentex on toiminut oikein hyvin. Ei sivuoireita ollenkaan. Mutta siis onko kokemuksia naisten kondomista? Miesten vastauksia myös ilolla otetaan vastaan!

13

1861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eacy ac

Juttu koko naisten kondomi, vissiin uusi keksintö?

• mekkeli

kovin nuori tai maalaispoika.

• antihormoni

En tiedä kuinka uusi on, mutta ei ainakaan tunnu olevan kovin yleinen - merkkiä on vain yhtä (Femidom), hinta n.3e kpl ja itse en edes apteekista saanut niitä vaan seksikaupasta. Nyt on kokeiltu ja ihan hyvin tuntuu toimivan. Kysyn siitä ehkäisypuikosta vielä apteekista.

• tjamp
        antihormoni kirjoitti:

En tiedä kuinka uusi on, mutta ei ainakaan tunnu olevan kovin yleinen - merkkiä on vain yhtä (Femidom), hinta n.3e kpl ja itse en edes apteekista saanut niitä vaan seksikaupasta. Nyt on kokeiltu ja ihan hyvin tuntuu toimivan. Kysyn siitä ehkäisypuikosta vielä apteekista.

naisten kondomi nyt ei vain ole kovin hyvässä
        huudossa yleisesti. naisen kostuminen ei tavoita
        miestä ollenkaan, mikä minustakin kuulostaa
        vähemmän kivalta. ei kylläkään kokemusta noiden
        käytöstä ole.
        ja tosiaan, naisten kondomit ovat melko harvinainen
        ehkäisykeino.

• kumifemi
        tjamp kirjoitti:

naisten kondomi nyt ei vain ole kovin hyvässä
        huudossa yleisesti. naisen kostuminen ei tavoita
        miestä ollenkaan, mikä minustakin kuulostaa
        vähemmän kivalta. ei kylläkään kokemusta noiden
        käytöstä ole.
        ja tosiaan, naisten kondomit ovat melko harvinainen
        ehkäisykeino.

Liukastetta pitää käyttää aina juuri tuosta syystä. Mies on sanonut, että naisten kumin kanssa tuntuu luonnollisemmalta ja pehmeämmältä kuin miesten kumin kanssa. Varmaan harvinaisempi ehkäisykeino siksi kun niitä ei ole niin helposti saatavilla ja maksaa paljon.

• eacy ac
        mekkeli kirjoitti:

kovin nuori tai maalaispoika.

Onko ne maalaispojat sitte sinun mielestä jotenki tyhmiä vai? ajattelin vaan kun sanoit (taidat olla maalaispoika?) no rehellinenhän pitää olla ja olen maaseudulta kotoisin:(

• femidom

Hyvin on toiminut ainakin meillä. Ei se ole meillä vielä kertaakaan mennyt lyttyyn. Eikä mene paikat yhtä helläksi kun normi kondomilla

• antihormoni

Joo, saman huomasin - on meinannut olla ongelmia arkojen limakalvojen kanssa, mutta nyt ei ärtynyt ollenkaan samaan malliin. Ensin meinas kyllä tulla ulos koko kapine, mutta lisäliukaste auttoi.. Tiedätkö ehkäisypuikon sopivuudesta?

• arat paikat
        antihormoni kirjoitti:

Joo, saman huomasin - on meinannut olla ongelmia arkojen limakalvojen kanssa, mutta nyt ei ärtynyt ollenkaan samaan malliin. Ensin meinas kyllä tulla ulos koko kapine, mutta lisäliukaste auttoi.. Tiedätkö ehkäisypuikon sopivuudesta?

tuo naisten kondomi ja erityisen hyvä, jos se ei aiheuta naisen alapään ärtymistä. On jäänyt harvaksi nautinnot, kun vaimon paikat tulee aina araksi liukasteesta huolimatta. Miltä tuo tuntuu miehestä? Olis kiva saada miehenkin kokemus asiasta ja neuvoa lisää. Kiitos.

• kuulema parempi
        arat paikat kirjoitti:

tuo naisten kondomi ja erityisen hyvä, jos se ei aiheuta naisen alapään ärtymistä. On jäänyt harvaksi nautinnot, kun vaimon paikat tulee aina araksi liukasteesta huolimatta. Miltä tuo tuntuu miehestä? Olis kiva saada miehenkin kokemus asiasta ja neuvoa lisää. Kiitos.

Kuullut oon, että parempana pitävät ku miesten kumia. Matsku on erilainen ja luonnollisemman tuntunen. Voi olla spontaanimpi kun sen voi laittaa pilluun sisään vaikka heti alussa eikä sitte tarvi h-hetkellä alkaa sähläämään kumin kanssa. Eikä o kiirettä orkunkaan jälkeen vetää munaa ulos, ei haittaa vaikka veltostuu. Tarttis itekki kokeilla...

• kokeiltu on

Monin verroin mukavampi kuin tavallinen kondomi. Paremman tuntoinen, voi laittaa paikoilleen hyvissä ajoin, ei kiirettä vetäytyä pois. Liukastetta pitää kuitenkin käyttää runsaasti. Suosittelen.

• ei innosta...

Kokeilin enkä tykännyt yhtään, tuntui – ja kuulosti! – suunnilleen samalta kuin olisi sellaisen rapisevanlaatuisen kaupan muovipussin kanssa hässinyt! Samaten tuntui jotenkin siltä kuin olisi tunto, “kitka”, hävinnyt molemmilta osapuolilta, eikä siihen tai rapinaan kyllä auttanut liukasteen lisääminen eikä vähentäminen. Kalliskin vielä; käyttämäti jää…

• avopeppu

Annan koirani nussia minua. Viime aikoina olen antanut myös muillekkin koirille kuin omilleni. Silloin olen käyttänyt naisten kondomia ja minulla ainakin toiminut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe