Problematisoikohan kukaan muu yhden illan juttuja yhtä paljon kuin minä? Tai kertokaa mielipiteenne jorinoistani:
Mielestäni yhden illan jutuissa ei ole periaatteessa mitään pahaa - kaksi aikuista ihmistä harrastaa vapaaehtoisesti seksiä keskenään. En näe yhden illan juttuja moraalikysymyksinä - moraalikysymyksiä ovat mielestäni sellaiset asiat kuin varastatko, lyötkö, petätkö, valehteletko, tapatko - ei seksi kahden ehkäisystä huolehtivan sinkun välillä.
Kuitenkin tämä ahniinihana kulttuurimme on onnistunut aivopesemään minutkin. Vaikka itse en pidä yhden illan juttuja yhtään pahana asiana en voi olla miettimättä sitä miten muut ihmiset suhtautuvat minuun, siis ne petikumppanit, kaverit jotka näkevät minun lähtevän miehen matkaan, mahd. tulevat potentiaaliset seurustelukumppanit. Tästä syystä olen viime aikoina pyrkinyt välttämään yhden illan juttuja eli kärvistellyt selibaatissa, vaikka seksiä ja läheisyyttä tekisi kovasti mieli.
En osaa päättää antaako vai ei. Toisaalta en halua, että minua pidetään jonain halpana lutkana, toisaalta taas...no, en kyllä arvosta kovin korkealle lutkittelevia ja huorittelevia ihmisiä enkä itse pidä yhden illan juttuja harrastavia ihmisiä sen huonompina kuin ketään muitakaan enkä taatusti haluaisi seurustella miehen kanssa joka kävisi urputtamaan menneistä seksikokemuksistani enkä etenkään huolisi sellaista miestä joka huorittelee naisia tai ylipäätään arvottaa naisia seksikumppaneiden lukumäärän mukaan.
En tiedä pitäisikö tässä piutpaut välittää muiden ihmisten mielipiteistä ja tehdä juuri niin kuin itse huvittaa (= hyväitsetuntoisen ihmisen ratkaisu) vai alistua p*skaan kaksinaismoralistiseen asenneilmapiiriin ja pitää ne housut väkipakolla jalassa vaikka mieli tekisi nauttia lihan iloista edes joskus (= helppo ja lammasmainen ratkaisu joka osaltaan ylläpitää vanhoillisia asenteita). Pidättäytymiseni ei siis todellakaan johdu siitä ettenkö nauttisi yhden illan jutuista tai että olisin ns. korkeamoraalinen, vaan yksinkertaisesti siitä etten jaksa kuunnella huorittelua keneltäkään, eli naisten seksuaalisuuden kontrollointi toimii hyvin ainakin minun kohdallani. Yksi uskovasta perheestä oleva kaverikin aina jaksaa muistuttaa kuinka hän on niin korkeamoraalinen kun ei ole yhtään yhden illan panoa takana, toisaalta taas samalla tyypillä on takana se 30 "suhdetta". Hohhoijaa.
Taustaa sen verran, että olen 23v nainen, seksikumppaneita ollut 10, yksi pitkä suhde takana ja nyt sinkkuna reilut 1,5v, viimeisestä yhden illan jutusta aikaa reilut puoli vuotta.
Ongelmallinen suhtautuminen
19
3414
Vastaukset
Jos tekee mieli, mutta et ole toteuttanut itseäsi puoleen vuoteen, olet kyllä varsinainen siveyden sipuli. EI mikään vitsi.
Ei millään pahalla, mutta kokemukseni mukaan naisilla ON taipumus kehittää ongelma myös siellä, missä ongelmaa ei ole. 'Toi tuttu muija vilkaisi mua sillai viistosti: varmasti olen huora sen mielestä!!??'
Koska juttuni ei taida olla sitä mitä odotit, jättänen tämän tällä kertaa tähän. ;)- Blondi_misu
kun mua haluttaa.
Ja mä välitän piutpaut muitten moralisoinnista. Ja muutenkin, sitten kun mä tapaan sellaisen kundin johon mä tunnen rakkautta ja jonka kanssa mä viihdyn niin en mä ala tilittää hänelle mun ex-kundikavereitani ja sitä, kuinka monen kanssa mä olen nainut. Tuskin se häntä kiinnostaakaan? Mua ei ainakaan kiinnosta se, että kuinka monen naisen kanssa hän on ollut.
Ihminen itsessään ratkaisee - ja onhan se vain ihan kiva, että molemmat osaa seksissä muutamia muitakin kikkoja seksinautinnon parantamiseksi, eikä ensimmäiset hetket mene seksin opetteluun.
Vähän sulla on noita kumppaneita ollut, jos toi nyt edes oli se oikea määrä. Huijasitko?
Mulla on ollut enemmän kumppaneita ja mikä ettei. Niinkuin mä alussa sanoin, niin mä annan silloin kun mua haluttaa.
Sä voit tietty tehdä niinkuin sä itse tykkäät. Ehkä sä tykkäätkin enemmän sun sauvasta? ;) - moraalia
Eipä nykyään mitään moraalia ole. Ainakaan sun ikäluokassa.
Seksiin kuuluu normaalisti tunteet, mutta silläkään ei ole mitään väliä.
Selibaatissa, voi vittu. Mikset sä masturboi?
Miten yhdenillanjutuista voi saada tyydytystä?
Miten voi nauttia ventovieraan ihmisen kosketuksesta?
Niitähän pitäisi sitten harrastaa lähes joka päivä.
Mutta mitäpä sä tosiaan toisista välität, jos kerran niistä oikeasti saat tyydytyksesi.
Eikö se ole hyvä vaan jos ne potentiaaliset seurustelukumppanit näkevät. Potentiaalisiin kumppaneihinhan et laske niitä, ketä se häiritsee ja nehän vaan sitten karsiutuu ihan itsestään. - on olemassa hyvä syy
Paljon yhden illan juttuja harrastavat miehet ja naiset ovat keskimääräistä epäluotettavia. Piste.
Siksi useat miehet eivät arvosta tällaisia naisia kuin panoina. Jostain kumman syystä naiset taas eivät hirveästi välitä vaikka mies lentää kukasta kukkaan.
"Kokemusta on"- ~nainen~
vaikuttaa sellainen mies, joka paljon harrastaa yhdenillan juttuja, kuin vastaava nainenkin.
Mistä moinen harhaluulo, ettei naista muka haittaisi ko. asia?
Se on surullista kun joutuu lopulta satuttamaan itsensä jonkun takia, josta on ensin ajatellut vaan hyvää. Tosi vaikeaa luottaa mieheen, joka on kaikkia naisia vaan pitänyt pelkkinä panoina tai viihdykkeinä ja sitten pitäisi muka luottaa, että itse on jotain ainutlaatuista ja jotenkin eroaa niistä toisista naisista. Vaatii se naiseltakin aika paljon, vaikka miestä kuinka paljon rakastaisi. - Blondi_misu
~nainen~ kirjoitti:
vaikuttaa sellainen mies, joka paljon harrastaa yhdenillan juttuja, kuin vastaava nainenkin.
Mistä moinen harhaluulo, ettei naista muka haittaisi ko. asia?
Se on surullista kun joutuu lopulta satuttamaan itsensä jonkun takia, josta on ensin ajatellut vaan hyvää. Tosi vaikeaa luottaa mieheen, joka on kaikkia naisia vaan pitänyt pelkkinä panoina tai viihdykkeinä ja sitten pitäisi muka luottaa, että itse on jotain ainutlaatuista ja jotenkin eroaa niistä toisista naisista. Vaatii se naiseltakin aika paljon, vaikka miestä kuinka paljon rakastaisi.Kyllä seksi on parisuhteessa tärkeä osa. Mistä ihmeestä sinäkin mahdat tietää, että millainen toinen on sängyssä, ellet sä kokeile ja "antaudu" seksiin hänen kanssaan.
Eli onnea vain sinulle, jos sä mielummin menet pitkän kaavan mukaan. Ensin seurustelet toisen kanssa ja rakastutte ja sitten mies osoittautuu sängyssä täydelliseksi tumpeloksi, jolle seksi on 10 min. suoritus esileikkeineen ja sillä selvä. Siinä rakkaus on varmasti kovalla koetuksella ja ajattelepa sitä aikaa, jonka sä olet hukannut - ihan turhaan.
Parempi sekstata toisen kanssa mielummin aikaisemmin kuin myöhemmin.
Ja mistäpä sitä tietää, onko mies pitänyt naisia pelkkinä panoina. Ihan vastaavaa me naiset pystytään tekee. Tosin meillä on se etu, että me pystytään valkkaa, mies taas ei saa vaikka olisi kuinka tyrkky, jos nainen ei suostu. - ~nainen~
Blondi_misu kirjoitti:
Kyllä seksi on parisuhteessa tärkeä osa. Mistä ihmeestä sinäkin mahdat tietää, että millainen toinen on sängyssä, ellet sä kokeile ja "antaudu" seksiin hänen kanssaan.
Eli onnea vain sinulle, jos sä mielummin menet pitkän kaavan mukaan. Ensin seurustelet toisen kanssa ja rakastutte ja sitten mies osoittautuu sängyssä täydelliseksi tumpeloksi, jolle seksi on 10 min. suoritus esileikkeineen ja sillä selvä. Siinä rakkaus on varmasti kovalla koetuksella ja ajattelepa sitä aikaa, jonka sä olet hukannut - ihan turhaan.
Ja mistäpä sitä tietää, onko mies pitänyt naisia pelkkinä panoina. Ihan vastaavaa me naiset pystytään tekee. Tosin meillä on se etu, että me pystytään valkkaa, mies taas ei saa vaikka olisi kuinka tyrkky, jos nainen ei suostu.en silti pysty siihen. On sitäkin joskus nuorempana kokeiltu sen varran, että tiedän mitä se on ja tiedän, etten itse saa siitä yhtään mitään.
Ei mun nyt ole pakko korviani myöden olla rakastunut mieheen ennen seksiä, mutta oleellista on se, että tunnen miehen ja se on sellainen, jonka kanssa voi puhua muutenkin ja varsinkin sitten siellä sängyssä.
En muutenkaan vieraille ihmisille pysty helposti puhumaan mistään, kuin korkeintaan kolmen ja puolen promillen humalassa, joten miten sitten muka jostain seksiasioista.... - Blondi_misu
~nainen~ kirjoitti:
en silti pysty siihen. On sitäkin joskus nuorempana kokeiltu sen varran, että tiedän mitä se on ja tiedän, etten itse saa siitä yhtään mitään.
Ei mun nyt ole pakko korviani myöden olla rakastunut mieheen ennen seksiä, mutta oleellista on se, että tunnen miehen ja se on sellainen, jonka kanssa voi puhua muutenkin ja varsinkin sitten siellä sängyssä.
En muutenkaan vieraille ihmisille pysty helposti puhumaan mistään, kuin korkeintaan kolmen ja puolen promillen humalassa, joten miten sitten muka jostain seksiasioista....Jokaisellahan on oma tapansa toimia, eihän me sentään olla samasta muotista tehtyjä. Se mikä toisella toimii, ei välttämättä toimi toisella.
Ei mulla ole ainakaan valittamista, mutta ei välttämättä edes se siisti ja hyväkäytöksinen mies, jonka kanssa tulee toimeen kohtuullisesti tai hyvin, ennen seksin harrastamista, ole välttämättä sängyssä edes kehityskelpoinen.
Mä en taas dokaa paljoakaan, muutama sidukka menee, mutta se saa riittää.
On kai sulla ongelmaksi, jos sä olet niin varautunut ja sulkeutunut, ettet sä uskalla avautua. Johtunee kai siitä, että sä et luota suhun itseesi ja siksi sulla on vaikeuksia? - Joskus pari irtonumero tull...
Blondi_misu kirjoitti:
Kyllä seksi on parisuhteessa tärkeä osa. Mistä ihmeestä sinäkin mahdat tietää, että millainen toinen on sängyssä, ellet sä kokeile ja "antaudu" seksiin hänen kanssaan.
Ja mistäpä sitä tietää, onko mies pitänyt naisia pelkkinä panoina. Ihan vastaavaa me naiset pystytään tekee. Tosin meillä on se etu, että me pystytään valkkaa, mies taas ei saa vaikka olisi kuinka tyrkky, jos nainen ei suostu.Vastauksesta päätellen taisi osua ja upota...
"Mistä ihmeestä sinäkin mahdat tietää, että millainen toinen on sängyssä, ellet sä kokeile ja "antaudu" seksiin hänen kanssaan. "
Suurin osa yhden illan jutuista kyllä taitaa olla sellaisia, että kummatkin tietää ettei siitä mitään seuraa.
Miten tässäkin on taas muka vain kaksi vaihtoehtoa? Eli paljon yhdenillansuhteita tai sitten nunnaluostariin ja sieltä suoraan avioon. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
"Parempi sekstata toisen kanssa mielummin aikaisemmin kuin myöhemmin. "
Olen täysin samaa mieltä. En nyt kuitenkaan näe suoraa yhteyttä suureen määrään yhdenillanjuttuja. - Osta mopo
Joskus pari irtonumero tull... kirjoitti:
Vastauksesta päätellen taisi osua ja upota...
"Mistä ihmeestä sinäkin mahdat tietää, että millainen toinen on sängyssä, ellet sä kokeile ja "antaudu" seksiin hänen kanssaan. "
Suurin osa yhden illan jutuista kyllä taitaa olla sellaisia, että kummatkin tietää ettei siitä mitään seuraa.
Miten tässäkin on taas muka vain kaksi vaihtoehtoa? Eli paljon yhdenillansuhteita tai sitten nunnaluostariin ja sieltä suoraan avioon. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
"Parempi sekstata toisen kanssa mielummin aikaisemmin kuin myöhemmin. "
Olen täysin samaa mieltä. En nyt kuitenkaan näe suoraa yhteyttä suureen määrään yhdenillanjuttuja."Suurin osa yhden illan jutuista kyllä taitaa olla sellaisia, että kummatkin tietää ettei siitä mitään seuraa."
- Joo, varsinkin ne, jotka notkuu lihatiskillä tappiin asti ja mitään muuta mahdollisuutta ei ole kuin napata joku ja mennä hänen luo ja säästää taxirahat.
"En nyt kuitenkaan näe suoraa yhteyttä suureen määrään yhdenillanjuttuja."
- Ja mikä on suuri määrä? Yhdelle 20 on paljon ja toiselle 50 ei ole mitään. Kyse lienee siitä, että mikä on vertailuun kohdistettavan oma ikä ja kuinka pitkään hän on ollut markkinoilla. - ~nainen~
Blondi_misu kirjoitti:
Jokaisellahan on oma tapansa toimia, eihän me sentään olla samasta muotista tehtyjä. Se mikä toisella toimii, ei välttämättä toimi toisella.
Ei mulla ole ainakaan valittamista, mutta ei välttämättä edes se siisti ja hyväkäytöksinen mies, jonka kanssa tulee toimeen kohtuullisesti tai hyvin, ennen seksin harrastamista, ole välttämättä sängyssä edes kehityskelpoinen.
Mä en taas dokaa paljoakaan, muutama sidukka menee, mutta se saa riittää.
On kai sulla ongelmaksi, jos sä olet niin varautunut ja sulkeutunut, ettet sä uskalla avautua. Johtunee kai siitä, että sä et luota suhun itseesi ja siksi sulla on vaikeuksia?Olet kaikin tavoin oikeassa. Vaikea luottaa varsinkin toisiin, tietysti myös osittain itseenikin.
Kai kerrot tuleville mies kumppaneillesi että 10 kanssa oot harrastellut seksiä epäilen että sun kiihottavuus loppuuu siihen. Onhan toi todella likasta jos ei saa kun baarista haettuja humalaisia miehiä. ja noin monen kanssa vielä. No eipähän miehesi ainakaan koskaan voi sanoa että olisit hänen kanssaan ainoastaaan.... säälittävää mutta sitähän tämä nyky päivä on missä on uskollisus missä on se rakkaus onko enään vaan seksi. No sitähän ne kaikki tuntuu hakevan ei rakkaudella väliä kuhan seksataan NOLOA !!!!!
- Osta mopo
ei tule lapsia.
Vai uskotko sä yhä, että riittää, kun pariskunta vain rakastaa toisiaan ja sitten haikara tuo jossain vaiheessa poika/tyttövauvan.
Vai uskollisuus? Miehelle kyllä sallitaan useampi nainen, mutta naiselle ei useampaa miestä - säälittävää!!!
- ovat ne todelliset
syyt miksi lutkia haukutaan lutkiksi, mistä se lutkakammo on saanut alkunsa? Siitä että lutkalta saa helposti jonkun ikävän taudin. Ei kortsu suojaa kaikilta taudeilta kuten herpekseltä, sillä herpessyylä voi sijaita sellaisessa paikassa että kortsu ei sinne asti yletä. Puhumattakaan mitä muita tauteja voi saada toisen syljestä ja kehon nesteistä.
Eihän kaikkea voi pelätä jos haluaa elää "tasapainoista" elämää. Silti kännissä tulee tehtyä sellaista mitä ei älykäs ihminen tekisi. Pettymys on melkoisen suuri jos ei kuule kumppanista enää mitään vaikka saakin tältä ikävän taudin kehoonsa.
Toisekseen, sinut voidaan ryöstää (kyllä näinkin tapahtuu vaikkei ehkä niinkään usein juuri Suomessa) tai muuten kohdella väkivalloin. - Ei yhden yön juttuja
En käy baareissa enkä harrasta yhden yön juttuja. Pyrin aina olemaan miehen kanssa vähintään kaksi kertaa. JOskus en ole halunnut olla jonkun miehen kanssa kuin sen yhden ainoan kerran.
Jos sinä et pidä yhden yön jutuista ja olet ollut selibaatissa jo puoli vuotta, niin se varmaan tarkoittaa sitä, että et juuri nyt tässä elämäntilanteessa kaipaa seksiä kuitenkaan niin paljon että olisit valmis hyppäämän pelkän seksin takia sänkyyn jonkun miehen kanssa. Tämä on ihan sinun oma päätös.
Voihan miehen kanssa seurustella vaikka vain kaksi viikkoa, mutta se on jo toista kuin viettää vain yksi jonkun kanssa. KOkeile sellaista.- mies23513
mitäs ihmeellistä siinä on jos on ollu puol vuotta ilman?
ite oon ollu ainaki 8kk
ja siitä kyl pitää mainita,
et kyl naisilla on seuran hakeminen helppoo ei tarvii ku sormia napsauttaa, ni heti on ehdokkaita vaikka kuinka jos on viel hyvännäkönen.
toista se on miehillä! - se menee
mies23513 kirjoitti:
mitäs ihmeellistä siinä on jos on ollu puol vuotta ilman?
ite oon ollu ainaki 8kk
ja siitä kyl pitää mainita,
et kyl naisilla on seuran hakeminen helppoo ei tarvii ku sormia napsauttaa, ni heti on ehdokkaita vaikka kuinka jos on viel hyvännäkönen.
toista se on miehillä!Ja vaikka sitä on tehnyt töitä naisen saamisen eteen niin illan pidetessä naisen mieli voi muuttua ja voi jääkin ilman.
- nöösi_poika
se menee kirjoitti:
Ja vaikka sitä on tehnyt töitä naisen saamisen eteen niin illan pidetessä naisen mieli voi muuttua ja voi jääkin ilman.
kuinka katkeran kantelen sävelet soivatkaan hämyisän kesäyön lämmössä.
Vaihtuvainen on naisen mieli, kuten vuodenajat, tuoden uuden kielen keskusteluun. Voi jäädä paitsi, vaikka olisi saanut lupauksen, ettei tarvitse olla ilman. Tuntuu kuin olisi saanut humauksen kasvoilleen voimalla, jolla vain nainen komentaa.
Ei miehen tunteet paina, kun kaikuu yössä naisen raina. - miax
nöösi_poika kirjoitti:
kuinka katkeran kantelen sävelet soivatkaan hämyisän kesäyön lämmössä.
Vaihtuvainen on naisen mieli, kuten vuodenajat, tuoden uuden kielen keskusteluun. Voi jäädä paitsi, vaikka olisi saanut lupauksen, ettei tarvitse olla ilman. Tuntuu kuin olisi saanut humauksen kasvoilleen voimalla, jolla vain nainen komentaa.
Ei miehen tunteet paina, kun kaikuu yössä naisen raina.Pystyn kyllä nauttimaan yhdenillanjutuista. Eivät välttämättä ole sen huonompia tai parempia kuin suhdeseksikään, erilaisia vaan. Yhtäkään sukupuolitautia ei ole eikä ole ollut. Miten se, että harrastaa seksiä (muiden kuin itsensä) kanssa sinkkuna ollessaan liittyy epäluotettavuuteen suhteessa? Kyllä minä ainakin pystyin seurustelemaan useita vuosia käymättä vieraissa, ei tehnyt tiukkaakaan. Riittääkö teille joillekin todella masturboiminen seksin harrastamiseksi? Ei siis tee ollenkaan mieli harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa kun oma käsi on ihan yhtä kiva? Onko yhdenillanjuttuja harrastava/harrastanut nainen automaattisesti sellainen, joka ei kelpaa mihinkään muuhun? Kyllä ne yhdenillan miehetkin ovat joskus puhelinnumeroa kysyneet ja halunneet viedä treffeille ym, mutta minä olen ilmoittanut että ei kiitos.
Oikeastaan ihan turha kai tätäkään miettiä, mitäs se kenellekään kuuluu kenen kanssa ja kuinka usein minä seksiä harrastan. Ja kuten jo aikaisemmin sanoin, en voi kuvitella seurustelevani miehen kanssa joka arvottaa ihmisiä seksikumppanien lukumäärän mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671