Ihmiset varmasti kipsissä

äijä uskoo näin

Kahvipalsta hoippuu juur ja juur henkihieverissä.
Luulis tuhansista kirjoittajista lähtevän enemmän mielipiteenvaihtoa.

Itsestä tän tietää: Kollektiivisessa "kipsissä" ollaan koko joukko.
(mut näytetään sitten syssymmällä)

22

2161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy alkaa antamaan ensiapua palstalle, joten pyydän kaikkia, jotka ovat jostain syystä koneen ääressä ja lukevat nämä viestit, niin rohkeasti kirjoittelemaan. Poistetaan kollektiivinen "kipsi".

Tämä palsta ei muuten toiminut eilen... olikohan "puudutettu kipsin" poistua varten ;D

• w-mussukka

vaikkei aina kirjotellakkaan.Lueskelen ahkerasti, vaan aina ei jaksa näpötellä.:)

• w-mussukka kirjoitti:

vaikkei aina kirjotellakkaan.Lueskelen ahkerasti, vaan aina ei jaksa näpötellä.:)

on minullakin ollut. Lukenut päivittäin, mutta en ole saanut ajatuksistani kiinni, jotta olisin saanut jotain kirjoittettua tänne tai muille palstoille. Nyt ihmettelenkin "puheripuliani", olisiko tämän päivän ulkona olo pehmentänyt päätä ja laittanut jotain liikkeelle. :D

• w-mussukka
        meyri kirjoitti:

on minullakin ollut. Lukenut päivittäin, mutta en ole saanut ajatuksistani kiinni, jotta olisin saanut jotain kirjoittettua tänne tai muille palstoille. Nyt ihmettelenkin "puheripuliani", olisiko tämän päivän ulkona olo pehmentänyt päätä ja laittanut jotain liikkeelle. :D

enemmnkin johtunut siitä. etten ole kauheen sanavalmis ja hyvä kirjoittelemaan muutenkaan.Tuntuu että kaikki vastaukset ovat vain jotain höpinää ilman varsinaista tarkoitusta tai älyä:DDDD

• w-mussukka kirjoitti:

enemmnkin johtunut siitä. etten ole kauheen sanavalmis ja hyvä kirjoittelemaan muutenkaan.Tuntuu että kaikki vastaukset ovat vain jotain höpinää ilman varsinaista tarkoitusta tai älyä:DDDD

ole sen ajatuksen kanssa yksin. Samanlaisia tuntemuksia minulla. Usein, kun painan "lähetä viesti" niin olen kohta valmis poistamaan viestini. No, jätän kuitenkin viestin poistamatta ja odotan jännityksellä, että olenko tullut ymmärretyksi ja saanko yhtään vastausta....

Muuten olen lukenut jotain kirjoituksiasi ja sanonkin; "Kiva tutustua ja keskustella kanssasi."

• w-mussukka
        meyri kirjoitti:

ole sen ajatuksen kanssa yksin. Samanlaisia tuntemuksia minulla. Usein, kun painan "lähetä viesti" niin olen kohta valmis poistamaan viestini. No, jätän kuitenkin viestin poistamatta ja odotan jännityksellä, että olenko tullut ymmärretyksi ja saanko yhtään vastausta....

Muuten olen lukenut jotain kirjoituksiasi ja sanonkin; "Kiva tutustua ja keskustella kanssasi."

kuten myös.Emme ole jutelleet ja myös hauska tutustua*hymyilee* Mikäs saa sinut tänne kahvilaan kurkistelemaan? Itse olen ahkera kahvilassa lukija vaan kauheasti en ole tänne kirjoitekllut.Ehkä tästä piriatyn*miettii*

• w-mussukka kirjoitti:

kuten myös.Emme ole jutelleet ja myös hauska tutustua*hymyilee* Mikäs saa sinut tänne kahvilaan kurkistelemaan? Itse olen ahkera kahvilassa lukija vaan kauheasti en ole tänne kirjoitekllut.Ehkä tästä piriatyn*miettii*

kysymyksen. Täytynee miettiä.

Ensimmäisen kerran tulin tälle palstalle toisen keskustelijan galleria sivun kautta. Mutta tämä jatko vähän vaikeampi selittää - lyhyesti tämä palsta on ollut paikka, jossa siedetään erilaisuutta ja viestit eivät katoa "nettitaivaaseen".

Entä sinä? Miksi lueskelet juuri tätä palstaa?

• w-mussukka
        meyri kirjoitti:

kysymyksen. Täytynee miettiä.

Ensimmäisen kerran tulin tälle palstalle toisen keskustelijan galleria sivun kautta. Mutta tämä jatko vähän vaikeampi selittää - lyhyesti tämä palsta on ollut paikka, jossa siedetään erilaisuutta ja viestit eivät katoa "nettitaivaaseen".

Entä sinä? Miksi lueskelet juuri tätä palstaa?

lue vain tätä palstaa vaan katson myös muitakin.Kyllä täällä jokaisella palstalla aina jotakin mielenkiintoista luettavaa löytyy.Itse katselen oikeastaan laidasta laitaan.
        Jokainen kirjoittajahan on oma persoonansa ja jokaisella meillä on jotakin annettavaa toisillemme.Jos ei konkreettisesti , niin uskon että tulee aina joitakin ajatuksia lukiessamme toistemme viestejä.

• w-mussukka kirjoitti:

lue vain tätä palstaa vaan katson myös muitakin.Kyllä täällä jokaisella palstalla aina jotakin mielenkiintoista luettavaa löytyy.Itse katselen oikeastaan laidasta laitaan.
        Jokainen kirjoittajahan on oma persoonansa ja jokaisella meillä on jotakin annettavaa toisillemme.Jos ei konkreettisesti , niin uskon että tulee aina joitakin ajatuksia lukiessamme toistemme viestejä.

se on, että ajatusten vaihtoahan tämä kirjoittelu on. Minussa asustelee ujous ja en aina uskalla kirjoitella eripalstoille. Minulle on helpointa kirjoitella tuttujen nimimerkkejen kanssa. Sinäkin tunnut tutulta, koska luin kirjoituksiasi ja sain sinusta positiivisen ensivaikutelman. Tosi mukavaa, että tänään kohdattiin.

Millä palstoilla vierailet? Ei ole pakko vastata.

• w-mussukka
        meyri kirjoitti:

se on, että ajatusten vaihtoahan tämä kirjoittelu on. Minussa asustelee ujous ja en aina uskalla kirjoitella eripalstoille. Minulle on helpointa kirjoitella tuttujen nimimerkkejen kanssa. Sinäkin tunnut tutulta, koska luin kirjoituksiasi ja sain sinusta positiivisen ensivaikutelman. Tosi mukavaa, että tänään kohdattiin.

Millä palstoilla vierailet? Ei ole pakko vastata.

Samoin myös sinä tunnut ihmiseltä, joka ei arvostele muita , vaan kohtaa ihmisen sellaisena kuin on*miettii*Kysyit millä palstoilla.Jokseenkin terveyteen liittyvät palstat ovat olleet nykyisin mielenkiinnon kohteena.Samoin myös eri kaupunkien ja kuntien palstat.Joilakin palstoilla vain ei osata kirjoittaa asiallisesti, vaan se menee enemmänkin muiden ivaamiseksi.Olisi ihanaa jos olisi sellainen palsta jossa voi kirjoittaa ajatuksiaan häpeämättä ja pelkäämättä toisten reaktioita.En nyt oikeastaan ole sellaista viellä löytänyt.Samoin blogit ovat lukujeni kohteina.Niissä tulee hiukan päiväkirjamaisesti kertomusta eri ihmisten päivätapahtumista.

• w-mussukka kirjoitti:

Samoin myös sinä tunnut ihmiseltä, joka ei arvostele muita , vaan kohtaa ihmisen sellaisena kuin on*miettii*Kysyit millä palstoilla.Jokseenkin terveyteen liittyvät palstat ovat olleet nykyisin mielenkiinnon kohteena.Samoin myös eri kaupunkien ja kuntien palstat.Joilakin palstoilla vain ei osata kirjoittaa asiallisesti, vaan se menee enemmänkin muiden ivaamiseksi.Olisi ihanaa jos olisi sellainen palsta jossa voi kirjoittaa ajatuksiaan häpeämättä ja pelkäämättä toisten reaktioita.En nyt oikeastaan ole sellaista viellä löytänyt.Samoin blogit ovat lukujeni kohteina.Niissä tulee hiukan päiväkirjamaisesti kertomusta eri ihmisten päivätapahtumista.

kokenut tämän palstan sellaiseksi, että tänne voi turvallisesti kirjoitella. Ainoa negatiivinen puoli on, että tämä on ajoittain hyvin hiljainen. Olen jonkun verran käynyt tutustumassa huuhaa palstaan. Se tuntuu olevan taas toista ääripäätä eli vilkas. Siellä olen tyytynyt vain lueskelemaan.

Muuten Haapavesi palstalta minä sinut "löysin". Sieltä minä olen aloittanut tämän kirjoittelun.

• w-mussukka
        meyri kirjoitti:

kokenut tämän palstan sellaiseksi, että tänne voi turvallisesti kirjoitella. Ainoa negatiivinen puoli on, että tämä on ajoittain hyvin hiljainen. Olen jonkun verran käynyt tutustumassa huuhaa palstaan. Se tuntuu olevan taas toista ääripäätä eli vilkas. Siellä olen tyytynyt vain lueskelemaan.

Muuten Haapavesi palstalta minä sinut "löysin". Sieltä minä olen aloittanut tämän kirjoittelun.

olen sinne kirjoitellut, koska välillä suunnattomasti ärsyttää siellä olevat nälvimiset.On toki muutamia asiallisiakin henkilöitä, ja juuri siksi ehkä luenkin sitä.Aina on kiva kurkkia , josko joku tuttavakin siellä , jonka kanssa voi ajatuksia vaihdella:).Aivan kuten sinunkin kanssa juuri teemme:DD

• w-mussukka kirjoitti:

olen sinne kirjoitellut, koska välillä suunnattomasti ärsyttää siellä olevat nälvimiset.On toki muutamia asiallisiakin henkilöitä, ja juuri siksi ehkä luenkin sitä.Aina on kiva kurkkia , josko joku tuttavakin siellä , jonka kanssa voi ajatuksia vaihdella:).Aivan kuten sinunkin kanssa juuri teemme:DD

palstalta tuntuu kadonneen osa kirjoittajia, joiden kanssa on kiva vaihtaa ajatuksia, mutta eivätköhän palaile sinne ja toivottavasti tulisi uusia. Itse pidän taukoa palstasta ja vähän mietiskelen muutenkin tätä kirjoittelua syksyyn asti. Nyt ainakin tuntuu, että kirjoittelu jatkuu täällä. Tämä taisi olla sinullakin tiedossa, sillä olen kirjoittanun asiasta aikasemminkin.

• w-mussukka
        meyri kirjoitti:

palstalta tuntuu kadonneen osa kirjoittajia, joiden kanssa on kiva vaihtaa ajatuksia, mutta eivätköhän palaile sinne ja toivottavasti tulisi uusia. Itse pidän taukoa palstasta ja vähän mietiskelen muutenkin tätä kirjoittelua syksyyn asti. Nyt ainakin tuntuu, että kirjoittelu jatkuu täällä. Tämä taisi olla sinullakin tiedossa, sillä olen kirjoittanun asiasta aikasemminkin.

olen lukenut.Taitaa olla niin, että kesä muutenkin hiljentää kaikkia keskusteluja,Ihmiset nauttivat luonnosta ja kesästä, eivätkä istuskele sisällä koneen ääressä.
        Nyt taidan minäkin vaieta ja toivotella sinulle oikeen Hyvää yötä ja levolista unta.Toivon että piakkoin taas rupattelemme:DDDAikainen aamuherätys ajaa minutkin tuonne nukkumatin maille*wirn*
        Nyt hyvää yötä toivottelen.

• w-mussukka kirjoitti:

olen lukenut.Taitaa olla niin, että kesä muutenkin hiljentää kaikkia keskusteluja,Ihmiset nauttivat luonnosta ja kesästä, eivätkä istuskele sisällä koneen ääressä.
        Nyt taidan minäkin vaieta ja toivotella sinulle oikeen Hyvää yötä ja levolista unta.Toivon että piakkoin taas rupattelemme:DDDAikainen aamuherätys ajaa minutkin tuonne nukkumatin maille*wirn*
        Nyt hyvää yötä toivottelen.

sinulle ja toivon toistekin saavani rupatella kanssasi:DDD

Kauniita unia

• OlinpaKerran*
    • OlinpaKerran

henkihieverissä, kun maasta pukkaa joka päivä soosiainesta? Hyvä kokki sais kylläkin olla paikalla mieluummin sienikirjan kanssa, tämän kerääjän asiantuntemus riittää punaiseen kärpässieneen ja muutamaan rouskuun.
      Mitähän nuokin tuossa oikeastaan ovat, tunnistaiskohan joku?

http://www.munkuvat.org/kuvat/22456.jpeg

• OlinpaKerran*
    • nainenvainen

Niin monta vuotta sitten(6v ainakin ) kirjottelin tässä palstalla ja löysin kivan ystävän,kirjottelimme esnin tällä palstalla kuin vain leikillän toisillemme pitkään ja sitten vaihdoimme suomi24 osoitteet ja vaikka kaukana asummekin toisistamme, ollaan kirjoiteltu jo vuosia yhdessä ja ystävyys se jatkuu vain . Jokapäivä on kirjoteltu eikä ole kyllästymistä tullut .
      kuvia lähetelty ja tutustuttu hyvin .
      Meillä vain on välimatkaa paljon asutan erimaissa
      joten tuskin muuten ois tutustuttu ikinä .
      juteltu on puhelimessakin usein mutta mukavinta on kirjoittaa sähköpostia olla tekemisissä jokapäivä niin .
      On upeaa että tämä palsta on keksitty ei löytynyt chattihuonesta ystävää vaan löytyi tästä
      keskustelupaikasta juuri kahvikeskustelusta

• OlinpaKerran

...tyrkyttämään hyviä huomeniamme, näillä eväillä kirjoittajat tuskin pysyvät hengissä, mutta jos palsta vaikka eläis? :)

Tekstit näyttävät toisinaan vingurtavan, mutta napakka näpsäys otoksen päälle saattaa selkiyttää. Näin jotkut tuntuvat ajattelevan tosielämässäkin, hiirenä 'viispiikkinen'. :(.

http://www.munkuvat.org/kuvat/22723.jpeg
      http://www.munkuvat.org/kuvat/22724.jpeg

• kurjenkello

pitkästä aikaa ja kiitos hauskoista kuvista :)

• OlinpaKerran*
        kurjenkello kirjoitti:

pitkästä aikaa ja kiitos hauskoista kuvista :)

Mukavaa huomenta, kaikenlaisten muutosten jälkeen!
        Tultiin taas näköiskaverin kanssa tervehtimään. :)
        Hassua, miten oudolta kirjoittaminen ja lukeminenkin tuntuu nyt.

http://www.munkuvat.org/kuvat/24324.jpeg

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45231
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      123
      25986
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      324
      15673
    4. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      10823
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      169
      10802
    6. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9707
    7. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9641
    8. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8478
    9. 242
      6824
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      222
      6489
    Aihe