Olen 28-vuotias, jolla on poikuus edelleen tallella. Tilanne onkin alkanut käydä itsetunnon päälle yhä enemmän. Toki kaipaan seksin lisäksi myös kaikkea muuta mistä olen jäänyt paitsi: treffeillä käynti, seurustelu, rakastuminen. Mutta tuo huono itsetunto tuntuu kyllä estävän minua kokemasta niitäkään. Vaikka siinä ei sinänsä mitään järkeä olekaan, niin juuri seksuaalinen kokemattomuus on se joka käy eniten itsetunnon päälle. Ja valehtelisin jos väittäisin etten kaipaa myös ihan pelkkää seksiä sinänsä.
Olen tältä palstalta ja muualta netistä lukenut tapauksista, joissa kokeneempi nainen on vienyt poikuuden kokemattomalta mieheltä "oppituntina". Eli siis molemmat on ollut toisilleen ennalta tuntemattomia, mutta nainen on tiennyt etukäteen miehen kokemattomuudesta. Molemmat osapuolet ovat kertomansa mukaan nauttineet kokemuksesta.
Itseäni onkin alkanut kiinnostaa poikuuden menettäminen tuolla tavalla. Eli siis pelkkänä seksisuhteena - yhden tai useamman yön mittaisena - jossa nainen tietäisi alusta alkaen kokemattomuudestani ja osaisi suhtautua ymmärtäväisesti, jos homma menisi sähellykseksi.
Olen aikaisemmin pitänyt jonkinlaisena itsestäänselvyytenä, että naiset eivät olisi kovin kiinnostuneita kokemattomista miehistä - ainakaan enää tässä iässä. Näyttää siltä että minun pitääkin nyt tarkistaa näkemyksiäni. Mutta mikä sitten saa naisen haluamaan kokematonta miestä? Toisaalta eihän sillä kyllä suuren suurta väliä ole miksi, kunhan molemmat nauttivat. Ja mistä tällaisen naisen voisi järkevimmin löytää?
Poikuuden menetys "oppituntina"
15
9406
Vastaukset
- heini-
Ihan ensinnäkin, miksi haluat menettää poikuutesi vanehmmalla naiselle?
Itse olen vasta 18v, mutta kokemusta on mielestäni jo ihan riittävästi.
Toisaalta taas luulen, että löytäisit tuohon tarkoitukseen seuraa parhaiten ihan baarista.
Katsot että kuka näyttää sopivalta ja juttelet hieman, joten pääset selville persoonasta ja siitä miten hän ehkä suhtautuu poikuuteesi.- ?+?
Asiahan ei kuulu minulle, mutta tällaisen seikan huomasin: Eihän sanaa "vanhempi" ole alkuperäisessä viestissä ollenkaan, joten omasta päästäsi sen keksit. Kokeneemmasta naisesta nimimerkki toki puhuu, mutta ikään ei viitata missään. Lue huolellisemmin.
- tjamp
no siis. itse olin aiemmin yhden miehen kanssa ollut
pidempiaikaisessa suhteessa, kun poikaystävältäni
poikuuden vein..
mielestäni se oli melko söpöä ettei toinen ollut
minua ennen ollut kenenkään kanssa. ja eihän se
mitenkään huonompi ollut, mielestäni parempikin
se eka kerta olla sellasta hellää rakastelua
itelleen oikeesti tärkeän ihmisen kanssa..
ja kyllä mä olisin sitä ymmärtäny jos olis jotain
sählännykin. sainhan sitä vähän opastaa asennon
kanssa jne. mut ihan kivaa se oli.
no sekin oli kiihottavaa et toiselta vein
poikuuden. mut ihan yhtä hyvää seksi on sen kanssa
myöhemminki ollu.
oma eka kertani kun oli vähemmän loistelias, kumi
hajos ja tuli jälkiehkäsykin tutuksi siinä sitten.. - P.Poistoa
Katso tätäkö haluaisit: http://www.fhgking.com/fhg/gp/grannypussy016/?nats=ODA6Mjox
- maannut
Olen itse 29-vuotias mies ja en näe tuossa sen kummemmin outoa..
Olen itse ollut yhdynnässä 62-vuotiaan naisen ollessani 25-vuotias. - riku.
maannut kirjoitti:
Olen itse 29-vuotias mies ja en näe tuossa sen kummemmin outoa..
Olen itse ollut yhdynnässä 62-vuotiaan naisen ollessani 25-vuotias.Olin 20-30v usein vanhempien naisten kanssa sängyssä. Ei siinä mitään outoa. saattoi olla 20-30v ikä eroa. Nyt kun olen reippaasti yli 50v. Nuorin tyttö 19 v ollut useita kertoja yhdynnässä todella mukavaa. Hän tulee itse mielellään luokseni. Miksi ei nauttia jos pitää toisistaan ja synkkaa. Ikä on sivu seikka.
- maa täynnä
riku. kirjoitti:
Olin 20-30v usein vanhempien naisten kanssa sängyssä. Ei siinä mitään outoa. saattoi olla 20-30v ikä eroa. Nyt kun olen reippaasti yli 50v. Nuorin tyttö 19 v ollut useita kertoja yhdynnässä todella mukavaa. Hän tulee itse mielellään luokseni. Miksi ei nauttia jos pitää toisistaan ja synkkaa. Ikä on sivu seikka.
"olin 25-vuotiaana 62-vuotiaan muorin kanssa", missä tapasitte, VANHAINKODISSAKO HÄH!
- yksi kokemus
maa täynnä kirjoitti:
"olin 25-vuotiaana 62-vuotiaan muorin kanssa", missä tapasitte, VANHAINKODISSAKO HÄH!
Ihan sattumalta laivalla ollessani.
Kyseinen nainen oli yksinään matkassa ja itsekin yksin.
Hänellä oli uskallusta ehdottaa rakastelua ja suostuin, koska itsekin halusin.Aikuisiahan molemmat olimme joten mitä merkitystä. - Anonyymi00015
maa täynnä kirjoitti:
Oliko ihanaa varmaan kokenut Nainen oli
- riku.
E ikannata ujostella mennä vanhempien naistenkanssa sänkyyn. Olis jos n30v. naistentanssi paikassa. Tietoisesti menin etsimään tyhjentäjää koska pitkään aikaan en ollut saanut purkaantua kunnolla. Luulin tuota naista silloi n50v ja hyvin säilynyt. Lähdimme kotiini yöksi ja kun ollimme rakastelleet illan. Sain tietää hänen iän 70v todella yllätys kuinka hyvät ja kiinteät rinnat ja peppu tuon ikäisellä naisella voi olla. Hän oli kova jumppaamaan ja muutenkin liikuntaa harrastanut. Todella ihanaa ja lämmintä kokeneen naisen sexiä. Olen usein muistellut tuota lämmöllä.
- Mymmelinen
Tuntuu et riku jossain haaveissa vain.
- riku.
Mymmelinen kirjoitti:
Tuntuu et riku jossain haaveissa vain.
Mistä nyt kerron oli tuolloin hyvin itsensä hoitanut hoitsu. Tapasin vielä useita kertoja tämänkin jälkeen. Syy oli vain siin, että itse asun isossa kaupungissa hän 100 km päässä. Tämä vähän hankaloitti.
- un perdedor
Moni näyttää ymmärtäneen sanan kokeneempi tarkoittavan vanhempaa. Itse asiassa mieluiten antaisin poikuuteni suurinpiirtein oman ikäiselleni naiselle. Tätä se kokemattomuus teettää, ei tässä ole aihepiirin sanastokaan oikein hallussa :-)
Ja mitä baareihin tulee, niin ei tällainen ujo ihminen taida niistä helposti seuraa löytää. Ja jos löytäisinkin, niin ei oikein tee mieli paljastaa kokemattomuuttani heti aluksi. Ehkä nettitreffit ja niiden mukanaan tuoma anonyymius voisi olla ratkaisu. En sitten tiedä missä vaiheessa kokemattomuudesta olisi paras kertoa.
Kiitos tjampille rohkaisevista sanoista. Ehkä vielä joskus löydän kaltaisesi. Tosin se, etten ole vielä tähän mennessäkään ketään löytänyt, ei kyllä rohkaise. - on...
Siitä vain tanssilavoille kukkamekkoja metsästämään, sieltähän alkaa löytyäkin jo ikäistäsi seuraa, pokaat sieltä yhden matamin vaan ja lakanat pölisemään.
- Anonyymi00014
Kertoisko joku opastiko Nainen kun poikuus alkoi mennä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181