kirjoitin tästä aiheesta n.vuosi sitten juutalaispalstalle ja sain vielä puoli vuotta ko.ketjun jälkeen sähköpostiini kyselyjä ja tietoa avukseni sen selvittämiseksi olenko todella.
Ketjun luki yli tuhat ihmistä.
Minulle väitettiin että esi-isäni, joilta sukunimeni on peräisin ovat puhdasveristä juutalais-sukua, jotka pakenivat maansa menetettyään kuka minnekkin.
Mies, jolta äitini oli tiedon saanut, kiersi puhujana eri maissa ja täällä tilaisuus pidettiin nimellä Israel-seminaari.
Tämä tunnettu sukujen tutkija antoi äidilleni lukemattomia selvityksiä sukuni juurista. Sekä äitini että isäni, sillä kummallakin on juutalais-sukunimi ja näin ollen heidän, ja minun veressä virtaa juutalaisgeenit.
Onko kukaan muu törmännyt vastaavanlaiseen, tällä palstalla? Oletko päässyt asiassa eteenpäin ja jos niin miten?
Äitini väitti että olen juutalainen.
3
334
Vastaukset
- todella on
Luuletko olevasi meitä muita ylivertaisempi ihminen? Palaappas takaisin todellisuuteen niistä fantasioistasi.
- sinä mahdat
tarkoittaa?
Vastaus 1) olen
Vastaus 2) kyllä
Vastaus 3) ihan mukavasti, kiitos kysymästä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731