Tervehdys!
Kuljen kesäisin työmatkani,suht koht nopealla voidaan sanoa melkein kilpurilla (ahvenisto kierrosaika 1.3713).Se mikä mättää on, että haastetetaa liikennevaloissa.Ja varmaan "haastajat"ajavat työsuhdeautoja.Esim:1 50kmh liikennevalot,olen oik kaistalla yksin perässä tulee esim BMW ottaa vas kaistan,Sallittunopeus 50km.Olen nopeampi lähtijä valoista saavutan sallitun rajoitus nopeuden huomattavasti nopeammin kuin vas kaistalla oleva,jonka nopeus,minut ohitettaeassa on ainakin 80-100kmh.Minun auton kiihtyvyys arvo:0-100 5,9 sek,kysyn miksi saan "haasteita" jatkuvasti?Älytöntä!Haluan itse noudattaa liikennesääntöjä.Harmittaa vaan se,että itse pyrin noudattamaan nop rajaoituksia.TIETÖIDEN OHITUSKIELTOJA yms.Poliisiahan ei näy "mailla halmeilla".Haluaisin vastauksen LIIKKUVANPOLIISIN päällikön vastaavan tähän!Olen ammatiltani "rekkakuskinsaatana"
Onko järkeä?
6
1965
Vastaukset
- onaaja.
yksi totuus on, että elämänsä varrella,
ohittajat ja sakonsaajat kyllä rangaistaan useaan kertaan.
tulee pikku kolhuja, tulee niska ja hartiavaivoja,
jotka alkavat vuoskymmenien jälkeen vaivaamaan koko loppuiän.
Yksi esim. on vaimoni,
auto ajoi kaupungissa perään 22v iässä.
nt 48 v alkoi vaivaamaan, meni kuvauksiin, todetiin useita kasvannaisia ja rustoutumia,
heti vanha lääkäri sanoi, onko kolaroitu nuorena tai pudottu jostain.
10 vuotta on lääkäreitä kierrelty,
ei voi nukkua kuin 2 tuntia kerrallaan, ei ole kovin kivaa. - .....
Joko se vallesmanni on soitellu? Mitä se sano?
- tavalla:
Kun valo vaihtuu vihreäksi, kiihdytä *rauhallisesti* nopeusrajoitukseen. Kukaan ei kisaa.
- antti asentaja
taidat nyt vaan kehua autoasi keksityn jutun siivellä?
- Höl..Volvoilija
Sama vikaa täälläkin, jotkun kun huomaavat perheautoni perässä T5 merkin niin johan täytyy kokeilla kuinka oma auto kulkee, siis sen naapuri kaistalla olijan. Useimmiten nuorehko mieshenkilö duunatulla vanhemmalla autolla:) Olen kuitenkin pitäytynyt kiihtyvyyskokeista yleisillä teillä ja hetken kiihdyttänyt, sallittuun nopeuteen,ja sen perään lyönnyt jarruja, olettaen että takana ei kukaan kaasuttele samaan tahtiin kuin minä..yleensä kun, taaksejäänyt, härnääjäni tämän jarrutuksen huomaa, jarruvaloistani, niin loppu hänenkin intonsa kiihdyttelyyn, suosittelen!
- miksi et
vaikka ajaisi ihan omaa ajoasi ja antaisi muiden mennä menojaan. Valoissa kun tulee haastaja niin voit kiihdyttää vaikka vähän normaalia hitaammin ja antaa kiihdyttelijän mennä? Vai onko sittnkin tarvetta välillä näyttää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812446- 1832014
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1761878Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221691Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311605- 1231508
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1781209Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771143Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,641120