Onko järkeä?

omalla urheiluautolla(ikiom...

Tervehdys!
Kuljen kesäisin työmatkani,suht koht nopealla voidaan sanoa melkein kilpurilla (ahvenisto kierrosaika 1.3713).Se mikä mättää on, että haastetetaa liikennevaloissa.Ja varmaan "haastajat"ajavat työsuhdeautoja.Esim:1 50kmh liikennevalot,olen oik kaistalla yksin perässä tulee esim BMW ottaa vas kaistan,Sallittunopeus 50km.Olen nopeampi lähtijä valoista saavutan sallitun rajoitus nopeuden huomattavasti nopeammin kuin vas kaistalla oleva,jonka nopeus,minut ohitettaeassa on ainakin 80-100kmh.Minun auton kiihtyvyys arvo:0-100 5,9 sek,kysyn miksi saan "haasteita" jatkuvasti?Älytöntä!Haluan itse noudattaa liikennesääntöjä.Harmittaa vaan se,että itse pyrin noudattamaan nop rajaoituksia.TIETÖIDEN OHITUSKIELTOJA yms.Poliisiahan ei näy "mailla halmeilla".Haluaisin vastauksen LIIKKUVANPOLIISIN päällikön vastaavan tähän!Olen ammatiltani "rekkakuskinsaatana"

6

2054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onaaja.

yksi totuus on, että elämänsä varrella,
      ohittajat ja sakonsaajat kyllä rangaistaan useaan kertaan.

tulee pikku kolhuja, tulee niska ja hartiavaivoja,
      jotka alkavat vuoskymmenien jälkeen vaivaamaan koko loppuiän.

Yksi esim. on vaimoni,
      auto ajoi kaupungissa perään 22v iässä.
      nt 48 v alkoi vaivaamaan, meni kuvauksiin, todetiin useita kasvannaisia ja rustoutumia,
      heti vanha lääkäri sanoi, onko kolaroitu nuorena tai pudottu jostain.

10 vuotta on lääkäreitä kierrelty,
      ei voi nukkua kuin 2 tuntia kerrallaan, ei ole kovin kivaa.

• .....

Joko se vallesmanni on soitellu? Mitä se sano?

• tavalla:

Kun valo vaihtuu vihreäksi, kiihdytä *rauhallisesti* nopeusrajoitukseen. Kukaan ei kisaa.

• antti asentaja

taidat nyt vaan kehua autoasi keksityn jutun siivellä?

• Höl..Volvoilija

Sama vikaa täälläkin, jotkun kun huomaavat perheautoni perässä T5 merkin niin johan täytyy kokeilla kuinka oma auto kulkee, siis sen naapuri kaistalla olijan. Useimmiten nuorehko mieshenkilö duunatulla vanhemmalla autolla:) Olen kuitenkin pitäytynyt kiihtyvyyskokeista yleisillä teillä ja hetken kiihdyttänyt, sallittuun nopeuteen,ja sen perään lyönnyt jarruja, olettaen että takana ei kukaan kaasuttele samaan tahtiin kuin minä..yleensä kun, taaksejäänyt, härnääjäni tämän jarrutuksen huomaa, jarruvaloistani, niin loppu hänenkin intonsa kiihdyttelyyn, suosittelen!

• miksi et

vaikka ajaisi ihan omaa ajoasi ja antaisi muiden mennä menojaan. Valoissa kun tulee haastaja niin voit kiihdyttää vaikka vähän normaalia hitaammin ja antaa kiihdyttelijän mennä? Vai onko sittnkin tarvetta välillä näyttää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2737
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      298
      2632
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1112
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      47
      1080
    7. Vältelläänkö me molemmat toisiamme??

😘
      Ikävä
      57
      782
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      781
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe