Miksi VIHDIN kirkonkylän kirjasto on niin mitättömän vähän aikaa auki. Kesälukemiselle olisi kova tarve vaan ei onnistu. Lauantaina kokonaan kiinni. Aukeaa joskus iltapäivällä. Ihan bööö
Kirkonkylän kirjasto
10
482
Vastaukset
- kirjastotyöntekijöitä
ja pyllistän Vihdin leikkureille
- Äläkä itke
Aa bussi Vihti-Nummela kulkee noin vartissa per suunta ja hinta on 3,20 euroa per suunta ja Nummelan kirjaston valikoima on hyvä, ja voit tehdä aineistohakuja ja varauksia netistä etukäteen;
http://vihti.kirjas.to/
Uusavuttomuus tai köyhyys ei voi olla tekosyy.- jhugar
Todellista nykyajan uusavuttomuutta on pyhä yksinkertaisuus jolla leikkauksia Vihdissä jatkuvasti tehdään. Toivon, että herra Leikkuri saneeraisi palkkansa pois rasittamasta vihtiläisiä veronmaksajia. Ja mieluummin mahdollsimman nopeasti.
- ulkoistakaa
sitten Vihdin kaikki kirjastot Lohjalle. Bussilla pääsee sinnekin! Tehän osaatte jo.
Toden totta. Typeryys on kuolematonta.
Hävetkää kunnan johdossa! Kirkonkylän kirjastossa on runsas ja aktiivinen käyttäjäkunta, nuoria ja vanhempia. Aina on väkeä runsaasti kirjastossa.
Miksi ei ole tasa-arvoa edes aukiolon osalta vaan taas kirkonkylää kyykytetään? - yxvaan_
Miksei Hesaan, siel on paljo parempia kuin missään Vihdissä. Eikä maksa paljoo jos annat rahat
- kesäheinä
Kirkonkylän kirjaston työntekijöille sama palkka kuin Nummelassa. Kirkonkylän kirjaston käyttäjille samat aukioloajat kuin Nummelassa!!! Miksi tämä kahtiajako Vihdissä sallitaan jatkua? Miksi? Miksi?
- juuristi
Ei ole mitään syytä siihen, että aukioloajat ovat paremmat nummelalaisille. PALVELU ON OLTAVA SAMA
KAIKILLE KUNTALAISILLE ASUINPAIKASTA RIIPPUMATTA.
Tässä loukataan kuntalaisten samanlaisen palvelun saatavuuden periaatetta. - equalos
juuristi kirjoitti:
Ei ole mitään syytä siihen, että aukioloajat ovat paremmat nummelalaisille. PALVELU ON OLTAVA SAMA
KAIKILLE KUNTALAISILLE ASUINPAIKASTA RIIPPUMATTA.
Tässä loukataan kuntalaisten samanlaisen palvelun saatavuuden periaatetta.Totta puhut, ilman muuta aukioloaikojen on oltava samat. Nykysysteemi osoittaa missä on 2-luokan porukkaa, joka ei tarvitse kunnon palvelua
- Myös Haimooseen
equalos kirjoitti:
Totta puhut, ilman muuta aukioloaikojen on oltava samat. Nykysysteemi osoittaa missä on 2-luokan porukkaa, joka ei tarvitse kunnon palvelua
kirjasto johon samat aukioloajat ja unohtamatta niitä palkkoja sielläkin tasaarvoiseksi..... Olis vaan niinku sinnekin sama arvo.
- kuntalainen
Myös Haimooseen kirjoitti:
kirjasto johon samat aukioloajat ja unohtamatta niitä palkkoja sielläkin tasaarvoiseksi..... Olis vaan niinku sinnekin sama arvo.
Vihdin ja parempien palveluiden puolesta!
(...EI huonompien...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223