Minkä takia niihin viesteihin ei voida vastata? Lähetän ihan asiallisen
viestin naiselle niin ei kuulu mitään. Olisi edes kohteliasta vastata toiselle.
Vai leikkiikö naiset täälläkin vaikeasti tavoiteltavaa???
Ei voi ymmärtää...
Voisiko viesteihin vastata?!
16
2207
Vastaukset
- tai jaksa heti
vastata. Yleensä syy vastauksen viipymiseen tai vastaamatta jäämiseen on se, että henkilö ei jostain syystä niin hirveästi sytytä. Laiskuus iskee, perhhana sentään.
- nimittäin
1) Mahdottomasti viestejä postiluukussa, niistä puolet samoilta viideltä pervolta jotka lähettävät tuhat viestiä päivässä joka suuntaan.
2) Edelläkerrotusta johtuen naiset kuvittelevat että sieltä satojen viestien joukosta löytyy Täydellinen Mies. Siispä rima heti paikalla kilometrin, tai ainakin 190 sentin, 90 kilon lihaksikkaaseen akateemiseen hyvinpalkattuun romanttisen yllätyksellisen miehen korkeuteen.
Tulos muutaman kuukauden päästä: kasoittain yhteydenottoja luettu, ei Täydellistä Miestä = kaikki miehet sikoja, valehtelijoita, luusereita, mutta Minussa tasokkaassa neiti/yh/eronneessa/ei vielä eronneessa eläjässä ei ole mitään vikaa!- on...
Erittäin osuvasti kirjoitettu. :-D
- jotkut
naisetkin ovat hätäisiä. Vastaan heidän yhteydenottoonsa. Muutaman tunnin kuluttua tulee kysely isoilla kirjaimilla; miksi et vastaa viestiini? Taitavat olla niitä tyyppejä, joilla on heti paidanhelma hampaissa kun sinnepäin vilkaisee? Saavat minun puolestani jäädä... vastausta vaille.
- ne naiset...
Yleensä naiset eivät vastaa. Tutkittu juttu. Ratkaisukin löytyy: älä lähetä naisille viestejä, koska mitä järkeä koittaa keskustella sellaisten kanssa jotka eivät kommunikointiin kykene? Tervetuloa kerhoon...
- tapana...
vastata viesteihin
- muuten____----
miehilläkään. Joten niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Mä vastaan kaikkiin muihin paitsi näihin "moi" - viesteihin joiden lähettäjän profiili on samaa tasoa. Ei jaksa
Itse en allekirjoita väittäämääsi. Johtunee muuten varmaan profiilistani, ettei minulle ainakaan satoja yhteydenottoja pukkaa päivittäin, mutta ehkä laatu korvaakin määrän:) Toki mukaan on mahtunut jokunen seksin tarjoajakin, mutta sellaisellekin olen vastannut lyhyesti ja ytimekkäästi jotain.
Viime aikoina vaan tämä tökkiminen näillä linjoilla on saattanut aiheuttaa vastauksen viipymiseen.- jos...
Vastaan kyllä, mutta vain niille, jotka selvästi täyttävät profiilissani mainitut kriteerit.
Esim. lapsettomuustoive on mainittu profiilissani kahdesti, vielä huutomerkit perässä, siitä huolimatta minulle kirjoittelee myös yhteishuoltajamiehiä.
Lisäksi etsin sukulaissieluista miestä, joten odotan, että mieheltä löytyy yhteisiä kiinnostuksia ja asenteita. Jos mies kirjoittaa pitkät pätkät työstään, harrastuksistaan jne., mutta mitään yhteistä profiiliini ei ole, niin päättelen, ettei mies ole edes vaivautunut kunnolla lukemaan profiiliani.
Ennen kuin kirjoitat kenellekään, lue tarkasti läpi profiili, ihannekumppanikriteerit jne. ja mieti, voitko tosiaan vastata sitä, mitä nainen etsii, ja onko teillä oikeasti jotain yhteistä. Älä kirjoita ollenkaan, jos ikäsi/ pituutesi/ koulutuksesi/ lasten lukumäärä/ harrastukset selvästi poikkeavat toisen toiveista. - suomi-jurpo
Eihän ne vastaa edes katseisiin, joten turha odottaa vastausta kirjallisiin viesteihin. (Ulkomaalaiset tuttavani ihmettelevät usein sitä, miten vaikea on saada Helsingin kaduilla katsekontaktia kehenkään. Jalkakäytävällä on aina jotain mielenkiintoisempaa katseltavaa kuin vastaantulijassa.)
- Näinköhän
Useamman vuoden ulkomailla niin Euroopassa kuin Usassakin asuneen ihmettelen näitä katsekontaktin hakijoita. Ei muuallakaan haeta katsekontaktia kaduilla tai jutella ventovieraille aamulla metrossa tai bussissa. Tälläiset kuuluvat samaan kategoriaan
niiden kanssa jotka viikon lomamatkan perusteella ylistävät elämää ulkomaille ja kertovat kuinka hienoa muualla on. BShite - uuge
Näinköhän kirjoitti:
Useamman vuoden ulkomailla niin Euroopassa kuin Usassakin asuneen ihmettelen näitä katsekontaktin hakijoita. Ei muuallakaan haeta katsekontaktia kaduilla tai jutella ventovieraille aamulla metrossa tai bussissa. Tälläiset kuuluvat samaan kategoriaan
niiden kanssa jotka viikon lomamatkan perusteella ylistävät elämää ulkomaille ja kertovat kuinka hienoa muualla on. BShiteTai sitten sinä olet käyttäytynyt ulkomailla suomalaiseen tyyliin, eli katsekontakteja vältellen. katsekontaktiin kun tarvitaan kaksi osapuolta.
Vaikea uskoa, että suomalainen varautuneisuus ja jurotus olisi pelkkä myytti. Sen verran eri näköistä on jo esimerkiksi suomalaisen ja italialaisen liikehtiminen ja elekieli. Samoin äänenkäyttö. Miksei siis myös tapa lähestyä muita ihmisiä?
- mies124215
olen päättänyt että en kirjoita tääl enää yhdellekkää naiselle enää mitää,saavat ite ottaa yhteyttä jos kinnostaa!
- on aivan samanlaista
kuin oikeassa elämässäkin. Eihän sielläkään kenelläkään ole mitään velvollisuutta vastata yhtikäs mitään, jos ei halua vastata.
- Nimetön
vääränlaiset viestit eli mongerrat jotain liirumlaarumia johon ei edes viitsi vastata. Pistä muijalle sopivan sarkastinen lyhyt uteleva viesti niin ne vastaa melkein satasen varmuudella, tosin se että nainen nyt sun viestiin vastaa ei nyt vielä ole sen suurempi saavutus...
Lätki alkuun hirmu läjä viestejä eri eukoille että selviää millaisiin viesteihin voi vastausta odottaa... - *nainen*
Minäkin osun aina niihin miehiin jotka eivät vastaa viesteihin. Eli näköjään löytyy kummastakin sukupuolesta vastaamattomia.
Itse pyrin aina vastaamaan viesteihin. Jopa seksin vonkaajille vastaan lyhyesti jotain sellaista, että eivät uudelleen kirjoittele.
Toivokaamme, että vielä kohtaamme niitä jotka vastaavat :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832