Oman elämän sankari?

Luigi

Oletko itse oman elämäsi sankari vai onko aina muitte vika kun mikään ei onnistu?

Itse olen aika lailla oman elämäni sankari. Kun katson menneisyyteen olen kiertänyt maailmaa ja nähnyt paikkoja joita olen halunnut nähdä ja tehnyt asioita joita olen halunnut tehdä.

Monen mielestä voin olla hullu, mutta loppujen lopuksi onnellinen elämä on se joka merkitsee.

Peace.

7

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen the one and only sankari täällä. Sen lisäksi olen sen seitsemän meren kauhu.

      • Luigi

        olisi kivaa ostaa iso purjevene ja lähtee merille. Ei vaan ole rahaa. Meri-ilma on jotenkin niin erilaista kuin maailma.


      • Luigi kirjoitti:

        olisi kivaa ostaa iso purjevene ja lähtee merille. Ei vaan ole rahaa. Meri-ilma on jotenkin niin erilaista kuin maailma.

        ..löytyy rakenna itsellesi purjevene.. vaikka kierrätysmateriaalista ja lähde merille,...oppaita varmaan löytyy.. tämä on vain yksi esimerkki että itse voi vaikuttaa unelmien toteuttamiseen..ehkä niin hulullta kuin tämäkin ehdotus kuullostaa..


    • ..mutta maailmalla ja elämmällä..(kohtalolla) on ollut sormensa myöskin pelissä.. pitkälti on oman onnesa seppä mutta se ei paikkaansa pidä..voi tapahtua asioita joita et itse valitse.. et lähellekään..

      • Luigi

        muistaakseni Walt Whitmann sanoi runossaan maantienlaulu, jotenkin näin: "Eteenpäin päämäärämme ovat suuremmat. Menkäämme merille, jossa laivat kulkevat täysin purjein. Vaikka kohtalo onkin heikentänyt tahtoa, voimallinen on silti halu käydä taistoon ja taipumatta kestää."


      • Luigi
        Luigi kirjoitti:

        muistaakseni Walt Whitmann sanoi runossaan maantienlaulu, jotenkin näin: "Eteenpäin päämäärämme ovat suuremmat. Menkäämme merille, jossa laivat kulkevat täysin purjein. Vaikka kohtalo onkin heikentänyt tahtoa, voimallinen on silti halu käydä taistoon ja taipumatta kestää."

        se sitten elämää, jos kaikki onnistuisi ja menisi kuten haluamme. Ekikö sellainen olisi aika pinnallista elämää?


      • pervokki
        Luigi kirjoitti:

        se sitten elämää, jos kaikki onnistuisi ja menisi kuten haluamme. Ekikö sellainen olisi aika pinnallista elämää?

        ..siis olis pinnalliseta elämää kyllä.. liikaa epäreiluutta maailmassa vaan..ite on kyllä aika hyvin pärjänny..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe