Oletko itse oman elämäsi sankari vai onko aina muitte vika kun mikään ei onnistu?
Itse olen aika lailla oman elämäni sankari. Kun katson menneisyyteen olen kiertänyt maailmaa ja nähnyt paikkoja joita olen halunnut nähdä ja tehnyt asioita joita olen halunnut tehdä.
Monen mielestä voin olla hullu, mutta loppujen lopuksi onnellinen elämä on se joka merkitsee.
Peace.
Oman elämän sankari?
7
387
Vastaukset
olen the one and only sankari täällä. Sen lisäksi olen sen seitsemän meren kauhu.
- Luigi
olisi kivaa ostaa iso purjevene ja lähtee merille. Ei vaan ole rahaa. Meri-ilma on jotenkin niin erilaista kuin maailma.
Luigi kirjoitti:
olisi kivaa ostaa iso purjevene ja lähtee merille. Ei vaan ole rahaa. Meri-ilma on jotenkin niin erilaista kuin maailma.
..löytyy rakenna itsellesi purjevene.. vaikka kierrätysmateriaalista ja lähde merille,...oppaita varmaan löytyy.. tämä on vain yksi esimerkki että itse voi vaikuttaa unelmien toteuttamiseen..ehkä niin hulullta kuin tämäkin ehdotus kuullostaa..
..mutta maailmalla ja elämmällä..(kohtalolla) on ollut sormensa myöskin pelissä.. pitkälti on oman onnesa seppä mutta se ei paikkaansa pidä..voi tapahtua asioita joita et itse valitse.. et lähellekään..
- Luigi
muistaakseni Walt Whitmann sanoi runossaan maantienlaulu, jotenkin näin: "Eteenpäin päämäärämme ovat suuremmat. Menkäämme merille, jossa laivat kulkevat täysin purjein. Vaikka kohtalo onkin heikentänyt tahtoa, voimallinen on silti halu käydä taistoon ja taipumatta kestää."
- Luigi
Luigi kirjoitti:
muistaakseni Walt Whitmann sanoi runossaan maantienlaulu, jotenkin näin: "Eteenpäin päämäärämme ovat suuremmat. Menkäämme merille, jossa laivat kulkevat täysin purjein. Vaikka kohtalo onkin heikentänyt tahtoa, voimallinen on silti halu käydä taistoon ja taipumatta kestää."
se sitten elämää, jos kaikki onnistuisi ja menisi kuten haluamme. Ekikö sellainen olisi aika pinnallista elämää?
Luigi kirjoitti:
se sitten elämää, jos kaikki onnistuisi ja menisi kuten haluamme. Ekikö sellainen olisi aika pinnallista elämää?
..siis olis pinnalliseta elämää kyllä.. liikaa epäreiluutta maailmassa vaan..ite on kyllä aika hyvin pärjänny..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453