Oletko itse oman elämäsi sankari vai onko aina muitte vika kun mikään ei onnistu?
Itse olen aika lailla oman elämäni sankari. Kun katson menneisyyteen olen kiertänyt maailmaa ja nähnyt paikkoja joita olen halunnut nähdä ja tehnyt asioita joita olen halunnut tehdä.
Monen mielestä voin olla hullu, mutta loppujen lopuksi onnellinen elämä on se joka merkitsee.
Peace.
Oman elämän sankari?
7
387
Vastaukset
olen the one and only sankari täällä. Sen lisäksi olen sen seitsemän meren kauhu.
- Luigi
olisi kivaa ostaa iso purjevene ja lähtee merille. Ei vaan ole rahaa. Meri-ilma on jotenkin niin erilaista kuin maailma.
Luigi kirjoitti:
olisi kivaa ostaa iso purjevene ja lähtee merille. Ei vaan ole rahaa. Meri-ilma on jotenkin niin erilaista kuin maailma.
..löytyy rakenna itsellesi purjevene.. vaikka kierrätysmateriaalista ja lähde merille,...oppaita varmaan löytyy.. tämä on vain yksi esimerkki että itse voi vaikuttaa unelmien toteuttamiseen..ehkä niin hulullta kuin tämäkin ehdotus kuullostaa..
..mutta maailmalla ja elämmällä..(kohtalolla) on ollut sormensa myöskin pelissä.. pitkälti on oman onnesa seppä mutta se ei paikkaansa pidä..voi tapahtua asioita joita et itse valitse.. et lähellekään..
- Luigi
muistaakseni Walt Whitmann sanoi runossaan maantienlaulu, jotenkin näin: "Eteenpäin päämäärämme ovat suuremmat. Menkäämme merille, jossa laivat kulkevat täysin purjein. Vaikka kohtalo onkin heikentänyt tahtoa, voimallinen on silti halu käydä taistoon ja taipumatta kestää."
- Luigi
Luigi kirjoitti:
muistaakseni Walt Whitmann sanoi runossaan maantienlaulu, jotenkin näin: "Eteenpäin päämäärämme ovat suuremmat. Menkäämme merille, jossa laivat kulkevat täysin purjein. Vaikka kohtalo onkin heikentänyt tahtoa, voimallinen on silti halu käydä taistoon ja taipumatta kestää."
se sitten elämää, jos kaikki onnistuisi ja menisi kuten haluamme. Ekikö sellainen olisi aika pinnallista elämää?
Luigi kirjoitti:
se sitten elämää, jos kaikki onnistuisi ja menisi kuten haluamme. Ekikö sellainen olisi aika pinnallista elämää?
..siis olis pinnalliseta elämää kyllä.. liikaa epäreiluutta maailmassa vaan..ite on kyllä aika hyvin pärjänny..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399