Oman elämän sankari?

Luigi

Oletko itse oman elämäsi sankari vai onko aina muitte vika kun mikään ei onnistu?

Itse olen aika lailla oman elämäni sankari. Kun katson menneisyyteen olen kiertänyt maailmaa ja nähnyt paikkoja joita olen halunnut nähdä ja tehnyt asioita joita olen halunnut tehdä.

Monen mielestä voin olla hullu, mutta loppujen lopuksi onnellinen elämä on se joka merkitsee.

Peace.

7

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen the one and only sankari täällä. Sen lisäksi olen sen seitsemän meren kauhu.

      • Luigi

        olisi kivaa ostaa iso purjevene ja lähtee merille. Ei vaan ole rahaa. Meri-ilma on jotenkin niin erilaista kuin maailma.


      • Luigi kirjoitti:

        olisi kivaa ostaa iso purjevene ja lähtee merille. Ei vaan ole rahaa. Meri-ilma on jotenkin niin erilaista kuin maailma.

        ..löytyy rakenna itsellesi purjevene.. vaikka kierrätysmateriaalista ja lähde merille,...oppaita varmaan löytyy.. tämä on vain yksi esimerkki että itse voi vaikuttaa unelmien toteuttamiseen..ehkä niin hulullta kuin tämäkin ehdotus kuullostaa..


    • ..mutta maailmalla ja elämmällä..(kohtalolla) on ollut sormensa myöskin pelissä.. pitkälti on oman onnesa seppä mutta se ei paikkaansa pidä..voi tapahtua asioita joita et itse valitse.. et lähellekään..

      • Luigi

        muistaakseni Walt Whitmann sanoi runossaan maantienlaulu, jotenkin näin: "Eteenpäin päämäärämme ovat suuremmat. Menkäämme merille, jossa laivat kulkevat täysin purjein. Vaikka kohtalo onkin heikentänyt tahtoa, voimallinen on silti halu käydä taistoon ja taipumatta kestää."


      • Luigi
        Luigi kirjoitti:

        muistaakseni Walt Whitmann sanoi runossaan maantienlaulu, jotenkin näin: "Eteenpäin päämäärämme ovat suuremmat. Menkäämme merille, jossa laivat kulkevat täysin purjein. Vaikka kohtalo onkin heikentänyt tahtoa, voimallinen on silti halu käydä taistoon ja taipumatta kestää."

        se sitten elämää, jos kaikki onnistuisi ja menisi kuten haluamme. Ekikö sellainen olisi aika pinnallista elämää?


      • pervokki
        Luigi kirjoitti:

        se sitten elämää, jos kaikki onnistuisi ja menisi kuten haluamme. Ekikö sellainen olisi aika pinnallista elämää?

        ..siis olis pinnalliseta elämää kyllä.. liikaa epäreiluutta maailmassa vaan..ite on kyllä aika hyvin pärjänny..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe