..jiihaa nyt vaan pankista lainaa 135 miljoonaa dollarii ja joukolla romaniaan..branin linnassa ON TILAAA..
Draculan linna myynnissä
24
439
Vastaukset
- CharlieChaplin
nyt niin paha hinta ole, mutta siinä on vielä lämmityskustannukset ja pienet kiinteistöverot vuosittain! ostetaan pervokki puoliksi se linna!
- CharlieChaplin
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Linnanneidoks, pääseks mä?
Sie pääset linnan kuningattareksi! juu näin on!
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Linnanneidoks, pääseks mä?
..monista..isossa linnassa monta linnanneitoo mutta että kunnigattareksi pääsee niin..noh se pitää miettii..
- Ajankulu
pervokki kirjoitti:
..monista..isossa linnassa monta linnanneitoo mutta että kunnigattareksi pääsee niin..noh se pitää miettii..
hakuaika päätty,)), linnanneidoks,))), eikun kuningattareks,,))??,mä mikskään neidoks ala, ku oon jo,,))!! neito,,)))))!!!.
pervokki kirjoitti:
miten niin... sinun pitänee harkita kohdallani tuota kuningattaren paikkaa, ymmärrä nyt olleskaan! :(
Ajankulu kirjoitti:
hakuaika päätty,)), linnanneidoks,))), eikun kuningattareks,,))??,mä mikskään neidoks ala, ku oon jo,,))!! neito,,)))))!!!.
..haku jatkuu..monta monta linnaneitoo tänne vaa tehrään haaremi..
Silipa-Tuuli kirjoitti:
miten niin... sinun pitänee harkita kohdallani tuota kuningattaren paikkaa, ymmärrä nyt olleskaan! :(
..hinku kova päästä pääpallille.... suureksi kuningattareksi..jospa tarjoan hopeapikarista hiukan SORBUSTA JÄILLÄ..
- Ajankulu
pervokki kirjoitti:
..haku jatkuu..monta monta linnaneitoo tänne vaa tehrään haaremi..
haluun olla se sunnuntain madam,,)),on jotenkin juhlavampaa,,)) sunnuntaisin,,))))!!, toiset tapelkoot järjestyksestä,))!!!
Ajankulu kirjoitti:
haluun olla se sunnuntain madam,,)),on jotenkin juhlavampaa,,)) sunnuntaisin,,))))!!, toiset tapelkoot järjestyksestä,))!!!
..tarjotaan kultapikarista hopepikarin sijaan sitä.. SORRRBUSTA JÄILLÄ:: OLLOS HYVÄ SULLEKI..
pervokki kirjoitti:
..hinku kova päästä pääpallille.... suureksi kuningattareksi..jospa tarjoan hopeapikarista hiukan SORBUSTA JÄILLÄ..
tahdo mä en, vain kuningattareksi, piste!
Sorbusta... lukihäiriö mulla, luin että tarjoot sormusta, pah... meen CC:lle kuningattareksi, jos vielä kelpaan, äkkiä kipasen kysyyn, ettei hällä vain mieli ole muuttunut!- Ajankulu
pervokki kirjoitti:
..tarjotaan kultapikarista hopepikarin sijaan sitä.. SORRRBUSTA JÄILLÄ:: OLLOS HYVÄ SULLEKI..
Kullitetusta pikarista,,))), vai onks ihan kultapikari,,))??,!
Ajankulu kirjoitti:
Kullitetusta pikarista,,))), vai onks ihan kultapikari,,))??,!
..ehtaa tavaraa sek'ä pikari että sisältö..
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tahdo mä en, vain kuningattareksi, piste!
Sorbusta... lukihäiriö mulla, luin että tarjoot sormusta, pah... meen CC:lle kuningattareksi, jos vielä kelpaan, äkkiä kipasen kysyyn, ettei hällä vain mieli ole muuttunut!..silippaseni.. eikö ehta sorbus ole melkein kuin kullanarvoinen..ihmisillä on arvomaailmansa mutta harkitse vielä hetki..ei kaikkee hyvää yhdellä kwertaa..
- Ajankulu
pervokki kirjoitti:
..ehtaa tavaraa sek'ä pikari että sisältö..
joka sitä tarjoo,,))), HÄNELLE ken sen nauttii,,)))!!!
pervokki kirjoitti:
..silippaseni.. eikö ehta sorbus ole melkein kuin kullanarvoinen..ihmisillä on arvomaailmansa mutta harkitse vielä hetki..ei kaikkee hyvää yhdellä kwertaa..
tai CC, joo... kallistunee kyllä nyt rankasti CC:n hyväksi, tosin minä ole koskaan sorbusta ees maistanut, ei sillä en kyllä Chapliiniakaan, vielä... :)
Ajankulu kirjoitti:
joka sitä tarjoo,,))), HÄNELLE ken sen nauttii,,)))!!!
..runollista,,,hyvä murjaisu,..
Silipa-Tuuli kirjoitti:
tai CC, joo... kallistunee kyllä nyt rankasti CC:n hyväksi, tosin minä ole koskaan sorbusta ees maistanut, ei sillä en kyllä Chapliiniakaan, vielä... :)
..voi makuasioille sit mitään.. huoh.. sitä ottaa mistä tykkää muut jääkööt nurkkaa,,
- Ajankulu
pervokki kirjoitti:
..runollista,,,hyvä murjaisu,..
Kun yritän runollista lähestymistä asiaan, niin sää tyrmäät mun ruonsuonen poikki,,((((!!!.
pervokki kirjoitti:
..voi makuasioille sit mitään.. huoh.. sitä ottaa mistä tykkää muut jääkööt nurkkaa,,
Tykkään susta ihan mielettömästi, ja oikeastaan... säästyt monelta harmaalta hiukselta ko meen tolle CC:lle! :)
- mikhaildenisov
oon suunnitellu kesätorpan ostoa..
- mikhaildenisov
pervokki kirjoitti:
..et tyydy koviin vähään ?? luxustorppa vuosimallii öööööööööööööö
tehdään siitä suomalaisten lomakohde..
näet jo otsikot....hunnit.......eiku finnit vallannu Draculan Linnan!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752803- 572726
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172433- 412052
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761972Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211291- 381129
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01060Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989