ootkos iloisesti sekasin

..??..vaikokui sitruunan nielly????

39

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajankulu

se ny sitruunaa,,)), ainakaan kesällä,,)), mut kesästä oon kyllä ainakin pikkusen sekasi,)), siis normaalia enempi,,))!!!.

• ..ilosesti sekasin mutta paljon väsynyt vaikkei paljoo aikaan saatu liekö ilmanala..syynä..

• Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

..ilosesti sekasin mutta paljon väsynyt vaikkei paljoo aikaan saatu liekö ilmanala..syynä..

joskus iloisesti sekasin,,)), mut haitanneeko sekään,,)), eiks se oo pikku etu kun ei osaa sit niuhottaa,,))!!, antaa palaa,,))!.

• Ajankulu kirjoitti:

joskus iloisesti sekasin,,)), mut haitanneeko sekään,,)), eiks se oo pikku etu kun ei osaa sit niuhottaa,,))!!, antaa palaa,,))!.

..eipä haittaa.. ihmiset jotka eivät osaa pistää ajatuksiaan vapaalle tasi mielikuvitusta.. ne ei oo ilosesti sekasin vaan vain sekasin.. ns aikuisuuden kirous..

• Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

..eipä haittaa.. ihmiset jotka eivät osaa pistää ajatuksiaan vapaalle tasi mielikuvitusta.. ne ei oo ilosesti sekasin vaan vain sekasin.. ns aikuisuuden kirous..

aikuisuuden,,))??, ny mää en jymmärrä,)),onkos se jotain menneisyyttä, vai tulevaisuudes olevaa,,))???.

• Ajankulu kirjoitti:

aikuisuuden,,))??, ny mää en jymmärrä,)),onkos se jotain menneisyyttä, vai tulevaisuudes olevaa,,))???.

..hyvä hyvä minekään ymmärrä mikä aikuisuuden peikkooo yritetään kylväöä..se on kuin pöpö.. yyhh ei ikuna..

• Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

..hyvä hyvä minekään ymmärrä mikä aikuisuuden peikkooo yritetään kylväöä..se on kuin pöpö.. yyhh ei ikuna..

pakko aikuistua kaikilta osin,,)))??, ei kait,,mää ainakan suostu niiden kotkotuksiin,,))!!,niuhoks,,))!!!

• Ajankulu kirjoitti:

pakko aikuistua kaikilta osin,,)))??, ei kait,,mää ainakan suostu niiden kotkotuksiin,,))!!,niuhoks,,))!!!

..verran että pääsee nauttii aikuisuuden hyvistä puolista..

• Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

..verran että pääsee nauttii aikuisuuden hyvistä puolista..

Eläkekkö,,)))??, mä mitään semmostakaa haluu,,mut jotain aikuisten kivaa,,)),isot likat puhunu jostain,)),mut emmä vaan tiä et mitä se aikuistenkiva o,,)))??:

• Ajankulu kirjoitti:

Eläkekkö,,)))??, mä mitään semmostakaa haluu,,mut jotain aikuisten kivaa,,)),isot likat puhunu jostain,)),mut emmä vaan tiä et mitä se aikuistenkiva o,,)))??:

..hyvät puolet.. voi tehdä melkein mitä vaan ilman vanhempien lupaa..

ja sitten voi harrastaa pii piippiä naisten kaa.. jos sellasta osaa arvostaa kuin mä.. nii.. kyllä sää tiedät..

• Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

..hyvät puolet.. voi tehdä melkein mitä vaan ilman vanhempien lupaa..

ja sitten voi harrastaa pii piippiä naisten kaa.. jos sellasta osaa arvostaa kuin mä.. nii.. kyllä sää tiedät..

ainakan naisten kaa,,)),mut jos miästen kaa,,))))!, kivempaa mun miälestä,))näin likkanan ainaki,,)))!!Mut sää varmaan mieluusti naisten kaa,,)))!!!.,ja lupaa en kysele,,))! keltään,))!

• Ajankulu kirjoitti:

ainakan naisten kaa,,)),mut jos miästen kaa,,))))!, kivempaa mun miälestä,))näin likkanan ainaki,,)))!!Mut sää varmaan mieluusti naisten kaa,,)))!!!.,ja lupaa en kysele,,))! keltään,))!

..aikuisuuden hyvä juttu..

• Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

..aikuisuuden hyvä juttu..

eläköön aikuisuus,,))))!!!, ja vapaus,,))!.

• mikhaildenisov
        Ajankulu kirjoitti:

eläköön aikuisuus,,))))!!!, ja vapaus,,))!.

hei huvitutti!!

• Ajankulu
        mikhaildenisov kirjoitti:

hei huvitutti!!

toi laiskuus ihana luojan lahja,,)))!!, ja sit kun se osaa oikein käyttää,,)))!!,huvitellaan,,!!

• CharlieChaplin

mä lähdin hakeen sitä pankkilainaa sitä drakulan linnaa varten, mutta silipa-tuuli jos lähtee mulle linnan-neidoksi....prinsessaksi sinne....?

• .,.linnaneidoksi niitä on naisvankilat täysi..ahaaa.. entäs mun linnaneito.. sie oot koomikko mie oon kauhufriikki..kumpi parempi pimeyden ruhtinas minä kysyn vai alkaako valtataistelu vai onko kummallekin linnaneidot omat kovis somat vaiko kokonainen haaremi..

• CharlieChaplin
        pervokki kirjoitti:

.,.linnaneidoksi niitä on naisvankilat täysi..ahaaa.. entäs mun linnaneito.. sie oot koomikko mie oon kauhufriikki..kumpi parempi pimeyden ruhtinas minä kysyn vai alkaako valtataistelu vai onko kummallekin linnaneidot omat kovis somat vaiko kokonainen haaremi..

omat neidot vain, kuka sitä haaremia..? en mie ainakaan jaksa... yksi neito riittää..

• CharlieChaplin kirjoitti:

omat neidot vain, kuka sitä haaremia..? en mie ainakaan jaksa... yksi neito riittää..

..yksi vaan monta..kukas lauloi että minen tahdo vähän vaan kaiiikeeen...

viaton neitsykäinen täällä punastunein poskin kuiskaa... haaremiin halua en, siis CC haluan sitä pallia mitä hetki sitten tarjosit, huolitkos mut, lupaan ja vannon että...

Minä olen yksin vain sinun, nih!

• musta-g
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

viaton neitsykäinen täällä punastunein poskin kuiskaa... haaremiin halua en, siis CC haluan sitä pallia mitä hetki sitten tarjosit, huolitkos mut, lupaan ja vannon että...

Hauska nähdä. Tunnut hyvältä.

• CharlieChaplin
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

Se ei ole palli vaan sellain kultainen tuoli mun vieressä ja siihen mie olen jo siut valinna prinsessakseni! nih....

• musta-g kirjoitti:

Hauska nähdä. Tunnut hyvältä.

niin sinäkin, oot...

pikkasen laihtunut viime näkemästä!

Se ei ole palli vaan sellain kultainen tuoli mun vieressä ja siihen mie olen jo siut valinna prinsessakseni! nih....

kaikkea tiiän, sis... kultaisista tuoleista, mua koskaan linnaan oo kutsuttu.

Pst. Et sitten muuta mieltäs vaiks mikä tulis, muuto mä suutun ja sillo mä en oo niin kauheen kiva, suloinen toki! :)

• musta-g
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

niin sinäkin, oot...

pikkasen laihtunut viime näkemästä!

Nuo pyllyposket ei tarvii enää yhtään kaventua, soukka oot kuin keväinen varsa...

Pusss

• musta-g kirjoitti:

Nuo pyllyposket ei tarvii enää yhtään kaventua, soukka oot kuin keväinen varsa...

Pusss

Minun on ollut ikävä sinua, ja...

Lihonut olen... poskiltani!

• CharlieChaplin
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

kaikkea tiiän, sis... kultaisista tuoleista, mua koskaan linnaan oo kutsuttu.

Pst. Et sitten muuta mieltäs vaiks mikä tulis, muuto mä suutun ja sillo mä en oo niin kauheen kiva, suloinen toki! :)

En mieltäni muuta! suloinen olet, mutta jos mulle suutut, niin mä lähden käymään pikku lenkin ulkona!!

En mieltäni muuta! suloinen olet, mutta jos mulle suutut, niin mä lähden käymään pikku lenkin ulkona!!

pistä ne rullaluistimes siihen ulkorapun viereen, ihan vaan varuiks!

Pst. En mä yleensä oikeesti suutu, mä vaan näyttelen suuttuvani, kas kun... tykkään mielettömästi siitä ko sovitellaan... .)

• musta-g
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

Minun on ollut ikävä sinua, ja...

Lihonut olen... poskiltani!

Haluisin soutaa sun kanssa saareen.
        Oikaista kuumalle kalliolle ja purra sua varpaasta...

• CharlieChaplin
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

pistä ne rullaluistimes siihen ulkorapun viereen, ihan vaan varuiks!

Pst. En mä yleensä oikeesti suutu, mä vaan näyttelen suuttuvani, kas kun... tykkään mielettömästi siitä ko sovitellaan... .)

on ja kalliit, mutta en mie ihan sitä vaan juoksulenkillä! ja ps. muistan kyllä et siulla ei näy youtube videot...! Mistäs ihmeestä sie muistat et mulla on rullaluistimet...

on ja kalliit, mutta en mie ihan sitä vaan juoksulenkillä! ja ps. muistan kyllä et siulla ei näy youtube videot...! Mistäs ihmeestä sie muistat et mulla on rullaluistimet...

minullakin jotain arvokasta, tuo minun muistini, muistan lähes kaiken kirjoittamani ja myös...

toisten kirjoitukset, lähinnä niiden joiden sanoilla on jokin merkitys itselleni! :)

• musta-g kirjoitti:

Haluisin soutaa sun kanssa saareen.
        Oikaista kuumalle kalliolle ja purra sua varpaasta...

Sinä soutaisit, minä katselisin...

Purra... tahtoisin minäkin, tosin en omasta varvastani!

• musta-g

Hyviä, maistuu suussa hyvältä nuo oliviit.

• ..eilen niitä oli pitsan päällä.. löytyy vieläkin..

• musta-g
        pervokki kirjoitti:

..eilen niitä oli pitsan päällä.. löytyy vieläkin..

Metsän kuninkaan; ursus ursuksen valuessa pitkin kuivaa kurkkuasi tunnet vihreiden oliviien viehkeän maun pääsevän valloilleen.

Karhu...oikeaa olutta.

• musta-g kirjoitti:

Metsän kuninkaan; ursus ursuksen valuessa pitkin kuivaa kurkkuasi tunnet vihreiden oliviien viehkeän maun pääsevän valloilleen.

Karhu...oikeaa olutta.

..karhuoluen reklaami?.. minä menen nyt syömään sorkkimaan oliiveja..

• OTIN

HOUSUT POIS JA NAUTIN... AU RINGOSTA...

• -ten,

AH DINGOSSA ei ole mukava olla.

• Sekaisesti iloinen! :)

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      372
      39559
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      114
      8056
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5830
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4338
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      60
      3764
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3427
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      2971
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      26
      2702
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2361
    10. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2184
    Aihe