???
Maija Rask? Kuka hän on ja mitä merkittävää hän on tehnyt?
7
1366
Vastaukset
- kuullutkaan
onko joku merkittäväkin henkilö kenties kyseessä.
- seurannutkaan?
Maija-Liisa Rask oli Lipposen toisen hallituksen opetusministeri vuosina 1999–2003 SDP:n kansanedustaja vuosina 1991 - 2007.
- joku sossutantta
seurannutkaan? kirjoitti:
Maija-Liisa Rask oli Lipposen toisen hallituksen opetusministeri vuosina 1999–2003 SDP:n kansanedustaja vuosina 1991 - 2007.
eli ei mitenkään tärkeä henkilö.
- NiinSeVaanO
joku sossutantta kirjoitti:
eli ei mitenkään tärkeä henkilö.
Kuten eivät politikot yleensäkään.
- Korpi-Hessu
Muistaakseni hänen ministeriaikanaan hyväksyttiin ammattikorkeakoululaki, toisin sanoen väliaikaiset ammattikorkeakoulut vakinaistettiin. Seurauksena on ollut vanhojen opistotason tutkintojen arvostuksen romahtaminen, kun kaikkien pitää nykyisin olla korkeakoulutettuja. Onko ammattikorkeakoulututkinto aina parempi kuin vanha opistotutkinto? Epäilen asiaa vahvasti.
- kyllämuistetaan
Ettekö muista hällä nousi virtsa päähän,oli niin helvetin tärkeä Lipposen lellikki.
- kemitärpä
Eikös tämä kemiläinen sairaanhoitajatar suurella kohinalla kehitellyt sairaanhoitajien muuntokoulutuksen lääkäreiksi?
Ei tainnut montaa valmistua, joten hukkaan meni nekin veronmaksajien rahat. Miksi olisikaan, kun normaalilla hakuprosessilla pääsee opiskelemaan, ken täyttää kriteerit.
Onneksi oma ministerin eläke säilyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243