Antaa olla...!

Kyllästynyt.

Ajatteleeko kukaan samalla tavalla kuin minä?

Laitoin puolitoista vuotta sittenekan (ja vikan) kerran profiilin suomi24:ään, kun ajattelin että jospa vaikka jotain kivaa seuraa löytyisi... Noo, löytyihän niitä miehiä, tapailin 6 miehen kanssa, mutta en siis samaan aikaan.

Herra #1. Osoittautui jälkeenpäin homoksi, eli seksuaalisen suuntautumisen kanssa olevien epävarmuuksien takia homma loppui. Minulle kertoi olevansa bi-seksuaali ja olin ihan ok asian kans.

Herra #2. Osoittautui valehtelijaksi (ylläri pylläri..) ja kehui itseään suureellisesti maasta taivaaseen mutta ikinä, ei ikinä näyttänyt minulle sitä, millainen oikeasti oli, kun olisi voinut olla se "maailman paras mies". Paljon puhetta, vähän tekoja.

Herra #3. Osoittautui mieheksi, jolle oli oma ura tärkeämpi kuin uusi naistuttavuus, vaikka JATKUVASTI kertoikin, kuinka retkussa oli minuun.. Niinpä niin, läpäläpä blaablaa..

Herra #4. Osoittautui mukavaksi keskustelukumppaniksi, josta ei ikinä sen jälkeen enää mitään seurannutkaan. Ikinä ei tavattu vaikka vihjailujen jälkeen turhauduin ja päätin kysyä ihan suoraan. Sanoi, että ei tiedä. No, minä en jää odottamaan sitä hetkeä, kun herra tietää..

Herra #5. Osoittautui uskomattoman omahyväiseksi juntiksi, joka ei osannut keskustella mistään aiheesta, ellei saanut puhua aiheen vierestä ja erityisesti itsestään. "minä minä minä.."-tyyppiä.

Herra #6. Osoittautui manipuloivaksi valehtelijaksi, puhui itsestään niin että kuulija saisi pelkästään myönteisen vaikutelman hänestä ja hän yritti hieman esittää reppanaa ja kovan elänmän käynyttä miestä, jonka eksä oli pahasti jättänyt. Kävi ilmi, että koko tarina oli uskomatonta potaskaa ja hän oli täysin onneton luuseri, jonka epäilen alkoholisoituvan täysin ennenkuin hän täyttää 30v...

Ennenkuin joku alkaa läpättämään että "et varmaan itekään oo mikään neiti täydellisyys" niin en olekaan en, mutta minussa on enemmän munaa kuin yhdessäkään ed.mainituissa miehissä..

Tämmöstä täällä. Mitäs muille? :D

35

3431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkeita..

miehiä aina löydättekin...

• uuge

Jos suurin osa netissä tarjolla olevista miehistä on tuollaista kuonaa, niin tavallisilla miehillä pitäisi olla siis valtava kysyntä... Mitenhän lie?

• kelpaa...
        uuge kirjoitti:

Jos suurin osa netissä tarjolla olevista miehistä on tuollaista kuonaa, niin tavallisilla miehillä pitäisi olla siis valtava kysyntä... Mitenhän lie?

niin kuin nähtiin jo tuosta aloituksesta

• Ikisinkkuko
        kelpaa... kirjoitti:

niin kuin nähtiin jo tuosta aloituksesta

Ja mikä noista sitten oli kunnollinen?

• sanottiin..
        Ikisinkkuko kirjoitti:

Ja mikä noista sitten oli kunnollinen?

"löytyihän niitä miehiä, tapailin 6 miehen kanssa"

ei kelpuuttanut muita kuin nuo 6 surkimusta

• että et

ole vielä ymmärtänyt mitä todellinen toisen ihmisen kohtaaminen on, ja että suhde on paljon muutakin kuin aineellista hyvää, suorituksia ja onnenpäiviä. Jopa niinä alkumetreinä. Ei ihmisiin tutustu muutaman kuukauden aikanakaan kunnolla, opi tuntemaan mikä tämä on miehiään.

Paljonko itse annoit itsestäsi rehellisenä, aitona itsenäsi?...

• Kyllästynyt.

Minä tiedän millaista parisuhde voi parhaimmillaan (ja huonoimmillaan) olla, olin ennen näitä nettikokeiluja 3 vuotta parisuhteessa. Ei ihmisiin ehdikään tutustua välttämättä kovin hyvin alkumetreillä, mutta jos on puheliasta ja uteliasta sorttia kuten minä, niin kyllä aika äkkiä on ukko jos toinenkin kertonut itsestään hyvinkin henkilökohtaisia asioita, Minulle on sanottu, että mulle on helppo puhua koska kuuntelen ja tykkään antaa kommentteja ja tukea ja kehua toista kaikessa. Ja itse olen aina ollut oma itseni, mitään muutakaan en osaisi olla..

• "kunnon" mies..

Eheei kuule likat, ei kunnollisia miehiä ole olemassakaan. Siis semmoisia mitkä naisten asteikolla tarkoittaa kunnollista miestä. Komea, puhelias, rikas, fiksu, sinkku, James Bond, ym. ym.

Todellinen kunnonmies ei kelpaa, eli ei ole kunnon mies.

• <Mies29>

"mutta minussa on enemmän munaa kuin yhdessäkään ed.mainituissa miehissä.. "

Olen aina sanonut että naisissa on enemmän munaa kuin miehissä! Eihän meillä miehillä ole kuin pari kappaletta, mutta naisilla on kokonaiset sarjat ja niitä riittääkin sitten niin paljon, että kerran kuukaudessa voi yhden pukata pihalle ;)

• Kyllästynyt.

tuosta sain päivän parhaat naurut, kiitos siitä.

• Jopas oli hyvät perustelut. En voinut olla nauramatta.
        Itselläni ollut profiili puolisen vuotta ja en ole sillä hakemassa sitä elämäni miestä, vaan mukavia "juttukavereita". Niitä onkin löytynyt! On sitä tullut treffattuakin paria joista toinen oli kyllä ihan kiva nähdä ja todeta, että ei ollut ihan mun tyyliin soppeli. Todettiin kyllä ihan samoin kumpikin, eikä siitä traumoja jäänyt. Toisen kanssa ollaa paljonkin tekemisissä, mutta elellään kuitenkin vapaina tahoillamme. Siispä minulla ei ole suuremmin valittamista niistä yhteydenotoista tai-pidoista joita on tullut.

• miesvantaalta

"Tämmöstä täällä. Mitäs muille? :D "
      Kiitos hyvää! Kaunista kesäpäivää (tai iltaa) viettelen.

No joo. Onhan noita nettikirjoitteluja tullut kokeiltua. Asiallinen ilmoitus oli netissä puolisen vuotta. Alkuvuodesta ehkä parillekymmenelle kirjoitin. Kukaan ei kirjoittanut takas. Omaan ilmoitukseen vastasi kaksi, kumpikin asiallisia naisia. Muutaman meilin jälkeen kyllästyivät. Kyllähän se hieman harmittaa, kun en kellekään kelpaa, mutta pärjäilen mainiosti yksinkin. Yksin ollessa ajatukset pyörivät vaan yksinomaan opinnoissa, joten jotain muitakin harrastuksia olisi kiva keksiä.

• Hossi.68

Kyllä kun lukee tälläisiä naisten kirjoittamia tekstejä. Mitä halvatun ääliömagneetteja oikein olette ku tuntuu et muuta ei liikenteessä ole ?

Eriskummallinen yhtälö? Miehet paasaa et "kunnon miehiä" nettikin on väärällään, pitää osata vaan löytää.

Missä ny oikein sit mättää ? Hakeeko eukot pelkkiä trinssejä vaikka muuta väittävätkin vai ovatko noi kunnon mies höpisijät juuri samoja ääliötä jotka netistä yrittävät epätoivoisesti hakea seuraa.

Täs hommassa ei vaan jokin oikein täsmää, kenties kaikkien pitäs vilkaista peiliin ja ajatella asioita uudemman kerran ?

• Rane1967

Äkkiseltään tulee mieleen, että pieni määrä tietynlaisia miehiä pyörittää isoa haaremia tai sen alkua ja sitten näitä valituksia tulee tänne.

Kyllähän sekin tietysti pitää paikkansa, että lähes jokainen mies kertoo olevansa se "kunnon" mies, joten otappa siinä sitten selvää kuka mitäkin on loppujen lopuksi.

Oman peilikuvan päivittäminen tähän nykyhetkeen voisi olla yksi konsti.

• Kyllästynyt.

Tottahan tuokin, varmasti, vaikken niinkään naisten valituksia olekaan lueskellut. Mutta määrittele "kunnon mies"? Se voi vaihdella naisten mielipiteitten mukaan.

• ajatuksena...

eivät ne kai ramppaa täällä sen jälkeen ku homma toimii

• Hossi.68
        Kyllästynyt. kirjoitti:

Tottahan tuokin, varmasti, vaikken niinkään naisten valituksia olekaan lueskellut. Mutta määrittele "kunnon mies"? Se voi vaihdella naisten mielipiteitten mukaan.

Mitä sit pitää sisällään määrite kunnon mies ? Jokainen tähän voi kyllä esittää ihan oman mielipiteensä ja yhtälailla melkein jokainen mies voi väittää olevansa kunnon mies. Yhtälailla jokaisella naisella on omat määritteensä omalle kunnon miehelle.

• Hossi.68
        Rane1967 kirjoitti:

Äkkiseltään tulee mieleen, että pieni määrä tietynlaisia miehiä pyörittää isoa haaremia tai sen alkua ja sitten näitä valituksia tulee tänne.

Kyllähän sekin tietysti pitää paikkansa, että lähes jokainen mies kertoo olevansa se "kunnon" mies, joten otappa siinä sitten selvää kuka mitäkin on loppujen lopuksi.

Oman peilikuvan päivittäminen tähän nykyhetkeen voisi olla yksi konsti.

Se hyvinkin saattaa olla ja mistä sen oikein tietää ? Täällä jokaisen on niin hyvä kirjoittaa ihan mitä mieleen tulee.

Uskoisin kuitenkin et tuo peilikuvan katsominen voisi auttaa eikä vaan aina etsitä vikoja pelkästään toisista ihmisistä. Voisi olla paikallaan etsiä vikoja myöskin itsestään ?

• mies...
        Kyllästynyt. kirjoitti:

ei tarkoita samaa kuin kunnollinen mies

• <Mies29>

Nämä herrathan ovat ihan hyvin voineet olla niitä "kunnon miehiä". Ei kunnon mies muutu ääliöksi sillä ettei se pidäkään naisesta. Itselläni tuli heti mieleen, että nämä kolme herraa vain eivät yksinkertaisesti juurikaan innostuneet naisesta.

(tuosta homojutusta tulee mieleen se perinteinen, eli nainen olettaa miehen automaattisesti olevan homo jos ei lähde mukaan [kai ne puoli-hinttaritkin vähän kattoo kenen kanssa heiluu?]...)

----------------------

Herra #1. Osoittautui jälkeenpäin homoksi, eli seksuaalisen suuntautumisen kanssa olevien epävarmuuksien takia homma loppui. Minulle kertoi olevansa bi-seksuaali ja olin ihan ok asian kans.

Herra #3. Osoittautui mieheksi, jolle oli oma ura tärkeämpi kuin uusi naistuttavuus, vaikka JATKUVASTI kertoikin, kuinka retkussa oli minuun.. Niinpä niin, läpäläpä blaablaa..

Herra #4. Osoittautui mukavaksi keskustelukumppaniksi, josta ei ikinä sen jälkeen enää mitään seurannutkaan. Ikinä ei tavattu vaikka vihjailujen jälkeen turhauduin ja päätin kysyä ihan suoraan. Sanoi, että ei tiedä. No, minä en jää odottamaan sitä hetkeä, kun herra tietää..

• kunnolliseksi väitetty

Moni tässä kun ihmettelee ettei yhtään "kunnon miestä" osunut kohdalle, niin olisi oikein kiva tietää mikä näissä alkuperäisen kirjoittajan herroissa nimenomaan oli se / ne asiat joka herätti kiinnostuksen, sai pallon liikkeelle ja muuten erottumaan massasta.

Eli me "kunnon miehet", emme usein erotu massasta tai muuten selviä niistä alkusekunneista / ensivaikutelmasta joka ratkaisee koko pelin.

Alkuperäinen voisi siis antaa kullanarvoista tietoa halutessaan ja pelastaa lajitoverinsa huonoilta kokemuksilta :-)

• Kyllästynyt.

on ylitse muiden. Jos mies saa minut nauramaan hänen jutuilleen ja olemukselleen täysin vilpittömästi ja aidosti, se ratkaisee pelin jo heti alkumetreillä. Huumori vetoaa minuun, sarkastinen, kyyninen, inhorealismi, mikä vain missä ei ole mitään tosikkomaisuutta tai muutakaan putkiaivoisuutta. Ja nautin niistä hetkistä ja keskusteluista, kun juttu lentää aiheesta toiseen ja kumpikin on täysin samalla aaltopituudella. (:

• : )

vajaan viikon oli ,yksi muru laitto viestiä,sanoin tuus tänne,synkkas tosi mahtavan ..oon rakastunut totaalisesti..vitsit mikä mies.. hyvin ja yhes ollaan oltu vuoden verran..kohta taas nähdään ja isken kiinni kuin sika limppuun..eikä muuten ole mikään ihanneprinssi niinkuin en ole minäkään mikään fantasia prinsessa

• niin onnistuu

Jos Jaska kertoo ostaneensa kuusi käytettyä autoa, ja sanoo niiden kaikkien hajonneen tielle ensimmäisen ajokilometrin jälkeen, niin mitä voimme tästä päätellä?

A) Kaikki käytetyt autot ovat romua.
      B) Jaskalla on tosi huono tuuri.
      C) Jaska tekee harkitsemattomia ostoksia.

• Naikkone*

Herra 1. Oikein mukava ja fiksu poika, mutta vähän turhan ulkonäkökeskeinen. Hyvä leffa.

Herra 2. Aika vanha ja vielä vanhemman näkönen. Hermoheikon tuntuinen, eikä varmaan ollu koskaan saanu naista. Onneksi pääsin eroon helpolla. Mutta hyvää kahvia oli.

Herra 3. Leppoisa ja hyvännäkönen mies. Hyvää seksiä.

Herra 4. Ihan saakelin hyvännäkönen mies. Hyvää seksiä.

Herra 5. Tosi mukava kaveri ja suloinen urheilullinen. Nähtiin neljä kertaa. Liian hyvää seksiä :D.

Herra 6. Komein mies mitä oon ikinä missään nähny! Älykäs, hauska ja rikas. Mukavia illanistujaisia ja helvetin hyvää seksiä :D

Herra 7. Varattu mies, kokeilu :P Liian hyvännäkönen ja liian hyvää seksiä..

Herra 8. Nykyinen mies :D

• siis tota

kuuden deittisi kanssa kahdeksasta olet harrastanut seksiä, jos tuo nykyinen lasketaan mukaan :O näin äkkipikaisena sanoisin et aika äkkipikaista, mut mikäpä minä olen sanomaan kun harrastan seksiä vasta sellaisen naisen kanssa, josta ajattelen oikeasti enemmänkin kuin pelkkänä seksikumppanina.

mutta varmastikin kaikki osapuolet tyytyväisiä, kun itse todennäköisesti olit hakemassakin näiltä miehiltä pelkkää seksiä ja miehet sinusta pelkkää seksiä ja jos seksi on ollut vielä hyvää niin kaikki osapuolet onnellisia? :D

• aikamoiselta

jakonaikkoselta. No, kaipa joku sellaisenkin sitten kelpuuttaa itselleen, vaikka useimmat "hyvät miehet" varmaan etsii jotain muuta nettideiteistä.

• Naikkone*
        siis tota kirjoitti:

kuuden deittisi kanssa kahdeksasta olet harrastanut seksiä, jos tuo nykyinen lasketaan mukaan :O näin äkkipikaisena sanoisin et aika äkkipikaista, mut mikäpä minä olen sanomaan kun harrastan seksiä vasta sellaisen naisen kanssa, josta ajattelen oikeasti enemmänkin kuin pelkkänä seksikumppanina.

mutta varmastikin kaikki osapuolet tyytyväisiä, kun itse todennäköisesti olit hakemassakin näiltä miehiltä pelkkää seksiä ja miehet sinusta pelkkää seksiä ja jos seksi on ollut vielä hyvää niin kaikki osapuolet onnellisia? :D

Mitäpä ihmeellistä siinä on jos kuuden kanssa on harrastanut seksiä... Kyseiset tapahtumat nyt eivät sijoittuneet IHAN viikon sisään :D Samahan sitä mistä sitä panoseuraa hankkii: baarista tai netistä tai mistä lie.

Sitten menikin innostus kaikenlaiseen kiihkoissa jahtaamiseen.. Aluksi en siis etsinytkään kuin seksiseuraa, kyllä sitä vanhempana ehtii sitten olemaan kunnolla ihan liiaksikin asti - kuten jo nyt tulee oltuakin kiltisti o:)

• Naikkone*
        aikamoiselta kirjoitti:

jakonaikkoselta. No, kaipa joku sellaisenkin sitten kelpuuttaa itselleen, vaikka useimmat "hyvät miehet" varmaan etsii jotain muuta nettideiteistä.

Seksi kun on iloinen asia. Oota ku itekin joskus saat niin ymmärrät :P.

Niin ja kyllä on """"hyvä mies"""" löytynyt heti ku pistin vakavamman vaihteen silmään.

• kuin

ihmetellä, miten tälläinen rehellinen mies ei kelpaa. En sano ettenkö kelpaisi kenellekään, mutta mun mielestä tuollaiset valehtelijamiehet ovat joskus ihan sopiva kiusa naiselle, joka etsii täydellisyyksiä. Kitisee että haluaa rakastua ja saa siihen mahdollisuudenkin, mutta on pakko jatkaa sekkailua, koska seuraava voi olla aina parempi.

• Kyllästynyt.

Alussahan kaikki on mukavia, juttelevat leppoisesti, kertoilevat itsestään kaikkea kivaa ja myönteistä. Alussa se on just noin. Ja jokainen on myös aina ollut sitä mieltä että suhteessa tärkeintä on rehellisyys ja luottamus, hirveän hyvä juttu, koska itekin ajattelen samoin.

Mutta kuinka moni loppujen lopuksi on juuri sitä mitä sanoo olevansa tai toivoo toisenkin olevan?? Tyhjänpuhujia riittää, ja siinä tapauksessa nainen, eli minä, ei ole ollut pelkästään täydellisyyden tavoittelija, sillä ei kukaan kestä toisen seuraa kun ensihuuman jälkeen toipuessa tajuaakin millainen ääliö toinen voikaan olla.

Alussa kaikki pyrkivät tekemään vaikutuksen toiseen. Jotkut ovat omia itsejään, toiset tekevät ja sanovat sellaista, mitä eivät yleensä tee/sano. Ja sitten kun homma jatkuu pidemälle, niin huomaa millainen on ihmisen oikea luonto.

Että jos te miehet jaksatte vakuuttaa rehellisyyttänne, niin voin sanoa että mitä enemmän te VAKUUTATTE olevanne ihania/symppiksiä/luotettavia/rehellisiä/maailmanparhaimpiamiehiä yms yms niin kyllä minulta (ja luultavasti monelta muultakin) nousee karvat ylös kun kuuntelee sellaista VAKUUTTELUA. Miehen pitää olla mies, eikä mikään selittelijä.

Ja jos sinä olet juuri se Rehellinen, Fiksu, Aito Mies, niin silloinhan minä ihmettelen että mitä sinä sitten täällä vielä valitat? Sinullahan pitäisi olla hyvin pullat uunissa! :D

• Kyllästynyt.

Nyt täytyy vielä täsmentää..

Siis netissähän ihan varmasti on kunnon miehiäkin, olihan näistäkin osa, mutta se ei enää riitä kun puheet ja teot eivät käy yksiin.

Löysin yhden kunnon miehen. Ihanan, suloisen, viattoman. Joka 3 viikon hiljaisuuden jälkeen kertoi lähtevänsä Albaniaan rauhanturvaaja-koulutukseen ja se siitä sitten. Se kyrpi hieman, sillä homma oli muuten lähtenyt niin ihanasti liikkeelle.. mutta, ei voi mitään.

Kiitokset vastauksille, huomautuksille ja "katso peiliin"-lauseille. Olen katsonutkin. Monta kertaa. Mutta miestenkin pitää tehdä se.

Enkä ole tästä katkeroitunut kovinkaan pahasti, nyt ollaan sinkkuna ja huomaan tykkääväni vapaudesta ihan liikaa. Ehkä ei enää ikinä miehiä, mistäs sitä koskaan tietää... (:

• Hossi.68

ei parane sanoa ei koskaan :)

Kummasti yksineläminen alkaa maistumaan mitä enemmän sitä harrastaa ja vaikeammaksi tulee päästä tuota rytmiä joku rikkomaan.

No, ikuna ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan ja toivoa ei parane koskaan heittää hukkaan.

• aikuinen nainen
        Hossi.68 kirjoitti:

ei parane sanoa ei koskaan :)

Kummasti yksineläminen alkaa maistumaan mitä enemmän sitä harrastaa ja vaikeammaksi tulee päästä tuota rytmiä joku rikkomaan.

No, ikuna ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan ja toivoa ei parane koskaan heittää hukkaan.

Olen samaa mieltä 29vuotiaan miehen kanssa. Olisitko ollut turhan lyhytjännitteinen?

Etenkin ihmettelen tätä:

Herra #3. Osoittautui mieheksi, jolle oli oma ura tärkeämpi kuin uusi naistuttavuus,
        - Kenelle ei olisi? Oman uran - tai työn - kanssa joutuu nimittäin ihan taatusti elämään koko loppuelämänsä eläkeikään asti.

Naikkosella onkin hurjat kokemukset, enkä edes pidä itseäni minään puritaanina. Oisko tässä sukupolvien välistä kuilua. Minkä ikäinen olet?

• PunainenParoni
        aikuinen nainen kirjoitti:

Olen samaa mieltä 29vuotiaan miehen kanssa. Olisitko ollut turhan lyhytjännitteinen?

Etenkin ihmettelen tätä:

Herra #3. Osoittautui mieheksi, jolle oli oma ura tärkeämpi kuin uusi naistuttavuus,
        - Kenelle ei olisi? Oman uran - tai työn - kanssa joutuu nimittäin ihan taatusti elämään koko loppuelämänsä eläkeikään asti.

Naikkosella onkin hurjat kokemukset, enkä edes pidä itseäni minään puritaanina. Oisko tässä sukupolvien välistä kuilua. Minkä ikäinen olet?

.. ura on se mitä oli ennen nettideittailua ja nettideittailun jälkeenkin. En tietenkään tiedä kauanko te tapailitte, mutta aika harkitsematon kaveri olisi jos muutaman tapaamisen jälkeen heittäisi uransa romukoppaan.

Näin siis tuntumalta, taustoja tarkemmin tietämättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      228
      4407
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      73
      2856
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2393
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1369
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      65
      1043
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      850
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      844
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe