....ovat perseestä ja lapsellisia olen viimeinkin tajunnut kuinka lapesllinen olen ollut hyvästi star wars.
niin juuri kaikki sw fanit....
5
404
Vastaukset
- KyleKatarn1987
Oletko sinä qew??!
- pulkkinen
herätkää muutkin staar waars on kuin katsoisi tv shoppii.
Tehtävänsä. Enpä oikein usko, että noin vain pystyy lopettaa fanittamisen. No jokaisella on mielipiteensä.
Se tv-sarja taitaa jäädä tekemättä....jos sellaista edes oli tosissaan.
Hmm...Tiedänpä ainakin ketä en taida kysellä, jos tässä ite rupeaa tekemään jonkinlaista "fani filmiä"- KyleKatarn1987
m.i.c01 kirjoitti:
Tehtävänsä. Enpä oikein usko, että noin vain pystyy lopettaa fanittamisen. No jokaisella on mielipiteensä.
Se tv-sarja taitaa jäädä tekemättä....jos sellaista edes oli tosissaan.
Hmm...Tiedänpä ainakin ketä en taida kysellä, jos tässä ite rupeaa tekemään jonkinlaista "fani filmiä"Sinähän olet oikeasti se kuka väitätkin olevasi. Olethan? Voitko auttaa minua? En ymmärrä enää yhtään mitään siitä mitä täällä nykyisin tapahtuu...
Ei kuumuudella muuten ole tässä osaa eikä arpaa, tämä johtuu jostakin aivan muusta. Tässä on jotakin pahaenteistä..... KyleKatarn1987 kirjoitti:
Sinähän olet oikeasti se kuka väitätkin olevasi. Olethan? Voitko auttaa minua? En ymmärrä enää yhtään mitään siitä mitä täällä nykyisin tapahtuu...
Ei kuumuudella muuten ole tässä osaa eikä arpaa, tämä johtuu jostakin aivan muusta. Tässä on jotakin pahaenteistä.....Ja montako kertaa pitää sanoa, että tää on SUOMI24!
Nimimerkki on vain muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912551Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww871483- 671475
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi16930Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39838Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta111832- 54793
- 30726