....ovat perseestä ja lapsellisia olen viimeinkin tajunnut kuinka lapesllinen olen ollut hyvästi star wars.
niin juuri kaikki sw fanit....
5
354
Vastaukset
- KyleKatarn1987
Oletko sinä qew??!
- pulkkinen
herätkää muutkin staar waars on kuin katsoisi tv shoppii.
Tehtävänsä. Enpä oikein usko, että noin vain pystyy lopettaa fanittamisen. No jokaisella on mielipiteensä.
Se tv-sarja taitaa jäädä tekemättä....jos sellaista edes oli tosissaan.
Hmm...Tiedänpä ainakin ketä en taida kysellä, jos tässä ite rupeaa tekemään jonkinlaista "fani filmiä"- KyleKatarn1987
m.i.c01 kirjoitti:
Tehtävänsä. Enpä oikein usko, että noin vain pystyy lopettaa fanittamisen. No jokaisella on mielipiteensä.
Se tv-sarja taitaa jäädä tekemättä....jos sellaista edes oli tosissaan.
Hmm...Tiedänpä ainakin ketä en taida kysellä, jos tässä ite rupeaa tekemään jonkinlaista "fani filmiä"Sinähän olet oikeasti se kuka väitätkin olevasi. Olethan? Voitko auttaa minua? En ymmärrä enää yhtään mitään siitä mitä täällä nykyisin tapahtuu...
Ei kuumuudella muuten ole tässä osaa eikä arpaa, tämä johtuu jostakin aivan muusta. Tässä on jotakin pahaenteistä..... KyleKatarn1987 kirjoitti:
Sinähän olet oikeasti se kuka väitätkin olevasi. Olethan? Voitko auttaa minua? En ymmärrä enää yhtään mitään siitä mitä täällä nykyisin tapahtuu...
Ei kuumuudella muuten ole tässä osaa eikä arpaa, tämä johtuu jostakin aivan muusta. Tässä on jotakin pahaenteistä.....Ja montako kertaa pitää sanoa, että tää on SUOMI24!
Nimimerkki on vain muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238