....ovat perseestä ja lapsellisia olen viimeinkin tajunnut kuinka lapesllinen olen ollut hyvästi star wars.
Vastaukset 5
- KyleKatarn1987
Oletko sinä qew??!
- pulkkinen
herätkää muutkin staar waars on kuin katsoisi tv shoppii.
Tehtävänsä. Enpä oikein usko, että noin vain pystyy lopettaa fanittamisen. No jokaisella on mielipiteensä.
Se tv-sarja taitaa jäädä tekemättä....jos sellaista edes oli tosissaan.
Hmm...Tiedänpä ainakin ketä en taida kysellä, jos tässä ite rupeaa tekemään jonkinlaista "fani filmiä"- KyleKatarn1987
m.i.c01 kirjoitti:
Tehtävänsä. Enpä oikein usko, että noin vain pystyy lopettaa fanittamisen. No jokaisella on mielipiteensä.
Se tv-sarja taitaa jäädä tekemättä....jos sellaista edes oli tosissaan.
Hmm...Tiedänpä ainakin ketä en taida kysellä, jos tässä ite rupeaa tekemään jonkinlaista "fani filmiä"Sinähän olet oikeasti se kuka väitätkin olevasi. Olethan? Voitko auttaa minua? En ymmärrä enää yhtään mitään siitä mitä täällä nykyisin tapahtuu...
Ei kuumuudella muuten ole tässä osaa eikä arpaa, tämä johtuu jostakin aivan muusta. Tässä on jotakin pahaenteistä..... KyleKatarn1987 kirjoitti:
Sinähän olet oikeasti se kuka väitätkin olevasi. Olethan? Voitko auttaa minua? En ymmärrä enää yhtään mitään siitä mitä täällä nykyisin tapahtuu...
Ei kuumuudella muuten ole tässä osaa eikä arpaa, tämä johtuu jostakin aivan muusta. Tässä on jotakin pahaenteistä.....Ja montako kertaa pitää sanoa, että tää on SUOMI24!
Nimimerkki on vain muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551109
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust551033Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131014Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7910- 91853
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5725Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25655Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191652- 73617
- 60612