Polttoainevarkaat

FisherMan2-

Rosvot veivät vanhasta hiacenromustani dieselit..Kun kone korkkasi romusta,pistin rometon samaan paikkaan siesomaan kuin aina aiemminkin,puoli tankillista oli tiisseliä tankissa vielä..

Mausteeksi lirautin n.litran AIV.happoa:)Kas kummaa,naapurini vm.94.turbodiesel-mercedeksestä korkkasi pumppu heti seuraavana viikonloppuna!(taitaa pojankin carinassa olla pumppuvika..)Saivat opetuksen..

13

4541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksisi

      miten stereot voi räjäyttä rosvon silmille niin olisi hyvä...

    • Alan Mies

      Hienoa, FisherMan2-! Kusipäärosmoille pitäis jokaisen viritellä moisia pikku elämänrikastuttajia pitämään paskiaiset varpaillaan. Itselläni VW-vanhuksessa asennettuna muutama partekoneenterä strategisissa paikoissa. Eikä vihapäissä potkitut kyljetkään vanhassa romussa niin haittaa, auton ympäristön veritippojen aiheuttama mielihyvä painaa vaakakupissa enemmän! ;)

      • saat syytteen

        et ole tullut ajatelleeksi että jos joku sinne sun romuun vääntäytyy ja aukoo kätensä sinne, hän voi nostaa syytteen sinua kohtaan, koska tekosi ei ole laillinen. ja pakko myös kertoa sinulle, että jos itse sattuisin oleen rosvo ja muratuisin autoosi ja saisin verta vuotavia haavoja käsiini, niin aivan varmasti ettisin sinut käsiini ja viiltelisin joka vitun paikan sinusta täyteen haavoja ja nakkaisin suola monttuun. kysymys kuuluu, että mitä ihmettä edes virität johonki vw:n romuus tuollaisia ansoja?


      • 78345
        saat syytteen kirjoitti:

        et ole tullut ajatelleeksi että jos joku sinne sun romuun vääntäytyy ja aukoo kätensä sinne, hän voi nostaa syytteen sinua kohtaan, koska tekosi ei ole laillinen. ja pakko myös kertoa sinulle, että jos itse sattuisin oleen rosvo ja muratuisin autoosi ja saisin verta vuotavia haavoja käsiini, niin aivan varmasti ettisin sinut käsiini ja viiltelisin joka vitun paikan sinusta täyteen haavoja ja nakkaisin suola monttuun. kysymys kuuluu, että mitä ihmettä edes virität johonki vw:n romuus tuollaisia ansoja?

        Vittu se olisi sulle ihan oikein.
        Sitten kun tulisit haavojesi kanssa heilumaan niin katkoisin sun sormet niin olisi yksi pitkä kyntinen vähemmän!


      • Alan Mies
        saat syytteen kirjoitti:

        et ole tullut ajatelleeksi että jos joku sinne sun romuun vääntäytyy ja aukoo kätensä sinne, hän voi nostaa syytteen sinua kohtaan, koska tekosi ei ole laillinen. ja pakko myös kertoa sinulle, että jos itse sattuisin oleen rosvo ja muratuisin autoosi ja saisin verta vuotavia haavoja käsiini, niin aivan varmasti ettisin sinut käsiini ja viiltelisin joka vitun paikan sinusta täyteen haavoja ja nakkaisin suola monttuun. kysymys kuuluu, että mitä ihmettä edes virität johonki vw:n romuus tuollaisia ansoja?

        Siinähän nostelet syytteitä; EVVK! Ja voin kertoa sulle, vatipää: Sun ei todellakaan kannata tulla etsimään mua vertavuotaviin käsiisi!!! Osaan kyllä käydä itseni avuksi, jos joku vinkuva idiootti raapii ovellani!
        Ja: "..kysymys kuuluu, että mitä ihmettä edes virität johonki vw:n romuus tuollaisia ansoja?.."
        Vastaus kuuluu: Vaikka se romu onkin, ei sen tarkoitus ole palvella kusipäiden autontarvetta millään lailla! Yritän näin varmistella, että VW odottaa juuri MUA aamulla, valmiina palvelukseen, ja jos ei, onpahan ainakin taas yks pizzanaama saanu pikku muistutuksen toisen omaisuuden kunnioittamisesta. Kyllä jämpti on näin, perkele!!


      • toope
        saat syytteen kirjoitti:

        et ole tullut ajatelleeksi että jos joku sinne sun romuun vääntäytyy ja aukoo kätensä sinne, hän voi nostaa syytteen sinua kohtaan, koska tekosi ei ole laillinen. ja pakko myös kertoa sinulle, että jos itse sattuisin oleen rosvo ja muratuisin autoosi ja saisin verta vuotavia haavoja käsiini, niin aivan varmasti ettisin sinut käsiini ja viiltelisin joka vitun paikan sinusta täyteen haavoja ja nakkaisin suola monttuun. kysymys kuuluu, että mitä ihmettä edes virität johonki vw:n romuus tuollaisia ansoja?

        Ja rovon teko on suomen lain mukaan laillinen. Salli minun nauraa.


      • sinäkään
        78345 kirjoitti:

        Vittu se olisi sulle ihan oikein.
        Sitten kun tulisit haavojesi kanssa heilumaan niin katkoisin sun sormet niin olisi yksi pitkä kyntinen vähemmän!

        vitun pelle uhoat. paskat sulla housuun tulis kuitenki. helppo se on täällä sun uhota! ja tuu vittu katkoon sormet! vitun pelle!!!!! ootta niin säälittävää porukkaa,


      • niin rakastunut
        Alan Mies kirjoitti:

        Siinähän nostelet syytteitä; EVVK! Ja voin kertoa sulle, vatipää: Sun ei todellakaan kannata tulla etsimään mua vertavuotaviin käsiisi!!! Osaan kyllä käydä itseni avuksi, jos joku vinkuva idiootti raapii ovellani!
        Ja: "..kysymys kuuluu, että mitä ihmettä edes virität johonki vw:n romuus tuollaisia ansoja?.."
        Vastaus kuuluu: Vaikka se romu onkin, ei sen tarkoitus ole palvella kusipäiden autontarvetta millään lailla! Yritän näin varmistella, että VW odottaa juuri MUA aamulla, valmiina palvelukseen, ja jos ei, onpahan ainakin taas yks pizzanaama saanu pikku muistutuksen toisen omaisuuden kunnioittamisesta. Kyllä jämpti on näin, perkele!!

        siihen sun paska rotteloos??? hah hah! säälittävää, eikö sun yö unetki kärsi ku joutuu koko ajan ressaan että koskeeko nyt joku mun vitun romuun paskaan!!?? ja vittuako sä uhoat täällä, vitun pelle!


    • Nimetön

      Itseltäni auto vietiin joka onneksi löytyi ehjänä mutta "putsattuna". Vähän tuskaa helpottaa, että kanslaisaktiviteetti toimii... hyvä homma. Niinkuin palstalla on käynyt ilmi aiemmin, jos virittelee jotain systeemejä, kannattaa laittaa varoituslappu tai muuten varmistaa, ettei itse joudu maksumieheksi , jos rosmolle sattuu pahempi vamma. Mikä kyllä tuntuu oudolta, jos omaan autoon murtaudutaan...
      Tällä palstalla kun ideoita kuulee voi joku saada vielä oivan busieness-idean. Pitäis olla poliitikoihin tms. yhteydessä ja saada tämä oikeussysteemi kunnolliseksi, kun kuulee näitä juttuja, niin luulen, että monet rosmot pitää meitä tavallisia pilkkana...saa tehdä mitä vaan...

      • fisherman2-

        Hanskalokerossa tietysti maalinohenteella kevyesti lantattu vodkapullo;)Kerrankin näin kun laiheliini bussipysäkillä otti siivuja autonromustani varastamastaan pullosta!Hupaa munuaisille yms;)..Partakoneenterät ja ongenkoukut kuljettajan penkillä luonnollisesti koko ajan pyytämässä,yksi kynnenpuolikas saaliina ja noin 100 pientä koukkua sai saaliin /kuljettajan penkkiin kätkettynä:)

        Paljon iloa ollut tusta autonromusta-raaskiiko tuota kiertokangen laakeria uusia,niin hyvä ja suosittu kohde näkyy olevan 90 luvun alun hiace?!

        Ps.ongenkokukut levyssä penkin verhouksen alla:siivoton siivoaminen,käytä kumihanskoja ja huuhtele runsaalla vedellä,jotain äkäistä pesuainetta käyttäen!


      • fisherman2-

        Hanskalokerossa tietysti maalinohenteella kevyesti lantattu vodkapullo;)Kerrankin näin kun laiheliini bussipysäkillä otti siivuja autonromustani varastamastaan pullosta!Hupaa munuaisille yms;)..Partakoneenterät ja ongenkoukut kuljettajan penkillä luonnollisesti koko ajan pyytämässä,yksi kynnenpuolikas saaliina ja noin 100 pientä koukkua sai saaliin /kuljettajan penkkiin kätkettynä:)

        Paljon iloa ollut tusta autonromusta-raaskiiko tuota kiertokangen laakeria uusia,niin hyvä ja suosittu kohde näkyy olevan 90 luvun alun hiace?!

        Ps.ongenkokukut levyssä penkin verhouksen alla:siivoton siivoaminen,käytä kumihanskoja ja huuhtele runsaalla vedellä,jotain äkäistä pesuainetta käyttäen!


      • lukeneeni

        lehdestä taannoin jotta mökin omistaja oli kypsynyt kutsumattomiin vieraisiin. Hän laittoi ketunraudat mökin ikkunan alle sisäpuolelle, johon "vieras" sitten osuikin. No, juttu meni käräjille vierailijan toimesta. Tuomari antoi päätöksen: syyte hylätty. Raudat olivat asianmukaisesti säilytetty vaaraa aiheuttamatta mökin sisällä.


    • nitrometaania

      naapurini kiihdytysmoottoripyörästä noin hyvään tarkoitukseen.

      Olisit saanut herätä aamulla hauskaan kolinaan, kun naapurisi Mersun kampiakseli lentää portaillesi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe