Onko kukaan kuullut tästä Procurves:sista?
Kolmessa kuukaudessa pitäisi näkyä jo tulos.
Tässä lääkkeessä on rahat takaisin takuu jos ei mitään tapahdu. Mietin vain pitäisiköhän ihan kokeilla. Kuulemma pysyviä tuloksia.
http://www.rintojensuurennusmaailma.com/pills/enhancement-comparison.php
Tuolta sivuilta enempi tietoa.
Olisi kivaa kuulla toisten mielipiteitä tästä.
Vielä parempi jos on kokemuksia. Kiitoksia
paljon jo etukäteen niille jotka vastasivat.
Tissit isommiksi pillereillä?
131
35552
Vastaukset
- skeptinen!
Olen kovin epäileväinen kaikkien näiden pillereiden ja voiteiden tehoon. Usein ohjeissa käsketään hieromaan rintoja, joten sama tulos todennäköisesti saataisiin pelkällä hieronnallakin ilman pillereitä tms. En myöskään uskalla käyttää tällaisia luonnonlääkkeitä, sillä monessa säännöllisesti käyttämässäni lääkkeessä varoitetaan luonnonrohtojen haittavaikutuksista lääkkeitteni kanssa. Myös lääkärini on varoittanut ja kieltänyt luonnonrohtojen käytön, koska niistä ei tiedä tarkasti mitä ne sisältää. En luota mihinkään tuollaisiin "ihmelääkkeisiin" joiden luvataan kasvattavan rintoja. Kun ei edes tehokas keltarauhashormonin käyttäminen saanut rintojani kasvamaan, totesin että ainoa varma keino on implantit. Se ainoa tehokas luonnonmukainen keino, lapsen synnyttäminen ja imetys, on kohdallani ohimennyt mahdollisuus.
- Neitokainen
"Vielä lisätekijänä tämän tuotteen hyväksi voidaan mainita, että se on ainut lääkäreiden arvostama. " Luin tuolta jostain muualtakin,
että lääkärit on todennut tämän ihan hyväksi
jutuksi. Mutta voisikohan noihin luottaa?
Voikohan nuo vain kirjoitella tuollaisia vaikka ei pitäisi paikkaa.
Myös en tiedä kuinka tuo rahat takaisin takuu oikeen menee. Ajattelin että voisihan tuota kokeilla sen 3kk mutta entä jos ei mitään tapahdukkaan niin saisinkohan ihan varmasti rahani takaisin.
Silikonit voisin kyllä ottaa, mutta ne ovat vain
niin kalliit. Haluaisin vain hieman täytettä.
Minulla on siis b 75. Olen siis imettänyt ja tissini vaikuttaa hieman "tyhjiltä". - annnnnnna
Neitokainen kirjoitti:
"Vielä lisätekijänä tämän tuotteen hyväksi voidaan mainita, että se on ainut lääkäreiden arvostama. " Luin tuolta jostain muualtakin,
Myös en tiedä kuinka tuo rahat takaisin takuu oikeen menee. Ajattelin että voisihan tuota kokeilla sen 3kk mutta entä jos ei mitään tapahdukkaan niin saisinkohan ihan varmasti rahani takaisin.
Minulla on siis b 75. Olen siis imettänyt ja tissini vaikuttaa hieman "tyhjiltä".Minäkin törmäsin kyseiseen sivuun muutama päivä sitten ja itse alan jo olemaan siinä pisteessä että voisin jopa kyseistä tuotetta kokeillakin.
Rintani olivat ennen kokoa 75a, ja silloin en ollut koosta niin huolissani, vaikka pienethän nekin olivat. Olen kuitenkin aloittanut säännölisen liikunnan ja kaikki rintaliivini ovat jäänet suuriksi, ja kun yhtenä päivänä sovittaessani uusia liivejä koko 70a oli liian suuri, päätin että nyt on jotain kokeiltava. Itsetunto alkaa olla ihan maassa ja peilistä näen enemmänkin pojan kuin naisen vartalon.
Mutta takaisin aiheeseen.. Olen hieman epäileväinen tuotetta kohtaan, mutta ennen kuin alan rahojani säästämään leikkausta varten haluaisin kokeilla muita vaihtoehtoja. Mietin sitäkin, että JOS tuote toimii ja rinnat suurenevat, onko tulos "pysyvä". Epäilyttää hieman se, että takuu aika on 2kk ja tuloksen luvataan näkyvän selkeästi 3kk:n kuluttua.
Hmm.. Pitää miettiä. Olenko ainut joka tosissaan harkitsee? - effe
annnnnnna kirjoitti:
Minäkin törmäsin kyseiseen sivuun muutama päivä sitten ja itse alan jo olemaan siinä pisteessä että voisin jopa kyseistä tuotetta kokeillakin.
Rintani olivat ennen kokoa 75a, ja silloin en ollut koosta niin huolissani, vaikka pienethän nekin olivat. Olen kuitenkin aloittanut säännölisen liikunnan ja kaikki rintaliivini ovat jäänet suuriksi, ja kun yhtenä päivänä sovittaessani uusia liivejä koko 70a oli liian suuri, päätin että nyt on jotain kokeiltava. Itsetunto alkaa olla ihan maassa ja peilistä näen enemmänkin pojan kuin naisen vartalon.
Mutta takaisin aiheeseen.. Olen hieman epäileväinen tuotetta kohtaan, mutta ennen kuin alan rahojani säästämään leikkausta varten haluaisin kokeilla muita vaihtoehtoja. Mietin sitäkin, että JOS tuote toimii ja rinnat suurenevat, onko tulos "pysyvä". Epäilyttää hieman se, että takuu aika on 2kk ja tuloksen luvataan näkyvän selkeästi 3kk:n kuluttua.
Hmm.. Pitää miettiä. Olenko ainut joka tosissaan harkitsee?Kiinnostuin itsekin tuossa muutama päivä sitten kun kävin niiden nettisivuilla. Siirryin jopa tilausvaiheeseen, mutta en onnistunut tilaamaan. Ohjelma ilmoitti vain että tuotetta ei ole saatavilla tällä hetkellä. Pystyisiköhän sitä tilaamaan jotain muuta kautta...? Onkohan kukaan oikeasti ikinä testannut näitä...?
Outoa, kun firma ei edes vastaa sähköpostiini. - mini
effe kirjoitti:
Kiinnostuin itsekin tuossa muutama päivä sitten kun kävin niiden nettisivuilla. Siirryin jopa tilausvaiheeseen, mutta en onnistunut tilaamaan. Ohjelma ilmoitti vain että tuotetta ei ole saatavilla tällä hetkellä. Pystyisiköhän sitä tilaamaan jotain muuta kautta...? Onkohan kukaan oikeasti ikinä testannut näitä...?
Outoa, kun firma ei edes vastaa sähköpostiini.minun kokoni on 75a. ennen minua ei haitannut rintojen pieni koko, mutta viime vuosina olen ruvennut miettimään, että jotain suurennusta pitäisi saada. en voi ostaa edes mitään kivoja liivejä, kun tuntuu että kaikki kivannäköiset on tarkoitettu isorintaisille. saan tuskin edes a-kuppia täyttymään. poikaystävänikin olisi iloinen suuremmista rinnoista, vaikka ei sitä ole ääneen sanonutkaan. miehiä on vaan niin helppo lukea. rinnat toisivat myös lisää ryhdikkyyttä, lisää itsetuntoa ja kivemman seksielämän. olen käynyt www.procurvespills.net-sivustolla, siellä on sellainen chat-juttu, jossa voi kysellä reaaliajassa kaikenlaista noista pillereistä. itse olen kans yrittäny tilata noita, mutta chatissa sanottiin, että vasta heinäkuun lopulla olis saatavilla. yksi pakkaus riittää 1 kk ajaksi. eli kai se neljä olis tilattava, saa ainakin postituksen kaupan päälle. mutta se takuu sitten, vähän epäilyttää, että saako niitä rahoja oikeasti koskaan takaisin. pitää vaan sit palauttaa IHAN KAIKKI pakkaukset, tyhjät ja täydet, jos ei ole tyytyväinen. kai se on pakko ainakin kokeilla. siinä ei sit häviä muuta kuin yhden kuukauden vuokran. näin opiskelijana ne rahat vois käyttää johonkin muuhunkin, mutta kai se on kaikki keinot kokeiltava henkisen hyvinvoinnin hyväksi.. leikkaukseen en haluaisi mennä, siinä on kuitenkin melko isot riskit.
- pömppää
mini kirjoitti:
minun kokoni on 75a. ennen minua ei haitannut rintojen pieni koko, mutta viime vuosina olen ruvennut miettimään, että jotain suurennusta pitäisi saada. en voi ostaa edes mitään kivoja liivejä, kun tuntuu että kaikki kivannäköiset on tarkoitettu isorintaisille. saan tuskin edes a-kuppia täyttymään. poikaystävänikin olisi iloinen suuremmista rinnoista, vaikka ei sitä ole ääneen sanonutkaan. miehiä on vaan niin helppo lukea. rinnat toisivat myös lisää ryhdikkyyttä, lisää itsetuntoa ja kivemman seksielämän. olen käynyt www.procurvespills.net-sivustolla, siellä on sellainen chat-juttu, jossa voi kysellä reaaliajassa kaikenlaista noista pillereistä. itse olen kans yrittäny tilata noita, mutta chatissa sanottiin, että vasta heinäkuun lopulla olis saatavilla. yksi pakkaus riittää 1 kk ajaksi. eli kai se neljä olis tilattava, saa ainakin postituksen kaupan päälle. mutta se takuu sitten, vähän epäilyttää, että saako niitä rahoja oikeasti koskaan takaisin. pitää vaan sit palauttaa IHAN KAIKKI pakkaukset, tyhjät ja täydet, jos ei ole tyytyväinen. kai se on pakko ainakin kokeilla. siinä ei sit häviä muuta kuin yhden kuukauden vuokran. näin opiskelijana ne rahat vois käyttää johonkin muuhunkin, mutta kai se on kaikki keinot kokeiltava henkisen hyvinvoinnin hyväksi.. leikkaukseen en haluaisi mennä, siinä on kuitenkin melko isot riskit.
kuin ne erdic-pilleritkin. Niitä piti kans syödä pv monta kpl ja vettä juoda ainakin 3 l. Ja ei mitään tuloksia. Niissäkin oli jotain aminohappoja ja jotain luonnontuotteita.
Ja tämä procurves tuote sisältää kans jotain aminohappoa ja naishormonia. Eli ei käy sellaisille, joilla on verenpainetta ja tai sydän sairauksia tai jotain lääkitystä. Eli kannattaa olla varovainen noitten luontaislääkkeitten kans, niissähän on ei tutkittuja lisäaineita eli myrkkyjä. En henk.koht. lähtis käyttämään. Niistähän voi saada jonkun ikävän taudin seuralaiseksi ja tulee kalliiksi. Mut jokainen päättää itse mihin rahansa tuhlaa. - vastasivat
pömppää kirjoitti:
kuin ne erdic-pilleritkin. Niitä piti kans syödä pv monta kpl ja vettä juoda ainakin 3 l. Ja ei mitään tuloksia. Niissäkin oli jotain aminohappoja ja jotain luonnontuotteita.
Ja tämä procurves tuote sisältää kans jotain aminohappoa ja naishormonia. Eli ei käy sellaisille, joilla on verenpainetta ja tai sydän sairauksia tai jotain lääkitystä. Eli kannattaa olla varovainen noitten luontaislääkkeitten kans, niissähän on ei tutkittuja lisäaineita eli myrkkyjä. En henk.koht. lähtis käyttämään. Niistähän voi saada jonkun ikävän taudin seuralaiseksi ja tulee kalliiksi. Mut jokainen päättää itse mihin rahansa tuhlaa.Mulle vastasivat s.postiin kun kyselin, että onko 100% varma ettei aiheuta vaaraa esim. sisäelimille tai ongelmia lapsen saantiin tms. Kuulemma ei ole siitä mitään huolta. Mutta sama mullakin, kokeilla tekis mieli eikä sekään NIIN paljon sit harmittas, jos ei kaameen näkyviä tuloksia tulis...enemmin just oikeesti mietityttää, et voiko tosiaan luottaa ettei saa mitään sivuvaikutuksia mitä katuu loppuiän. Ei ne rinnat kuitenkaan terveyttä tärkeemmät ole. Olis kiva, jos jollain oikeesti olis kokemusta noitten käytöstä. Niin, ja hakee ne jälleenmyyjiäkin...tuntuu, et jos ihan huuhaata on, miks kukaan sitä lähtis myymään..
- Little-one
vastasivat kirjoitti:
Mulle vastasivat s.postiin kun kyselin, että onko 100% varma ettei aiheuta vaaraa esim. sisäelimille tai ongelmia lapsen saantiin tms. Kuulemma ei ole siitä mitään huolta. Mutta sama mullakin, kokeilla tekis mieli eikä sekään NIIN paljon sit harmittas, jos ei kaameen näkyviä tuloksia tulis...enemmin just oikeesti mietityttää, et voiko tosiaan luottaa ettei saa mitään sivuvaikutuksia mitä katuu loppuiän. Ei ne rinnat kuitenkaan terveyttä tärkeemmät ole. Olis kiva, jos jollain oikeesti olis kokemusta noitten käytöstä. Niin, ja hakee ne jälleenmyyjiäkin...tuntuu, et jos ihan huuhaata on, miks kukaan sitä lähtis myymään..
Törmäsin vahingossa sivuun etsiessäni jotakin apua pieniin rintoihini. Olen 16-vuotias, mutta todellakin valmis kokeilemaan Procurvesia. Ainoa, mikä tuotteen kotisivuilla mättää, on kunnollisten yhteystietojen puuttuminen. Mieluummin vaikka soittaisin asianomaiselle, tai vastaavalle, joka voisi neuvoa Procurvesin tilaamisessa ja käytössä. Outoa vielä, etten ole Suomessa törmännyt yhteenkään Procurvesin käyttäjään.
Kaikista paras keino omalla kohdallani olisi, että saisin hankittua tuotteen jostakin luontaistuotekaupasta tai muusta vastaavasta, sillä tuskin ilmoitan vanhemmilleni tilaavani "rintojensuurennuspillereitä".
Jos nyt satutte tuotetta tilaamaan, kertokaahan vaikutuksista ja ylipäätänsä siitä, tuleeko tuote perille. - Neitokainen
Little-one kirjoitti:
Törmäsin vahingossa sivuun etsiessäni jotakin apua pieniin rintoihini. Olen 16-vuotias, mutta todellakin valmis kokeilemaan Procurvesia. Ainoa, mikä tuotteen kotisivuilla mättää, on kunnollisten yhteystietojen puuttuminen. Mieluummin vaikka soittaisin asianomaiselle, tai vastaavalle, joka voisi neuvoa Procurvesin tilaamisessa ja käytössä. Outoa vielä, etten ole Suomessa törmännyt yhteenkään Procurvesin käyttäjään.
Kaikista paras keino omalla kohdallani olisi, että saisin hankittua tuotteen jostakin luontaistuotekaupasta tai muusta vastaavasta, sillä tuskin ilmoitan vanhemmilleni tilaavani "rintojensuurennuspillereitä".
Jos nyt satutte tuotetta tilaamaan, kertokaahan vaikutuksista ja ylipäätänsä siitä, tuleeko tuote perille.Niin eli heti kun jää ylimääräistä rahaa käteen niin pistän nämä tilaukseen. Tuskin mistään tälläisistä luontaistuotteesta mitään sivuvaikutuksia tule. Jos minulle sellaisia ilmenee ja ne johtuvat pillereistä saa nämä pillereitten myyjät maksaa korvauksia minulle koko elämän. :) Onko nyt kukaan saanut vielä tilattua pillereitä? Vai sanotaanko sivuilla vieläkin, että tuotetta ei ole varastossa?
- tahtoisi
Neitokainen kirjoitti:
Niin eli heti kun jää ylimääräistä rahaa käteen niin pistän nämä tilaukseen. Tuskin mistään tälläisistä luontaistuotteesta mitään sivuvaikutuksia tule. Jos minulle sellaisia ilmenee ja ne johtuvat pillereistä saa nämä pillereitten myyjät maksaa korvauksia minulle koko elämän. :) Onko nyt kukaan saanut vielä tilattua pillereitä? Vai sanotaanko sivuilla vieläkin, että tuotetta ei ole varastossa?
Olen yrittänyt tilata noita procurves pillereitä, kun mieli tekisi mutta mieli vähän muuttui kun huomasin että sivuilla vaaditaan luottokorttitietoja, jotta saisi tilattua... Miksi ihmeessä niitä pillereitä ei voi saada postiennakolla?! Alkaa valitettavasti musta tuntua siltä että huijausta on ilmassa. Miksi ne muuten vaatisi vielä kaiken lisäksi kortin tunnistenumeronkin? Onko muilla samoja ongelmia tai muita ongelmia? Onko kukaan onnistunut tilaamaan noita ihmepillereitä ja jos on niin miten? Please vastatkaa joku! :)
- tahtoisi
tahtoisi kirjoitti:
Olen yrittänyt tilata noita procurves pillereitä, kun mieli tekisi mutta mieli vähän muuttui kun huomasin että sivuilla vaaditaan luottokorttitietoja, jotta saisi tilattua... Miksi ihmeessä niitä pillereitä ei voi saada postiennakolla?! Alkaa valitettavasti musta tuntua siltä että huijausta on ilmassa. Miksi ne muuten vaatisi vielä kaiken lisäksi kortin tunnistenumeronkin? Onko muilla samoja ongelmia tai muita ongelmia? Onko kukaan onnistunut tilaamaan noita ihmepillereitä ja jos on niin miten? Please vastatkaa joku! :)
Nyt laiton sitten espanjankieliseltä saitilta pillerit tilaukseen... En oo tosin ihan varma, että menikö tilaus loppuun asti, kun en tota espanjaa oikeen ymmärrä. Toimittu tosi fiksusti tiedän, mutta pakko mikä pakko! Ainakin tilaus onnistui laskun kautta, eikä niin että tarttis laittaa luottokorttitietoja. Anyway toivottavasti joku nyt vastais jotakin siihen että miten tilaukset toisilla on mennyt tai menee??
- please vastatkaa
tahtoisi kirjoitti:
Nyt laiton sitten espanjankieliseltä saitilta pillerit tilaukseen... En oo tosin ihan varma, että menikö tilaus loppuun asti, kun en tota espanjaa oikeen ymmärrä. Toimittu tosi fiksusti tiedän, mutta pakko mikä pakko! Ainakin tilaus onnistui laskun kautta, eikä niin että tarttis laittaa luottokorttitietoja. Anyway toivottavasti joku nyt vastais jotakin siihen että miten tilaukset toisilla on mennyt tai menee??
Hei voisko joku oikeesti kertoa että onko onnistunut tilaamaan procurvesia tai erdiciä tai jotain muuta, minkä pitäis suurentaa rintoja ja onko tuloksia tullut? Mä alan olla epätoivoinen.. Paketti ei kai mulle nyt sitten saavukaan perille kun tuli e-mailina sellainen ilmoitus että se on "peruutettu", vaikken itte kyllä sitä oo peruuttanu. Outoa ja ärsyttävää. Tässä menee hermot!
- Sabriina teininoita
please vastatkaa kirjoitti:
Hei voisko joku oikeesti kertoa että onko onnistunut tilaamaan procurvesia tai erdiciä tai jotain muuta, minkä pitäis suurentaa rintoja ja onko tuloksia tullut? Mä alan olla epätoivoinen.. Paketti ei kai mulle nyt sitten saavukaan perille kun tuli e-mailina sellainen ilmoitus että se on "peruutettu", vaikken itte kyllä sitä oo peruuttanu. Outoa ja ärsyttävää. Tässä menee hermot!
Moi kaikki epätoivoiset, itse 75B.Yritin myös tilata tuotteita suomen sivuilta mutta turhaan!Sitten ajattelin kokeilla Ruotsin sivustoilta ja WoW kaikki onnistui ilman mitään ongelmia.Tilasin 4kk satsin ja maksoin Visalla. Tuote tuli erittäin nopeasti muutamassa päivässä. Olen ottanut nyt pillereitä kolmeviikkoa ja ihmeitähän se ei vielä lupaile näin pienessä ajassa sen sijaan seksihaluja se kyllä yllättävästi lisäsi joten siinä asiassa tuotelupaus kyllä pitää. Olen toiveikas ja luotan luontaistuotteisiin enemmän kun leikkauksiin ja muihin kirurgisiin toimenpiteisiin. Outoa oli että kaikkialla kapselit ovat sinisiä ja 3 päivässä.Todellisuudessa ne ovat punavalkoisia ja 2 päivässä. Aion syödä koko satsin ja jos epäilette voin ilmoitella kuinka ne tehoavat minuun ajan kuluessa. Onnea kaikille yrittäjille.
- Little-one
Sabriina teininoita kirjoitti:
Moi kaikki epätoivoiset, itse 75B.Yritin myös tilata tuotteita suomen sivuilta mutta turhaan!Sitten ajattelin kokeilla Ruotsin sivustoilta ja WoW kaikki onnistui ilman mitään ongelmia.Tilasin 4kk satsin ja maksoin Visalla. Tuote tuli erittäin nopeasti muutamassa päivässä. Olen ottanut nyt pillereitä kolmeviikkoa ja ihmeitähän se ei vielä lupaile näin pienessä ajassa sen sijaan seksihaluja se kyllä yllättävästi lisäsi joten siinä asiassa tuotelupaus kyllä pitää. Olen toiveikas ja luotan luontaistuotteisiin enemmän kun leikkauksiin ja muihin kirurgisiin toimenpiteisiin. Outoa oli että kaikkialla kapselit ovat sinisiä ja 3 päivässä.Todellisuudessa ne ovat punavalkoisia ja 2 päivässä. Aion syödä koko satsin ja jos epäilette voin ilmoitella kuinka ne tehoavat minuun ajan kuluessa. Onnea kaikille yrittäjille.
Olisin todella kiitollinen, jos sitten ilmoittelet, miten tabut itselläsi toimii, ihan vaikka 2vk - 2kk välein. Onnea myös sinulle, ja toivottavasti tuote saavuttaa sen tuloksen, mitä niin vahvasti sivustollansa lupaa.
- nanna2
Moi kaikki,
Tilasin perjantaina procurves suomi sivuilta pillerit ja heti tuli e-mail että saan tuotteet muutaman päivän kuluttua. Eli toistaiseksi ei ongelmaa. Maksoin Visalla, katsotaan mitä tapahtuu.. - pirre
nanna2 kirjoitti:
Moi kaikki,
Tilasin perjantaina procurves suomi sivuilta pillerit ja heti tuli e-mail että saan tuotteet muutaman päivän kuluttua. Eli toistaiseksi ei ongelmaa. Maksoin Visalla, katsotaan mitä tapahtuu..olen tilausvaiheessa ja omistan vain visa electronin. siis mikä tämä click&buy systeemi oikeen on kun sielä kysytään luottokortin numeroa? siis ja voinko ees visa electronilla tätä tilata (sain sivuilta käsityksen että se käy).
onko tää joku yleinen systeemi ett kysytään kortin numeroa??
olen tilannut aina vaan laskuilla kaikkea joten olen nyt vain niin tietämätön mut voisko joku auttaa?! - nanna2
pirre kirjoitti:
olen tilausvaiheessa ja omistan vain visa electronin. siis mikä tämä click&buy systeemi oikeen on kun sielä kysytään luottokortin numeroa? siis ja voinko ees visa electronilla tätä tilata (sain sivuilta käsityksen että se käy).
olen tilannut aina vaan laskuilla kaikkea joten olen nyt vain niin tietämätön mut voisko joku auttaa?!Moi,
On se ihan normaalia etä kortinnumeroa kysytään. Olen mm. varannut hotelleja ulkomailta samalla tavalla. En tosin tiedä toimiko Visa Electron, tilasin itse Visalla. - daadelis
pirre kirjoitti:
olen tilausvaiheessa ja omistan vain visa electronin. siis mikä tämä click&buy systeemi oikeen on kun sielä kysytään luottokortin numeroa? siis ja voinko ees visa electronilla tätä tilata (sain sivuilta käsityksen että se käy).
olen tilannut aina vaan laskuilla kaikkea joten olen nyt vain niin tietämätön mut voisko joku auttaa?!Kyllähän kortin numeron kysyminen on ihan normaalia, mutta salasanojen ja tunnuksien luovuttamista netissä et saa ikinä tehdä!
- nanna2
Moi,
Olisin utelias kuulemaan Sabriinalta miten on tähän asti mennyt? Onko tuloksia alkanut näkyä? Kysyin itse omalta gynekologilta mitä mieltä hän on kyseisistä luomulääkeistä ja hän vastasi ettei ole kovin perehtynyt asiaan, mutta että hän ei usko että niistä voi olla mitään terveydellisiä haittoja. - Sabriina teininoita
nanna2 kirjoitti:
Moi,
Olisin utelias kuulemaan Sabriinalta miten on tähän asti mennyt? Onko tuloksia alkanut näkyä? Kysyin itse omalta gynekologilta mitä mieltä hän on kyseisistä luomulääkeistä ja hän vastasi ettei ole kovin perehtynyt asiaan, mutta että hän ei usko että niistä voi olla mitään terveydellisiä haittoja.Hei kaikki
Kuusiviikkoa on nyt takana ja mitään sivuvaikutuksia ei ole ilmennyt. Olen huomannut että rinnat ovat hieman kohonneet alhaaltapäin pystyynpäin ja rinnat ovat hieman kovemman tuntoiset sisältäpäin, jotain siellä tapahtuu. Tuloksiahan näissä lupailtiin vasta 3-4kk kuluttua joten aikaa on vielä runsaasti jäljellä. Hyvä testi on niin kuin on monesti kirjoitettu että jos kynä pysyy rintojen alla rinnat roikkuvat ja kun rinnat alkavat kohota ei kynä siellä enään pysy ja näin on tapahtunut. Voin sanoa että innolla odotan tuloksia taas muutaman viikon kuluttua.Palaan taas muutaman viikon kuluttua... - Little-one
nanna2 kirjoitti:
Moi,
On se ihan normaalia etä kortinnumeroa kysytään. Olen mm. varannut hotelleja ulkomailta samalla tavalla. En tosin tiedä toimiko Visa Electron, tilasin itse Visalla.Te käyttäjät, onko tullut jo mitään tuloksia? Tiedän, että on ihan liian aikaista kysyä, mutta vastailkaahan kuitenkin. :)
- 111
pirre kirjoitti:
olen tilannut aina vaan laskuilla kaikkea joten olen nyt vain niin tietämätön mut voisko joku auttaa?!mäkin oon yrittäny maksaa tolla visa electronilla, mut jostai syystä se koko ajan hokee että tarkista kortin numero ja pvm.. mut mähän laitoin kaikki tiedot oikein, joten missä mättää??!! ja oon myös kokeillu muissa sivuissa mm. ruotsin-, englannin- ja espanjankielisessä sivuissa.. mut sama ongelma tulee koko ajan!!
oon myös meilannu heille ja kyselly asiasta,, ne sanoo et voi johtuu sivussa on tapahtunu joku "virhe" tai linja on vain "ruuhkautunu..??!! - rosaliina-
111 kirjoitti:
mäkin oon yrittäny maksaa tolla visa electronilla, mut jostai syystä se koko ajan hokee että tarkista kortin numero ja pvm.. mut mähän laitoin kaikki tiedot oikein, joten missä mättää??!! ja oon myös kokeillu muissa sivuissa mm. ruotsin-, englannin- ja espanjankielisessä sivuissa.. mut sama ongelma tulee koko ajan!!
oon myös meilannu heille ja kyselly asiasta,, ne sanoo et voi johtuu sivussa on tapahtunu joku "virhe" tai linja on vain "ruuhkautunu..??!!justii sama juttu kun mulla, juuri äskenki yritin ja ei onnistu.
- 111
rosaliina- kirjoitti:
justii sama juttu kun mulla, juuri äskenki yritin ja ei onnistu.
..niin siinä meilissä he vielä sanoivat, et voin maksaa tilisiirrolla tai lähettää rahaa western union:n kautta.
:( mut ku tilinro on niin ihmeellinen etten pystyny siirtää rahat heille.. johtuu kai kun on ulkomaalainen tilinro??
ai niin joo,, tietääks kuka mikä se IBAN-tunnus on?? - pikkumuikkuli
111 kirjoitti:
mäkin oon yrittäny maksaa tolla visa electronilla, mut jostai syystä se koko ajan hokee että tarkista kortin numero ja pvm.. mut mähän laitoin kaikki tiedot oikein, joten missä mättää??!! ja oon myös kokeillu muissa sivuissa mm. ruotsin-, englannin- ja espanjankielisessä sivuissa.. mut sama ongelma tulee koko ajan!!
oon myös meilannu heille ja kyselly asiasta,, ne sanoo et voi johtuu sivussa on tapahtunu joku "virhe" tai linja on vain "ruuhkautunu..??!!Jotta pystyy maksamaan netissä electron kortilla täytyy mennä nettipankkiin ja vaihtaa asetukset korttiin. Kortissa on AINA vakiona että nettiostoksia ei pysty tekemään!
Good luck!! - Little-one
Hei kaikki
Kuusiviikkoa on nyt takana ja mitään sivuvaikutuksia ei ole ilmennyt. Olen huomannut että rinnat ovat hieman kohonneet alhaaltapäin pystyynpäin ja rinnat ovat hieman kovemman tuntoiset sisältäpäin, jotain siellä tapahtuu. Tuloksiahan näissä lupailtiin vasta 3-4kk kuluttua joten aikaa on vielä runsaasti jäljellä. Hyvä testi on niin kuin on monesti kirjoitettu että jos kynä pysyy rintojen alla rinnat roikkuvat ja kun rinnat alkavat kohota ei kynä siellä enään pysy ja näin on tapahtunut. Voin sanoa että innolla odotan tuloksia taas muutaman viikon kuluttua.Palaan taas muutaman viikon kuluttua...Voisiko tämä sittenkin olla totta koko homma ? Kiitos kun jaksat ilmoitella..
- mistä niitä saa??
Heips..mikähän mahtoi olla se osoite josta tilasit niitä procurves-pillereitä ruotsista??
- Elän toiveessa
tahtoisi kirjoitti:
Tilasin tuotteeet netin kautta.Hyvin onnisti ja laiton kaikki tiedot niinkuin pitikin.Kaikki toimi hyvin.Sain tuotteet noin kahden viikon sisällä.Ei ole vielä ainakaan mitään sivuvaikutuksia.Olen syönyt kapseleita vasta pariviikkoa.Palaan asiaan muutaman kuukauden kuluttua.
- liplip
Hei kaikki
Kuusiviikkoa on nyt takana ja mitään sivuvaikutuksia ei ole ilmennyt. Olen huomannut että rinnat ovat hieman kohonneet alhaaltapäin pystyynpäin ja rinnat ovat hieman kovemman tuntoiset sisältäpäin, jotain siellä tapahtuu. Tuloksiahan näissä lupailtiin vasta 3-4kk kuluttua joten aikaa on vielä runsaasti jäljellä. Hyvä testi on niin kuin on monesti kirjoitettu että jos kynä pysyy rintojen alla rinnat roikkuvat ja kun rinnat alkavat kohota ei kynä siellä enään pysy ja näin on tapahtunut. Voin sanoa että innolla odotan tuloksia taas muutaman viikon kuluttua.Palaan taas muutaman viikon kuluttua...Haluaisin kuulla nykyisiä kuulumisia että onko pillerit auttaneet ja mikä on tulos tällä hetkellä?
- sabriina teininoita
Hei kaikki
Kuusiviikkoa on nyt takana ja mitään sivuvaikutuksia ei ole ilmennyt. Olen huomannut että rinnat ovat hieman kohonneet alhaaltapäin pystyynpäin ja rinnat ovat hieman kovemman tuntoiset sisältäpäin, jotain siellä tapahtuu. Tuloksiahan näissä lupailtiin vasta 3-4kk kuluttua joten aikaa on vielä runsaasti jäljellä. Hyvä testi on niin kuin on monesti kirjoitettu että jos kynä pysyy rintojen alla rinnat roikkuvat ja kun rinnat alkavat kohota ei kynä siellä enään pysy ja näin on tapahtunut. Voin sanoa että innolla odotan tuloksia taas muutaman viikon kuluttua.Palaan taas muutaman viikon kuluttua...Hei jälleen
Edelleenkään ei sivuvaikutuksia, jos joku niitä epäilee.Rintojen koko ei ole "huomattavan suuri" niinkuin he tässä kohtaan lupaavat, mutta kasvaneet ovat kyllä. Muoto on muuttunut kauniimmaksi.Jatkan edelleen syömistä ja neljäs kk alkaa eiköhän siinäkin kuukauden aikana saada jotaim aikaiseksi.Olen tyytyväinen tähän astisiin saavutuksiin ja kk:den kuluttua palaan taas kertomaan tuloksista.Onnea kaikille yrittäjille. - sabriina teininoita
mistä niitä saa?? kirjoitti:
Heips..mikähän mahtoi olla se osoite josta tilasit niitä procurves-pillereitä ruotsista??
- määvaa
sabriina teininoita kirjoitti:
Hei jälleen
Edelleenkään ei sivuvaikutuksia, jos joku niitä epäilee.Rintojen koko ei ole "huomattavan suuri" niinkuin he tässä kohtaan lupaavat, mutta kasvaneet ovat kyllä. Muoto on muuttunut kauniimmaksi.Jatkan edelleen syömistä ja neljäs kk alkaa eiköhän siinäkin kuukauden aikana saada jotaim aikaiseksi.Olen tyytyväinen tähän astisiin saavutuksiin ja kk:den kuluttua palaan taas kertomaan tuloksista.Onnea kaikille yrittäjille.MoI!
Kiva kuulla jos tuotteet oikeasti tehosivat! Itse haluaisin tähän luisevaan rintavarustukseeni lisää pehmeyttä myös.. Hassusti rasvaa kyllä kerääntyy reisiin ja peppuun,mutta ei sinne minne sitä toivoisi :) Siis kasvattiko procurves sinulla tosiaan jotain kiinteäntuntuista rintakudosta (varmaan siis rauhasia) vai auttoiko myös rasvakudoksen jakautumiseen sinne minne pitikin? Kokemuksistasi kuulisi kovin mielellään yhä lisää.. :) - jaanurska
111 kirjoitti:
oon myös meilannu heille ja kyselly asiasta,, ne sanoo et voi johtuu sivussa on tapahtunu joku "virhe" tai linja on vain "ruuhkautunu..??!!huutonetistä saa näitä myös välillä......vihvih....itelläkin myytävänä, kun en uskalla kokeilla.....mulla sen verta terveys reistaa.
- lisää
Hei jälleen
Edelleenkään ei sivuvaikutuksia, jos joku niitä epäilee.Rintojen koko ei ole "huomattavan suuri" niinkuin he tässä kohtaan lupaavat, mutta kasvaneet ovat kyllä. Muoto on muuttunut kauniimmaksi.Jatkan edelleen syömistä ja neljäs kk alkaa eiköhän siinäkin kuukauden aikana saada jotaim aikaiseksi.Olen tyytyväinen tähän astisiin saavutuksiin ja kk:den kuluttua palaan taas kertomaan tuloksista.Onnea kaikille yrittäjille.Otatko niitä monta päivässä, 2 ja ruokailun yhteydessä?
Kiinnostaa vaan kun muistin että tuolla sivuilla olis lukenu, et kolme ja ohjeessa oli kaks. Oon iteki kokeillu noita nyt reilun kuukauden enkä oo huomannu mitään..musta ne haiseekin ihan jollekin yrttimausteelle!! (tosin tuloksiahan ei näin nopeesti luvattukaan) Niin ja sivuvaikutuksia ei oo ollu..vaikka välillä tuntuu, että kasvattasko ruokahalua?? ..tai sit vaan kuvittelen. - Neitokainen
lisää kirjoitti:
Otatko niitä monta päivässä, 2 ja ruokailun yhteydessä?
Kiinnostaa vaan kun muistin että tuolla sivuilla olis lukenu, et kolme ja ohjeessa oli kaks. Oon iteki kokeillu noita nyt reilun kuukauden enkä oo huomannu mitään..musta ne haiseekin ihan jollekin yrttimausteelle!! (tosin tuloksiahan ei näin nopeesti luvattukaan) Niin ja sivuvaikutuksia ei oo ollu..vaikka välillä tuntuu, että kasvattasko ruokahalua?? ..tai sit vaan kuvittelen.Onko pillerit auttanut?
Vai eikö ole tullut tuloksia?
Olisi hienoa jos kertoisitte tuloksista tänne, että porukka saa tietää ovatko nämä aivan humpuukia. - tepu_87
hei!
Sain itse tilattua ne procurvesin pillerit ja rahatkin on jo tililtä menny 5.11, mutta tuotetta ei ole vielä tullut. alkaa hermot menee ku ei kuulu eikä näy.
toivottavasti tuote tulee perille.sieltä ei voinut enää kysyäkää mitää, ku ne ei vastaa enää suomeksi,et pitäis englanniksi laittaa kysymys ja itsellä on aika huono tuo englannin kielentaito..
onko kellää käyny näin, et joutuu odottaa kauan tuotteita? ja tuliko tuote kuitenki perille..?
vastatkaa jotai.. kiitos.. :) - tepu_87
Neitokainen kirjoitti:
Minulla on siis b 75. Olen siis imettänyt ja tissini vaikuttaa hieman "tyhjiltä".sama vika.. tissit on niin tyhjät ku on imettäny nii haluais jotai täytettä tuon nahan alle..:)
nyt odottelen niitä procurvesin pillereitä..
mut ei näy vielä..:( - tepu_87
nanna2 kirjoitti:
Moi kaikki,
Tilasin perjantaina procurves suomi sivuilta pillerit ja heti tuli e-mail että saan tuotteet muutaman päivän kuluttua. Eli toistaiseksi ei ongelmaa. Maksoin Visalla, katsotaan mitä tapahtuu..oletko vielä saanut tuotteet?
kun itse olen laittanu tilauksen 31.10. rahat meni 5.11.. eikä ole vielä tullut tuotteita. tänää tuli ilmoitus että tilausta käsitellään uudestaan.. että toivottavasti saan tuotteet ettei turhaan ole maksanut vähistä rahoista 170euroa.. kerro onko sulla onnistunut kaikki ja onkotuotteet tullu ja kauan meni..:) - elän toiveessa
tepu_87 kirjoitti:
sama vika.. tissit on niin tyhjät ku on imettäny nii haluais jotai täytettä tuon nahan alle..:)
nyt odottelen niitä procurvesin pillereitä..
mut ei näy vielä..:(Kyllä se on totuus meidän pieni rintaisten miten käy kun ruvetaan tekemään lapsia ja imetetään sit.Itse neljä lasta imettäneenä tiedän sen.Itsellä on brava hoito meneillään ja sit on nämä procurves tabletit ollu kaksi kuukautta käytössä.Ei ole muita oireita kuin et polvissa ja nilkoissa on välillä sellaista pientä jomotusta.En ole viel huomannu muutosta procurves tablettien käytöstä.Mutta syön ainakin vielä kuukauden ja katson tilanteen sitten.Olen saanut kuitenkin brava hoidolla jonkin verran korjattua rintojen muotoa mut sitä täytettä sais vielä tulla enempi rintojen kauneuden vuoksi.Kahdessa viikossa sain minä ne tabletit itselleni.Mulla ei ollut mitään ongelmia siinä.
- tepu_87
elän toiveessa kirjoitti:
Kyllä se on totuus meidän pieni rintaisten miten käy kun ruvetaan tekemään lapsia ja imetetään sit.Itse neljä lasta imettäneenä tiedän sen.Itsellä on brava hoito meneillään ja sit on nämä procurves tabletit ollu kaksi kuukautta käytössä.Ei ole muita oireita kuin et polvissa ja nilkoissa on välillä sellaista pientä jomotusta.En ole viel huomannu muutosta procurves tablettien käytöstä.Mutta syön ainakin vielä kuukauden ja katson tilanteen sitten.Olen saanut kuitenkin brava hoidolla jonkin verran korjattua rintojen muotoa mut sitä täytettä sais vielä tulla enempi rintojen kauneuden vuoksi.Kahdessa viikossa sain minä ne tabletit itselleni.Mulla ei ollut mitään ongelmia siinä.
jep..mulla on vielä käsittelyssä se tilaus, kun tuli yhtäkkiä viesti sieltä, että tilauksen muutos.. tilaus on otettu uudelleen käsittelyyn..:(
ei jaksais enää odotella niitä pillereitä.
eli onko niistä tableteista ollu mitää hyötyä?
onkohan se myös henkilökohtaista että miten ne vaikuttaa..?
mut toivottavasti saan ne pillerit pian.
suomenkielisiltä sivuilta sain kyllä hyvin tilattua ne et ei ollu ongelmia.. - elän toiveessa
tepu_87 kirjoitti:
jep..mulla on vielä käsittelyssä se tilaus, kun tuli yhtäkkiä viesti sieltä, että tilauksen muutos.. tilaus on otettu uudelleen käsittelyyn..:(
ei jaksais enää odotella niitä pillereitä.
eli onko niistä tableteista ollu mitää hyötyä?
onkohan se myös henkilökohtaista että miten ne vaikuttaa..?
mut toivottavasti saan ne pillerit pian.
suomenkielisiltä sivuilta sain kyllä hyvin tilattua ne et ei ollu ongelmia..Ei vielä ole muutosta tullut kahdessa kuukaudessa.Mutta eiköhän pitäis kun kolmen kuukauden satsin on syönyt.Ainakin luvataan kun kolme kuukautta on syönyt tai sit rahat takaisin takuulla.Mutta kerron Joulukuun lopussa kuinka kävi.
- Nimetön
Ei vielä ole muutosta tullut kahdessa kuukaudessa.Mutta eiköhän pitäis kun kolmen kuukauden satsin on syönyt.Ainakin luvataan kun kolme kuukautta on syönyt tai sit rahat takaisin takuulla.Mutta kerron Joulukuun lopussa kuinka kävi.
ok.. kiitoksia sulle..
- tepu_87
Ei vielä ole muutosta tullut kahdessa kuukaudessa.Mutta eiköhän pitäis kun kolmen kuukauden satsin on syönyt.Ainakin luvataan kun kolme kuukautta on syönyt tai sit rahat takaisin takuulla.Mutta kerron Joulukuun lopussa kuinka kävi.
onko ne pillerit mitenkään edes kohottanut rintoja..
että huomaako mitään muutosta??
mut kiitos kun ilmoittelet sitten..:) - vaan...
tepu_87 kirjoitti:
mut kiitos kun ilmoittelet sitten..:)hei viittikö lukee siitä procurves paketista, että sisältääkö ne todella kiinan angelikaa ja siveydenpuuta?
- nimenomaan
vastasivat kirjoitti:
Mulle vastasivat s.postiin kun kyselin, että onko 100% varma ettei aiheuta vaaraa esim. sisäelimille tai ongelmia lapsen saantiin tms. Kuulemma ei ole siitä mitään huolta. Mutta sama mullakin, kokeilla tekis mieli eikä sekään NIIN paljon sit harmittas, jos ei kaameen näkyviä tuloksia tulis...enemmin just oikeesti mietityttää, et voiko tosiaan luottaa ettei saa mitään sivuvaikutuksia mitä katuu loppuiän. Ei ne rinnat kuitenkaan terveyttä tärkeemmät ole. Olis kiva, jos jollain oikeesti olis kokemusta noitten käytöstä. Niin, ja hakee ne jälleenmyyjiäkin...tuntuu, et jos ihan huuhaata on, miks kukaan sitä lähtis myymään..
on käytetty sellasia yrttejä, jotka tekee lapsensaannista entistäkin helpompaa.. ts.lisää hedelmällisyyttä.. esim. damiana ja varsinkin siveyden puu.. myös Angelika..
- tepu_87
Kyllä se on totuus meidän pieni rintaisten miten käy kun ruvetaan tekemään lapsia ja imetetään sit.Itse neljä lasta imettäneenä tiedän sen.Itsellä on brava hoito meneillään ja sit on nämä procurves tabletit ollu kaksi kuukautta käytössä.Ei ole muita oireita kuin et polvissa ja nilkoissa on välillä sellaista pientä jomotusta.En ole viel huomannu muutosta procurves tablettien käytöstä.Mutta syön ainakin vielä kuukauden ja katson tilanteen sitten.Olen saanut kuitenkin brava hoidolla jonkin verran korjattua rintojen muotoa mut sitä täytettä sais vielä tulla enempi rintojen kauneuden vuoksi.Kahdessa viikossa sain minä ne tabletit itselleni.Mulla ei ollut mitään ongelmia siinä.
hei!
itse sain tänään ne procurves pillerit ja aloitin heti ne.. toivon että saisin edes jonkun näköisiä muutoksia aikaan..:)
onko ne pillerit minkään vertaa sinulla auttanut..?
onko edes kohottanut rintoja..yms..??? - elän toiveessa
tepu_87 kirjoitti:
hei!
itse sain tänään ne procurves pillerit ja aloitin heti ne.. toivon että saisin edes jonkun näköisiä muutoksia aikaan..:)
onko ne pillerit minkään vertaa sinulla auttanut..?
onko edes kohottanut rintoja..yms..???Mulla tulee torstaina vasta kaksi kuukautta.En ikävä kyllä ole huomannut mitään muutosta viel mutta siinä vasta luvataan kolmannella kuukaudella muutosta.Itselläni en kyl usko hirveisiin muutoksiin mutta olisin tyytyväinen edes vähään muutokseen.Aijon kuitenkin syödä loppuun kolmannen kuudauden ja sit päätän tilaanko vielä kaksi kuukautta lisää.Luulen että onhan sillä rintakudoksella merkitystä mitä saadaan aikaan.Odottelen Sabriinan tietoja innolla mitä hänellä on kerrottavaa.
- tämä puriste on!
Tiedostattehan hyvät naiset sen asian, että tämänkaltaisella hormonitoiminnan stimuloinnilla kasvatetaan rintasyöpäriskiä.. Varsinkaan pitkäaikainen käyttö ei ole suositeltavaa.
- Harkitsevainen...
mini kirjoitti:
minun kokoni on 75a. ennen minua ei haitannut rintojen pieni koko, mutta viime vuosina olen ruvennut miettimään, että jotain suurennusta pitäisi saada. en voi ostaa edes mitään kivoja liivejä, kun tuntuu että kaikki kivannäköiset on tarkoitettu isorintaisille. saan tuskin edes a-kuppia täyttymään. poikaystävänikin olisi iloinen suuremmista rinnoista, vaikka ei sitä ole ääneen sanonutkaan. miehiä on vaan niin helppo lukea. rinnat toisivat myös lisää ryhdikkyyttä, lisää itsetuntoa ja kivemman seksielämän. olen käynyt www.procurvespills.net-sivustolla, siellä on sellainen chat-juttu, jossa voi kysellä reaaliajassa kaikenlaista noista pillereistä. itse olen kans yrittäny tilata noita, mutta chatissa sanottiin, että vasta heinäkuun lopulla olis saatavilla. yksi pakkaus riittää 1 kk ajaksi. eli kai se neljä olis tilattava, saa ainakin postituksen kaupan päälle. mutta se takuu sitten, vähän epäilyttää, että saako niitä rahoja oikeasti koskaan takaisin. pitää vaan sit palauttaa IHAN KAIKKI pakkaukset, tyhjät ja täydet, jos ei ole tyytyväinen. kai se on pakko ainakin kokeilla. siinä ei sit häviä muuta kuin yhden kuukauden vuokran. näin opiskelijana ne rahat vois käyttää johonkin muuhunkin, mutta kai se on kaikki keinot kokeiltava henkisen hyvinvoinnin hyväksi.. leikkaukseen en haluaisi mennä, siinä on kuitenkin melko isot riskit.
Hommasitko noita Procurves-pillereitä? Olen itse juuri löytänyt sivuston ja harkinnut ostamista. Kummallista vaan , kun ei sivuilla ole mitään firman yhteystietoja..vaikuttaa siinä mielessä huijaukselta. Mutta millaiset kokemukset sulle jäi? Toimiiko ne? Onko muilla kokemuksia käytöstä, tehosta ja takuun toimivuudesta?
- Minitest
Neitokainen kirjoitti:
Niin eli heti kun jää ylimääräistä rahaa käteen niin pistän nämä tilaukseen. Tuskin mistään tälläisistä luontaistuotteesta mitään sivuvaikutuksia tule. Jos minulle sellaisia ilmenee ja ne johtuvat pillereistä saa nämä pillereitten myyjät maksaa korvauksia minulle koko elämän. :) Onko nyt kukaan saanut vielä tilattua pillereitä? Vai sanotaanko sivuilla vieläkin, että tuotetta ei ole varastossa?
Joo, surffailin yksi ilta netissä ja näin vahingossa tuon Procurves-sivun. Luin tarkkaan jutut siellä ja päätin, että kokeilenpa tilata kaksi pakkausta. Silloin varmennus herjasi jotain ja en saanut tilattua. Mutta seuraavana päivänä yritin uudestaan ja onnistuin. Pieni jännitys iski, että mihin tuli pistettyä rahat menemään, mutta mielenrauhaa toi se, että sieltä päästä tuli aina vähän väliä infoa, miten tilauksen kanssa on edistytty, ja suomeksi vielä. Pari viikkoa meni, ennen kuin tuote saapui Suomeen. Täytyy kokeilla tässä vähän aikaa ja infota teille kiinnostuneille, että toimiiko tuote. Kyllä mä uskon, että rahat saa takaisin jos tuote ei toimi. Mitä siitä, jos muutama euro meni postikuluihin. Eipähän jää mietityttää, että toimiiko tuo oikeesti kun kerran sitä mainostetaan niin ympäri maailmaa. ;)
- Neitokainen
Minitest kirjoitti:
Joo, surffailin yksi ilta netissä ja näin vahingossa tuon Procurves-sivun. Luin tarkkaan jutut siellä ja päätin, että kokeilenpa tilata kaksi pakkausta. Silloin varmennus herjasi jotain ja en saanut tilattua. Mutta seuraavana päivänä yritin uudestaan ja onnistuin. Pieni jännitys iski, että mihin tuli pistettyä rahat menemään, mutta mielenrauhaa toi se, että sieltä päästä tuli aina vähän väliä infoa, miten tilauksen kanssa on edistytty, ja suomeksi vielä. Pari viikkoa meni, ennen kuin tuote saapui Suomeen. Täytyy kokeilla tässä vähän aikaa ja infota teille kiinnostuneille, että toimiiko tuote. Kyllä mä uskon, että rahat saa takaisin jos tuote ei toimi. Mitä siitä, jos muutama euro meni postikuluihin. Eipähän jää mietityttää, että toimiiko tuo oikeesti kun kerran sitä mainostetaan niin ympäri maailmaa. ;)
Niin muista sitten tulla tänne kertomaan kuinka on sinulla vaikuttanut jne. Odotan kyllä innolla kuulumisia.
Itse yritän saada nuo työasiat järjestykseen ja sit voisin itsekkin tilata. - ........
Hei jälleen
Edelleenkään ei sivuvaikutuksia, jos joku niitä epäilee.Rintojen koko ei ole "huomattavan suuri" niinkuin he tässä kohtaan lupaavat, mutta kasvaneet ovat kyllä. Muoto on muuttunut kauniimmaksi.Jatkan edelleen syömistä ja neljäs kk alkaa eiköhän siinäkin kuukauden aikana saada jotaim aikaiseksi.Olen tyytyväinen tähän astisiin saavutuksiin ja kk:den kuluttua palaan taas kertomaan tuloksista.Onnea kaikille yrittäjille.Miten on mennyt?Oletko päässyt hyviin tuloksiin?
- RISKIÄ!!!
Kaikki mikä stimuloi estrogeenin tuotantoa ja rintojen kasvua, stimuloi myös haitallisten syöpäsolujen kasvua rinnoissa!! Jos todella näitä tabuja vedätte nii saatte kyllä kiskoa siinä samalla myös vihreetä teetä kuppitolkulla!!
- tepu_87
Hei..!
Joko olet syönyt loppuun kolmannenkuun pillerit?
onko tullut tuloksia..?
itse aloitin just toisenkuun.. en tiedä kuvittelenko vai onko oikeesti jotai tapahtunut, mutta tuntuu kuin jotain tapahtuisi.. että vähän olisi kasvanut,mut ei paljoa vielä ja verisuonet tulee välillä rinnoissa pintaan.. ei ole kohottanut rintoja vielä.. ja toivon tosiaa et se ainaki tapahtuis, sitä nimittäin odotän et saisin kiinteemmät ja pystymmät rinnat.. ku ne on vähä kärsiny imetyksen seurauksena..:) mut jos viitsisit ilmoitella, että onko tapahtunut mitään.. - elän toiveessa
tepu_87 kirjoitti:
Hei..!
Joko olet syönyt loppuun kolmannenkuun pillerit?
onko tullut tuloksia..?
itse aloitin just toisenkuun.. en tiedä kuvittelenko vai onko oikeesti jotai tapahtunut, mutta tuntuu kuin jotain tapahtuisi.. että vähän olisi kasvanut,mut ei paljoa vielä ja verisuonet tulee välillä rinnoissa pintaan.. ei ole kohottanut rintoja vielä.. ja toivon tosiaa et se ainaki tapahtuis, sitä nimittäin odotän et saisin kiinteemmät ja pystymmät rinnat.. ku ne on vähä kärsiny imetyksen seurauksena..:) mut jos viitsisit ilmoitella, että onko tapahtunut mitään..Joo kohta kolmen kuukauden kuuri on lopussa.Muutama päivä viel ja sitten on syöty.Valitettavasti minulla tämä kuuri ei mielestäni tuottanut tulosta.Joudun paketit palauttamaan takaisin.En tiedä johtuuko se rintojen rasvojen määrästä mutta itselläni kun laihduin niin rintani on todella pienet.Mutta toivotan sulle onnea että sinulla toimisi.Ilman muuta syö kuurit loppuun.Toisille ne ehkä voi vaikuttaa.Tsemppiä!!!
- Minitest
Minitest kirjoitti:
Yksi kuukautta takana. Eka 5 päivää söin 3 kapselia päivässä, sillä niin netissä neuvottiin, ja sen verran aikaa kesti, ennen kuin asiakaspalvelusta vastattiin postiini, että 2kaps/pvässä riittää, yksi aamiaisella ja yksi lounaalla. Söin sitten kaksi päivässä. Itse en syönyt niin säännöllisesti, vaikka ehkä pitäisi pyrkiä siihen. Saattaa johtua mittausvirheestäkin, mutta 1cm on kasvanut ympärysmitta rinnan kohdalta. Rinnat ei ulkoisesti näytä vielä kasvavan, mutta tuntuvat kyllä kiinteämmiltä. Seksuaalista halua ei ole ainakaan vielä lisännyt. Nännit ovat tuntuneet viime päivinä aroilta... jotain rinnassa siis tapahtuu. Ei ole mitään sivuvaivukutuksia tullut. Jatketaan siis kapseleiden popsimista!
- Minitest
Joo kohta kolmen kuukauden kuuri on lopussa.Muutama päivä viel ja sitten on syöty.Valitettavasti minulla tämä kuuri ei mielestäni tuottanut tulosta.Joudun paketit palauttamaan takaisin.En tiedä johtuuko se rintojen rasvojen määrästä mutta itselläni kun laihduin niin rintani on todella pienet.Mutta toivotan sulle onnea että sinulla toimisi.Ilman muuta syö kuurit loppuun.Toisille ne ehkä voi vaikuttaa.Tsemppiä!!!
Moikka!Onpas harmi kuulla, että sulla ei toiminut. Olen syönyt vasta kk, toivottavasti mulla tuottavat edes jotain tuloksia. Olisin iloinen pienestäkin kasvusta. Tunsitko rintojen missään vaiheessa kiinteytyvän, edes hieman? Kerro sitten, saitko rahat takaisin ja kuinka kauan kesti prosessi. Mietin jo lisäsatsin tilausta, sillä tilasin vain kahden kk paketin.
- tepu_87
Minitest kirjoitti:
Yksi kuukautta takana. Eka 5 päivää söin 3 kapselia päivässä, sillä niin netissä neuvottiin, ja sen verran aikaa kesti, ennen kuin asiakaspalvelusta vastattiin postiini, että 2kaps/pvässä riittää, yksi aamiaisella ja yksi lounaalla. Söin sitten kaksi päivässä. Itse en syönyt niin säännöllisesti, vaikka ehkä pitäisi pyrkiä siihen. Saattaa johtua mittausvirheestäkin, mutta 1cm on kasvanut ympärysmitta rinnan kohdalta. Rinnat ei ulkoisesti näytä vielä kasvavan, mutta tuntuvat kyllä kiinteämmiltä. Seksuaalista halua ei ole ainakaan vielä lisännyt. Nännit ovat tuntuneet viime päivinä aroilta... jotain rinnassa siis tapahtuu. Ei ole mitään sivuvaivukutuksia tullut. Jatketaan siis kapseleiden popsimista!
heippa..
kivakuula jos sulla toimii ne, kun itse olen syönyt nyt vähän yli kuukauden niitä ja mietin jo että kuvittelenko, ku tuntuu jotenkin niin kuin rintoihin olisi jotakin tullut, välillä tulee rintoihin verisuonet näkyviin tosi selvästi, ja tuntuu jotenkin paljon kiinteemmiltä rinnat.. mitta nauhaa ei ole ollut, eli varmaan kannattaa käydä se ostamassa.. itse tilasin silloin heti sen neljän kuukauden satsin.. toivotaa et tulis toivotut tulokset. niin ja sitä piti vielä kysyä että mihin aikoihin otat itse suunnilleen ne pillerit.. itse otan välillä miten sattuu mut yleensä aamulla 11:sta ja illalla samaan aikaan..kannattaisikohan laittaa lyhyempi väli siihen..???? jos voisit vastailla.. kiitos..:) ja onnea sullekkin.. - Minitest
tepu_87 kirjoitti:
heippa..
kivakuula jos sulla toimii ne, kun itse olen syönyt nyt vähän yli kuukauden niitä ja mietin jo että kuvittelenko, ku tuntuu jotenkin niin kuin rintoihin olisi jotakin tullut, välillä tulee rintoihin verisuonet näkyviin tosi selvästi, ja tuntuu jotenkin paljon kiinteemmiltä rinnat.. mitta nauhaa ei ole ollut, eli varmaan kannattaa käydä se ostamassa.. itse tilasin silloin heti sen neljän kuukauden satsin.. toivotaa et tulis toivotut tulokset. niin ja sitä piti vielä kysyä että mihin aikoihin otat itse suunnilleen ne pillerit.. itse otan välillä miten sattuu mut yleensä aamulla 11:sta ja illalla samaan aikaan..kannattaisikohan laittaa lyhyempi väli siihen..???? jos voisit vastailla.. kiitos..:) ja onnea sullekkin..Mä olen ottanut yleensä aamiaisen jälkeen ja sitten lounaan yhteydessä... tai jos ei lounaalla muistanut niin sitten klo 16-17 aikoihin, mutta yleisesti päiväsaikaan, ei kauheen pitkiä välejä, kunhan ei ota tyhjään mahaan. Juu, toivottavasti en kuvittele. Rinnat tuntuvät kiinteämmälle, ja samat liivit tuntuvat täyteläisemmälle kuin aikaisemmin. Tietty ei näkyviä tuloksia vielä kun vasta kk popsittu. Jatkan kyllä ihan toiveikkaalla mielellä kuuria! Toivottavasti uusi satsi tulee ajoissa, sillä tilasin ensin vain 2kk pakkauksen. Tsemppiä sulle ja toivottavasti sullakin tuottaa tuloksia! Ilmoitellaan!
- tepu_87
Minitest kirjoitti:
Mä olen ottanut yleensä aamiaisen jälkeen ja sitten lounaan yhteydessä... tai jos ei lounaalla muistanut niin sitten klo 16-17 aikoihin, mutta yleisesti päiväsaikaan, ei kauheen pitkiä välejä, kunhan ei ota tyhjään mahaan. Juu, toivottavasti en kuvittele. Rinnat tuntuvät kiinteämmälle, ja samat liivit tuntuvat täyteläisemmälle kuin aikaisemmin. Tietty ei näkyviä tuloksia vielä kun vasta kk popsittu. Jatkan kyllä ihan toiveikkaalla mielellä kuuria! Toivottavasti uusi satsi tulee ajoissa, sillä tilasin ensin vain 2kk pakkauksen. Tsemppiä sulle ja toivottavasti sullakin tuottaa tuloksia! Ilmoitellaan!
itse olen ottanu aamulla ja illalla, eli vois vähä muuttaa tuota aikaa jos siinä ei saa olla pitkää väliä..
kiitoksia sulle ja ilmoitellaan tuloksista..:) - tyttidyy
tahtoisi kirjoitti:
ei ole mitää hämminkiä siinä jos maksat luottokortil..ite tilasin ne ja maksaminen onnistui hyvin..yhtälailla kortin tunniste numeroa kysytään esim maksettaessa lentolippua netin kautta.. eli ei ole vaarallista :)
- Rahat pois
Harkitsevainen... kirjoitti:
Hommasitko noita Procurves-pillereitä? Olen itse juuri löytänyt sivuston ja harkinnut ostamista. Kummallista vaan , kun ei sivuilla ole mitään firman yhteystietoja..vaikuttaa siinä mielessä huijaukselta. Mutta millaiset kokemukset sulle jäi? Toimiiko ne? Onko muilla kokemuksia käytöstä, tehosta ja takuun toimivuudesta?
Ostin neljän kuukauden satsin ja nyt oon syöny lähes kaikki eikä mitään vaikutusta. Seksihalujenkin kehuttiin lisääntyvän ym., mutta taitaa olla pelkkää huijausta. No, itsepähän otin riskin ja maksoin kalliisti. Muistakaa, jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei olekaan sitä.
- elän toiveessa
Minitest kirjoitti:
Moikka!Onpas harmi kuulla, että sulla ei toiminut. Olen syönyt vasta kk, toivottavasti mulla tuottavat edes jotain tuloksia. Olisin iloinen pienestäkin kasvusta. Tunsitko rintojen missään vaiheessa kiinteytyvän, edes hieman? Kerro sitten, saitko rahat takaisin ja kuinka kauan kesti prosessi. Mietin jo lisäsatsin tilausta, sillä tilasin vain kahden kk paketin.
Jeps palautin joulukuun loppu puolella paketit takaisin ja nyt tuli maanantaina ilmoitus että olemme palauttaneet rahasi takaisin.Viipyy kuulema joku päivä että ne näkyy tilillä.
Oletko saanut tuloksia edes vähääkään?
Valitettavasti minä en huomannut itsessäni mitään muutosta ei edes turvotusta. - ärsyttää
pikkumuikkuli kirjoitti:
Jotta pystyy maksamaan netissä electron kortilla täytyy mennä nettipankkiin ja vaihtaa asetukset korttiin. Kortissa on AINA vakiona että nettiostoksia ei pysty tekemään!
Good luck!!minulla on visa elektron kortti ja siinä verkkomaksu ominaisuudet käytössä, mutta aina kun yritän tilata tulee aina ruutuun että HYLÄTTY! Olen kokeillut ruotsin, usan ja suomen sivuilla mutta ei onnistu.. onko ollut vastaavaa??
- pienitissisyystrauma
tyttidyy kirjoitti:
ei ole mitää hämminkiä siinä jos maksat luottokortil..ite tilasin ne ja maksaminen onnistui hyvin..yhtälailla kortin tunniste numeroa kysytään esim maksettaessa lentolippua netin kautta.. eli ei ole vaarallista :)
Siis esim.jos ostan 4kk satsin,niin paljonko ne velottaa postimaksuista? Jos tilaan Suomen procurves-sivuilta?
- Ei kaikkea pidä uskoa sokeasti
Neitokainen kirjoitti:
Luontaistuotteista kun voi tulla odottamattomia sivuvaikutuksia. Ne eivät ole niin tutkittuja ja kukaan ei oikein tiedä, mitä vaikutuksia niillä yleensäkin on. Jos haluat pilata terveytesi, niin onnea. Se terveys kun voi mennä pilalle nopeastikin ja korjaaminen voi olla mahdotonta. Ja ei, sinä et saa humpuukin markkinoijia maksamaan korvauksia itsellesi koskaan. Käytä ne rahasi johonkin muuhun, josta oikeasti on iloakin.
- Procur
jaanurska kirjoitti:
huutonetistä saa näitä myös välillä......vihvih....itelläkin myytävänä, kun en uskalla kokeilla.....mulla sen verta terveys reistaa.
Moi,olisko sulla vielä niitä procurves pillereitä jäljellä?Voisin ostaa ne mun tyttökaverille kun se haluais isommat rinnat...
T.VV - Olen skeptinen
Tekstin kirjoitustyyli muistuttaa tarkasti lääkepalstalla ulkolaisia laittomia firmoja mainostavia viestejä. Veikkaanpa että tässäkin on kyse vain mainoksesta koska niin moni on kertonut ettei noilla pillereillä ole mitään vaikutusta.
- Rahat_hukkaan
Mainostus alkoi taas. Sama viesti kirjaimelleen kopioitu useaan kertaan.
- Mimu22
Pillerit ei toimi! Ihan turhaa rahanhukkaa. Silikonit ainoat millä saa oikeesti kokoa ja ryhtiä!
- Ei_voi_olla_totta
tepu_87 kirjoitti:
mut kiitos kun ilmoittelet sitten..:)Please
- Anonyymi
Rintojen suurennus pillerit - http://hespac.com/brestfi.htm Olen hyvin tyytyväinen rintoihini, jotka ovat tulleet kiinteämmiksi, paremman muotoisiksi ja suuremmiksi.
- Anonyymi
effe kirjoitti:
Kiinnostuin itsekin tuossa muutama päivä sitten kun kävin niiden nettisivuilla. Siirryin jopa tilausvaiheeseen, mutta en onnistunut tilaamaan. Ohjelma ilmoitti vain että tuotetta ei ole saatavilla tällä hetkellä. Pystyisiköhän sitä tilaamaan jotain muuta kautta...? Onkohan kukaan oikeasti ikinä testannut näitä...?
Outoa, kun firma ei edes vastaa sähköpostiini.Voi ihmis raukkoja kun antavat itseänsä huijata ja uskovat täysin tuotteeseen
- Anonyymi
Neitokainen kirjoitti:
Siinä taas yksi joka luottaa ns ” luontais tuotteisiin” otapa selvää mitä nämä luontaistuotteet oikein ovat , jos jossain lukee sana luontais niin jo ollaan uskomassa että on vaaratonta.
Tosiasia on kuitenkin että aina ei ole asiat niinkuin ne esitetään Ainoa tarkoitus mainostamiseen on raha , ja sitähän saa hyväuskoisilta ihmisiltä.
Sama asia kaikilla ryppyvoiteilla humpuukia myydään , ja eräät ostavat. - Anonyymi
tahtoisi kirjoitti:
No mitäs muutakaan se on kun huijausta , sen nyt ymmärtää jo silloin kun mainostetaan muka tabletteja naisten pettämiseksi kun tietävät että monilla on toive saada isommat rinnat , se naula vetää aina petturin joukossa.
- Anonyymi
Voi sinua ressukka , mistä se tabletti tietää että isontaa rinnat , ajattele hieman ja kysy vaikka joltain lääkäriltä niin. Ne selvittää miten huijarilääke toimii.
- Anonyymi
Voi hyvä luoja tuota tyhmyyttä , mitähän sanoisit jos tietäisit mitä syöt , ei voi muuta kun todeta että usko siirtää vuoria kalliiden pillerien muodossa.
- Anonyymi
pirre kirjoitti:
olen tilannut aina vaan laskuilla kaikkea joten olen nyt vain niin tietämätön mut voisko joku auttaa?!Annapoas numero niille niin näet mitä siitä seuraa Ei sitten kannnata itkeä lehtien palstoilla kun on petetty
- Anonyymi
nanna2 kirjoitti:
Moi,
Olisin utelias kuulemaan Sabriinalta miten on tähän asti mennyt? Onko tuloksia alkanut näkyä? Kysyin itse omalta gynekologilta mitä mieltä hän on kyseisistä luomulääkeistä ja hän vastasi ettei ole kovin perehtynyt asiaan, mutta että hän ei usko että niistä voi olla mitään terveydellisiä haittoja.Ihan niin ” luonnon tuotteet” tuli Suomeen kymmeniä vuosia sitten. Ja hyvin menee myyjillä taloudellisesti kun sana ” luonto” pane ihmiset uskomaan että lääke olisi niin terveellinen ihmisille.
Sitten kun terveys alkaa heitteleen niin on paras sanoa lääkärille mitä paskaa on tilaillut ” luonnontuotteiden ” nimellä, otapa selvää kuinka suuri substanssi luontoa on sinun luonnontuotteissasi , niin huomaat miten hyväuskoinen ihminen on - Anonyymi
Hei kaikki
Kuusiviikkoa on nyt takana ja mitään sivuvaikutuksia ei ole ilmennyt. Olen huomannut että rinnat ovat hieman kohonneet alhaaltapäin pystyynpäin ja rinnat ovat hieman kovemman tuntoiset sisältäpäin, jotain siellä tapahtuu. Tuloksiahan näissä lupailtiin vasta 3-4kk kuluttua joten aikaa on vielä runsaasti jäljellä. Hyvä testi on niin kuin on monesti kirjoitettu että jos kynä pysyy rintojen alla rinnat roikkuvat ja kun rinnat alkavat kohota ei kynä siellä enään pysy ja näin on tapahtunut. Voin sanoa että innolla odotan tuloksia taas muutaman viikon kuluttua.Palaan taas muutaman viikon kuluttua...Mitä sait palkkioksi kun kirjoitit huuhaata
- Anonyymi
Little-one kirjoitti:
Voisiko tämä sittenkin olla totta koko homma ? Kiitos kun jaksat ilmoitella..
Ei ole tippaakaan totta , mutta joka haluaa jaella rahojaan näihin humbuukeihin niin siitä vaan
- Tahtoo isommat
Täällä myös yksi joka koittanut tilata...
Eikös siellä se takuu juttu ollut että käytä VÄHINTÄÄN 2kk ja jos et näe tuloksia niin saa rahat takaisin kun lähettää kaikki tyhjät ja täydet pullot..Eli kannattaa vissiin ottaa sitten joku kuitti myös talteen...Ja en kyllä usko että luontaistuotteissa mitään kummempia sivuvaikutuksia on...
Itse lähinnä epäilen et tehoaako tosella ja miten voi muotoonkin vaikuttaa...
Tosiaan ei saa tilattua edelleenkään niitä..Saakohan niitä suomesta msitään luontaistuotekaupoista ostettua...?
Vai onko vain netistä tilattavia...?
Itse aion kokeilla kunhan vain saan tilattua..sen verran ottaa jo päähän nää pienet läpyskä rinnat eikä silikoneja mielellään ottaisku ovat niin kalliit... - Nainen23v
No skeptisyyttähän on hyvä olla aina kun tällaisia juttuja lähtee kokeilemaan. Itseäni procurvesissa vakuuttaa mm. nämä seikat:
* Rintojen suurennus maailmassa saanut parhaimmat puolueettomat arvostelut
http://www.rintojensuurennusmaailma.com/pills/enhancement-comparison.php
* Vakuutetaan moneen kertaan että on 100% luonnollinen JA turvallinen tuote
* Vakuutetaan moneen kertaan että on lääkärien ja erikoislääkärien testaama & suosittelema tuote
* Kerrotaan erikseen kaikkien käytettävien luonnon ainesosien nimet
* "Käyttäjien" positiiviset palautteet [sitähän ei sitten voi koskaan tietää ovatko nämä jutut keksittyjä]
Epäilys herää lähinnä seuraavista:
* Sivustolla ei ole mitään puhelinnumeroa/osoitetietoa, kysymyksiä/palautetta voi lähettää ainoastaan viestinmuodossa
* Postiennakkotilaus ei ole mahdollinen
* Takuu on lyhyempi kuin aika jonka jälkeen yleisesti aletaan huomata tuloksia
Eipä sitä sitten tiedä. En joka tapauksessa usko näillä olevan mitään terveydellistä haittaa, mutta tehoon en uskalla luottaa kovin vankasti. Toisaalta olen hyvin pienikokoinen nainen eikä pieni povi juurikaan häiritse, mutta pyöreää muotoa olisi mukava saada. Harkitsen kuitenkin itse tilaavani tämän tuotteen, sillä rintaimplantteja en ikimaailmassa ottaisi.- jarskanen
huuto.netissäkin joskus myynnissä näitä jos tilausongelmia nettisivuilta.
- St.Edith
Löysin Procurvesin aikaisemmin tänään, ja pienirintaisena innostuin tietysti heti. Luonnollista epäileväisyyttä tällaisiin tuotteisiin itseltäkin toki löytyy, mutta kun leikkaukseen ei ole varaa niin pillerit kuulostivat hyvältä vaihtoehdolta.
Kun yritin tilata, ainoa maksukeino oli ClickandBuy, josta sain sellaisen käsityksen että maksu onnistuu vain luottokortilla. Niinpä lähetin sivujen kautta viestin Procurvesille ja kyselin tästä. Jo parin tunnin päästä sain vastauksen että ostaminen onnistuu kyllä tilisiirrollakin. Pitää vain maksaa ulkomaille (ihme ettei tällä Suomen-osastolla ole omaa tiliä...)
Eli ei kun tilaamaan. Jos kaikki sujuu hyvin ja saan pillerit, voin käydä teillekin raportoimassa :) - Matildaneiti
Päätinpä kokeilla itsekin. Pari lasta imettäneenä, olen todella rinnaton. Sekin vähä mitä on, on ihan tyhjää nahkapussia.
Viikko sitten aloitin pillereiden popsimisen ja kovasti odotan jo tuloksia ;)- Matildaneiti
Ensimmäinen kuukausi käyttöä takana. Ei mitään vaikutusta mihinkään suuntaan. Ei haittoja ei hyötyjä, vaikka eipä niitä vielä tässä vaiheessa luvatakaan.
- myynnissä
Matildaneiti kirjoitti:
Ensimmäinen kuukausi käyttöä takana. Ei mitään vaikutusta mihinkään suuntaan. Ei haittoja ei hyötyjä, vaikka eipä niitä vielä tässä vaiheessa luvatakaan.
- Matildaneiti
Matildaneiti kirjoitti:
Melkein 2 kk takana ja kyllä, oikeesti tisseissä on muutos parempaan :D
Paljon kiinteämmät ja jotenkin muhkeammat. Jopa mies sanoi, että tuntuvat jotenkin turpeammilta.
Vielä on 2 pakettia kapseleita, toivottavasti vielä tästä kasvavat! - Minitest
Matildaneiti kirjoitti:
Melkein 2 kk takana ja kyllä, oikeesti tisseissä on muutos parempaan :D
Paljon kiinteämmät ja jotenkin muhkeammat. Jopa mies sanoi, että tuntuvat jotenkin turpeammilta.
Vielä on 2 pakettia kapseleita, toivottavasti vielä tästä kasvavat!Moi!
Tosi ihanaa kuulla, että sulla toimii noin hyvin. Miten olet niitä kapseleita ottanut? Itse otan miten sattuu. Puoltoista kk syöty, ja mullakin tuntuu, että rinnat on kiinteämmät ja täyteläisemmät vaikkei tulos näy ulospäin... sen vaan tuntee kourassa. Hyvä etten kuvitellut omiani. Odotan toiveikkaana näkyvämpiä tuloksia! - Matildaneiti
Minitest kirjoitti:
Moi!
Tosi ihanaa kuulla, että sulla toimii noin hyvin. Miten olet niitä kapseleita ottanut? Itse otan miten sattuu. Puoltoista kk syöty, ja mullakin tuntuu, että rinnat on kiinteämmät ja täyteläisemmät vaikkei tulos näy ulospäin... sen vaan tuntee kourassa. Hyvä etten kuvitellut omiani. Odotan toiveikkaana näkyvämpiä tuloksia!eli heti aamupalan jälkeen ja sitten lounaan jälkeen.
- kaelyn
Moi!
Myyn tilaamani 2kk satsin Procurves pillereitä. En voikaan aloittaa kuuria muuttuneen elämäntilanteeni vuoksi. Laittakaa sähköpostia jos kiinnostaa!
[email protected] - ninnu77
kaelyn kirjoitti:
Moi!
Myyn tilaamani 2kk satsin Procurves pillereitä. En voikaan aloittaa kuuria muuttuneen elämäntilanteeni vuoksi. Laittakaa sähköpostia jos kiinnostaa!
[email protected]Moi,
Kiva että olette saaneet tuloksia pillereista. Tilasin neljän kuukauden Procurves satsin itselleni ennen joulua enkä nyt pystykään aloittaa kuuria, joten jos joku olisi halukas ostamaan niin täällä on myynnissä 4 kk paketti. Maksoin niistä itse 168e, mutta olen valmis ottamaan vastaan tarjouksen jos joku on halukas ostamaan. Annan sähköpostiosoitteeni jos kiinnostuneita löytyy. - 999
ninnu77 kirjoitti:
Moi,
Kiva että olette saaneet tuloksia pillereista. Tilasin neljän kuukauden Procurves satsin itselleni ennen joulua enkä nyt pystykään aloittaa kuuria, joten jos joku olisi halukas ostamaan niin täällä on myynnissä 4 kk paketti. Maksoin niistä itse 168e, mutta olen valmis ottamaan vastaan tarjouksen jos joku on halukas ostamaan. Annan sähköpostiosoitteeni jos kiinnostuneita löytyy.hei!
Olisin kiinnostunut pillereistä. Laita sähköpostiosoitteesi niin sovitaan hinnasta. :) - kaelyn
999 kirjoitti:
hei!
Olisin kiinnostunut pillereistä. Laita sähköpostiosoitteesi niin sovitaan hinnasta. :)Mulla olisi myynnissä kahden kuukauden satsi. Laita sähköpostia jos olet kiinnostunut, niin sovitaan hinnasta.
[email protected] - elotar1
kaelyn kirjoitti:
Mulla olisi myynnissä kahden kuukauden satsi. Laita sähköpostia jos olet kiinnostunut, niin sovitaan hinnasta.
[email protected]Hei! Te joilla näitä Procurves pillereitä on jäänyt käyttämättä, laittakaa sähköpostia, niin voin sopivalla hinnalla ostaa ne pois.
Ei haittaa vaikka olisi jo osittain napsittu paketti, kunhan päiväys ei ole vanhentunut.
[email protected] ninnu77 kirjoitti:
Moi,
Kiva että olette saaneet tuloksia pillereista. Tilasin neljän kuukauden Procurves satsin itselleni ennen joulua enkä nyt pystykään aloittaa kuuria, joten jos joku olisi halukas ostamaan niin täällä on myynnissä 4 kk paketti. Maksoin niistä itse 168e, mutta olen valmis ottamaan vastaan tarjouksen jos joku on halukas ostamaan. Annan sähköpostiosoitteeni jos kiinnostuneita löytyy.Olisin kiinnostunut kyseisistä pillereistä, niin siis jos sinulla on vielä kyseinen satsi ns. tallella?! =D
Mutta, sitä vaan kyselen, että tiedätkös, että jos sen 4 kuukauden jälkeen lopettaa pillerien syömisen, niin "valahtaako tai pienentyykö" rintani uudestaan, vai onko vaikutus pysyvää?
Itse yritin myös tänään tilata sieltä, mutta ei onnistunut.- 70AA
kaelyn kirjoitti:
Mulla olisi myynnissä kahden kuukauden satsi. Laita sähköpostia jos olet kiinnostunut, niin sovitaan hinnasta.
[email protected]Voisin ostaa, jo jollakin jäänyt käyttämättä!
- Pazkuli
ninnu77 kirjoitti:
Moi,
Kiva että olette saaneet tuloksia pillereista. Tilasin neljän kuukauden Procurves satsin itselleni ennen joulua enkä nyt pystykään aloittaa kuuria, joten jos joku olisi halukas ostamaan niin täällä on myynnissä 4 kk paketti. Maksoin niistä itse 168e, mutta olen valmis ottamaan vastaan tarjouksen jos joku on halukas ostamaan. Annan sähköpostiosoitteeni jos kiinnostuneita löytyy.vieläkös sullon noita tabletteja? ;);););)
- Pazkuli
ninnu77 kirjoitti:
Moi,
Kiva että olette saaneet tuloksia pillereista. Tilasin neljän kuukauden Procurves satsin itselleni ennen joulua enkä nyt pystykään aloittaa kuuria, joten jos joku olisi halukas ostamaan niin täällä on myynnissä 4 kk paketti. Maksoin niistä itse 168e, mutta olen valmis ottamaan vastaan tarjouksen jos joku on halukas ostamaan. Annan sähköpostiosoitteeni jos kiinnostuneita löytyy.ilmoittele sähköposti osoitteesi jos sinulla on vielä ne myytävänä? :):)::)
- simone77
ninnu77 kirjoitti:
Moi,
Kiva että olette saaneet tuloksia pillereista. Tilasin neljän kuukauden Procurves satsin itselleni ennen joulua enkä nyt pystykään aloittaa kuuria, joten jos joku olisi halukas ostamaan niin täällä on myynnissä 4 kk paketti. Maksoin niistä itse 168e, mutta olen valmis ottamaan vastaan tarjouksen jos joku on halukas ostamaan. Annan sähköpostiosoitteeni jos kiinnostuneita löytyy.moikka, ma oon kiinostunut ostamassa 44kk satsi. että, onko vielä mahdollinen? :)
- neitinokkonen
Jos jollain on myynnissä nuita pillereitä, olisin kiinnostunut, kunhan hinnasta sovitaan =) Jotenkin epäilyttää tuolta sivulta tilaaminen =/ ottakaa ihmeessä yhteyttä!
s-posti: [email protected]- Täti Tomera.
Huomatkaahan sitten te, jotka myytte omia käytettyjä tai käyttämättömiä tuotteitanne täällä, että sen hinnankin pitää olla sitten tosi kohtuullinen, meinaan tuolta kaupasta kun tilaa, saa tosiaan sen rahat takaisin -takuun, mutta teiltä sitä ei saa, eli aika paljon isomman riskin ottaa, jos osaa täältä.
Tai jos käykin niin, että tuote aiheuttaa allergisia yms reaktioita, niin palauttaa ei voi.
Pitää myös huomioda, että voiteet ja pillerit ovat lähiaikoina tilattuja, sillä niissäkin teho vähenee ajan mittaa, ja päiväys umpeutuu.
Eli ei kannata ostaa mitään n. vuosi sitten tilattuja tuotteita.
Onnea! - ksjoa
Täti Tomera. kirjoitti:
Huomatkaahan sitten te, jotka myytte omia käytettyjä tai käyttämättömiä tuotteitanne täällä, että sen hinnankin pitää olla sitten tosi kohtuullinen, meinaan tuolta kaupasta kun tilaa, saa tosiaan sen rahat takaisin -takuun, mutta teiltä sitä ei saa, eli aika paljon isomman riskin ottaa, jos osaa täältä.
Tai jos käykin niin, että tuote aiheuttaa allergisia yms reaktioita, niin palauttaa ei voi.
Pitää myös huomioda, että voiteet ja pillerit ovat lähiaikoina tilattuja, sillä niissäkin teho vähenee ajan mittaa, ja päiväys umpeutuu.
Eli ei kannata ostaa mitään n. vuosi sitten tilattuja tuotteita.
Onnea!onko kellään tällä hetkellä myytävänä procurves pillereitä? en itse saa millään tilaustani menemään.. :(
- isommat
Hei kaikille (jotka olette kiinnostuneita Procurvesista)!
Mietin itsekin todella kauan uskallanko kokeilla, mutta tänään se sitten tapahtui. Tilasin 4kk pillereitä ja aion kertoa tällä sivulla, miten menee tämän kokeilun kanssa.
Itseäni harmittaa, kun muista ei ole kuullut alkukuukausien jälkeen, miten pillerit ovat vaikuttaneet.
Tiedän, että asiasta on olemassa aidosti kiinnostuneita ja sitten niitä, jolla ei ole muuta elämää kuin lukea tätä palstaa ja herjata "meitä hyvä uskoisia", jotka tilaamme pillereitä siinä uskossa, että tissimme kasvaisivat.
Todellakin, sitä toivon, että ne kasvaisivat. Olen tyytyväinen a-kuppiini. Ne ovat kiinteät, hyvän muotoiset ja kauniit, mutta isompi on aina kivempi :)
Joten niille, joilla ei ole asiaan liittyvää kiinnostusta tai kommenttia, jätä herjauksesi ja keksi parempaa tekemistä.
Kerran sitä eletään ja kerran o33aan nuoria. By the way, mihin et kuolisi nykypäivänä :)- ksjoa
olen itse hyvin kiinnostunut ja yrittänyt tilata, mutta jostain syystä tilaus ei onnistu.. :(:( toivottavasti voit kertoa täällä jatkossa miten olet edistynyt :) itse yritän jatkaa tilailua jospa vaikka joku päivä onnistuis.. :) ilmoitelkaa tänne jos jollain olisi myynnissä :)
- saat
Näkyviä tuloksia ja tule tänne toki kertomaan
minkälaisia muutoksia tulee tai tuleeko lainkaan.
Olisi kyllä todella kiva kuulla näistä muistakin
jotka tätä kyseistä tuotetta osti, että kuinka on käynyt? - onnistuuko?
ksjoa kirjoitti:
olen itse hyvin kiinnostunut ja yrittänyt tilata, mutta jostain syystä tilaus ei onnistu.. :(:( toivottavasti voit kertoa täällä jatkossa miten olet edistynyt :) itse yritän jatkaa tilailua jospa vaikka joku päivä onnistuis.. :) ilmoitelkaa tänne jos jollain olisi myynnissä :)
Moikka!
Itselläni onnistui tilaus HETI visa electronilla vasta, kun olin verkkopankissa muuttanut kortin käyttöä verkkomaksua varten myös. Olisiko itselläsi sama "ongelma"?
Procurves joko toimii tai ei. Voi olla huijausta tai ihmiskohtaista..ei tiedä.
Sitä varten kaikki lääkkeet yms. ihmejutut on kautta aikojen kokeiltu, jotta niiden teho on voitu todistaa ;)
Itse tutkin todella paljon suomalaisilta ja ulkomaalaisilta sivuilta ennen kuin uskalsin kokeilla. Sellaista tietoa on tullut, että muutama sanonut, että ne on ihan huijausta, mutta loput ovta olleet todella kiinnostuneita ja joukosta löytyy niitä, jotka väittävät tosiaan kuppikokonsa kasvaneen.
Kävin myös sellaisella sivustolla, jossa ihan tavalliset ihmeset ovat perustaneet omanlaisen foorumin rinnan suurentamista luonnollisilla aineilla, jotka ovat tällaisia yrttejä yms. Sivuvaikutuksia ei ole ollut, mutta tulokset hitaita ja joillakin mennyt todella paljon aikaa ja vaivaa sekä tyhjiä tuloksia kunnes he ovta saaneet haluamansa vaikutuksen.
Yritän muistaa kirjoitella aina väliä, niin katsotaan mitä tää Procurves on sitten!
Ja jos onnistut tilaamaan, kerro sinäkin miten hoito on mennyt :) - Neiti MK
saat kirjoitti:
jotka tätä kyseistä tuotetta osti, että kuinka on käynyt?minulla on nyt kokeilussa 4 kuukauden satsi Procurveseja.
Luin pakkauksesta tuoteselosteen ja lähetin tiedot tutulle, joka on asiantuntija näissä yrteissä ja lisäravinteissa.
Hän oli ehdottomasti sitä mieltä, että kyseiset aineet ovat todella hyviä ja toimivia. Suositteli mieluummin näitä, kuin mitään silikoneja.
Procurvesien lisäksi voisi ottaa mangaania joka vielä tehostaisi näiden vaikutusta. Sitä taitaa olla mukana sopiva määrä useimmissa monivitamiini valmisteissa.
Samoin kuulemma hyvä lisuke olisi Mamma-tee.
Itse ajattelin sitä käydä ostamassa.
Pelkkä Mamma-teekin kuulemma joillain on kasvattanut pikkuisen rintoja, eli sitä kannattaa kokeilla, jos ei raaski tai arvaa näitä pillereitä ostaa.
Tässä vielä tutun antamat lisäselitykset aineista ja niiden vaikutuksista.
2 kapselia (päiväannos)sisältää:
-Fenugreek seed extract (sarviapilan siemenuute) 219 mg = estrogeeninen
-Saw palmetto berry (sahapalmun marja)168 mg = estrogeeninen, estää testosteronin hapettumista (hiusten lähtöä)
-Fennel seed (fenkolin siemenet) 162 mg = rintarauhasia aktivoiva
-L-tyrosine (L-tyrosiini)135 mg = kilpirauhasta ja hormoneja aktivoiva aminohappo
-Mexican wild yam root (villijamssin juuri)96 mg = myös seksuaalisuutta stimuloiva
-Dong quai root 93 mg = estrogenisia ominaisuuksia
-Pacific kelp (Tyynen valtameren kelppi)90 mg = jodi 81 muuta hivenainetta, mineraalia ja aminohappoa
-Damiana leaf 51 mg = muistiin ja hormonaalisiin välittäjäaineisiin vaikuttava rohdoskasvi
-Motherworth herb 48 mg = imetyksen apuna käytetty, rintarauhasia aktivoiva
-Oat grass 42 mg = klorofylliä sisältävä, rintakudoksen lymfa-aineenvaihduntaa ylläpitävä
-Blessed thistle herb (maarian ohdake)39 mg = maksaa tukeva (hapanta pH:ta poistava) rintakudosta kiinteyttävä
-Hops flower (humalan kukka)30 mg = humalan käpy sis. hopeiini-flavonoidia, estrogeeninen.
Tässä sitä nyt sitten odotellaan ja katsellaan. Mitään haittavaikutuksia ei ole ilmennyt, kun pillereitä on tullut syötyä n. 22 päivää.
Rintojen koko ja muotohan voi pikkuisen vaihdella luonnostaakin, ainakin itselläni ennen kuukautisia ne vähän turpoaa.
Mutta jospa tuossa reilun kuukauden kuluttua alkaisi jo jotain näkyäkkin.
Harmittaa vaan kun en mitään mittoja ottanut alkuun, mutta en oikein luota niihin muutenkaan, sillä jopa ryhti vaikuttaa ympärysmittaan.
Sen sijaan tarkkailen miten nämä mahtuu samoihin liiveihin ;-)
Ja muistakaa, pientä lisätehoa voi olla myös omalla uskolla, sehän on jo tieteellisesti todistettu, että lumevaiktuskin auttaa, eikä sitä pidä mielestäni mitenkään väheksyä.
Lisäksi pitää muistaa, ettei edes tavalliset lääkkeet tehoa kaikille samalla tavalla, joten kokeiltavahan se on, kunkin ihan itse, miten tämä toimii. Ainakaan tavallisille lääkkeille ominaisia sivuvaikutuksia ei taida juuri olla, kunhan tarkistaa, että pillerit sopii itselle.
Naisten jotka ovat raskaana, imettävät tai ovat imetysajalla, tai jotka ovat allergisia jollekin ainesosalle, tulee välttää Procurvesin käyttöä. Samoin joissain sairauksissa ne eivät sovi.
Onnea muille kokeilijoille! - Neiti MK.
saat kirjoitti:
jotka tätä kyseistä tuotetta osti, että kuinka on käynyt?Minulla on nyt kokeilussa 4 kuukauden satsi Procurveseja.
Luin pakkauksesta tuoteselosteen ja lähetin tiedot tutulle, joka on asiantuntija näissä yrteissä ja lisäravinteissa.
Hän oli ehdottomasti sitä mieltä, että kyseiset aineet ovat todella hyviä ja toimivia. Suositteli mieluummin näitä, kuin mitään silikoneja.
Procurvesien lisäksi voisi ottaa mangaania joka vielä tehostaisi näiden vaikutusta. Sitä taitaa olla mukana sopiva määrä useimmissa monivitamiini valmisteissa.
Pelkkä Mamma-teekin kuulemma joillain on kasvattanut pikkuisen rintoja, eli sitä kannattaa kokeilla, jos ei raaski tai arvaa näitä pillereitä ostaa.
-Saw palmetto berry (sahapalmun marja)168 mg = estrogeeninen, estää testosteronin hapettumista (hiusten lähtöä)
-L-tyrosine (L-tyrosiini)135 mg = kilpirauhasta ja hormoneja aktivoiva aminohappo
-Mexican wild yam root (villijamssin juuri)96 mg = myös seksuaalisuutta stimuloiva
-Pacific kelp (Tyynen valtameren kelppi)90 mg = jodi 81 muuta hivenainetta, mineraalia ja aminohappoa
-Damiana leaf 51 mg = muistiin ja hormonaalisiin välittäjäaineisiin vaikuttava rohdoskasvi
-Oat grass 42 mg = klorofylliä sisältävä, rintakudoksen lymfa-aineenvaihduntaa ylläpitävä
-Blessed thistle herb (maarian ohdake)39 mg = maksaa tukeva (hapanta pH:ta poistava) rintakudosta kiinteyttävä
-Hops flower (humalan kukka)30 mg = humalan käpy sis. hopeiini-flavonoidia, estrogeeninen.
Tässä sitä nyt sitten odotellaan ja katsellaan. Mitään haittavaikutuksia ei ole ilmennyt, kun pillereitä on tullut syötyä n. 22 päivää.
Rintojen koko ja muotohan voi pikkuisen vaihdella luonnostaakin, ainakin itselläni ennen kuukautisia ne vähän turpoaa.
Harmittaa vaan kun en mitään mittoja ottanut alkuun, mutta en oikein luota niihin muutenkaan, sillä jopa ryhti vaikuttaa ympärysmittaan.
Ja muistakaa, pientä lisätehoa voi olla myös omalla uskolla, sehän on jo tieteellisesti todistettu, että lumevaiktuskin auttaa, eikä sitä pidä mielestäni mitenkään väheksyä.
Lisäksi pitää muistaa, ettei edes tavalliset lääkkeet tehoa kaikille samalla tavalla, joten kokeiltavahan se on, kunkin ihan itse, miten tämä toimii. Ainakaan tavallisille lääkkeille ominaisia sivuvaikutuksia ei taida juuri olla, kunhan tarkistaa, että pillerit sopii itselle.
Naisten jotka ovat raskaana, imettävät tai ovat imetysajalla, tai jotka ovat allergisia jollekin ainesosalle, tulee välttää Procurvesin käyttöä. Samoin joissain sairauksissa ne eivät sovi.
Onnea muille kokeilijoille! - pääseminen
Heips!
Tilaus saapui minulle ihan ajallaan (viikossa) ja ongelmitta. Ainoastaan pakkauksessa olisi voinut olla parantamisen varaa ja yksi paketeista oli vahingoittunut, josta kapseleiden paketiti olivat rikkoutunet. Kirjoitin, jos neuvoisivat siellä miten vaihto tapahtuu ja onnistuu.
Toinen miinus Procurvesin tilauksessa oli se, että mukana ei juurikaan ollut MITÄÄN dokumentteja esim. tilausvahvistus, erittely tai palautus ja vaihto-ohjeistusta. Tuotteen käytöstä ja ohjeistuksista oli todella minimaaliset tekstit pakettien "kyljissä".
JOten kaikille kiinnostuneille aion kertoa täällä jatkossa tämän 4kk kokeilun ja sen jälkeenkin, jos tuloksia tulee kuinka ne pysyvät. - odotan
pääseminen kirjoitti:
Heips!
Tilaus saapui minulle ihan ajallaan (viikossa) ja ongelmitta. Ainoastaan pakkauksessa olisi voinut olla parantamisen varaa ja yksi paketeista oli vahingoittunut, josta kapseleiden paketiti olivat rikkoutunet. Kirjoitin, jos neuvoisivat siellä miten vaihto tapahtuu ja onnistuu.
Toinen miinus Procurvesin tilauksessa oli se, että mukana ei juurikaan ollut MITÄÄN dokumentteja esim. tilausvahvistus, erittely tai palautus ja vaihto-ohjeistusta. Tuotteen käytöstä ja ohjeistuksista oli todella minimaaliset tekstit pakettien "kyljissä".
JOten kaikille kiinnostuneille aion kertoa täällä jatkossa tämän 4kk kokeilun ja sen jälkeenkin, jos tuloksia tulee kuinka ne pysyvät.että tulet kertomaan myöhemmin tänne kuinka on vaikuttanut lääkkeet sinulla! :)
- lilski
odotan kirjoitti:
että tulet kertomaan myöhemmin tänne kuinka on vaikuttanut lääkkeet sinulla! :)
Olisi tosiaan kiva tietää toimiiko, kun näyttää siltä että moni on ryhtynyt kokeilemaan :) Väliaikainfoa kiitos :)
- tietää
lilski kirjoitti:
Olisi tosiaan kiva tietää toimiiko, kun näyttää siltä että moni on ryhtynyt kokeilemaan :) Väliaikainfoa kiitos :)
heissan, kertokaahan te jotka ootte pidempään käyttäneet tuotetta, toimiiko oikeesti?
Kävin lukemassa procurvesin sivustolta kaiken, mutt aika epäuskoinen olen kyllä. Jotain pitäis kyllä keksiä.... tänään sovituskopissa meinas itku päästä, kun tissit on enää pelkät tyhjät pussit =( - pienitissisyystrauma
pääseminen kirjoitti:
Heips!
JOten kaikille kiinnostuneille aion kertoa täällä jatkossa tämän 4kk kokeilun ja sen jälkeenkin, jos tuloksia tulee kuinka ne pysyvät.Paljonko oli sulla postikulut?Oliko ne ihan törkeet?
- z
Neiti MK kirjoitti:
minulla on nyt kokeilussa 4 kuukauden satsi Procurveseja.
Onnea muille kokeilijoille!Hei pakko kommentoida, että melkein kuukauden käytön jälkeen olen huomannut, että hiukseni ovat kasvaneet takaisin (olen kärsiny kaksi vuotta "pälvikaljuuntumisesta", ehkäpä kovasta stressistä johtuen). Rinnat eivät ole kasvaneet - oikeastaan pienentyneet, sillä olen laihtunut kovan treenaamisen vuoksi 57,5 kilosta 53,9 kiloon -- aloittelen seuraavaa kuukautta, mutta olen oikeastaan luopunut toivosta rintojen suurentumisen suhteen (kuppikoko riippunee pelkästä rasvaprosentista). Säikähdin jopa tänään, koska mahdun miltei ensimmäistä kertaa elämässäni a-kuppiin (olen ajoittain jopa c-kuppilainen), mutta lienee yritettävä kompensoida vatsalihaksilla kropan suurta puutteellisuutta, hah.
- xx9
Menin tyhmyyttäni tilaamaan 2 pakettia Procurves-pillereitä 5.5. eli kuukausi sitten eikä niitä ole vieläkään tullut. Epäilen ettei tulekaan! Eli rahat meni.. aion kyllä laittaa sinne viestiä, että jos eivät palauta rahoja, teen rikosilmoituksen. Soitin nimittäin kuluttajaneuvojalle, ja hän neuvoi tekemään rikosilmoituksen, koska kyseessä on HUIJAUS!!! Jos muillakin on samoja kokemuksia, tehkää ihmeessä rikosilmoitus tai kertokaa siitä edes kuluttajaviraston huijaus-sivuilla, niin he ottavat ko. yrityksestä selvää, onko se luvallinen! Kuluttajaneuvoja kertoi myös, että nettikauppaa tehtäessä, sivuilla tulee käydä ilmi yrityksen osoite, puh.nro ja muita yhteystietoja, mitä Procurvesin sivuilta ei tietysti löydy.. ottakaa muut oppia tyhmyydestäni!
- dgshfh
Hei! Mäkin taisin joutua huijauksen kohteeksi. Toivottavasti käyt täällä vielä lukemassa näitä ja kerrot kuinka sun rahojen kävi!
Olen ottanut sähköpostitse yhteyttä yrityksen, sekä siihen maksuyritykseen ja myöskin kuluttajansuojaankin jo varmuudeksi.
- APUA
Hei,
En omista luottokorttia, joten en pysty tilaamaan ko. pillerietä? Joten mitä tehdä?- Neiti MK.
Olen nyt syönyt pillereitä lähes 4 kuukautta, eli ajan, jonka Procurvesin myyjät sivuillaan kertovat vasta tuovat tuloksia.
Jäljellä on enää viimeinen viikko, joten rohkenen tässä vaiheessa kertoa kokemuksistani.
-Ensinnä, mitään haittavaikutuksia ei missään vaiheessa ilmennyt.
-Toiseksi, ihoni muuttui paremmaksi. Aijemmin kärsin näpyistä kasvoilla, selässä ja rinnassa. Olen käyttänyt vaikka mitä voiteita ja hoitoja ihoon, mutta näköjään vasta sisäinen hoito tehoaa itselläni. Nyt näppyjä tulee vain harvakseltaan, mutta sen vielä kestää.
Tuotehan sisältää esrtogeenin tapaisia hormoneja, jotka parantavat usein ihoa. Saa nähdä alkaako iho taas kukkia tämän kuurin jälkeen. Toivottavasti ei.
-Painoni on pysynyt jokseenkin samana, mitä nyt normaalia parin kilon vaihtelua 59-62 välillä. Eli lihominen tai laihtuminen ei kohdallani vaikuta rintoihin, kuten tietysti muuten vaikuttaa. Rasvaa kun kertyy kehoon, menee sitä myös rintoihin.
-Ja sitten se tärkein, tämänhän te haluatte kuulla, eli rinnat.
Kovin suurta muutosta ei huomaa, mutta kyllä ne jotenkin täydemmältä tuntuu. Eli ne aivan kuin kiinteytyivät jonkun verran. Ja kyllä sitä tavaraa tuntuisi pikkuisen enempi olevan.
Mutta kun muutos on tapahtunut tässä 4 kuukauden aikana, ei sitä kai niin huomaa, kuin jos se olisi tapahtunut päivässä.
Mitään muita elämäntapa muutoksia en ole tänä aikana tehnyt, eli liikun ja syön kuten ennenkin.
Sen siis voin nyt sanoa, että jos on varaa ostaa samantien se 4 kuukauden satsi, niin siitä vaan, ei se ainakaan pahaa tee. Turhaa voi olla ostaa pienempää satsia, koska sanotaan vasta 4 kuukauden päästä näkyvän tuloksia.
Toisaalta jos joku haluaa selvästi suuremmat rinnat, ei niitä näillä pillereillä varmaankaan saa aikaan.
Suosittelisin siis näkemään itsensä positiivisemmassa valossa, ja vähän jumppamaan ja keräämään sopivasti rasvaa kehoon. Itselläni ainakin käy niin, että heti kun paino putoaa tuohon 55-57 kg (olen n.161 cm), niin rinnat tyhjenee ja ovat ihan säälittävät pussit mielestäni.
Myös ikä tekee tehtävänsä, sillä olen huomannut rintojen kasvan myöhemmälläkin iällä jonkun verran.
Näitä pillereitä näkee aina välillä myytävän "käytettynäkin", joten kannattaa katsella ja etsiskellä, ja tuollainen 100-130 € voisi olla kohtuu hinta 4 kk satsista.
Toivotan hyvää ja ilosta kesää kaikille, ja nauttikaa naiseudestanne ja korostakaa niitä puolia itsessänne, mistä pidätte!
Muistakaa kokeilla myös mamma-teetä. Sekin kuulemma on auttanut monia, eikä maksa paljoo!
- ostanut jo
Vieläkö olet halukas ostamaan näitä Procurves-tabletteja? Minulla olisi hieman yli 2pakettia ylimääräisenä. Yhdessä paketissa on 60tablettia.
Jos kiinnostaa, hinta on 80 euroa.- Pazkuli
Joo kyllähän noi kiinnostaa :) montako tablettia sulla siis on yhteensä vielä jäljellä?
- ostanut jo
Pazkuli kirjoitti:
Joo kyllähän noi kiinnostaa :) montako tablettia sulla siis on yhteensä vielä jäljellä?
Pari pakettia vielä olisi, tarkistan, kun menen töistä kotiin, tarjouksia vaikka suoraan sähköpostiin?
- superkulles
ostanut jo kirjoitti:
Pari pakettia vielä olisi, tarkistan, kun menen töistä kotiin, tarjouksia vaikka suoraan sähköpostiin?
olen kiinostunut pakettista. voitka vastata kun on mahdollinen.
- -tietämätön-
Hei! Minuakin kiinnostaisi tilata nuo pillerit ja olen sitä tässä jo monta kuukautta miettinyt. Huolettaa vaan, että ovatkohan ne turvalliset. Ja toinen suuri kysymykseni on, että voiko niitä syödä samaan aikaan e-pillereiden kanssa? Mitä olette mieltä?
- Tiitu-Liinu
Heippa tytöt,
ostin itselleni jokin aika sitten 4 kk Procurves Plus kuurin. En kuitenkaan sitten loppujen lopuksi halunnut syödä sitä. Päätin olla tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen etenkin nyt kun löysin poikaystävän joka pitää pienistä rinnoistani. :-) Mutta siis nyt jos joku haluaisi kokeilla kuuria halvalla niin voisin myydä sen puoleen hintaan. Eli 120 euroon. - Shela
Tiitu-Liinu kirjoitti:
Heippa tytöt,
ostin itselleni jokin aika sitten 4 kk Procurves Plus kuurin. En kuitenkaan sitten loppujen lopuksi halunnut syödä sitä. Päätin olla tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen etenkin nyt kun löysin poikaystävän joka pitää pienistä rinnoistani. :-) Mutta siis nyt jos joku haluaisi kokeilla kuuria halvalla niin voisin myydä sen puoleen hintaan. Eli 120 euroon.Voin ostaa 120€:lla. Laita sähköpostisi :)
- Tiitu-Liinu
Shela kirjoitti:
Voin ostaa 120€:lla. Laita sähköpostisi :)
Heippa Shela,
ja pahoittelut, kun vastaus kesti näin kauan. En ole käynyt täällä pitkään aikaan koska sain pillerit myytyä heti vuoden alussa. Toivottavasti saat hankittua ne itsellesi jotakin muuta kautta.
Aurinkoista kevään jatkoa! -Tiitu-
- jvkl
Porukalta huijattu rahoja ja en edes usko että tuote auttaa!
- Anonyymi
Moi ! Minulla on fenugreek öljö ja muita öljä
- Anonyymi
Rintojen suuruus on kullakin erinlainen. Perinnölliset tekijä on mukana uusissa ihmisissä.
Ja ei sellaista lääkettä olekaan joka isontaisi rintoja, lihoessaan ihminen toki saa suurimmat rinnat Joten tälläisiä ” rintojen suurennus ” hokkuspokkus lääkkeitä on ollut tarjolla vuosikymmeniä. Joku uskoo ja maksaa kovan hinnan ns lääkkeistä joilla ei ole mitään tehoa.. joten jos on varaa ostella ja kuvitella saavansa suuret rinnat niin siitä vaan, rinnat eivät suurene.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1323787- 851885
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151731Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541402Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1231264VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu951251Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi351209- 691134
- 681014
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k102985