Särkylääkkeet Burana ja Parasetamol

Elikkäs olen joutunut syömään jo kolme kuukautta hammassärkyyn ko. särkylääkkeitä.
(Hampaat alkoi Huhtikuun alussa hajoamaan kerralla, juossut hammaslääkärissä n. 2-3 krt/vko. Juurihoidon aloitusta odotellaan osaan hampaisiin. Vielä ei tiedetä kuinka suuri remontti tulossa.)

Välillä tuntuu vasemmalla puolella rintaa pistelyä ja särkyä. Johtuukohan se noista lääkkeistä? Lääkäriin en ole saanut aikaiseksi vielä lähteä.

Olen myöskin ollut äärettömän stressaantunut asiasta. Tämä viikko on ollut itsesäälissä ryveskelyä. Sekin saattaa ehkä vaikuttaa rintakipuihin. Siis se stressi.
31945
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Et kerro taustoista, mutta ei minun toisaalta niitä tarvitse tietääkään. Tuli vain mieleen: onko poissuljettu, ettei kuvaamasi oireet ole sydänperäisiä?

Äänestä
  • Mitään ei ole tutkittu. Kellekkään en ole tosta pistelystä mitään vielä sanonut.
    Mulla on korjattu kaksi vuotta sitten hampaat kuntoon. Olen säännöllisesti hampaitani tällä ajalla pessyt ja huoltanut. Huhtikuussa hampaat alkoi särkemään. Ensin vasemmalta puolelta, nyt särkee koko suu.

    Ykksi Hml sanoi, että Stressi rikkoo hampainta.
    Lisänä narskuttelen, joka kanssa niitä tuhoaa.

    Pitää varmaan mennä käydään Työterveys lääkärissä ton pistelyn takia.

    Äänestä

  • un-na kirjoitti:

    Mitään ei ole tutkittu. Kellekkään en ole tosta pistelystä mitään vielä sanonut.
    Mulla on korjattu kaksi vuotta sitten hampaat kuntoon. Olen säännöllisesti hampaitani tällä ajalla pessyt ja huoltanut. Huhtikuussa hampaat alkoi särkemään. Ensin vasemmalta puolelta, nyt särkee koko suu.

    Ykksi Hml sanoi, että Stressi rikkoo hampainta.
    Lisänä narskuttelen, joka kanssa niitä tuhoaa.

    Pitää varmaan mennä käydään Työterveys lääkärissä ton pistelyn takia.

    Lähinnä ajattelin, että jos kyseessä olisi ollut sepelvaltimotaudin riskissä oleva henkilö, voivat oireet siinä olla joskus salakavalia. Näin ilmeisesti erityisesti vaihdevuosi-iän korvilla olevilla naisilla, olen ymmärtänyt. Lisäksi mahdolliset suutulehdukset voivatko vielä olla epäsuotuisa tekijä jne. Nyt kuitenkin kysyjä lienee nuorempi kuin mitä yleensä tähän tulee.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


un-na kirjoitti:

Elikkäs olen joutunut syömään jo kolme kuukautta hammassärkyyn ko. särkylääkkeitä.
(Hampaat alkoi Huhtikuun alussa hajoamaan kerralla, juossut hammaslääkärissä n. 2-3 krt/vko. Juurihoidon aloitusta odotellaan osaan hampaisiin. Vielä ei tiedetä kuinka suuri remontti tulossa.)

Välillä tuntuu vasemmalla puolella rintaa pistelyä ja särkyä. Johtuukohan se noista lääkkeistä? Lääkäriin en ole saanut aikaiseksi vielä lähteä.

Olen myöskin ollut äärettömän stressaantunut asiasta. Tämä viikko on ollut itsesäälissä ryveskelyä. Sekin saattaa ehkä vaikuttaa rintakipuihin. Siis se stressi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu