Miten voi tulla kristityksi?

Weijo.

Miten Sinusta tulee oikea kristitty?

Pelastussanoman ensimmäinen asia on se, että Jeesus kuoli Golgatan ristillä sijaisuhrina syntiesi edestä. Hän otti kantaakseen syntiesi seuraukset: "Synnin palkka on kuolema!"

Kaikki olemme tehneet syntiä.
Olemme luonnostamme Jumalan vihollisia.
Siitä huolimatta Hänen suuri rakkautensa vetää meitä parannukseen, sovintoon Hänen kanssaan.
Rangaistus, joka olisi kuulunut meille, oli Jeesuksen päällä! Ymmärrätkö tätä? Siinä ilmenee Jumalan rakkaus.
Jeesus kantoi syntimme omassa ruumiissaan ristille. Hän kuoli suurten kärsimysten keskellä… Kärsimykset tarvittiin, että Sinäkin voit saada syntisi anteeksi Jeesuksen veriuhrin kautta.
"Se on täytetty!"

Jeesus nousi ylös kuolleista. Hän on nyt valtaistuimella Taivaassa. Sieltä Hän tulee noutamaan omansa. Silloin tämä maailma tuomitaan ! Vain ne pelastuvat, jotka ovat ottaneet vastaan Jumalan armon!

Kun Sinä teet ratkaisusi, että annat elämäsi Jeesukselle, niin ota yhteyttä. Järjestämme kastetilaisuuden Sinua varten.
Raamattu sanoo näin: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen Nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan."
Apostolien teot 2:38. …
Mitä Sinä teet?
________________________________________________________________

Tilaisuudet kokouspaikassamme Sinua varten:
· sunnuntaisin klo 14.oo.
· keskiviikkoisin klo 14.oo - 18.oo avoimien ovien päivä, ns. keskusteluiltapäivä.

Tervetuloa!

Olet nyt kuullut pelastussanoman, miten sinusta tulee kristitty. Se, miten siihen suhtaudut, ratkaisee ikuisen kohtalosi!

Jeesus odottaa, että voi olla Sinulle armollinen!
"Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi..." Jesaja 53:5. - - -
2 Kor.6:1,2; Ilm.22:17.

SINÄ SAAT SYNTISI ANTEEKSI!
Otatko vastaan armahduksen?
____________________________________________

Seurakuntatila, Sofiankatu 3 A. 20100 Turku
Internetsivut: http://www.Jeesus-on-Herra.com
____________________________________________

15

1028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kas näin

      Ihan helppoa, makselee oikein paljon kolehtia tämänkin jeesustelijan seurakunnalle.

      • voivoivoi. ym.

      • kasvoi vain!

        "kun raha kirstuun kilahtaa sielu taivaaseen vilahtaa". Tuo lause ei päde, eikä ole koskaan pitänyt kutiaan. Aloittaja on 100% oikeassa!


      • Matti E Simonaho

        - Minä olen sinut kastanut ja olen sinun pyhä isäsi. Maksa IO euroa niin rukoilen puolestasi.
        - Olet isyytesi tunnustanut. Ei minun kuulu maksaa sinulle, vaan sinun minulle.

        Eli menkää kasteelle, ja vaatikaa sen jälkeen kastajaa maksamaan elatusmaksua seuraavat 18 vuotta; Te olette kastajan nimessä uudelleensyntyneet.


    • Lancelotta

      Miten sinustakin tulee yhtä fiksu ja filmaattinen, kuin Setä Saarnaveikko? Pane aivosi narikkaan ja maksa kaikki.

      Eikö epäeettisen syyllistämisvimmasi tarkoitus olekin haalia otollista seurakuntaa ja tahkota siltä sitten rahaa? Myönnä pois.

    • Matti E Simonaho

      Sen minä ymmärrän, että kun ihminen kuolee ja haudataan, hauta merkitään ristillä. Kaikki kuollut yleensä merkitään ristillä. Mutta miksi vastasyntynyt pitää merkitä kuolleeksi? Vastaus kysymykseen on että meidät on historian myötä väkivallalla, terrorilla, pelottelulla ja valheilla pakotettu uskomaan että olemme kuten sivistys ja kristinusko: Kuolleita vaikka elämme.

      Ensimmäinen Raamattu - IO Käskyä

      1. IO Käskyä on Ensimmäinen Raamattu ja jokaisen ihmisen perusturva. Riippumatta siitä mitä Raamattuun on kirjoitettu IO Käskyn jälkeen, kirjoitettua ei saa käyttää IO Käskyn rikkomiseen.
      2. Tehdään sopimus: Jos minä olen väärässä, minä joudun Helvettiin. Jos sinä olet väärässä, sinä joudut Helvettiin.
      3. Käytetään vain Ensimmäistä Raamattua - IO Käskyä. Jumala ja Valtakunta on tuomari.
      4. Minä sanon heidän edessään; " Olen syytön ja synnitön ja niin on myös kaikki ne jotka ennen minua ovat olleet riippumatta siitä mitä perisyntinen on heistä esittänyt ".
      5. Sinä esität Jumalan ja Valtkunnan edessä, vain Ensimmäiseen Raamattuun - IO Käskyyn viitaten kaikki syytökset ja todisteet siitä että olen syntinen. Samalla esität todisteet esi-vanhempieni syntisyydestä ja syyllisyydestä, ja todisteet siitä että kaikki mitä heistä on esitetty on totta. Todista syntisyytemme Jumalan ja Valtakunnan silmien alla tässä ja nyt.
      6. Jos et pysty todistamaan syntisyyttäni ja syyllisyyttäni, minä ja esivanhempani ovat syyttömiä ja synnittömiä, ja se mistä oppisi olet ottanut, sitä ei ole. Kysy itseltäsi tuonpuoleista elämääsi koskeva tärkein kysymys perustuen tähän; "Jos sinä olet väärässä, sinä joudut Helvettiin", koska toisella puolella on kaksi ovea ja molemmat on avattu. Sinä itse päätät teoillasi ja sanoillasi kummasta ovesta astut sisään.

      A - O Sielullinen perimäsi - Pyhä Seurakunta

      1. A. IMALA - (Jumala) Kaiken Alku ja Ensimäinen
      2. 1 Sielujen Valtakunta jossa
      3. 1 Pyhät Äidit k.e. Maria
      4. 1 Pyhät Isät k.e. Isa (Jesus)
      5. 1 Pyhän Äidin 1 Henkilökohtainen Sielujen Valtakunta - 1 Pyhät Äidit
      6. 1 Pyhän Isän 1 Henkilökohtainen Sielujen Valtakunta - 1 Pyhät Isät
      7. Sinä olet 1 ja O (viimeisin) ja olet
      8. O: 1 Nainen m. Lapsen Pyhä Äiti
      9. O: 1 Mies m. Lapsen Pyhä Isä
      O. O: 1 Lapsi : Syntynyt A 1 O

      Kaikki on A 1 O - Pyhä Seurakunta.

      Sinun pitää olla Sielullisen Valtakuntasi Kuningatar/Kuningas. Sinun ei saa antaa kenenkään ulkopuolisen päättää siitä kuka sinä olet ja/tai mitä Sinä olet. Kenelläkään ei ole oikeutta asettua millään tavalla Sinun Sielullisen Sukusi ja Pyhän Perimäsi väliin, kieltää sitä, tai missään mielessä loukata tai vahingoittaa sitä. Jos päästät ulkopuolisen sisään, päästät paholaisen sisään. Ja sen jälkeen unohdat kuka olet, mitä olet, ja ketä edustat.

      A. Ajattele esivanhempiasi: Äiti ja Isä
      I. Tulee vieraita ja HE sanovat: "Olemme syntyneet syntisinä, syntisiä ja perisyntisiä. Usko tai kuole!".
      O Tässä vaiheessa sinun pitää kysyä; "Ketä Me olemme? ja Ketä He ovat?".

      Me ja He ei ole ikinä sama.

      Esi-vanhempamme pakotettiin uskomaan että olemme kuten HE jotka ovat syntisiä ja kaiken synnin ja vääryyden alkuperä. "Olemme syntyneet syntisinä, syntisiä ja perisyntisiä" on tunnustus jonka He antoi esi-vanhemmillemme ja joiden kautta se on annettu myös sinulle. Kaikki mitä esi-vanhemmistamme on esitetty heidän jälkeen on valhetta; "pakana, noita, vääräuskoinen, alempi rotu (johon nainen lasketaan vielä tänäänkin), syntinen, perisyntinen j.n.e.".

      http://kivi.suomalaiset.org/kivi.pl?nayta=profeetat

      • Matti E Simonaho

        Matteus 18 :
        1 Kohta sen jälkeen opetuslapset tulivat Jeesuksen luo ja kysyivät: "Kuka on suurin Sielujen Valtakunnassa?"
        2 Silloin Jeesus kutsui luokseen lapsen, asetti hänet heidän keskelleen
        3 ja sanoi: "Totisesti: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, te ette pääse Sielujen Valtakuntaan.
        4 Se, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, on suurin Sielujen Valtakunnassa.
        5 Ja joka minun nimessäni ottaa luokseen yhdenkin tällaisen lapsen, se ottaa luokseen minut.
        6 Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
        7 "Voi tätä maailmaa ja sen viettelyksiä! Viettelysten täytyy kyllä tulla, mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta ne tulevat!

        Jos vastasyntynyt lapsi uskoo syntistä joka sylkee "syntinen" hänen kasvoilleen, lapsi on sen jälkeen syntinen. Mutta lapsi ei usko koska hän on Jumalan suojaama. Kaikki mitä lapselle sanotaan, se sanotaan Sielujen Valtakunnalle koska m.m. Isa (Jesus) ja Maria on läsnä kaikkien sieluissa. Viettelijä ja lankeemuseen johdattaja on se joka jossain mielessä asettuu Lapsen (Sinun) Pyhän Perimän, Sielujen Valtakunnan ja Jumalan väliin teeskennellen kuuluvansa siihen. Hän antaa kuvan että hän on "pyhä isä" ja että lapsi kuuluu maalliseen seurakuntaan: Harhaanjohtamista.

        § Kaste : Säädetty 07.07.07
        Kukaan ei saa kieltää eikä missään mielessä asettua Lapsen Pyhän Perimän väliin eikä vääristää sitä miksikään muuksi kuin mitä se todellisuudessa on: Jumala, Sielujen Valtakunta, Henkilökohtainen Sielujen Valtakunta, Oma Sielu. § Kaste 07.07.07 on sidottu Sielujen Valtakunnan Lakiin ja IO Käskyyn. Varoitan niitä jotka johdattaa lapsia lankeemukseen: "Ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, te ette pääse Sielujen Valtakuntaan".

        1. A. IMALA - (Jumala) Kaiken Alku ja Ensimäinen
        2. 1 Sielujen Valtakunta jossa
        3. 1 Pyhät Äidit k.e. Maria
        4. 1 Pyhät Isät k.e. Isa (Jesus)
        5. 1 Pyhän Äidin 1 Henkilökohtainen Sielujen Valtakunta - 1 Pyhät Äidit
        6. 1 Pyhän Isän 1 Henkilökohtainen Sielujen Valtakunta - 1 Pyhät Isät
        7. Sinä olet 1 ja O (viimeisin) ja olet
        8. O: 1 Nainen m. Lapsen Pyhä Äiti
        9. O: 1 Mies m. Lapsen Pyhä Isä
        O. O: 1 Lapsi : : Syntynyt A 1 O

        Kaikki on A 1 O - Pyhä Seurakunta.

        Jokainen lapsi syntyy Luojan Elämän Kirian mukaan Luojan Elämän Kiria mukanaan. Jokainen lapsi syntyy kahdesti; Lapsi saa Sielun Sielujen Valtakunnasta hedelmöityksen jälkeen. Se on hänen hengellinen syntymäpäivä. Hän viettää ensimmäiset 9-10 kuukautta Luojan Pyhässä Temppelissä ja Luojan Pyhässä Kastevedessä - Naisen kohdussa. Kaikki sen ulkopuoliset ratkaisut ovat tekopyhiä ja harhaanjohtavia.

        Nykyisessä kasteessa 06.07.07. on lähinnä kyse lapsen, vanhempien ja vanhempien sukujen ja maallisen ja sielullisen perimän häpäisemisestä ja yhdistämisestä ulkopuoliseen joka on maallinen: Harhaanjohtamista. Esimerkiksi Lutherilla ja sen enkeleillä ei ole mitään tekemistä suvun maallisen tai sielullisen perimän kanssa. Uudelleensyntyminen on sitä, että ymmärtää että ei ole kuin 1 Pyhä Seurakunta, ja että kenenkään sukupuussa ei ole Lutheria, ja että kaikki Pyhän Seurakunnan ulkopuolella olevat opit ovat pakanallisia joilla ei ole mitään yhteyttä Pyhään Seurakuntaan.

        Jos tämä kaava ei kelpaa, niin kannattaa jättää kaste väliin
        07.07.07: Vaadin että kastetilaisuudessa korostetaan lapsen puhtautta. Hän edustaa perheen ruumillista ja sielullista perimää sillä lapsi on maallisen ja sielullisen sukupuun nuorin mutta myös vanhin. Lapsen vanhemmat ovat lapsen Pyhä Äiti ja Pyhä Isä. Pyhä Äiti, Isä ja Lapsi edustaa Pyhää Sielullista Perimää joka kaikkien edesmenneitten sukulaisten sielujen kautta - Henkilökohtainen Sielullinen Suku - juurtuu Sielujen Valtakunnan kaikkiin nimiin ja päättyy Elaiaan (Luojaan, Jumalaan). Joka nöyrtyy tämän kaavan mukaan ja osoittaa perimän oikein, hän puhuu Sielujen Valtakunnan puolesta eikä sitä vastaan.

        Mikä olisi kauniimpaa ja aidompaa jos lapsen isovanhemmat kastaa lapsen. Tätä kuvaa hyvin Tuomaan Evankeliumin 4 sanonta: Jeesus sanoi; "Henkilö, vanha päiviltään, ei epäröi kysyä viikon vanhalta lapselta elämän paikasta, ja tämä henkilö tulee elämään. Sillä monet ensimmäisistä tulevat viimeisiksi, ja heistä tulee yksi."

        http://kivi.suomalaiset.org/kivi.pl?nayta=profeetat


    • agares

      Yhtään uskomusta ei pidä hyväksyä vain sen perusteella, että se on luonteeltaan "jumalallista". Uskonnot täytyy kyseenalaistaa. Ainuttakaan opinkappaletta ei pidä pitää selviönä- eikä palvomisen perusmittan. Moraalisäännöissä ei ole itsestään mitään pyhää. Entisaikain puisten jumalankuvien lailla nekin ovat ihmiskätten työtä, ja sen minkä ihminen voi luoda voi ihminen tuhota!

    • pääsis???

      Kristinuskon toimesta murhattiin ja murhataan parasta aikaakin osoittamalla siten kristillisyyttään mutta se ei ole Jumalan antaman ja Jeesuksen asettaman älä tapa käskyn noudattamista!

      • Weijo.

        Kristinuskonnon toimesta on murhattu massoittain ihmisiä. Tuo on täysin totta.
        Mutta kristityt eivät ole osallistuneet tuohon murhaamiseen. Tällä tarkoitan sitä,
        että Oikea kristitty ei tapa eikä ole väkivaltainen; ei levitä sanomaa miekalla
        ja sodan voimalla, vaan Pyhässä Hengessä.
        - - - Muistammehan, että kristinuskonto ja elävä usko Jeesukseen ovat eri
        asioita? - - -
        Elävässä uskossa oleva uudestisyntynyt Jumalan ihminen luottaa Jumalaan ja
        Pyhään Henkeen.
        Kirkkoihmiset luottavat uskonnollispoliittisiin järjestelmiinsä...
        Itse en usko, että Oikeassa uskossa oleva saattaa jäädä jäseneksi johonkin kirkkoon.
        Uskoon tullut ihminen tahtoo elää alkuperäisen kristinuskon mukaisesti
        ulkopuolella kaikkien uskontojen.

        Kirkkokunnat ja niiden edustajat ovat yhä edelleen murhahengessä toimivia.
        Ne kaikki ovat sitä!

        __________________________________

        http://www.Jeesus-on-Herra.com
        __________________________________


      • näin on näreet..
        Weijo. kirjoitti:

        Kristinuskonnon toimesta on murhattu massoittain ihmisiä. Tuo on täysin totta.
        Mutta kristityt eivät ole osallistuneet tuohon murhaamiseen. Tällä tarkoitan sitä,
        että Oikea kristitty ei tapa eikä ole väkivaltainen; ei levitä sanomaa miekalla
        ja sodan voimalla, vaan Pyhässä Hengessä.
        - - - Muistammehan, että kristinuskonto ja elävä usko Jeesukseen ovat eri
        asioita? - - -
        Elävässä uskossa oleva uudestisyntynyt Jumalan ihminen luottaa Jumalaan ja
        Pyhään Henkeen.
        Kirkkoihmiset luottavat uskonnollispoliittisiin järjestelmiinsä...
        Itse en usko, että Oikeassa uskossa oleva saattaa jäädä jäseneksi johonkin kirkkoon.
        Uskoon tullut ihminen tahtoo elää alkuperäisen kristinuskon mukaisesti
        ulkopuolella kaikkien uskontojen.

        Kirkkokunnat ja niiden edustajat ovat yhä edelleen murhahengessä toimivia.
        Ne kaikki ovat sitä!

        __________________________________

        http://www.Jeesus-on-Herra.com
        __________________________________

        -kirjoitit asiaa!Tuota eroa nimikrisityn ja uudestisyntyneen kristityn välillä ymmärretä. Ymmärtämättömyydestä johtuu sitten varsinkin ateistien viljelemä yleistys, kun puhutaan kristityistä. Kristityjen nimissä on tehty paljon pahaa ja sitten samaan lokaiseen joukkoon luetaan uudestisyntyneet uskovat kristityt.



        -Aamen!

        Tv; Jumalanhullu


    • Wetkuttelee

      Weijo näköjään wetkuttelee wenkoilijoiden tapaan. Hänellä on totuutta siteeksi wiestilleen, jonka kärki ja ydin kuitenkin näyttää olevan puhuminen omaan pussiin.

      • totuutta rakastava Femi

      • Weijo.
        totuutta rakastava Femi kirjoitti:

        käyn lukemassa täälläkin tekstejä:
        http://groups.msn.com/RistinLoisto/general.msnw

        ja täällä:
        http://taivassanomat.suntuubi.com

        ja täällä:
        http://groups.msn.com/Seurakunta

        JA NYT IHAN UUSI JUTTU:
        http://fi.netlog.com/TurunWeijo/guestbook/#message12621

        Kiitos yksityisestä palautteesta, jota olen saanut tästä ym. keskustelusta!
        Saanhan rukoilla Sinulle ja kaikille teille Jumalan johdatusta Jeesuksen
        sovintoveren ansiossa?

        Jeesus tahtoo pelastaa jokaisen ihmisen. Hän tahtoo Sinullekin
        kaikkea, mikä on totta, oikeaa ja hyvää.

        Ota edelleen yhteyttä.
        Rukoillaan!
        ____________

        SEURAKUNTA-ASIASTA KYSELTIIN !!!
        Jeesus on itse perustanut seurakuntansa Golgatan ristillä sijaisuhrillaan ja
        sen jälkeen tapahtuneella ylösnousemuksellaan.
        Mitään muuta seurakuntaa Hän ei ole perustanut, tai antanut ohjetta
        sellaisten perustamisille.
        Jeesuksen perustaman srk.n jäseneksi olen tullut uskoon tullessani(1974).
        Tämä seurakunta on Jumalan eli siis Jumalan srk. Katso mm. 1 Kor.1:2
        ja 1 Tessal. 2:14.

        Jokainen, joka ottaa Jeesuksen vastaan syntiensä sovittajaksi ja elämänsä
        Herraksi, tulee siinä prosessissa Hänen seurakuntansa jäseneksi.
        Tähän pelastumisprosessiin kuuluu myös vesikaste Hänen Nimeensä. Sen on
        tapahduttava alkuperäisen opetuksen mukaisesti upottamalla. Katso
        Joh. 3:23; Apt. 2:38; 8:37; 19:1-6 ja 22:16.

        Turussa(kin) oleva Jumalan srk. on siis yhtä kuin KAIKKI Turussa
        asuvat uskoon tulleet.
        Näin monet palautteen antajat ovatkin yksimielisesti todenneet.
        Tämän srk.-pohjan perusteella kokoonnumme Turun Sofiankadulla.
        Jeesus on keskellämme siunaten omiaan ja pelastaen ihmisiä.

        Tervetuloa kokouksiin.
        Su 14.oo
        ke 14.oo - 19.oo.
        Seurakuntatila, Sofiankatu 3 A. 20100 Turku
        E-mail: httP//[email protected]
        Nettisivut: http://www.Jeesus-on-Herra.com

        Siunaus- ja rukousterveisin
        [email protected]
        _________________________________


    • Matti E Simonaho

      Monet haluaa olla kuten Jeesus, ja monet haluavat seurata häntä, mutta kukaan ei halua tulla (k)ristityksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4216
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2189
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1694
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1109
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1066
    Aihe