Onko kenelläkään kokemusta rintojen kohotusleikkauksesta kyseisessä paikassa? Minkä hintaista on suunnilleen? Kuinka pitkään suunnilleen toipuminen kestää? Joutuuko sairaalassa olemaan kuinka pitkään? Tehdään ilmeisesti nukutuksessa?
Soitin kyselläkseni tietoja suoraan heiltä, mutta ovat heinäkuun suljettuna... joten jos jollakin on tietoutta asiasta niin kiitollinen olisin :)
Botnia Oulu; rintojen kohotus
8
2373
Vastaukset
- ++))))
toimenpidettä olen myös itse suunnitellut. Soitin itsekin Botniaan sain sen verran tietää hinnoista, että leikkaus kaikkineen kuluineen tulee reilu 6000 €.
- Mimosa..
hintaan implantit vai onko kohotus tuohon hintaan ilman implantteja? Minä olen harkinnut toimenpidettä muutaman vuoden.
- ++))))
Mimosa.. kirjoitti:
hintaan implantit vai onko kohotus tuohon hintaan ilman implantteja? Minä olen harkinnut toimenpidettä muutaman vuoden.
sisältyi leikkaus ja implantit. Hoitaja sanoi, että hintaa tulee n. 5500-6000 €. Eli voi hinta olla tietenkin sen allekin.Aika iso summahan tuo on, mutta olen itsekin kärsinyt pienehköistä rinnoista kauan.
- Mimosa...
++)))) kirjoitti:
sisältyi leikkaus ja implantit. Hoitaja sanoi, että hintaa tulee n. 5500-6000 €. Eli voi hinta olla tietenkin sen allekin.Aika iso summahan tuo on, mutta olen itsekin kärsinyt pienehköistä rinnoista kauan.
tiedoista. Jospa hankkisi näille nahkapusseille kohotusta ja täytettä ;)
- ++))))
Mimosa... kirjoitti:
tiedoista. Jospa hankkisi näille nahkapusseille kohotusta ja täytettä ;)
kertoa, että kyselin hintoja Jyväskylästä. Siellä rintojen suurennus maksoi 4985 €. Hintaan sisältyi kaikki paitsi ensimmäinen lääkärikäynti. Paikka oli nimeltään Ludwig. He ovat myöskin tällä ähetkellä lomalla mutta palaavat töihin 13.8. Hinta on selvästi halvempi mutta tietenkin kauempana kuin Oulu.
- pieni osa
++)))) kirjoitti:
kertoa, että kyselin hintoja Jyväskylästä. Siellä rintojen suurennus maksoi 4985 €. Hintaan sisältyi kaikki paitsi ensimmäinen lääkärikäynti. Paikka oli nimeltään Ludwig. He ovat myöskin tällä ähetkellä lomalla mutta palaavat töihin 13.8. Hinta on selvästi halvempi mutta tietenkin kauempana kuin Oulu.
Näissä leikkaushinnoissa matkalippujen hinnat ovat murto-osa. Saman tien voisi ostaa sen junalipun ja vaikka lentolipun Helsinkiin. Kunhan selviää Länsisatamaan omilla kyydeillään, siitä eteenpäin ainakin Laatukirurgialla kaikki sisältyy tuohon vähän alle 3500 euron hintaan (niitä alle 3000€ Eurosiliconeja ei kannata ottaa). Mutta tuolla hinnalla saa siis "tavallisen" implanttien asennuksen. Jos tarvitaan lisäksi muuta kohotusta, hinta onkin toinen, niin Suomessakin ja se hinta selviää vasta lääkärikäynnillä.
- riikka vain täällä
pieni osa kirjoitti:
Näissä leikkaushinnoissa matkalippujen hinnat ovat murto-osa. Saman tien voisi ostaa sen junalipun ja vaikka lentolipun Helsinkiin. Kunhan selviää Länsisatamaan omilla kyydeillään, siitä eteenpäin ainakin Laatukirurgialla kaikki sisältyy tuohon vähän alle 3500 euron hintaan (niitä alle 3000€ Eurosiliconeja ei kannata ottaa). Mutta tuolla hinnalla saa siis "tavallisen" implanttien asennuksen. Jos tarvitaan lisäksi muuta kohotusta, hinta onkin toinen, niin Suomessakin ja se hinta selviää vasta lääkärikäynnillä.
laatukirurgia siis on joku varmasta luotettava paikka(ko)..? Kiinnostaisi kuulla siitä lisää mm.missä käydään se ensimmäinen tarkastus ennen leikkausta yms. Ja kaikki kokemukset kiinnostavat koska tulisi paljon edullisemmaksi siellä käydä hakemassa täytettä:) itsellä säälittävä 75a ja väh. c-kuppi haaveissa,sopisi minulle kun suht pitkäkin olen:) mut laittakaa kokemuksia,niistä on iso apu..
- siis on
riikka vain täällä kirjoitti:
laatukirurgia siis on joku varmasta luotettava paikka(ko)..? Kiinnostaisi kuulla siitä lisää mm.missä käydään se ensimmäinen tarkastus ennen leikkausta yms. Ja kaikki kokemukset kiinnostavat koska tulisi paljon edullisemmaksi siellä käydä hakemassa täytettä:) itsellä säälittävä 75a ja väh. c-kuppi haaveissa,sopisi minulle kun suht pitkäkin olen:) mut laittakaa kokemuksia,niistä on iso apu..
Suomalainen firma joka teettää leikkauksensa Tallinnalaisessa sairaalassa. Kokemukset muiltakin on enimmäkseen myönteisiä. Näyttäisi että operaatiot sujuu yhtä hyvin kuin Suomessakin, hinta vain on huomattavasti halvempi.
Laatukirurgialla on omat nettisivut, jolta löytyy paljon taustatietoa ja hinnat.
Neuvontavastaanotto on Helsingissä, jossa käydään ensin. Siellä voidaan neuvotella halutuista leikkauksista ja jos päädytään myönteiseen tulokseen, otetaan kuvat leikkausalueesta ja lääkärit suunnittelevat tehtävät toimenpiteet alustavasti niiden perusteella. Minulla tuli vielä muutoksia suunnitelmiin sairaalassa kun lääkäri näki minut luonnossa ja rinnat olivatkin pienemmät ja rakenteeltaan hieman erilaiset kuin mitä kuvista oli päätelty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802