Huomasin heti yhdynnän jälkeen tummia pistemäisiä alueita terskassa virtsa-aukon vieressä. Ei kai mikään sukupuolitauti tai vastaava tartu ja oireile samantien?
Voivatko olla jonkinlaisia verenpurkautumia ,mustelmia rajusta seksistä vai mitä? Onko muilla ollut? Kyllähän kaluunkin voi fritsuja tulla mutta noin pieniä terskan päässä ihmettelen. Seksistä on 1,5 vrk ja alue on ehkä vähän tummentunut ja reunat pehmentyneet.
Jos haluaa täyden varmuuden ettei saanut mitään sp-tautia niin koska kannattaa mennä ekan kerran testeihin ja koska toisen kerran? Nyt loppu seksin harrastus siihen asti että tiedän 100%olevani puhdas.
Näkyväthän taudit testeissä vaikka eivät oireilisikaan?
Yhdynnän jälkeiset tummat alueet terskassa
5
3175
Vastaukset
- blk
Täsmälleen sama tilanne täällä ja ei mitään havaintoa mistä johtuu? Yritin etsiä oirekuvauksia, mutta en löytänyt mitään vastaavaa. Joutunee kuitenkin tarkastuttamaan asian.
- J Jokunen
No just aamulla huomasin,et mulla jonkinmoinen verenpurkauma tossa terskan lähettyvillä. Ei oo ensimmäinen kerta ja häviää kyllä joidenkin päivien kuluessa.
Klamydian itämisaika on muistaakseni noin 2 viikkoa ja se näkyy kyllä testeissä vaikka tauti olisikin oireeton. Tässä on nyt tullu hölmöiltyä sen verran, että pitää varmaan käydä testeissä. - Nimetön
tummia alueita.
- Nyt alko selibaatti
Huh mikä helpotus, minä kun jo ehdin epäillä jotain sukupuolitautia!
- Nimetön
Nyt alko selibaatti kirjoitti:
Huh mikä helpotus, minä kun jo ehdin epäillä jotain sukupuolitautia!
Se havaitaan vasta siinä vaiheessa kun tulee tummat alueet, ja silloin muna pitää leikata poikki. Ei ollenkaan harvinainen sairaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070