Miten onnistuisi kyseisen auton maahantuonti kannaatako edes haaveilla ostoa? Onkohan montaa suomessa?
Chrysler
5
658
Vastaukset
- iillmän
maahantuonti onnistuu ihan siinä missä minkä hyvänsä auton,se on sitten eriasia saako kilpiin.jos löytyy eu hyväksyntä niin kilvittäminen on helppo homma,jos ei, unohda kyseinen auto.
- Kraisu R-series
jos on ollut EU:ssa rekisterissä ja saat vaatimuksenmukaisuustodistuksen autoon.
- mopar111
Joo, eli ei onnistu... Ainoa tapa on mennä töihin ulkomaille ja tuoda pacifica muuttoautona.
Ei voi muuta sanoa kuin: Hyvä Suomi!!!
- ameriikka
Itse meinasimme kyseisen auton ostaa usasta, mutta sitten kuulimme etta se vie ainetta hurjasti paljon enemman kuin mita papereissa luvataan. Suomen bensan hinnoilla ei viitsi rueta ruokkimaan autoa, joka vie 16-18 litraa!!!
- Ameriikka jatkaa
Vaimoni kommentoikin jo jotain asiasta. Olemme olleet kohta vuoden sapattivapaalla Pohjois-Amerikassa ja aiomme tuoda kaksi muuttoautoa taalta Suomeen. Auton tuominen ilman, etta se on muuttoauto on melko jarjetonta, koska vero Tullilta on 23% tai 28% ja arvonlisavero 22% paalle. Muuttoautona tuominen edellyttaa vuoden oleskelua ulkomailla,uusien saannosten mukaan ei tarvitse tehda toita sina aikana. Auto taytyy olla rekisterissa yhtajaksoisesti ennen laivausta puoli vuotta ja sitten sekin osa tayttyy.Auton hinta ei saa ylittaa 46 00 euroa,kun sita verrataan Suomessa vastaavaan. Kun edella mainitut ehdot tayttyvat, voi auton tuoda verovapaasti Suomeen. Laivaus esim. Losista maksaa 1600 euroa autolta Hameenlinnassa reilu 200 euroa agentille, joka hoitaa auton tullaukset yms. Kuljetusvakuutus kannattaa ottaa Suomesta jostain vakuutusfirmasta,koska se on halvempi ja kattavampi.
Viela Pasificaan; se on hieno auto ja ihastuin itsekin siihen kovasti, mutta sain eraalta auton omistajalta tietoa kulutuksesta,niin se jarrutti sen ostamista-16 litraa satasella matka-ajossakin. Toinen tekija oli se, etta sellaista autoa, mita ei loydy Suomesta tai edes Euroopan markkinoilta, on vaikeampi saada rekisteroitya Suomessa. Itse paadyimme kyllakin jenkkeihin, koska ne ovat hienoja peleja ja hintataso kohdallaan verrattuna muihin. Mieti tarkkaan Pacifican ostamista, etta et joudu ongelmiin sen kanssa.
I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829