Muistakaa nasset kun kirjoittelette, että joukkotuhonnan SUUNNITTELUKIN on rikollista!!!
"Suomen rikoslain 11 luvun 6 §:ssä (21.4.1995/578) [1] säädetään:
Joukkotuhonta
Joka jonkin kansallisen, rodullisen, etnisen tai uskonnollisen ryhmän taikka niihin rinnastettavan kansanryhmän hävittämiseksi kokonaan tai osittain 1) surmaa ryhmän jäseniä, 2) aiheuttaa ryhmän jäsenille vaikeita ruumiillisia tai henkisiä sairauksia tai vammoja, 3) ryhtyy pakkotoimiin syntyvyyden ehkäisemiseksi ryhmän piirissä, 4) pakolla siirtää lapsia ryhmästä toiseen tai 5) muulla vastaavalla tavalla olennaisesti huonontaa ryhmän elinehtoja, on tuomittava joukkotuhonnasta vankeuteen vähintään neljäksi vuodeksi tai elinkaudeksi. Yritys on rangaistava."
"Joukkotuhonnan valmistelu
Joka 6 §:ssä mainitussa tarkoituksessa 1) sopii toisen kanssa joukkotuhonnan tekemisestä tai 2) laatii joukkotuhontasuunnitelman, on tuomittava joukkotuhonnan valmistelusta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi."
Joukkotuhonnan valmistelu rikollista!!!
... ..
2
316
Vastaukset
- Valkoisia vihaavat
masokistiset hyysärit eivät pelkästään suunnittele vaan tekevät jo paraikaa valkoisen rodun kansamurhaa päästämällä maahan kolmannen maailman maahantunkeutujia. Kyseessä on matalan intensiteetin kansamurha, josta tulee rangaista ankarimman mukaan kansantuomioistuimissa. Tulemme vielä näkemään kun lihonneet julkisen sektorin syöpäläiset roikkuvat lyhtypylväissä. Kysymys kuuluu: kestävätkö lyhtypylväät?
- johtajan vävy
Siitosen kaaderitko iskivät porissa eilen?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/vaharaumaSW_410_uu.jpg
Se on kansallisen nousun merkki kun työväentalot palavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849