Minne voin ilmoittaa?

mejuu

Minne voin ilmoittaa siitä että viestini poistetaan aiheettomasti?Koen että Suomessa on sananvapaus niin täälläkin palstalla .en ole loukannut ketään vain keskustellut .

Eihän missään seurakunnissakaan poisteta jäsniä noin vaan ,kyllä heille ilmoitetaan miksi .Olen ihan ymmällä kohtelustani .
Yli kuusi vuotta olen kirjoittanut eri palstoilla ja ensimmäisen kerran kohtaan tälläisen kohtelun .En aioi antaa periksi vaan otan yheyttä niin korkealle taholle kuin mahdollista .Haluan tietää mitä teen väärin kun viestini poistetaan?

Eikö Lestadiolaisten kanssa saa kirjoitella eri seurakuntaan kuuluva jos niin on laita hyvä seriffi selvä vastaus.

Kiitos .

51

4789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sähköpostiisi. Lopeta.

      • mejuu

        Kiitos postista jota en ollut huomannut .Tosin tästä aiheesta vastasitkin edelliseen aiheeseeni massapostituksesta johon vastasin etten tiennyt ettei näin saa toimia ,tosin toisissa osioissa ei ole poistoja tapahtunut.

        Aloitin ihan uudet aiheet eikä niissä ollut mitään linkkejä ,ainoastaan kysymys mitä mieltä pedonmerkistä josta mainitaan Ilmestyskirjassa .

        Kysyin myös saako täällä kirjoitella muittenkin seurakuntien jäsenet tai vaikka ei olis jäsen missään .
        Tässä oli seriffin viesti "lopeta" ,tarkoittaako se että minun on lopetettava täällä kirjoittaminen ?
        Ennnekuin sen teen haluan tietää vastauksen miksi?


      • mejuu kirjoitti:

        Kiitos postista jota en ollut huomannut .Tosin tästä aiheesta vastasitkin edelliseen aiheeseeni massapostituksesta johon vastasin etten tiennyt ettei näin saa toimia ,tosin toisissa osioissa ei ole poistoja tapahtunut.

        Aloitin ihan uudet aiheet eikä niissä ollut mitään linkkejä ,ainoastaan kysymys mitä mieltä pedonmerkistä josta mainitaan Ilmestyskirjassa .

        Kysyin myös saako täällä kirjoitella muittenkin seurakuntien jäsenet tai vaikka ei olis jäsen missään .
        Tässä oli seriffin viesti "lopeta" ,tarkoittaako se että minun on lopetettava täällä kirjoittaminen ?
        Ennnekuin sen teen haluan tietää vastauksen miksi?

        Alat käydä vanhan miehen hermoille, ehkä se on tarkoituskin. S-postissa selvitin perusteet. Lopeta komennus koskee jupinaa.


      • hildurvonhopsis
        vihne kirjoitti:

        Alat käydä vanhan miehen hermoille, ehkä se on tarkoituskin. S-postissa selvitin perusteet. Lopeta komennus koskee jupinaa.

        Jos joku vasta uskoontullut kysyy jotain epäselvää Raamatun kohtaa, niin ei hän saa "käydä kenenkään hermoille". Raamatussahan käsketään monissa kohdissa neuvomaan ja 'älä koskaan jätä vastaamatta, jos joku sinulta kysyy'.

        Onko sinulle tutt kohta, jossa Jeesus käskee meitä rakastamaan toinen toisiamme. Siitä meidät tunnetaan Jumalan lapsiksi, jos meillä on keskinäinen rakkaus. Taivaassa ei erotella mitään uskontokuntia erikseen vai luuletko, että meillä on sielläkin eri lokerot lestadiolaisille, uusheräysläisille, rauhanyhdistysläisille, vanhoillislestadiolaisille, helluntalaisille, vapaakirkollisille, adventisteille, kansanlähetysläisille, körteille. Höpöhöpö. Edes Lars levi Laestadiusta ei mainita Raamatussa. Laestadius sen sijaan kirjassaan "Hullunhuonelainen" myöntää, että hän on sitä mieltä, että muualla voidaan olla jopa uskovaisempia kuin "meillä" (siis teidän porukoissa). Raamatussa on myös "eriseurat" lueteltu yhdeksi synniksi "juomareiden, miehimysten, huorintekijöiden, varkaiden ym... kanssa.

        Herran Jeesuksen Krituksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne. (2.Kor.13:13) ♥


      • hildurvonhopsis kirjoitti:

        Jos joku vasta uskoontullut kysyy jotain epäselvää Raamatun kohtaa, niin ei hän saa "käydä kenenkään hermoille". Raamatussahan käsketään monissa kohdissa neuvomaan ja 'älä koskaan jätä vastaamatta, jos joku sinulta kysyy'.

        Onko sinulle tutt kohta, jossa Jeesus käskee meitä rakastamaan toinen toisiamme. Siitä meidät tunnetaan Jumalan lapsiksi, jos meillä on keskinäinen rakkaus. Taivaassa ei erotella mitään uskontokuntia erikseen vai luuletko, että meillä on sielläkin eri lokerot lestadiolaisille, uusheräysläisille, rauhanyhdistysläisille, vanhoillislestadiolaisille, helluntalaisille, vapaakirkollisille, adventisteille, kansanlähetysläisille, körteille. Höpöhöpö. Edes Lars levi Laestadiusta ei mainita Raamatussa. Laestadius sen sijaan kirjassaan "Hullunhuonelainen" myöntää, että hän on sitä mieltä, että muualla voidaan olla jopa uskovaisempia kuin "meillä" (siis teidän porukoissa). Raamatussa on myös "eriseurat" lueteltu yhdeksi synniksi "juomareiden, miehimysten, huorintekijöiden, varkaiden ym... kanssa.

        Herran Jeesuksen Krituksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne. (2.Kor.13:13) ♥

        Oleyt käsittänyt väärin koko asian.
        En viitsi nyt käydä sen tarkemmin, mutta sääntöjen vastainen massapostitus ei tuntuisi vastauskoontulleen kyselyltä.

        Olen asianomaista ohjeistanut sähköpostiin, enkä olisi halunnut tätä näin julki käsitellä.

        Toisaalta tämä ei ole mikään uskovien "rakkaussuhde". Minä teen työtäni, jonka olen tehtäväkseni ottanut, enkä tee tätä rakkausperiaatteella, vaan sääntöjen puitteissa.


      • hildurvonhopsis
        vihne kirjoitti:

        Oleyt käsittänyt väärin koko asian.
        En viitsi nyt käydä sen tarkemmin, mutta sääntöjen vastainen massapostitus ei tuntuisi vastauskoontulleen kyselyltä.

        Olen asianomaista ohjeistanut sähköpostiin, enkä olisi halunnut tätä näin julki käsitellä.

        Toisaalta tämä ei ole mikään uskovien "rakkaussuhde". Minä teen työtäni, jonka olen tehtäväkseni ottanut, enkä tee tätä rakkausperiaatteella, vaan sääntöjen puitteissa.

        Enpä ole ennen kirjoitellut tälle palstalle enkä lukenutkaan tätä palstaa. Tuntui vain niin pahalle, kun vasta uskoon tulleen kirjoitukset tuntuivat ärsyttävän.

        En tunne tuota kirjoittajaa ja en tiedä onko hän edes tullut vasta uskoon.

        Kysyin joskus 1980 itse "tietä" yhdeltä entiseltä työtoverilta, joka tiesin uskovaiseksi. Hän ei kertonut.

        Miten se totetutuu tuossa Jeesuksen antama lähetyskäsky: "Menkäää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti" (Matt. 28:19-20)

        Onneksi Jumala on luvannut, että jos me etsimme Häntä niin löydämme Hänet. Hän kutsui minua yhteyteensä ja sain tulla uskoon 1988.

        Siunausta elämääsi. Sinulla on ihana merkki nimesi perässä. ♥ Jumalan luvattua kansaa meidän on siunattava: "Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä" (1.Moos 12:3)

        siis KAIKKI sukukunnat... ♥


      • hildurvonhopsis kirjoitti:

        Enpä ole ennen kirjoitellut tälle palstalle enkä lukenutkaan tätä palstaa. Tuntui vain niin pahalle, kun vasta uskoon tulleen kirjoitukset tuntuivat ärsyttävän.

        En tunne tuota kirjoittajaa ja en tiedä onko hän edes tullut vasta uskoon.

        Kysyin joskus 1980 itse "tietä" yhdeltä entiseltä työtoverilta, joka tiesin uskovaiseksi. Hän ei kertonut.

        Miten se totetutuu tuossa Jeesuksen antama lähetyskäsky: "Menkäää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti" (Matt. 28:19-20)

        Onneksi Jumala on luvannut, että jos me etsimme Häntä niin löydämme Hänet. Hän kutsui minua yhteyteensä ja sain tulla uskoon 1988.

        Siunausta elämääsi. Sinulla on ihana merkki nimesi perässä. ♥ Jumalan luvattua kansaa meidän on siunattava: "Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä" (1.Moos 12:3)

        siis KAIKKI sukukunnat... ♥

        Sinäkin olet hyväksynyt bsäännöt rekisteröityessäsi ja siksi tiedät, että massapostitus on kiellettyä.

        Siksi ihmettelen tätä jahnausta. Rekisteröitynyt henkilö tulee huomautetuksi sääntöjen rikkomisesta ja sitten heittäytyy marttyyriksi.

        Ei tätä kestä "vahaerkkikään".


      • hildurvonhopsis
        vihne kirjoitti:

        Sinäkin olet hyväksynyt bsäännöt rekisteröityessäsi ja siksi tiedät, että massapostitus on kiellettyä.

        Siksi ihmettelen tätä jahnausta. Rekisteröitynyt henkilö tulee huomautetuksi sääntöjen rikkomisesta ja sitten heittäytyy marttyyriksi.

        Ei tätä kestä "vahaerkkikään".

        hänen massapostittavan tätä juttua.

        Kannattaa kuitenkin keskittyä Jumalan rakkauteen eikä siihen pahaan, johon tuo vasta (?) uskoontullut näyttää keskittyvän...

        Siunausta elämäänne kaikki uskovaiset ja ei-uskovaiset ♥


    • vääärin!!!

      Tiedoksi:

      Sananvapauttasi ei loukkaa se, että viestisi poistetaan.

      Suomessa ei ole julkaisupakkoa.
      Voit perustaa oman keskustelupalstan ja puhua juttujasi siellä. Se on sananvapautta.

    • Vapaa sana

      Onko joku oikeasti niin t****, että käsittää sananvapauden velvollisuudeksi julkaista toisen mielipiteitä? Taitaa olla vain huumorimielessä kirjoitettu.

      • mejuu

        Pellekö lie olen vai Jumalan hupsu ,otappas tästä selvää .
        Toisten mielipiteitä joudumme käyttämään keskusteluissa monestikkin .Pitääkin funtsailla asiota monelta knatilta eikä niellä juttuja kenenkään inhimillisen johtajan syöttämänä.Meille on annettu Pyhähenki joka sanan avaa kirkastaen Kristusta.

        Minua on nyt tosi paljon alkanut kiinostamaan tämä Lestadiolaisuus sillä 2010 tulee tänne mielle päin se suuri konferenssi ja oli tarkoitus tutustua siihen tapahtumaan ,sillä tuleehan heitä noin 60.000.

        Haluaisin edelleen tietää luetaanko ilmestyskirjaa ja mitä opetetaan tästä pedonmerkistä?Koen että se on nyt joku ihme tabu .Näitähän linkkejä 666 ilmestyy eteemme vaikka mistä ,eihän kukaan niitä voi olla näkemättä .

        Saako lestadiolaisten kokouksiin tulla ihan kuka vaan,ja saako esittää kysymyksiä?


      • asioista!!!!

        Ymmärsitkö väärin? Kyllä!

        Mejuu luulee, että sananvapaus edellyttää hänen tekstiensä julkaisemista!
        Eihän sananvapaus sellaista pakkovaltaa ole.

        Se, että joku ei julkaise jonkun juttuja, ei millään tavalla liity sananvapauteen. Etkö sinä näin selvää asiaa käsitä?


      • hildurvonhopsis
        mejuu kirjoitti:

        Pellekö lie olen vai Jumalan hupsu ,otappas tästä selvää .
        Toisten mielipiteitä joudumme käyttämään keskusteluissa monestikkin .Pitääkin funtsailla asiota monelta knatilta eikä niellä juttuja kenenkään inhimillisen johtajan syöttämänä.Meille on annettu Pyhähenki joka sanan avaa kirkastaen Kristusta.

        Minua on nyt tosi paljon alkanut kiinostamaan tämä Lestadiolaisuus sillä 2010 tulee tänne mielle päin se suuri konferenssi ja oli tarkoitus tutustua siihen tapahtumaan ,sillä tuleehan heitä noin 60.000.

        Haluaisin edelleen tietää luetaanko ilmestyskirjaa ja mitä opetetaan tästä pedonmerkistä?Koen että se on nyt joku ihme tabu .Näitähän linkkejä 666 ilmestyy eteemme vaikka mistä ,eihän kukaan niitä voi olla näkemättä .

        Saako lestadiolaisten kokouksiin tulla ihan kuka vaan,ja saako esittää kysymyksiä?

        Kuulehan vasta uskoontullut "pikkusisko". Älä keskity pahaan vaan keskity Jumalan rakkauteen.
        Mitä se rakkaus sitten on? Jumala on rakkaus.

        Tuossa sinulle jotain kohtia Raamatusta ja vähän muualtakin:

        Rakkaus on ♥

        "Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla sinusta iloitsee, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee" (Sefanja 3:17)

        ”Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä” (Joh. 15:13)
        Rakkaus on
        kuolla ihmisen puolesta, sillä itse
        hän ei kykene
        hän ei halua
        hän ei ymmärrä.
        Mutta sinunkin puolestasi on kuoltu.
        Kuka kuolisi sinun puolestasi? Nimeä jokainen, joka niin tekisi. Käy listasi läpi, ja vaadi jokaista, joka on listassasi kuolemaan vihamiehensä puolesta. Montako nimeä jäi? Todennäköisesti yksi: Jeesus Kristus. (c) 1997 Jori Brander
        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä”. (Joh. 3:16)

        Jeesus itse opetti meille rukouksen, joka alkaa sanoilla ”Isä meidän..”. Jumala on meidän Isämme. Jeesus opetti niin ja hänen sanaansa voimme luottaa. Jumala on Kaikkivaltias. Hän on Taivaallinen Isämme. Raamatussa on kirjoitettu kauniisti: ”Katsokaa kuinka suurta rakkautta Isä on meille osoittanut: me olemme saaneet Jumalan lapsen nimen, ja hänen lapsiaan me olemme”. (1.Joh. 3:1)

        Iloitse uudesta elämästäsi!
        Iloitse pelastuksesta, joka on tullut osaksesi tänään. Voit olla varma, että Jeesuksen Kristuksen armo ja rakkaus riittävät sinulle, kunhan pysyt hänessä ja annat hänen johdattaa elämääsi. Hän ei hylkää sinua. Pelastus ei riipu siitä, miltä sinusta tuntuu tai näyttää. Pelastus on Jumalan rakkauden osoitus sinua kohtaan; se on alusta alkaen puhdas Jumalan teko. Sinä saat nauttia tuon Jumalan teon hedelmistä elämässäsi. Jumala on asettanut sinut pelastetun asemaan, eikä kukaan tai mikään voi sitä osaa sinulta riistää.
        "Olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, eivät enkelit, eivät henkivallat, ei mikään nykyinen eikä mikään tuleva eivätkä mitkään voimat, ei korkeus eikä syvyys, ei mikään luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta, joka on tullut ilmi Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme." (Room.8:38-39)

        Jumala ei koskaan hylkää meitä. Hän sanoo ”Minä olen sinun kanssasi: minä en jätä sinua enkä hylkää sinua” (Joosua 1:5)

        ”Sillä Hän on itse sanonut: ’En minä sinua hylkää enkä sinua jätä’.” (Hebr.13:5)

        ”Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti” (Matt. 28:20).

        RAKASTAKAA VIHOLLISIANNE (JOS HEITÄ ON) ?

        ”Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sen tähden rakkaus on lain täyttymys”. (Room 13:9-10)

        ”Viha virittää riitoja, mutta rakkaus peittää rikkomukset kaikki” (SNL 10:12)

        Sinä, jolla on vihaa sydämessäsi, etkä tahdo antaa anteeksi vastapuolelle, muista Herramme sanoja: Siunatkaa siis niitä jotka teitä kiroavat, ”Siunatkaa vainoojianne, siunatkaa, älkää kirotko” (Room. 9:14)

        ”Älkää tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi niin teillekin anteeksi annetaan. Antakaa niin teille annetaan. Hyvä mitta, sullottu, puhdistettu ja kukkurainen, annetaan teidän helmaanne; sillä millä mitalla mittaatte, sillä mitataan teille takaisin”. (Luukas 6: 37-38)

        ”Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat, siunatkaa niitä, jotka teitä kiroavat, rukoilkaa niiden edestä, jotka teitä parjaavat”. (Luukas 6: 27-28)

        Ihan niin kuin Jeesus siunaisi niitä, jotka hänet ristiinnaulitsivat ja jotka häntä pilk-kasivat. Jeesus rukoili ristillä anteeksiantoa ristiinnaulitsijoille ja pilkkaajille !

        Jeesuksen kanssa teloitettavaksi vietiin kaksi muuta miestä, kaksi rikollista, ”kaksi pahantekijää vietiin hänen kanssaan surmattavaksi. 33. Kun tultiin paikkaan, jota kutsutaan Pääkalloksi, he ristiinnaulitsivat Jeesuksen ja rikolliset, toisen hänen oikealle puolelleen, toisen vasemmalle. 34. Mutta Jeesus sanoi: "Isä, anna heille anteeksi. He eivät tiedä, mitä tekevät."* ( Luukas 23: 32-34)
        Myös toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä pyysi Jeesusta muistamaan häntä, kun hän menee valtakuntaansa. Siinä Jeesus sanoi tuolle rikolliselle: ”Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa.”
        (Luukas 23:43).
        Jeesus antoi meille uuden käskyn, ja sitä on sanottukin yhdenneksitoista käskyksi:
        ”34. Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne. 35. Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos te rakastatte toisianne.".. (Joh. 13: 34- 35) ’.. jos teillä on keskinäinen rakkaus (1938 Raamatun käännös)’.

        Lue vielä rakkaudesta 1.Kor 13 ja 1.Joh 2,3,4 luku

        ”Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niin kuin minä olen teitä rakastanut. Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä” (Joh. 15:12-13)
        Ja vielä Jeesus sanoi opetuslapsilleen:
        ”Sen käskyn minä teille annan, että te rakastatte toisianne”. (Joh. 15:17)
        TÄMÄ KÄSKY KOSKEE MEITÄ KAIKKIA !


      • Nimetön
        mejuu kirjoitti:

        Pellekö lie olen vai Jumalan hupsu ,otappas tästä selvää .
        Toisten mielipiteitä joudumme käyttämään keskusteluissa monestikkin .Pitääkin funtsailla asiota monelta knatilta eikä niellä juttuja kenenkään inhimillisen johtajan syöttämänä.Meille on annettu Pyhähenki joka sanan avaa kirkastaen Kristusta.

        Minua on nyt tosi paljon alkanut kiinostamaan tämä Lestadiolaisuus sillä 2010 tulee tänne mielle päin se suuri konferenssi ja oli tarkoitus tutustua siihen tapahtumaan ,sillä tuleehan heitä noin 60.000.

        Haluaisin edelleen tietää luetaanko ilmestyskirjaa ja mitä opetetaan tästä pedonmerkistä?Koen että se on nyt joku ihme tabu .Näitähän linkkejä 666 ilmestyy eteemme vaikka mistä ,eihän kukaan niitä voi olla näkemättä .

        Saako lestadiolaisten kokouksiin tulla ihan kuka vaan,ja saako esittää kysymyksiä?

        Vaan ihmiset eivät ymmärrä se hengellistä tarkoitusta niin eivät voi siitä puhuakaan.
        Kaikilla ihmisillä on oikeus mennä kuuntelemaan julkisiin seuratilaisuuksiin, mutta siellä oikeus rajoittuu vain kuuntelemiseen joita kaikki eivät ymmärrä koska esikoislestadiolaisuudessakin on takavuosina joku noussut kesken saarnan kinastelamaan puhujan kanssa ja kinaaja on hyvin pian ohjattu poliisin avulla pihalle (kuuntelijoissa on myös poliiseja), keskustelun aika onkin sitten seurojen päätyttyä kahvipöydässä tai missä onkin keskustelunhaluisia seurakuntalaisia.
        Mitä pedonmerkki todella sitten tarkoittaa, en osaa siihen antaa tyhjentävää vastausta mutta mieleeni tulee vain väärähengellisyys eli eksytysten henki joka opettaa eri armojärjestystä kuin ihminen tulee autuaaksi ja saa uskon varmuuden kuin mitä herra Jeesus itse opettaa.
        Ottakaa Jeesus esimerkiksi, minkälaista oppia hän opetti ja miksi hänen oppiansa ei sen ajan ihmiset jotka luulivat olevansa Jumalanvaltakunnan perillisiä niin eivät hyväksyneet vaan rupesivat vihaamaan, miksi sen ymmärtämisellä on sitten merkitystä johtuu siitä et sama viha on tänäkin päivänä Jeesuksen oppia vastaan kuin 2000 vuottasitten ja vihaajina on samassa väärässä vanhurskaudessa olevat kuin oli Jeesuksenkin aikana, eivätkä nämä väärässä vanhurskaudessa olevat ole sillä uskollaan taivaanvaltakunnan perillisiä vaikka he toisin luulevatkin, siksi tuomiopäivä, joka on viimeinen päivä tämän maailman ajassa kunnes alkaa iankaikkisuus tulee olemaan suuri pettymyksen päivä monelle kun he ovat autuutensa perustaneet väärälle perustukselle vaikkakin täällä ovat puhuneet Jeesuksesta ja hänen sovitustyöstään sillä totta on niinkuin Jeesus kuvaa siitä päivästä ei kaikki jotka sanovat herra, herra, pidä taivaanvaltakuntaan sisälle tuleman vaan jotka tekevät minun isäni tahdon?
        Haluan vielä muistuttaa mitä täällä olen lukenut Vihneen toimista niin siihen hänellä on täysi oikeus ja kannattaa myös muistaa et todelliset kristityt ovat kuuliaisia yhteisille pelisäännöille, ovat ne sitten täällä palstalla tai yleensäkin yhteiskunnassa mutta epäuskoiset jotka eivät mitään Jumalasta tiedä ovat ymmärtämättömyydessään kaikessa juoksemassa omien luulojensa perässä ja tuomassa omia erinomaisia sääntöjään ollaan sitten liikenteessä autoilemassa tai kävelemässä kun eivät halua pelisääntöjä noudattaa. Kautta aikain ihmiset jotka ovat saaneet uskon lahjan ovat muutuneet työtelijäiksi ja tunnollisiksi yhteiskunnassa noudattamaan sen lakeja ja sääntöjä mikäli ne eivät käy omaatuntoa vastaan ja sekin muutos on Jumalan aikaansaama.


    • lutvig

      Pysy siellä omalla voorumillas jossa saat kirjoittaa ihan mitä roskaa tahansa.

      • finnee

        Siellä se jo tästä urputtaa.


    • sriina

      Minäkin olen joutunut joskus lestadiolaisten "mustalle listalle". Heidän kanssaan on aika hankala keskustella, ainakin vanhoillisten. Larssin foorumilla joskus olin, mutta hän poisti viestejä ja lopulta bannasi.
      Millaisethan ovat ne juhlat, joita vietämme taivaassa ja joissa on KAIKKI Jeesukseen uskoneet ihmiset? Sekin on suuri Jumalan ihme, että uskovat ovat kerran NIIN PALJON yhtä että sopivat samaan taivaaseen. Lestadiolaisetkin.

      Ilmoita Meju viestiesi poistamisesta Suomi24:n pääjohtajalle.

      • uskontoon...

        Kiva, kiva!

        Sheriffin ja mejuun kiista ei millään tavalla korreloi lestadiolaisuuden kanssa.

        Kysymys on jotain aivan yleistä, järkeen ja fiksuuteen liittyvää.

        Eiväthän lehdetkään julkaise mitä tahansa yleisönosastojuttuja. Kukaan ei silti kehtaa puhua sananvapauden loukkaamisesta.


      • Ensiksikin, ei ole mistään kiistasta kyse, jos sääntöjä rikotaan ja siitä huomautetaan.

        Olen pyytänyt ylläpidolta tarkistuksen ja ylläpito tuli samaan tulokseen. On kiellettyämassapostitusta laittaa samansisältöinen viesti monelle alueelle yhtä aikaa.

        Tämä ei siis ole henkilökohtainen, eikä uskonnollinen kysymys, vaan yksinkertainen sääntötulkintakysymys.

        Rekisteröitynyt kirjoittaja on joutunut sitoutumaan sääntöihin silloin, kun on rekisteröimisen suorittanut, siksi ei pitäisi olla epäselvyyksiä.


      • majiksen sakariina

        Jaahah, joku siis käy Majiksessa ja kopioi sieltä viestejä tänne... Huvinsa gullakin.
        :-)


      • hildurvonhopsis
        majiksen sakariina kirjoitti:

        Jaahah, joku siis käy Majiksessa ja kopioi sieltä viestejä tänne... Huvinsa gullakin.
        :-)

        Kun en tunne teitä niin en tiedä mikä on "Majis".

        Taivaan Isän siunausta tähän päiväänne ♥


    • Poutapilvi.

      Sinä sanoit, ettemme lähde Helmestä kulumallakaan. Lähdit kuitenkin ja perustit nihamin usuttamana oman foorumin:(

      Helmessäkin valitit sananvapaudesta. Keskustelupalstojen ylliksillä on oikeus tehdä säännöt ja valita mitä siellä kirjoitetaan. Sillä ei ole mitään tekemistä sananvapauden kanssa.

      Miten kummassa superuskikset saavat aina riitelyn aikaan keskenään siitä kenen usko on parasta ja oikeinta. Siitä kait ne aikojen kuluessa käydyt jatkuvat uskonsodatkin johtuvat.

      • mejuu

        Ilmestykirja jäi nyt tutkimatta ja kärpäsestä tehtiin .Kiistelyt ei saa mitään aikaseksi ja toki ymmärrän poistua sieltä minne ei ole tervetullut.

        Poutapilvi ei varmaan ole lukenut tekstejäni koska en ole se joka rupeaa riitelemään ja mitä Helmeen tulee kuka on lukenut juttuni tietää tasan tarkkaan etten ole mikään riidanlietsoja vaan rauhanrakentaja.
        Majiksen syntyminen on Jumalan ihme ja siitä voi lukea foorumista googlella vaan "majis"niin varmaan löytyy ja kaikki tervetulleita.
        Finne nikkiä käyttäjä ei varmaankaan ole majatalon finne ,sitä en usko .

        Kiitoksia tarkalle seriffille joka pitää palstan puhtaana "syntisiltä" erehtyväisiltä ihmisiltä.en tahdo vanhaa miestä kiusata ,tosin itsekkään en enään mikään nuori ole .

        Mielipiteitä pitää meillä jokaisella olla omiakin ja tämä nyt sattui minulla olemaan.

        Jeesus yksin riittävi .
        Emmekä ota mitään pedonmerkkejä emmekä alistu siihen ettemme saa tuoda Jumalan sanaa niinkuin se on kirjoitettu .


      • mejuu kirjoitti:

        Ilmestykirja jäi nyt tutkimatta ja kärpäsestä tehtiin .Kiistelyt ei saa mitään aikaseksi ja toki ymmärrän poistua sieltä minne ei ole tervetullut.

        Poutapilvi ei varmaan ole lukenut tekstejäni koska en ole se joka rupeaa riitelemään ja mitä Helmeen tulee kuka on lukenut juttuni tietää tasan tarkkaan etten ole mikään riidanlietsoja vaan rauhanrakentaja.
        Majiksen syntyminen on Jumalan ihme ja siitä voi lukea foorumista googlella vaan "majis"niin varmaan löytyy ja kaikki tervetulleita.
        Finne nikkiä käyttäjä ei varmaankaan ole majatalon finne ,sitä en usko .

        Kiitoksia tarkalle seriffille joka pitää palstan puhtaana "syntisiltä" erehtyväisiltä ihmisiltä.en tahdo vanhaa miestä kiusata ,tosin itsekkään en enään mikään nuori ole .

        Mielipiteitä pitää meillä jokaisella olla omiakin ja tämä nyt sattui minulla olemaan.

        Jeesus yksin riittävi .
        Emmekä ota mitään pedonmerkkejä emmekä alistu siihen ettemme saa tuoda Jumalan sanaa niinkuin se on kirjoitettu .

        Voisitko mitenkään uskoa, että kyse oli sääntöjen rikkomisesta. Tilannetta ei paranna yhtään tämän jupinan jatkaminen.

        Minä olen ollut ylläpitoon yhteydessä ja tunnen tapauksen nyt paremmin.

        Sinulla on mahdollisuus tutkia niitä sirujuttuja niillä kahdella muulla palstalla, jotka olet avannut.

        Mikäli ne vielä ovat jäljellä.


      • leave it
        mejuu kirjoitti:

        Ilmestykirja jäi nyt tutkimatta ja kärpäsestä tehtiin .Kiistelyt ei saa mitään aikaseksi ja toki ymmärrän poistua sieltä minne ei ole tervetullut.

        Poutapilvi ei varmaan ole lukenut tekstejäni koska en ole se joka rupeaa riitelemään ja mitä Helmeen tulee kuka on lukenut juttuni tietää tasan tarkkaan etten ole mikään riidanlietsoja vaan rauhanrakentaja.
        Majiksen syntyminen on Jumalan ihme ja siitä voi lukea foorumista googlella vaan "majis"niin varmaan löytyy ja kaikki tervetulleita.
        Finne nikkiä käyttäjä ei varmaankaan ole majatalon finne ,sitä en usko .

        Kiitoksia tarkalle seriffille joka pitää palstan puhtaana "syntisiltä" erehtyväisiltä ihmisiltä.en tahdo vanhaa miestä kiusata ,tosin itsekkään en enään mikään nuori ole .

        Mielipiteitä pitää meillä jokaisella olla omiakin ja tämä nyt sattui minulla olemaan.

        Jeesus yksin riittävi .
        Emmekä ota mitään pedonmerkkejä emmekä alistu siihen ettemme saa tuoda Jumalan sanaa niinkuin se on kirjoitettu .

        Ilmestyskirja on mahtava kun sen ymmärtää oikein. Noihin pedonmerkkeihin yms. en suosittele perehtymistä. Alkaa mennä vähän pimeän puolelle. Jeesukseen turvaava kyllä välttyy kaikelta niiltä, Hänen verensä suojassa.


      • miukie
        mejuu kirjoitti:

        Ilmestykirja jäi nyt tutkimatta ja kärpäsestä tehtiin .Kiistelyt ei saa mitään aikaseksi ja toki ymmärrän poistua sieltä minne ei ole tervetullut.

        Poutapilvi ei varmaan ole lukenut tekstejäni koska en ole se joka rupeaa riitelemään ja mitä Helmeen tulee kuka on lukenut juttuni tietää tasan tarkkaan etten ole mikään riidanlietsoja vaan rauhanrakentaja.
        Majiksen syntyminen on Jumalan ihme ja siitä voi lukea foorumista googlella vaan "majis"niin varmaan löytyy ja kaikki tervetulleita.
        Finne nikkiä käyttäjä ei varmaankaan ole majatalon finne ,sitä en usko .

        Kiitoksia tarkalle seriffille joka pitää palstan puhtaana "syntisiltä" erehtyväisiltä ihmisiltä.en tahdo vanhaa miestä kiusata ,tosin itsekkään en enään mikään nuori ole .

        Mielipiteitä pitää meillä jokaisella olla omiakin ja tämä nyt sattui minulla olemaan.

        Jeesus yksin riittävi .
        Emmekä ota mitään pedonmerkkejä emmekä alistu siihen ettemme saa tuoda Jumalan sanaa niinkuin se on kirjoitettu .

        "Poutapilvi ei varmaan ole lukenut tekstejäni koska en ole se joka rupeaa riitelemään ja mitä Helmeen tulee kuka on lukenut juttuni tietää tasan tarkkaan etten ole mikään riidanlietsoja vaan rauhanrakentaja.
        Majiksen syntyminen on Jumalan ihme." (mejuu)

        Ja tuolla sisäänlämpiämässä "majiksessa" Meju kirjoittaa tekopyhästi:
        "Olen niin pettynyt ihmisiin mutta niin varmaan moni minuukin,oikaisu en siis kaikkiin ihmisiiin :)Toisaalta tiedän tämä on yhtä taistelua ei lihaa vastaan vaan henkivaltoja niin täällä nettimailmassakin .
        "He puhuvat teistä valhetellen kaikenlaista pahaa" eikös asia olekkin näin ?Liha olis kiivas taistelmaan minun oikeuksien puolesta mutta siinä voi tulla suurta vahinkoa uskosta osaton seuraa vieressä ja pettyy Jeesuksen omiin ja ei halua edes etsiä totuutta jos se on tuollaista riitaa .
        Kuten kerroin keskustelin tuolla Lestadiolaisten palstalla ja sinne tuli minua mollaamaan helmipalstalaiset ,
        Sitten joku väitti että olen helmessä valittanut sananvapaudesta ja antoi kuvan kuin olisin joku riidanlietsoja .Valhetellen kirjoitti että Nihamin kehotuksesta oon tämä palsta perustettu joka ei ole totta kuten kaikki tiedätte ." (mejuu)

        Todella tekopyhää lestadiolaisia solvaavaa tekstiä erillisellä foorumilla!

        Piaf


      • miukie
        mejuu kirjoitti:

        Ilmestykirja jäi nyt tutkimatta ja kärpäsestä tehtiin .Kiistelyt ei saa mitään aikaseksi ja toki ymmärrän poistua sieltä minne ei ole tervetullut.

        Poutapilvi ei varmaan ole lukenut tekstejäni koska en ole se joka rupeaa riitelemään ja mitä Helmeen tulee kuka on lukenut juttuni tietää tasan tarkkaan etten ole mikään riidanlietsoja vaan rauhanrakentaja.
        Majiksen syntyminen on Jumalan ihme ja siitä voi lukea foorumista googlella vaan "majis"niin varmaan löytyy ja kaikki tervetulleita.
        Finne nikkiä käyttäjä ei varmaankaan ole majatalon finne ,sitä en usko .

        Kiitoksia tarkalle seriffille joka pitää palstan puhtaana "syntisiltä" erehtyväisiltä ihmisiltä.en tahdo vanhaa miestä kiusata ,tosin itsekkään en enään mikään nuori ole .

        Mielipiteitä pitää meillä jokaisella olla omiakin ja tämä nyt sattui minulla olemaan.

        Jeesus yksin riittävi .
        Emmekä ota mitään pedonmerkkejä emmekä alistu siihen ettemme saa tuoda Jumalan sanaa niinkuin se on kirjoitettu .

        "Poutapilvi ei varmaan ole lukenut tekstejäni koska en ole se joka rupeaa riitelemään ja mitä Helmeen tulee kuka on lukenut juttuni tietää tasan tarkkaan etten ole mikään riidanlietsoja vaan rauhanrakentaja.
        Majiksen syntyminen on Jumalan ihme ja siitä voi lukea foorumista" (mejuu)

        Ja sitten Meju kirjoittaa foorumillaan tekopyhästi:

        "Olen niin pettynyt ihmisiin mutta niin varmaan moni minuukin,oikaisu en siis kaikkiin ihmisiiin . Toisaalta tiedän tämä on yhtä taistelua ei lihaa vastaan vaan henkivaltoja niin täällä nettimailmassakin .
        "He puhuvat teistä valhetellen kaikenlaista pahaa" eikös asia olekkin näin ?Liha olis kiivas taistelmaan minun oikeuksien puolesta mutta siinä voi tulla suurta vahinkoa uskosta osaton seuraa vieressä ja pettyy Jeesuksen omiin ja ei halua edes etsiä totuutta jos se on tuollaista riitaa .
        Kuten kerroin keskustelin tuolla Lestadiolaisten palstalla ja sinne tuli minua mollaamaan helmipalstalaiset ,
        Nimi joka mollasi on ollut mielestäni uskonveli ja nyt hän "urputti" silleen että haukoin henkeä ei voi olla totta ,
        Sitten joku väitti että olen helmessä valittanut sananvapaudesta ja antoi kuvan kuin olisin joku riidanlietsoja .Valhetellen kirjoitti että Nihamin kehotuksesta oon tämä palsta perustettu joka ei ole totta kuten kaikki tiedätte .Tämä palstan synty on ihme sen todistan vielä kerran ." (mejuu)

        Tekopyhää ja väärämielistä kirjoittelua lestadiolaisista!

        Piaf


      • meli
        mejuu kirjoitti:

        Ilmestykirja jäi nyt tutkimatta ja kärpäsestä tehtiin .Kiistelyt ei saa mitään aikaseksi ja toki ymmärrän poistua sieltä minne ei ole tervetullut.

        Poutapilvi ei varmaan ole lukenut tekstejäni koska en ole se joka rupeaa riitelemään ja mitä Helmeen tulee kuka on lukenut juttuni tietää tasan tarkkaan etten ole mikään riidanlietsoja vaan rauhanrakentaja.
        Majiksen syntyminen on Jumalan ihme ja siitä voi lukea foorumista googlella vaan "majis"niin varmaan löytyy ja kaikki tervetulleita.
        Finne nikkiä käyttäjä ei varmaankaan ole majatalon finne ,sitä en usko .

        Kiitoksia tarkalle seriffille joka pitää palstan puhtaana "syntisiltä" erehtyväisiltä ihmisiltä.en tahdo vanhaa miestä kiusata ,tosin itsekkään en enään mikään nuori ole .

        Mielipiteitä pitää meillä jokaisella olla omiakin ja tämä nyt sattui minulla olemaan.

        Jeesus yksin riittävi .
        Emmekä ota mitään pedonmerkkejä emmekä alistu siihen ettemme saa tuoda Jumalan sanaa niinkuin se on kirjoitettu .

        Pedon mekistä olet oikeassa , Ilmestyskirja !.
        Mutta perustit oman forumin yhdesä nihamin kanssa , ja hylkäsit helmen Särkyneiden sydänten majatalon , joka on viralisesti siunatu !.
        Olet luopio , joka ei koskan ole hyväsynyt minua ja vivia ja meidän suhdeta !.


      • Kyllästyneeltä
        meli kirjoitti:

        Pedon mekistä olet oikeassa , Ilmestyskirja !.
        Mutta perustit oman forumin yhdesä nihamin kanssa , ja hylkäsit helmen Särkyneiden sydänten majatalon , joka on viralisesti siunatu !.
        Olet luopio , joka ei koskan ole hyväsynyt minua ja vivia ja meidän suhdeta !.

        Menkää muualle tappelemaan ja hoitamaan suhdettanne.


      • meli
        Kyllästyneeltä kirjoitti:

        Menkää muualle tappelemaan ja hoitamaan suhdettanne.

        Meillä ei enään ole mitään suhdeta mejun kanssa . Suhde on vivianin ja minun , jota meju erinlaisena ei ole koskan huväksynyt !.


      • Poutapilvi.
        mejuu kirjoitti:

        Ilmestykirja jäi nyt tutkimatta ja kärpäsestä tehtiin .Kiistelyt ei saa mitään aikaseksi ja toki ymmärrän poistua sieltä minne ei ole tervetullut.

        Poutapilvi ei varmaan ole lukenut tekstejäni koska en ole se joka rupeaa riitelemään ja mitä Helmeen tulee kuka on lukenut juttuni tietää tasan tarkkaan etten ole mikään riidanlietsoja vaan rauhanrakentaja.
        Majiksen syntyminen on Jumalan ihme ja siitä voi lukea foorumista googlella vaan "majis"niin varmaan löytyy ja kaikki tervetulleita.
        Finne nikkiä käyttäjä ei varmaankaan ole majatalon finne ,sitä en usko .

        Kiitoksia tarkalle seriffille joka pitää palstan puhtaana "syntisiltä" erehtyväisiltä ihmisiltä.en tahdo vanhaa miestä kiusata ,tosin itsekkään en enään mikään nuori ole .

        Mielipiteitä pitää meillä jokaisella olla omiakin ja tämä nyt sattui minulla olemaan.

        Jeesus yksin riittävi .
        Emmekä ota mitään pedonmerkkejä emmekä alistu siihen ettemme saa tuoda Jumalan sanaa niinkuin se on kirjoitettu .

        Meju!

        Et voi väittää, ettetkö olisi kirjoittanut Helmessä, että me kaksi emme lähde sieltä kulumallakaan. Kuitenkin petit ja lähdit.

        Ymmärrän, ettet taaskaan ymmärrä!


      • muistuupi mieleen
        Poutapilvi. kirjoitti:

        Meju!

        Et voi väittää, ettetkö olisi kirjoittanut Helmessä, että me kaksi emme lähde sieltä kulumallakaan. Kuitenkin petit ja lähdit.

        Ymmärrän, ettet taaskaan ymmärrä!

        Poutapilvi, joskus ihminen/ihmiset sanovat sanoja joilla ei ole "katetta."
        Mutta eikös erehdykset anneta anteeksi.Ihmisiä ollaan vaan.
        Myös se ,että on useita s. posti yhteyksiä ja niissä kertoo asioistaan. Tulee sitten yleiselle foorumille aivankuin muutkin niistä tietäisi.?
        Tulee mieleen yksi tapaus, josta tuli kuva , että jahas , ehkäpä s. postia vaihdeltu ja muut ei tiedä mitään!

        Minä en uskokkaan johonkin yksittäiseen henkilöön ja hänen/heidän sanomisiinsa. En ota niitä vakavasti, eikä minun tarvitsekkaan.!
        Ja tosi on ,että jostakin/joistakin voi tulla aivan hömppä kuva.! Ei sellaiseen voi uskoa eikä luottaa, eikä ole tarviskaan.


      • tulee vaan mieleen
        muistuupi mieleen kirjoitti:

        Poutapilvi, joskus ihminen/ihmiset sanovat sanoja joilla ei ole "katetta."
        Mutta eikös erehdykset anneta anteeksi.Ihmisiä ollaan vaan.
        Myös se ,että on useita s. posti yhteyksiä ja niissä kertoo asioistaan. Tulee sitten yleiselle foorumille aivankuin muutkin niistä tietäisi.?
        Tulee mieleen yksi tapaus, josta tuli kuva , että jahas , ehkäpä s. postia vaihdeltu ja muut ei tiedä mitään!

        Minä en uskokkaan johonkin yksittäiseen henkilöön ja hänen/heidän sanomisiinsa. En ota niitä vakavasti, eikä minun tarvitsekkaan.!
        Ja tosi on ,että jostakin/joistakin voi tulla aivan hömppä kuva.! Ei sellaiseen voi uskoa eikä luottaa, eikä ole tarviskaan.

        Selvennyksesi sanon ,että en halua ylläolevalla kirjoituksella osoitella ketään yksittäistä henkilöä .
        Yleensäkin haluan puhua ihmisistä.
        Nettimaailmassa ollaan ja täällä kirjoitukset ja sanomiset voivat olla hyvin vajavaisia.
        Joten siltä pohjalta ei kaikkea kannata niin vakavasti ottaa.
        Kirjoitusten perusteella, hyvienkin kirjoitusten, saa ihmisestä vain "hippusen" käsitystä ja voi saada aivan vääränkin käsityksen, jos käsityksen ihmisestä luo"suppean" kirjoittelun perusteella.
        Täällä kun ei olla kuitenkaan livenä, vaan netti maailmassa.


      • muistuupi mieleen
        tulee vaan mieleen kirjoitti:

        Selvennyksesi sanon ,että en halua ylläolevalla kirjoituksella osoitella ketään yksittäistä henkilöä .
        Yleensäkin haluan puhua ihmisistä.
        Nettimaailmassa ollaan ja täällä kirjoitukset ja sanomiset voivat olla hyvin vajavaisia.
        Joten siltä pohjalta ei kaikkea kannata niin vakavasti ottaa.
        Kirjoitusten perusteella, hyvienkin kirjoitusten, saa ihmisestä vain "hippusen" käsitystä ja voi saada aivan vääränkin käsityksen, jos käsityksen ihmisestä luo"suppean" kirjoittelun perusteella.
        Täällä kun ei olla kuitenkaan livenä, vaan netti maailmassa.

        Ja vielä selvennykseksi :
        "muistuupi mieleen nimimerkki" on sama kirjoittaja kuin "tulee vaan mieleen"!


      • Poutapilvi.
        muistuupi mieleen kirjoitti:

        Ja vielä selvennykseksi :
        "muistuupi mieleen nimimerkki" on sama kirjoittaja kuin "tulee vaan mieleen"!

        Olisit vaan rehellisesti kirjoittanut omalla nikilläsi "mejuu".

        Säälittävää kaksinaamaisuutta!


      • Hääämmäästyny
        Poutapilvi. kirjoitti:

        Olisit vaan rehellisesti kirjoittanut omalla nikilläsi "mejuu".

        Säälittävää kaksinaamaisuutta!

        Mikä ihmeen Poutapilvi?

        Teksteistä päätellen riitaisa ja kaunainen
        Ukkospilvi. Miksi tulet tänne heng levittelemään riitojasi?


    • miukie

      "Koen että Suomessa on sananvapaus niin täälläkin palstalla .en ole loukannut ketään vain keskustellut ."
      "Eikö Lestadiolaisten kanssa saa kirjoitella eri seurakuntaan kuuluva"

      Niin, tämähän on vain sinun mielipiteesi, eikä mikään universaali totuus.

      Piaf

      • miukie,

        miksi haluat käyttää nickiäni Piaf (olen käyttänyt sitä jo kahdeksan vuotta eri foorumeilla - joihinkin sillä kirjautuneena, vaikka Sinä itse olet KIRJAUTUNUT nikillä miukie???

        Mikä on toimintasi tarkoitus??? Oletko sama, joka majis-foorumilla vihjaat selvästi, että kirjoittelisin Helmessä nykyään jollakin 'miumau'-nickillä?

        OTE majiksen viestistä tässä, niin voitte itse kukin - ja ennen kaikkiea tämän foorumin seriffi - päätellä, mitä yhtestä 'MIIUKIELLA, 'miumaulla' ja Piaffilla (viestissä väännetty Paffiksi - sitä käytti aikoinaan vain yksi vihamielinen Helmen kirjoittaja nickistäni...)
        "(Helmen paras kirjoittaja Paffi on tännekin tullut nostamaan tasoa! Helmessäkin hilluu taas uudella nikillä miumau tai jotain sinne päin."

        Tuota viestiä en ole kirjoittanut siis minä, joka yleisesti ja tietääkseni ainoana - ainakin Helmessä, majiksessa ja monessa muussakin paikassa olen sillä kirjautunut ja sitä käyttänyt.

        Yst.terveisin

        Piaf

        p.s.
        Mielestäni MIUKIE on tehnyt niin suuren 'nettikiettivirheen', että häneltä pitäisi poistaa välittömästi kirjoitusoikeus koko suomi24:ssä.


      • lapsellista
        Piaf ([email protected]... kirjoitti:

        miukie,

        miksi haluat käyttää nickiäni Piaf (olen käyttänyt sitä jo kahdeksan vuotta eri foorumeilla - joihinkin sillä kirjautuneena, vaikka Sinä itse olet KIRJAUTUNUT nikillä miukie???

        Mikä on toimintasi tarkoitus??? Oletko sama, joka majis-foorumilla vihjaat selvästi, että kirjoittelisin Helmessä nykyään jollakin 'miumau'-nickillä?

        OTE majiksen viestistä tässä, niin voitte itse kukin - ja ennen kaikkiea tämän foorumin seriffi - päätellä, mitä yhtestä 'MIIUKIELLA, 'miumaulla' ja Piaffilla (viestissä väännetty Paffiksi - sitä käytti aikoinaan vain yksi vihamielinen Helmen kirjoittaja nickistäni...)
        "(Helmen paras kirjoittaja Paffi on tännekin tullut nostamaan tasoa! Helmessäkin hilluu taas uudella nikillä miumau tai jotain sinne päin."

        Tuota viestiä en ole kirjoittanut siis minä, joka yleisesti ja tietääkseni ainoana - ainakin Helmessä, majiksessa ja monessa muussakin paikassa olen sillä kirjautunut ja sitä käyttänyt.

        Yst.terveisin

        Piaf

        p.s.
        Mielestäni MIUKIE on tehnyt niin suuren 'nettikiettivirheen', että häneltä pitäisi poistaa välittömästi kirjoitusoikeus koko suomi24:ssä.

        ja tosi lapsellista porukkaa tuli tuon mejuun perässä tänne riitelemään. Pintaliitäjiä koko porukka!


      • piafissimo

        Nyt vasta huomasin, että samainen 'nikkivaras' miukie (hänen oma rekisteröity nickinsä) on kirjoitellut täällä useammassa paikassa käyttäen nickiä Piaf, joka on siis minun muutamille foorumeille rekisteröity nickini.

        Sillä kirjoitin myös Helmessä aikoinaan... jäljet johtaa siis sylttytehtaalle ja 'perskärpäset seuraa, minne menemmekin' - on tuo kateus todella mahtava voima, joskin kovin negatiivinen...

        Älkää siis sotekeko minua MIUKIEN käyttämään 'piafiin'

        Olen myös pyytänyt foorumia poistamaan miukien kirjoitusoikeuden röyhkeän 'nettietikettivirheen' vuoksi!

        Katsotaan, kuinka suomi24 huolehtii sivujensa tasosta...

        Piaf


      • piafissimo kirjoitti:

        Nyt vasta huomasin, että samainen 'nikkivaras' miukie (hänen oma rekisteröity nickinsä) on kirjoitellut täällä useammassa paikassa käyttäen nickiä Piaf, joka on siis minun muutamille foorumeille rekisteröity nickini.

        Sillä kirjoitin myös Helmessä aikoinaan... jäljet johtaa siis sylttytehtaalle ja 'perskärpäset seuraa, minne menemmekin' - on tuo kateus todella mahtava voima, joskin kovin negatiivinen...

        Älkää siis sotekeko minua MIUKIEN käyttämään 'piafiin'

        Olen myös pyytänyt foorumia poistamaan miukien kirjoitusoikeuden röyhkeän 'nettietikettivirheen' vuoksi!

        Katsotaan, kuinka suomi24 huolehtii sivujensa tasosta...

        Piaf

        Kehotan lopettamaan sellaisen rajankäynnin, joka ei koske palstan aihetta.

        Mielestäni täällä ei ole ollut juurikaan vaikeuksia nimimerkkien kanssa niin, että kannattaa mainita.

        Jos ongelmat ovat syntyneet jossain muualla, ne eivät täällä taida selvitä. Menee poistoon hyvää tavaraa.


      • vastaus edelliseen
        vihne kirjoitti:

        Kehotan lopettamaan sellaisen rajankäynnin, joka ei koske palstan aihetta.

        Mielestäni täällä ei ole ollut juurikaan vaikeuksia nimimerkkien kanssa niin, että kannattaa mainita.

        Jos ongelmat ovat syntyneet jossain muualla, ne eivät täällä taida selvitä. Menee poistoon hyvää tavaraa.

        Hyvä herra 'palstapoliisi'!

        Kaikella kohtuudella minulla lienee lupa oikaista nickilläni esitetetyt tahalliset harhautukset.

        Etsikäämme siis totuutta - eikö sekin ole Herramme tahto???

        Aurinkoista kesän jatkoa kaikille - minä tuskin täällä enempiä kirjoittelen, kun en ole koskaan ennenkään kirjoittanut suomi24:ssä kuin aivan satunnaisesti.

        Tästä lähin siis kaikki nickillä 'Piaf' kirjoitetut tekstit ovat joltain muulta, kuin minulta.


    • Poistan koko avauksen, koska tämä turhaan aiheuttaa surua ja kovia tunteita.

      Poistin sen sirujutun, kun totesin, että se oli massapostitusta. Olen antanut asian ylläpidon tutkittavaksi ja he tulivat samaan tulokseen.

      Jos asianomainen henkilö olisi lukenut säännöt ja noudattanut niitä, ei koko asiaa olisi tarvinnut käsitellä.

      Nyt ei kannata ryhtyä kyynelehtimään.
      Jos haluaa saada esimerkiksi adventistien käsityksen jostain asiasta, ei pitäisi tulla ensimmäiseksi mieleen ruveta sitä kyselemään täällä.

      • flikka, toiselta puolelta j...

        Poista vaan! Täällä kaikenlaisia hörhöjä ilman rekattuja nimimerkkejä.Juups , näin on.


      • vaan

        Mejun ja ystäviensä sananvapaushöpötykset ei kyllä tuo yhtään lisäarvoa palstalle.


      • Ehkä mä perun puheeni poistamisesta.

        Tämä juttu sai ihan kunnollisen lopun, jos se on nyt loppu.
        Usein kiistakysymyksillä on taipumus levitä ja laajeta. Nyt tapahtui sseestyminen ja ehkä se kannattaa säästää.


      • teutatess
        vihne kirjoitti:

        Ehkä mä perun puheeni poistamisesta.

        Tämä juttu sai ihan kunnollisen lopun, jos se on nyt loppu.
        Usein kiistakysymyksillä on taipumus levitä ja laajeta. Nyt tapahtui sseestyminen ja ehkä se kannattaa säästää.

        Sähän pehmiit .


      • teutatess kirjoitti:

        Sähän pehmiit .

        Kyllä se siitä, kun vihtoo itseään nokkosilla, niin taas terä löytyy. ;-D


      • Niham
        vihne kirjoitti:

        Kyllä se siitä, kun vihtoo itseään nokkosilla, niin taas terä löytyy. ;-D

        Nyt kun pahin on mennyt ohi, haluan tuoda oman kantani julki.

        Ensiksi pyydän anteeksi, sillä jutusta tulee pitkä ja toisekseen, minusta nämä kuuluisi selvittää muualla. Mutta koska minut on tänne ikävästi vedetty, ansaitsen myös puolustautua. Täällä voi olla heitäkin, jotka eivät asioiden oikeata laitaa tunne.

        Minusta tämä ketju on ala-arvoinen, tässä lainataan tekstiä muilta foorumeilta ja vedetään mukaan ihmisiä, jotka eivät ole tästä palstasta koskaan kuulleetkaan... kuten minut. Kaikki tämä on tapahtunut vielä ikävään sävyyn ja valheellisesti.

        Ensinnäkin, tälle palstalle kirjoittavat ovat tietoisia Helmen menneisyydestä ja tuovat katkeruuttaan... tai sitten vaihtoehtoisesti riitaa huvikseen, tännekin. Olen pahoillani seriffi, että jotkut pilaavat teidänkin palstanne näin. Tämä on syy, miksi moni Helmestä lähti pois. Ja samasta syystä olen erittäin iloinen Mejun perustamasta foorumista. Siellä ei ilkeilijöitä ole juurikaan näkynyt, vaan olemme voineet keskittyä olennaiseen: Jumalaan.

        Tunnen mejua sen verran, että hän ei todellakaan ole kenellekään harmia halunnut, missään palstalla. Hän, kuten useimmat varmaan meistä, haluaa vain, että mahdollisimman moni kuulisi Jumalasta. Meju, jos kuka, on aina ollut avoin kunnioittamaan jokaisen liikkeen omia tapoja... Jumalahan meillä kaikilla on sama.

        Sitten tuosta majatalon siunaamisesta. Minä pyysin sen tekemään. Eikö minun vihaajiani häiritse tämä ollenkaan? Minä, tai kuka tahansa voi tehdä niin myös toiseen majikseen. Ja kuka siunauksen on lukenut, tietää, mitä siinä sanotaan... lukekaa siis huolella uudestaan.

        Minä en ole siis ollut perustamassa mitään palstaa, enkä siihen ole ketään sen kummemmin kehoittanut. Jos olen joskus sanonut jotain siihen suuntaan (esim: perustetaan toinen palsta... tai vastaavaa) niin hyvä että on perille mennyt viesti. Helmen majatalossa henki ei ollut hyvä lopuksi, aluksi oli... jokainen voi miettiä mielessään, miksi. Nyt me olemme pois, kenttä on vapaa.

        Toivotan kaikille erittäin hyvää jatkoa tälläkin palstalla, kehittäviä ja myönteisiä keskusteluja, auringonpaistetta ja rakkautta toisiamme kohtaan. Jokainen kuitenkin on ihminen tunteineen, vikoineen päivineen.

        Jumalan siunausta kaikille,

        niham


      • ei kiinnosta
        Niham kirjoitti:

        Nyt kun pahin on mennyt ohi, haluan tuoda oman kantani julki.

        Ensiksi pyydän anteeksi, sillä jutusta tulee pitkä ja toisekseen, minusta nämä kuuluisi selvittää muualla. Mutta koska minut on tänne ikävästi vedetty, ansaitsen myös puolustautua. Täällä voi olla heitäkin, jotka eivät asioiden oikeata laitaa tunne.

        Minusta tämä ketju on ala-arvoinen, tässä lainataan tekstiä muilta foorumeilta ja vedetään mukaan ihmisiä, jotka eivät ole tästä palstasta koskaan kuulleetkaan... kuten minut. Kaikki tämä on tapahtunut vielä ikävään sävyyn ja valheellisesti.

        Ensinnäkin, tälle palstalle kirjoittavat ovat tietoisia Helmen menneisyydestä ja tuovat katkeruuttaan... tai sitten vaihtoehtoisesti riitaa huvikseen, tännekin. Olen pahoillani seriffi, että jotkut pilaavat teidänkin palstanne näin. Tämä on syy, miksi moni Helmestä lähti pois. Ja samasta syystä olen erittäin iloinen Mejun perustamasta foorumista. Siellä ei ilkeilijöitä ole juurikaan näkynyt, vaan olemme voineet keskittyä olennaiseen: Jumalaan.

        Tunnen mejua sen verran, että hän ei todellakaan ole kenellekään harmia halunnut, missään palstalla. Hän, kuten useimmat varmaan meistä, haluaa vain, että mahdollisimman moni kuulisi Jumalasta. Meju, jos kuka, on aina ollut avoin kunnioittamaan jokaisen liikkeen omia tapoja... Jumalahan meillä kaikilla on sama.

        Sitten tuosta majatalon siunaamisesta. Minä pyysin sen tekemään. Eikö minun vihaajiani häiritse tämä ollenkaan? Minä, tai kuka tahansa voi tehdä niin myös toiseen majikseen. Ja kuka siunauksen on lukenut, tietää, mitä siinä sanotaan... lukekaa siis huolella uudestaan.

        Minä en ole siis ollut perustamassa mitään palstaa, enkä siihen ole ketään sen kummemmin kehoittanut. Jos olen joskus sanonut jotain siihen suuntaan (esim: perustetaan toinen palsta... tai vastaavaa) niin hyvä että on perille mennyt viesti. Helmen majatalossa henki ei ollut hyvä lopuksi, aluksi oli... jokainen voi miettiä mielessään, miksi. Nyt me olemme pois, kenttä on vapaa.

        Toivotan kaikille erittäin hyvää jatkoa tälläkin palstalla, kehittäviä ja myönteisiä keskusteluja, auringonpaistetta ja rakkautta toisiamme kohtaan. Jokainen kuitenkin on ihminen tunteineen, vikoineen päivineen.

        Jumalan siunausta kaikille,

        niham

        Teidän keskinäiset riitanne eivät kuulu tänne. Selvittäkää ne omassa tekopyhässä yhteisössänne.


      • Ujem
        vaan kirjoitti:

        Mejun ja ystäviensä sananvapaushöpötykset ei kyllä tuo yhtään lisäarvoa palstalle.

        Mejun ja ystäviensä sananvapaushöpötykset ei kyllä tuo yhtään lisäarvoa palstalle.

        Lisäarvoa tälle palstalle????


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2103
    2. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      94
      1471
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1465
    4. 53
      1309
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1042
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1029
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      950
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      918
    9. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      913
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      911
    Aihe