ennekaikuja

..nämä tämän viikon tapahtumat ovat vain ennekaikuja tulevasta perjantai 13 päivästä.... en voi edes kertoa..huomenna en tee yhtään mitään.. varaudun pelonsekaisin tuntein tulevaan huomispäivään..

15

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mantelimisu

      perjantai 13 päivä on aina ollut mun onnenpäivä..ihan totta, milloin olen kyseisenä päivänä voittanut veikkauksessa, milloin arpajaisissa..aika ihmeellistä, eikö totta..muuten mä olen kyllä epäonnen tuurihaukka..))

      • ,,mun onneni perjantai 13 päivä kadonnut..johan nyt ja miten ihmeessä??????????????


      • Mantelimisu
        pervokki kirjoitti:

        ,,mun onneni perjantai 13 päivä kadonnut..johan nyt ja miten ihmeessä??????????????

        mä olen syntynyt niin epäonnen tähtien alla, et toi 13 päivä ja perjantai on korvausta siitä..))


      • Mantelimisu kirjoitti:

        mä olen syntynyt niin epäonnen tähtien alla, et toi 13 päivä ja perjantai on korvausta siitä..))

        ..elämältä korvaustaa saanut oo en..


    • hurja-hilda

      on lekurillemeno huomenna, jos se laittaa mut
      lopetuslistalle.
      No, olipahan ainakin lyhyt ja kiihkee elämä, mutta mitään valamista ei tullu.

      • ..vaan voi pahus..itseasiasa kyllä pahus.. en voi sanoa kuin että otan osaa mutta toivokaamme kuitenkin parasta.. ettet joutuisi lopetus vaan aloituslistalle.. tietämättä kyllä mixi lekurille meet mutta eikö tuo ollut ihan hyvä toivotus kyllä??


      • hurja-hilda
        pervokki kirjoitti:

        ..vaan voi pahus..itseasiasa kyllä pahus.. en voi sanoa kuin että otan osaa mutta toivokaamme kuitenkin parasta.. ettet joutuisi lopetus vaan aloituslistalle.. tietämättä kyllä mixi lekurille meet mutta eikö tuo ollut ihan hyvä toivotus kyllä??

        oli toivotus, kiitos Pervokki.
        No einymitään kamalan vakavaa, mutta puukkoo on luvassa. Leikkaa kurkun auki, iiiiiiiiiiikkkkkkkk
        Mää kuorsaan kun täryjyrä......
        Mutta se onkin ainut isovikamussa............


      • hurja-hilda kirjoitti:

        oli toivotus, kiitos Pervokki.
        No einymitään kamalan vakavaa, mutta puukkoo on luvassa. Leikkaa kurkun auki, iiiiiiiiiiikkkkkkkk
        Mää kuorsaan kun täryjyrä......
        Mutta se onkin ainut isovikamussa............

        ..kuorsaukseen liittyvää korjausleikkausta hm,mm en oo kuullutkaan,..


    • misspiggy

      jatkuvasti huonoa tuuria, kumoaa toi huominen mulla sen.. Eli tiedossa loistava päivä, ei muuta ku illal korkkarit jalkaan ja pyllyä pyörittää. Tiedä vaik kävis tälläkin possulla flaksi!! Ja arpoi ostan ainaskii satasel ;)))

      • ..voi sitten olla.. mulla huonoja kokemuksia mutta ei kun shake it beibi.. eix ni? ja hyvää arpaonnee..


      • misspiggy
        pervokki kirjoitti:

        ..voi sitten olla.. mulla huonoja kokemuksia mutta ei kun shake it beibi.. eix ni? ja hyvää arpaonnee..

        Mä sit ilmotan tääl huomen jos Onni potkii. Siin ilmotukses lukee ett; lahjotetaan kaksi hyvin pidettyä burmansimpanssia onnelliseen kotiin, äipän ulkomaille muuton vuoksi...

        Ja siin vaihees tää beibi sheikkaa varmasti!!!


      • misspiggy kirjoitti:

        Mä sit ilmotan tääl huomen jos Onni potkii. Siin ilmotukses lukee ett; lahjotetaan kaksi hyvin pidettyä burmansimpanssia onnelliseen kotiin, äipän ulkomaille muuton vuoksi...

        Ja siin vaihees tää beibi sheikkaa varmasti!!!

        ..jotain ulkomaanelävää sitä etsitään.. ja jätät simpansit kotii..


    • ..lisää ennekAIKUJA postilähetyksestä uupui kaipaamani kauhukellari..no onnex sain ees bronkat..siis pizzaa kokista ja bronkkaa

    • voi ei!

      Olen sinnitelly 2 viikkoo ilman tupakkaa... Äsken näin sellase unen jossa poltin kaks tupakkia ja harmitti pirusti! Voi juma jos mä huomenna sorrun??? Pitäskö nukkua huominen kokonaan?

      • ..tupakka ongelma pysy kotona huomenna tai älä sorru mutta jos vain hubaa ei väliä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe