the sex and the city-kirja

PuMA<3

Onko kellään tietoa, onko tuo kirja oikeesti ilmestyny Suomessa tai ulkomailla? ois kiva saada tietää.. :)

10

2592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • What What

Mikä kirja? Kysymyksesi on ihan oikeasti niin epämääräinen, ettei siitä ymmärrä, mitä kirjaa tarkoitat.

sex and the city-kirja on leikisti ilmestynyt jossain päin maailmaa :(

• PuMA<3

sori ei ollu tarkotus että se ois ollu niin epäselvä!!:/ huomasin sit itekki..:(

• lenah

Kyllä on ilmestynyt. Lisäksi Buscnellin kirjoittamat Reittä pitkin ja Neljä blondia löytyvät ainakin Helsingin kirjastoista.

• PuMA<3

Kiitos paljon sulle tästä tiedosta!! toivottavasti löytyy oulustaki!!:)

• kisseri&telleri

Sex and the Citystä on ilmestyny sellanenki kirja ku
        Sex and the City: Kiss And Tell.

• PuMA<3
        kisseri&telleri kirjoitti:

Sex and the Citystä on ilmestyny sellanenki kirja ku
        Sex and the City: Kiss And Tell.

Onko tuoki vähän niinkö samaa sarjaa ku tuo sinkkuelämää?? mua vaan kiinnostas lukea se 'mitä se carrie kirjottaa sinkkuelämässä'..:)

mä katon tota sarjaa varmaa neljättä kertaa eikä siltikää voi jättää yhtään väliin!! ;)

• sinä sitä kirjaa
        PuMA<3 kirjoitti:

Onko tuoki vähän niinkö samaa sarjaa ku tuo sinkkuelämää?? mua vaan kiinnostas lukea se 'mitä se carrie kirjottaa sinkkuelämässä'..:)

mä katon tota sarjaa varmaa neljättä kertaa eikä siltikää voi jättää yhtään väliin!! ;)

jonka Carrie kirjoittti sarjassa?

Carriehan on fiktiivinen henkilö...Tosin mun suuri idoli. Minä katson sarjaa kans ja välillä dvd:ltä valittuja pätkiä...kumma miten siitä ei pääse eroon.

• kolumnit
        PuMA<3 kirjoitti:

Carrie on tosiaan fiktiivinen henkilö niin kuin joku tossa kirjoittikin.

Carrien niitä kolumnikirjoituksia ei oo julkastu kirjana mutta maikkarin sivuilla on kaikkien jaksojen kohdalla, tai ainakin melkeen kaikkien kohdalla pätkiä kolumneista. sieltä voi poimia. ne kolumnit on erotettu jotenkin näin

...kolumni

www.mtv3.fi/sinkkuelamaa

• kun en jaksanut lukea

mutta minulla on kirja espanjaksi- sexo en la ciudad, ostin madridista sisustuslehden je kirja tuli ilmaiseksi sen mukana... Ihan hyvä on, ainakin ne kohdat mitä ymmärrän:)

• tkr

Mulla on omanakin toi kyseinen sinkkuelämää kirja. ostin joskus jostain divarista parilla eurolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      89
      5095
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4012
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      23
      2073
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1775
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1717
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1414
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      26
      1185
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1006
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      960
    Aihe