the sex and the city-kirja

PuMA<3

Onko kellään tietoa, onko tuo kirja oikeesti ilmestyny Suomessa tai ulkomailla? ois kiva saada tietää.. :)

10

2599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • What What

Mikä kirja? Kysymyksesi on ihan oikeasti niin epämääräinen, ettei siitä ymmärrä, mitä kirjaa tarkoitat.

sex and the city-kirja on leikisti ilmestynyt jossain päin maailmaa :(

• PuMA<3

sori ei ollu tarkotus että se ois ollu niin epäselvä!!:/ huomasin sit itekki..:(

• lenah

Kyllä on ilmestynyt. Lisäksi Buscnellin kirjoittamat Reittä pitkin ja Neljä blondia löytyvät ainakin Helsingin kirjastoista.

• PuMA<3

Kiitos paljon sulle tästä tiedosta!! toivottavasti löytyy oulustaki!!:)

• kisseri&telleri

Sex and the Citystä on ilmestyny sellanenki kirja ku
        Sex and the City: Kiss And Tell.

• PuMA<3
        kisseri&telleri kirjoitti:

Sex and the Citystä on ilmestyny sellanenki kirja ku
        Sex and the City: Kiss And Tell.

Onko tuoki vähän niinkö samaa sarjaa ku tuo sinkkuelämää?? mua vaan kiinnostas lukea se 'mitä se carrie kirjottaa sinkkuelämässä'..:)

mä katon tota sarjaa varmaa neljättä kertaa eikä siltikää voi jättää yhtään väliin!! ;)

• sinä sitä kirjaa
        PuMA<3 kirjoitti:

Onko tuoki vähän niinkö samaa sarjaa ku tuo sinkkuelämää?? mua vaan kiinnostas lukea se 'mitä se carrie kirjottaa sinkkuelämässä'..:)

mä katon tota sarjaa varmaa neljättä kertaa eikä siltikää voi jättää yhtään väliin!! ;)

jonka Carrie kirjoittti sarjassa?

Carriehan on fiktiivinen henkilö...Tosin mun suuri idoli. Minä katson sarjaa kans ja välillä dvd:ltä valittuja pätkiä...kumma miten siitä ei pääse eroon.

• kolumnit
        PuMA<3 kirjoitti:

Carrie on tosiaan fiktiivinen henkilö niin kuin joku tossa kirjoittikin.

Carrien niitä kolumnikirjoituksia ei oo julkastu kirjana mutta maikkarin sivuilla on kaikkien jaksojen kohdalla, tai ainakin melkeen kaikkien kohdalla pätkiä kolumneista. sieltä voi poimia. ne kolumnit on erotettu jotenkin näin

...kolumni

www.mtv3.fi/sinkkuelamaa

• kun en jaksanut lukea

mutta minulla on kirja espanjaksi- sexo en la ciudad, ostin madridista sisustuslehden je kirja tuli ilmaiseksi sen mukana... Ihan hyvä on, ainakin ne kohdat mitä ymmärrän:)

• tkr

Mulla on omanakin toi kyseinen sinkkuelämää kirja. ostin joskus jostain divarista parilla eurolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6374
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5448
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4289
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      76
      4169
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      67
      3911
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      80
      1287
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1125
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      60
      1080
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      900
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      831
    Aihe