Mitäs Gambler1 ja muut nyt sanovat?

Kampela2

Moi taas, palaan aiempaan puheenaiheeseeni, johon ette uskoneet millään.
Eli nyt voitte ihan veikan omilta sivuilta lukea, kuinka hurjasti voittoja menee jakoon kun tulee pienien numeroiden muodostamia sarjoja.
Itsekin sain eilen n. 160 e 2,50e panoksilla, haistoin näet sen, että nyt on paras aika ns. "mainoskierroksille" kun ihmiset yhdistävät hienot lomafiiliksensä kenon antamiin rahoihin.
Kaikki nämä tappiokiekat ovat veikan tietoista mainoskampanjaa. Syksyn sateilla saa sitten kaikki turhassa toivossa hakata rahojaan..
Onnea voittajille vilpittömästi, mutta eipä innostuta liikaa!

6

1159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lirissä

      No onhan tuo jo aika hyvin ku kaksi perättäistä kertaa 1,2,3 numerot....ja todennäköisyys oli?

      • qwrwer

        muutaku nauraa teille :D


    • meripoijjaat

      Rosvillessä tehtiin ensimmäinen virallinen ruumiinavaus Äälienille ja ELvis Thö king elää.
      Voitin kympin lotossa perkeleen kusetusta. Vaadin tietokonearvottuja lukuja Löttöön ja tikkoja ei saa enää heitää tauluun soon eläinrääkkäystä !!!!!!

    • voittanut

      jos et ole huomannut, että kaikissa Veikkauksen onnenpeleissä kesä on hiljaisinta myyntiaikaa.

      Saat tietysti selitellä mainoskikkojasi ihan miten parhaiten taidat milloin milläkin tekosyyllä, jos se sinua tyydyttää.

    • Ensinkun ei voittoja tule niin manataan, että kenoa manipuliodaan ja kun voitto sitten tulee uskotaan, että kyse on edelleen manipuloinista. Edeleen ne numerot arvotaan täysin satunnaisesti. Voiton todenäkösyydet ovat sitä luokkaa, että voitot tulevat harvoin ja voittokertoimet pieniä suhteessa tödenäköisyyten. Ootte kyllä sekasi kun jasksatte uskoa johkin manipuloitiin ja sarjoihin. Ei veikkaus voi huijata. Niillä on monpolioikesus kuten alkolla ja veikan on toimittava täysin rehellisesti. Arvonta on sisäasiaminsteriön halinnassa joilla ei ole todellakaan varaa manapuloida arvontaa.
      Mitenkähän teidän päänne saisi kääntyyn arvonnan satunnasuuden ja rehellisyyteen?.

      Ei mikään turha edes tälläisiä kirjotella. Kun asia on niin miten te LUULETTE niin asia on sitten niin eikä sitä mihinkään muuta.

      • Me monet pelaajat

        Nauraa saa, kun et millään usko.
        Juuri monopoliasemahan teettää sen, että "palvelua" voidaan tarjota miten härskeillä tavoin hyvänsä. Jos olisi oikeaa kilpailua niin eipä olisi varaa veikallakaan vehkeillä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      647
      4966
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      127
      3828
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3720
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3091
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      14
      2894
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2484
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2361
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2240
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2147
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2134
    Aihe