..imuttaa mun nenukkii..nyt vuotaa verta ihan ilmatteekss.. ei atrtte purra..mukana hiukan räkää ja flunsaviiruksia.. mutta vanpyyrithän elävät ikuisesti.. äkkiä äkkiä paperit loppuu ja tippuu näppäimistölle..
naisvampyyrit tänne
8
323
Vastaukset
- Mantelimisu
vietävän nenäverenvuoto sullekkin..multa se onneksi lähti huom..kahdessa päivässä silloin..nytte oon kohtuu terve..jos sillai voi sanoa..
..ja eilistä kauhuleffaa katsoessani hiukan säikähdin kun huomasuin vuotavani reilusti verta ja maistui suussa nielussa ja kurkussakin..
- Angara Pagina
naisvampyyreja vampyrelloiksi? Olen kuullut jotain tämöistä.
..heti puolenpäivän jälkeen. Laittoi mun käden tyynylle, kiristi hihnalla ja sitten laski 3 ämpäriä verta. Kun ihmettelin että miksi noin paljon niin sanoi että Romaniasta on tulossa sukul..tutkijoita ja ne kaikki haluavat oman tuop...näyteputkilonsa.
..en luonteenpiirteistäni ja tavoistani huolimatta tunne yhtäkään aitoa naisvampyyriä.. semmoselle luovuttaisin kyllä verta ja hhmmm jotain muutakin..
- tyttöystävä,
pervokki kirjoitti:
..en luonteenpiirteistäni ja tavoistani huolimatta tunne yhtäkään aitoa naisvampyyriä.. semmoselle luovuttaisin kyllä verta ja hhmmm jotain muutakin..
http://vampirella.com/
Vampirella tyttöystävä, kirjoitti:
http://vampirella.com/
Vampirella...HhhMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553