Tapasin baarissa yhden parin, ruotsalainen mies ja suomalainen nainen, asuvat ruosissa. Mieskin osas hyvin suomea. Kysyvät että onko sulla naisystävää? Sanon eitä eipä ole. Noh nainen heti kysyi perään että miksi??
Yritin siinä selitellä, että noh kun olen vähän ujohko lähestymään naisia ja suomi24 treffeissäkin netissä kirjoitellut naisille, mutta kun ei niille kelpaa, ei ne vastaa. Suomalaiselle naiselle kun ei kelpaa, pitäisi olla vähintään 185cm (itse 176cm), tummat hiukset ja ruskeet silmät. Itse olen blondi, kuntoileva ja töissä käyvä ehkä komeakin"?" mies.
Se nainen oli ainaskin pirun nätti, joka kysyi miksi?? :)
"miksi?"
24
2271
Vastaukset
- vielä,,
että mikä oli sun pointti?
Ruotsissa kelpaa ja Suomessa ei, niinkö?- ap.
Nyt osuit asian ytimeen. Ruotsissa ihmiset ovat iloisia ja avoimia. Olen kelvannut jopa mallimittoja hipoileville naisille ;) Aaaahh! Niin kauniita naisia ei suomi24-treffeissä näy.
- lopulta.
ap. kirjoitti:
Nyt osuit asian ytimeen. Ruotsissa ihmiset ovat iloisia ja avoimia. Olen kelvannut jopa mallimittoja hipoileville naisille ;) Aaaahh! Niin kauniita naisia ei suomi24-treffeissä näy.
Sulla on ehkä luonteessa jotain sellasta puutetta, että et kelpaa. Ainakin tuo itserakkaus on kuvottavaa.
Miksi et sitten huolinut niitä mallinaisia Ruotsista, jos niiden kanssa kerran synkkasi niin hyvin? Vai oliko sekin niin, että he vain puhuivat kanssasi eli et koskaan seurustellut heidän kanssaan? Puhumisessa ja seurustelussa on aika suuri ero. - ap.
lopulta. kirjoitti:
Sulla on ehkä luonteessa jotain sellasta puutetta, että et kelpaa. Ainakin tuo itserakkaus on kuvottavaa.
Miksi et sitten huolinut niitä mallinaisia Ruotsista, jos niiden kanssa kerran synkkasi niin hyvin? Vai oliko sekin niin, että he vain puhuivat kanssasi eli et koskaan seurustellut heidän kanssaan? Puhumisessa ja seurustelussa on aika suuri ero.Syy on simppeli. En asu sattumalta ruotsissa! Mun elämä on suomessa!
Nojoo, laitoin tuon mallijutun, koska vituttaa tämä suomi24 treffit!
- höh
Suomalaiset ovat tyypillisesti vaaleita, joten aika harvalla on nyt mitään suosikkia, että pitäisi olla tumma ja ruskeasilmäinen. Ainahan voi värjätä hiuksensa ja laittaa värilliset piilolinssit, joten nuo väriasiat ovat ihan turhia. Harva mies on myöskään yli 185 cm ja nuorten miesten keskipituus on 180 cm, joten ei 185 cm ole kenellekään mikään ehdoton vaatimus, ellei nainen itse ole 180 cm pitkä.
Mielestäni tuolta naiselta ei ollut hirveän kivaa kysellä, että miksi ei ole tyttöystävää. Se tekee toiselle vain vielä kurjemman olon.
Ei kannata rypeä itsesäälissä. Ihan typerää. Jos arvostaisit itseäsi niin sinulle ei olisi niin merkittävää, että jutteleeko sinulle pirun kaunis nainen vai joku tavallisen näköinen nainen. Tuskin olisit tullut tänne kirjoittamaan, jos tavisnainen olisi tullut juttelemaan sinulle, koska sellainenhan ei sinulle varmaan kelpaa, kun kerran joku pirun kaunis nainenkin sattui juttelemaan kanssasi. - vaan äly!
Olet hakoteillä siitä, mitä suomalaiset naiset arvostavat. Sitä paitsi 176 cm ei ole vielä mikään lyhyt. Tärkeintä on hyvä itsetunto ja älykkyys. Kauneus ja komeus taas on katsojan silmissä. Yksi tykkää vaaleista, toinen ei. Mammanpojat, itsensä surkuttelijat ja katkerat komentit taatusti karkoittaa naisen kuin naisen.
- callofthewild
Olen myös kokenut tuon, että naiset eivät vastaa. Olen lähettänyt 40 - 50 kirjettä eri naisille. Paljonko olen saanut vastauksia? 2 kpl ja ei yhtään myöntävää.
En okein jaksa uskoa, että kirjeissäni / kertomuksissani tulisi esille, jotakin, mikä etoaisi naisia. Voi tietysti näinkin olla, mutta siitä olen hyvin autuaan tietämätön. Olen tavallisen fiksu kaveri, vaikka en sitä toitota (joku tietysti vastaamaan, että justhan taas sen sanoit) ja yritän kirjoittaa sen mukaan. Välillä tuntuu, että on kuin kirjoittaisi työhakemusta ja miettii, miten sanat oikein asettelisi.
Niin ja pituuteni on 168, (voisikohan olla jotakin tekemistä mielenkiinnottomuuteen??) Kyllä sen ymmärrän oikeasti, että vaistomaisesti naiset hakevat pidempiä (lue komeampia) miehiä. Se luo turvallisuutta ja jälkikasvu on todennäköisesti pitempää. Se on luonnon laki ja valinta. Kyllä minä haluaisin, että nainen olisi minua ainakin hieman lyhyempi, jotta voisin ottaa hänet kunnolla kainaloon ja pitää hyvänä. Ja saman pituisia saati pitempiä on turha edes yrittää. - itse olen
callofthewild kirjoitti:
Olen myös kokenut tuon, että naiset eivät vastaa. Olen lähettänyt 40 - 50 kirjettä eri naisille. Paljonko olen saanut vastauksia? 2 kpl ja ei yhtään myöntävää.
En okein jaksa uskoa, että kirjeissäni / kertomuksissani tulisi esille, jotakin, mikä etoaisi naisia. Voi tietysti näinkin olla, mutta siitä olen hyvin autuaan tietämätön. Olen tavallisen fiksu kaveri, vaikka en sitä toitota (joku tietysti vastaamaan, että justhan taas sen sanoit) ja yritän kirjoittaa sen mukaan. Välillä tuntuu, että on kuin kirjoittaisi työhakemusta ja miettii, miten sanat oikein asettelisi.
Niin ja pituuteni on 168, (voisikohan olla jotakin tekemistä mielenkiinnottomuuteen??) Kyllä sen ymmärrän oikeasti, että vaistomaisesti naiset hakevat pidempiä (lue komeampia) miehiä. Se luo turvallisuutta ja jälkikasvu on todennäköisesti pitempää. Se on luonnon laki ja valinta. Kyllä minä haluaisin, että nainen olisi minua ainakin hieman lyhyempi, jotta voisin ottaa hänet kunnolla kainaloon ja pitää hyvänä. Ja saman pituisia saati pitempiä on turha edes yrittää.sua muutaman sentin pidempi, mutta aika lyhkanen anyway. Olen hiukan eri mielta tasta lauseestasi: "Ja saman pituisia saati pitempiä on turha edes yrittää."
Ne patkat naiset, jotain 15X cm pituiset, ne just niita pitkia miehia haluaakin. Pitkat naiset taas, niilla riippuu itsetunnosta kestaako kantti olla pienen miehen kanssa. Vahintaankin osa pitkista naisista tuntee oikeasti vetoa oman pituisiin tai lyhempiin miehiin, mutta vain harva uskaltaa toteuttaa tata. Naisten parinvalinta on vahvasti ryhmanpaineen alaista, nainen valitsee miehen silla perusteella, ettei hanen tarvitsisi haveta.
Paras vaihtoehto meille patkille on mielestani keskimittaiset tai ripauksen sita pidemmat naiset. Sinuna yrittaisin noin 163-170 senttisia naisia. Niilla ei ole ongelmia oman pituutensa kanssa (kuten pienilla naisilla), mutta toisaalta pituusero pienen miehen kanssa ei kuitenkaan muodostu nailla naisilla kovin valtavaksi (kuten pitkilla naisilla, jotka pelkaavat muiden naisten mielipiteita lyhyemmasta miehesta). Siten noilla 163-170 senttisilla naisilla on vahiten ns. esteita. itse olen kirjoitti:
sua muutaman sentin pidempi, mutta aika lyhkanen anyway. Olen hiukan eri mielta tasta lauseestasi: "Ja saman pituisia saati pitempiä on turha edes yrittää."
Ne patkat naiset, jotain 15X cm pituiset, ne just niita pitkia miehia haluaakin. Pitkat naiset taas, niilla riippuu itsetunnosta kestaako kantti olla pienen miehen kanssa. Vahintaankin osa pitkista naisista tuntee oikeasti vetoa oman pituisiin tai lyhempiin miehiin, mutta vain harva uskaltaa toteuttaa tata. Naisten parinvalinta on vahvasti ryhmanpaineen alaista, nainen valitsee miehen silla perusteella, ettei hanen tarvitsisi haveta.
Paras vaihtoehto meille patkille on mielestani keskimittaiset tai ripauksen sita pidemmat naiset. Sinuna yrittaisin noin 163-170 senttisia naisia. Niilla ei ole ongelmia oman pituutensa kanssa (kuten pienilla naisilla), mutta toisaalta pituusero pienen miehen kanssa ei kuitenkaan muodostu nailla naisilla kovin valtavaksi (kuten pitkilla naisilla, jotka pelkaavat muiden naisten mielipiteita lyhyemmasta miehesta). Siten noilla 163-170 senttisilla naisilla on vahiten ns. esteita.Siis se, että pätkät naiset hakee pitkiä miehiä. Itse olen pätkä enkä tosiaankaa halua mitään paljon pidempää kuin itse olen. Kaikki halailut ja suukottelut on paljon mukavampi tehdä ilman emännänjatkoa:))No... siis nyt en puhu petissä olosta. Eikä sen kumppanin pitäisi olla myöskään mikään esittelytuote....
Kyllä se on oma itsetunto joka vaikuttaa niin moneen asiaan ja oma pituuteni (lyhyyteni) ei aiheuta ainakaan minulle tuon taivaallista ongelmaa.- 167 cm mies
itse olen kirjoitti:
sua muutaman sentin pidempi, mutta aika lyhkanen anyway. Olen hiukan eri mielta tasta lauseestasi: "Ja saman pituisia saati pitempiä on turha edes yrittää."
Paras vaihtoehto meille patkille on mielestani keskimittaiset tai ripauksen sita pidemmat naiset. Sinuna yrittaisin noin 163-170 senttisia naisia. Niilla ei ole ongelmia oman pituutensa kanssa (kuten pienilla naisilla), mutta toisaalta pituusero pienen miehen kanssa ei kuitenkaan muodostu nailla naisilla kovin valtavaksi (kuten pitkilla naisilla, jotka pelkaavat muiden naisten mielipiteita lyhyemmasta miehesta). Siten noilla 163-170 senttisilla naisilla on vahiten ns. esteita.Kyllä näin on näreet. Mulla on myös profiili ollut jo pari kuukautta ja ihan fiksua tekstiä (ainakin omasta mielestä) ja riittävästi. Oon kirjoitellut muutamalle mimmille, ja ainoastaan yksi on suostunut vastaamaan. Olen kirjoitellut ainoastaan niille, jotka eivät ole maininneet pituusvaatimuksia ihannekumppanin kohdalla. Joten olen jo itse joutunut seulomaan pois ison kasan muuten mielenkiintoisia tyttöjä.
Näistä pituudella on merkitystä -havainnoista kun olen kertonut muille ihmisille, ovat lähes aina syyllistäneet minut huonon itsetunnon omaavaksi yms, mutta sitä en voi hyväksyä.
Ja niin se on, että nämä 15x mittaiset naiset hakevat itseään 20-30 senttiä pitempiä veikkosia, joten todellakin taitaa heillä itsellään olla jotain komplekseja, varsinkin kun jo 160-165 senttiset naiset nimittävät itseään lyhyiksi, vaikka todellisuudessa ovat keskimitan ylärajoilla. Kyllä jonkun ajatusmaailmassa on jotain outoa. - callofthewild
itse olen kirjoitti:
Paras vaihtoehto meille patkille on mielestani keskimittaiset tai ripauksen sita pidemmat naiset. Sinuna yrittaisin noin 163-170 senttisia naisia. Niilla ei ole ongelmia oman pituutensa kanssa (kuten pienilla naisilla), mutta toisaalta pituusero pienen miehen kanssa ei kuitenkaan muodostu nailla naisilla kovin valtavaksi (kuten pitkilla naisilla, jotka pelkaavat muiden naisten mielipiteita lyhyemmasta miehesta). Siten noilla 163-170 senttisilla naisilla on vahiten ns. esteita.No joo, olenhan minä yhteyksiä (silmäniskuja) saanut jopa 180 senttiseltä. Mutta sattui olemaan jostakin Kamerunista, heh ;-) Tosiasiassa turhauttavaa siispä yrittää noita 168 pitkiä, kun heidän pituusvaatimus on järjestäin 175 , taivaan tosi. Voihan tietysti olla, että kun tulee muuten sopiva kaveri tarjolle, niin rimaa alennetaan. Mutta tämä on lähtökohta keskimäärin.
"Annnn100":n kanssa samaa mieltä, että hellyydenosoitukset ovat helpompia ja luontevampia, kun pituusero ei ole suuri. Ei se minuakaan haittaa, vaikka nainen olisi pari senttiä pidempi, mutta sitten kun hän lähtee kaupungille korkkareissa (mikä on tosi viehättävän näköistä) minun kanssani, niin tulee vähän orpo olo. Suukottele siinä sitten miehekkäästi sanomalehden päällä... Voihan olla, ettei nainen pidä korkokengistä (ikävät varmaan jalalle), jolloin tätä "ongelmaa" ei tietenkään tule.
Mutta voin kertoa "Annnn100", että minulla on hieman isompi otanta tuosta pituuskriteeristä kuin sinulla. Kyllä sen uskon, että sinulle sopii hieman lyhyempikin partneri, mutta ei monelle muulle. callofthewild kirjoitti:
No joo, olenhan minä yhteyksiä (silmäniskuja) saanut jopa 180 senttiseltä. Mutta sattui olemaan jostakin Kamerunista, heh ;-) Tosiasiassa turhauttavaa siispä yrittää noita 168 pitkiä, kun heidän pituusvaatimus on järjestäin 175 , taivaan tosi. Voihan tietysti olla, että kun tulee muuten sopiva kaveri tarjolle, niin rimaa alennetaan. Mutta tämä on lähtökohta keskimäärin.
"Annnn100":n kanssa samaa mieltä, että hellyydenosoitukset ovat helpompia ja luontevampia, kun pituusero ei ole suuri. Ei se minuakaan haittaa, vaikka nainen olisi pari senttiä pidempi, mutta sitten kun hän lähtee kaupungille korkkareissa (mikä on tosi viehättävän näköistä) minun kanssani, niin tulee vähän orpo olo. Suukottele siinä sitten miehekkäästi sanomalehden päällä... Voihan olla, ettei nainen pidä korkokengistä (ikävät varmaan jalalle), jolloin tätä "ongelmaa" ei tietenkään tule.
Mutta voin kertoa "Annnn100", että minulla on hieman isompi otanta tuosta pituuskriteeristä kuin sinulla. Kyllä sen uskon, että sinulle sopii hieman lyhyempikin partneri, mutta ei monelle muulle.En todellakaan voi puhua kuin omasta puolestani, mutta tuo on minulle kyllä yllätys, että me "pätkät" ollaan pitkien perään noin vahvasti. Itselleni tulee kyllä aika konstikas olo kävellä lähes puoli metriä pidemmän miehen kanssa vaikka käsikädessä:) On meinaan tullut kokeiltua sekin laji...
Kivaa kesän jatkoa sinulle "callofthewild" ja niitä silmäniskuja;))- callofthewild
annnn100 kirjoitti:
En todellakaan voi puhua kuin omasta puolestani, mutta tuo on minulle kyllä yllätys, että me "pätkät" ollaan pitkien perään noin vahvasti. Itselleni tulee kyllä aika konstikas olo kävellä lähes puoli metriä pidemmän miehen kanssa vaikka käsikädessä:) On meinaan tullut kokeiltua sekin laji...
Kivaa kesän jatkoa sinulle "callofthewild" ja niitä silmäniskuja;))Ihanaa, että poikkeuksiakin on :-) Ja tarkoitukseni ei ole todellakaan mollata vastakkaista sukupuolta. Jos teitä ei olisi, niin melkosen tylsää täällä olisi (siis muutenkin kuin suvun jatkamisen kannalta ;-) Pidän siis naisista, heidän kaikkine ominaisuuksineen! Olkaa vaan sellaisia kuin olette. Ja hyvää, kuumaa kesää sinullekin "Annnn100" ;-)
- prinsessa77
oot väärässä ettei kelpaa. kyllä sinä varmasti jollekin kelpaat . tosin et minulle koska oon varattu vaalealle miehelle .miksi et lähde ulkomaille naista etsimään siellä varmaan vaaleilla miehillä on kova kysyntä?koska siellä on melkeen kaikki tummia niin vaalea varmaan kiinostais. joten matkaa varaamaan ja onnea matkaan.
- ap.
Olen jo ruotsissa menossa. Bileet alkaa puolen tunnin kuluttua, jospa siellä olis avoimia kivoja ruotsalaisia naisia, toivotaan. Ehkä sitä voisi jäädä tänne!
- prinsessa77
ap. kirjoitti:
Olen jo ruotsissa menossa. Bileet alkaa puolen tunnin kuluttua, jospa siellä olis avoimia kivoja ruotsalaisia naisia, toivotaan. Ehkä sitä voisi jäädä tänne!
ei ku onnea vaan sulle jospa se sun elämäsi rakkaus on piilossa siellä ruotsissa joten nyt eiku etsimään sitä rakkautta.tsemppiä etsintääsi. toivottavasti löydät etsimäsi.
- MuroPertti
iskenyt sitä nättiä suomineitoa? Ruottalainen olisi saanut nenilleen ja et olisi enään yksinäinen.
- jude lawtar
...että se nainen harrasti SMALLTALKIA? Jutustelua. Sellaista harrastaa ihmiset, joilla on muutakin elämää kuin parin metsästys ja nettielämä. Sellainen vie yleensä pitkälle, sekä miehet että naiset.
Vaaleus on muuten ihan suosittua, maailmanlaajuisesti.
- on............
kuntoileva = ei ikinä läsnä. Muilla seikoilla ei oo niin väliä.
- nainenhan
valaisee hieman näin aamusta pohdintaasi.. miksi sa olla yssin..
Ensinnäkin..naiset ei hae "aina" tiettyä pituutta, luonnossa kohdatessa saattaa mieli muuttua, jos muuten mies on MUKAVA,NAMU , mut ihannemitat laittaa jokainen haku profiiliin!!!
Jööses,185cm mukamas ois naisten yleisin mielipituus, hyppää pituutta.
Minun,huom:minun silmiin iski toi "blondi" järsk, en lämmennyt, vaalea ois paren ilmaisu, l. jos lukee profiilissa blondi, ehke sa vaihta se.
Jospa tämä pariskunta katsoi sinun olevan juuri sopiva kolmanneksi pyöräksi heidän mukaansa, hehän olivat kauniita ja komeita ja se nainen varsinkin oli kaunis.
(Mietintää herättävä,tarpeeton kysymys tuntemattomalta tulla kyselee siviilisäätyä, jos on oma partneri mukana..ellei ole jotain mielessä:)
Kaunista haet, sulle ei kelpaa tavis, koska painotit kirjoituksessasi, että, nainen joka kysyi oli"pirun nätti"..on varmaan ollut näkemisen arvoinen demoni ;)
Se on höpö ettei kukaan muka vastaa sulle suomi 24:lla, olisit eka, jonka profiili ammottaa tyhjänä päivästä toiseen, taidat olla kranttu.
Itse naisena olen jo kauan sitten karistanut komeat, urheilulliset jne. mainostavat miehet mielestäni, hakukriteereistäni.
Koskaan en ole halunnut komeaa, miksi haluaisin näyttelykappaleen?
Taviksen näköinen, oloinen, ehkäpä jopa metsänpeikon näkönen on HÄN, joka saa sydämeni ..
Ei se näkö ole aina tärkein,toki "jokin" täytyy silmää viehättää, mutta se "jokin",yleisolemuksessa...SESE ;)- callofthewild
Olen samaa mieltä, että ei se ulkonäkö tarvitse olla mallimaailmasta, mutta silmään täytyy kuitenkin "osua". Jokaisella on oma ulkonäkömieltymyksensä ja silmää hivelevä ei aina tarkoita "perinteisen" kaunista missilookia. Minä esmi. en ensisijaisesti pidä langanlaihoista vaan muodokkaista naisista.
Tuohon pituuteen vielä, että en uskokaan sillä olevan loppupeleissä merkitystä, mutta kun minulle ei tule mahdollisuutta "näyttää" itseäni luonnossa, koska karsinta tapahtuu kovalla kädellä jo ennen sitä ;-)
- dejavu(m)
mitäs ihemeellistä siinä on jos joku kysyy et onko sulla tyttökaverii tai ei?
itseltäni on moni kysynyt ton kysymyksen.
välil vaa rupee ihmettelee et miks kaikki on kiinnostunnu siit et onko mulla ketää vai ei?
niin miehet ku naisetki on kysynny kun ollaa vähä aikaa juteltu?- miksiköhän?
he se sitä kysyyyyyyyyyyy??????
Mikäs sussa oikei on vinollaan ;)
Oletko jotenkin hieman "erikoinen"
Että jonkun täytyy sulta kysyä ja miksi olet täällä hakemasa naista ?
Etkä live elämässä, niinkuin normaalit miehet ;)
..ja jos miehet kysyy..oletkohan miesten mieleen ;)HUPS..hoppelis sentäs ;)
Sori vaan, mut multa ei o kukaaan tuntematon udellut moista, jos ei ole tosissaan haluunnut lähempää tuttavuutta, ja varsinkaan omaa sukupuolta olevat, tuntemattomat;)
Tai onkos nyt ihan arkipäivää että, esim. kaupan kassalla joku kysäsee tuollaista
Hei vaan hyvää päivää
- mies kaksikymmentäkolme vuotta
Minä olen opiskeluajoista asti elänyt yksin, en siis ole ollut seurustelusuhteessa tai harrastanut irtosuhteita. Teininä oli enemmän vientiä mutta se siitä.
Minulta eivät ole ystäväni, jotka olen tuntenut kunkin 3-8 vuotta, ikinä kysynyt syytä siihen, miksi elän yksin. Yhtä ainutta kertaa ei asia ole tullut puheeksi.
Vanhempani eivät ole asiaa kysyneet yhtä tiettyä kertaa lukuun ottamatta ja vastaukseni oli silloin niin murhaavan kylmä, että he ovat osanneet olla hiljaa sen jälkeen.
Vanhemmat sukulaiset ovat joskus kyselleet mutta se heille anteeksi annettakoon, ymmärrän heitä kyllä.
Jos minulta joku tuntematon tai puolituttu esittäisi minulle saman kysymyksen kuin mihin alkuperäinen lähettäjä joutui vastaamaan, en välttämättä vastaisi kiltisti. Olen suorapuheinen ihminen ja mieluummin poltan siltoja takana kuin yritän mielistellä ihmisiä, joista en pidä.
En minä menisi kysymään pitempään tuntemiltani pareilta tai tuntemattomammilta, miksei heillä ole jo lapsia. Ymmärrän, että asia voi olla arka. Smalltalkiinhan kuuluu minun käsittääkseni välttää vakavampia, henkilökohtaisia asioita.
Aivan toinen asia olisi, jos ystäväni asiaa tiedustelisivat. Antaisin heille yksinkertaisen ja totuudenmukaisen vastauksen: kun ei ole naisia tarjolla, niin niitä ei ole. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284407Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732856- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘651043PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64850
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86844Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832