..uutta nimittäin?? vai meenkö juomaa kolaa..ottaa pikkasen rutinapullapitkoo ja kattoo bronkkaa??? no onhan tuolla säästössä muutama olvikin.. yhen otin tuossa mutten tiiä otanko toista..
onko täällä mittää
3
192
Vastaukset
- CharlieChaplin
Luultavasti siitä mitä allekirjoittaneella on toivomuksia? jos juot kolaa, niin toivottavasti ei ole liian hapokasta? pitää keskustella....ja miettiä ja raapia päätä, mutta tuossa raapiessa mulla aina menee jostain kumman syystä tikkuja kynsien alle...???
..jotain uutta on toivomuksena... kas kumma mulla päätä raapiessa menee vaan jonkinnnäköistä hilsettä..muuten ei hilseile ei perskuttii ei.. käytän sellasta shampooota..
- peto..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681