..uutta nimittäin?? vai meenkö juomaa kolaa..ottaa pikkasen rutinapullapitkoo ja kattoo bronkkaa??? no onhan tuolla säästössä muutama olvikin.. yhen otin tuossa mutten tiiä otanko toista..
onko täällä mittää
3
180
Vastaukset
- CharlieChaplin
Luultavasti siitä mitä allekirjoittaneella on toivomuksia? jos juot kolaa, niin toivottavasti ei ole liian hapokasta? pitää keskustella....ja miettiä ja raapia päätä, mutta tuossa raapiessa mulla aina menee jostain kumman syystä tikkuja kynsien alle...???
..jotain uutta on toivomuksena... kas kumma mulla päätä raapiessa menee vaan jonkinnnäköistä hilsettä..muuten ei hilseile ei perskuttii ei.. käytän sellasta shampooota..
- peto..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199