Auttakaa epätoivoista!!!!

Kiltit ihmiset vastatkaa nopeasti jos suinkin osaatte auttaa. Pelkään olevani raskaana vaikka käytän e-pillereitä. Laatta on noin puolessa välissä, en ole unohtanut pillereitä välistä ja muutenkin noudattanut ohjeita´. Kyse onkin nyt siitä että "raskausoireet" ovat taas alkaneet. Ennen pillereitä mulle tehtiin abortti eli olen ollut raskaana ennen. Silloin ensioireet olivat jatkuva pissahätä ja rintojen arkuus. Täsmälleen samat oireet vaivaavat taas. Pelkään kuollakseni että olen raskaana,toista aborttia en tee mistään hinnasta! Voiko siis pillereistä tulla tällaisia oireita. Onko jollakulla samanlaisia sivuvaikutuksia. kiitos vastauksista jo etukäteen.
2333
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Olen kuullut muutamasta tapauksesta, joissa henkilö on tullut raskaaksi pillereistä huolimatta. Mutta onhan myös mahdollista, että pillerit (varsinkin uusi merkki) voi aiheuttaa oireita. Jos olet epäileväinen, voithan aina tehdä raskaustestin tai käydä lääkärissä. Itse olen syönyt pillereitä seitsemän vuotta eikä ole koskaan edes tarvinnut pelätä olevansa raskaana, kunhan muistaa ottaa pillerit säännöllisesti.

Äänestä

En nyt tiedä olenko kuinka asiantunteva henkilö tähän vastaamaan, mutta oletko tullut ajatelleeksi kuinka pillerit itseasiassa toimivat?

Eikös siinä tapahdu juuri niin, että niillä huijataan ihmiselimistöä siten, että elimistö luulee ihmisen olevan raskaana (jolloin ei tietenkään voi tulla raskaaksi..tai no siis ei ainakaan yleensä!). Niin jospa elimistö vain reagoi samalla lailla kuin tuon oikeankin raskauden aikana, vaikket nyt siis olekaan raskaana, vaan elimistö vain luulee niin pillereitten käytön vuoksi. Ainakin tällainen mulle tuli ensimmäisenä mieleen tuosta jutusta..tiedä sitten olenko oikeassa :)

Tietysti jos nuo oireet nyt jatkuu, niin kannattaa tietty selvittää, ettet oikeasti ole raskaana!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Epätoivoinen kirjoitti:

Kiltit ihmiset vastatkaa nopeasti jos suinkin osaatte auttaa. Pelkään olevani raskaana vaikka käytän e-pillereitä. Laatta on noin puolessa välissä, en ole unohtanut pillereitä välistä ja muutenkin noudattanut ohjeita´. Kyse onkin nyt siitä että "raskausoireet" ovat taas alkaneet. Ennen pillereitä mulle tehtiin abortti eli olen ollut raskaana ennen. Silloin ensioireet olivat jatkuva pissahätä ja rintojen arkuus. Täsmälleen samat oireet vaivaavat taas. Pelkään kuollakseni että olen raskaana,toista aborttia en tee mistään hinnasta! Voiko siis pillereistä tulla tällaisia oireita. Onko jollakulla samanlaisia sivuvaikutuksia. kiitos vastauksista jo etukäteen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu