Kipu juurihoidon jälkeen??

Kaneli77

Eli olin äsken hammaslääkärissä,samaa hammasta juurihoidettiin nyt toisen kerran. Eli kanavia rassattiin, laitettiin lääkeainetta sekä väliaikainen paikka. No menin kotiin ja nyt tuloksena hirvittävä kipu!! Mistä voi johtua, otin jo särkylääkkeen, ei ole ainakaan vielä auttanut. Ja mikä oudointa niin puudutus ei ole edes vielä lähteny pois.. niin miten voi särkeä näin hel....sti!

6

2297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan

Soittaa ham.lääkärille tai marssia ham.hoitoon takaisin. Hammas voinut ärtyä ronkkimisesta ja voi olla, että on niin tulehtunut ettei heti rauhoitu. Jos on vielä puudutus, niin miten voi sattua?

• .A.

Samaa se on mullakin aina, kovaa kipua.
      Mutta muutama pilleri naamariin, niin ajan kanssa helpottaa. Parissa päivässä ainaskin häviää yleensä.

• hoitoa

huhuu..mäki tulin just 19 jälkeen juurihoidosta, vielä ei ainakaa tunnu kipua...mut onko tavallista että se kesti 15min? joskus 5v sitte jos en väärin muista ni yli 30min..kait..

• puudutus

juurihoidossa?

• fdsfsfds

Minä kun kävin ensimmäisen kerran juurihoidossa niin koski niin paljon että sai särkylääkkeen ottaa ja itkeä putkeen melkein 3 tuntia, oli hammas niin tulehtunut niin oli kauheet jälkikivut.
      Toisen kerran jälkeen tuntui pari päivääkin hammaslääkärin jälkeen että olis ollut puutunut poski vieläkin, aina kun hymyili tuntui kipua hampaassa/poskessa. Sitten parin kolmen päivän päästä kipu hävis. Oottele vaan rauhassa joku 3 päivää jos ei ala sit paranemaan niin käy kysymässä hammsalääkäristä.

• v**** juuret

joo mulla aloitettiin viime kuussa juurihoito ja kaikki oli hyvin heti ekan päivän jälkeen sinä samaisena päivänä kipu oli kyllä sietämätön..no mentiin elokuulle ja kivut alko ihan yllättäen uudestaan no menin hammaslekuriin ja ne sano että se hammas/juuret olivat ruvenneet märkimään no ne ku laitto sen puudutuksen niin koko oikea puoli naamasta puutu ja kieli kanssa...no ei siinä mitään ne korjas kivun syyn ja laittoivat uuden väl.aik.paikan ja sovittiin uudet ajat mahd.pian koska mulla kuulema pitää vaihtaa sen märkimisen takia lääkkeet sinne juuriin ja toinen aika vielä että ne kanavoidaan kunnolla tai jotain...mutta mulla alko kauheet kivut uudestaan kun heräsin päikkäreiltä joskus kuuden aikaan illalla siis eilen...nyt ne on vaan pahentunu koko ajan ja kohta menny 1 purkki burana 600:sta....toivottavasti tää kipu lakkaa pian ku ei pysty syömään eikä mitään muutakaan tekeen...saunominen auttaa kipuun väli aikasesti pitää vissiin muuttaa patjat,tyynyt sinne peittoa ei tarvi ku saunahan tunnetusti kuuma mesta....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7716
    2. 108
      5901
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5157
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4526
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2957
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2908
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2036
    Aihe