Tietäisikö kukaan mahdollisesti The Green Mile (Vihreä Maili) leffassa näkyvää elokuvaa, josta Paul alkaa itkemään elokuvan alussa vanhainkodissa, ja jota John haluaa mennä katsomaan vankilan elokuvateatteriin?
Leffassa näytetään pieniä pätkiä mustavalkoisesta elokuvasta, jossa nuori mies tanssittaa naista ja laulaa hänelle:
Heaven, i'm in heaven, And my heart beats so that I can hardly speak.
And I seem to find the happiness I seek,
When we're out together dancing cheek to cheek.
Jos joku osaa auttaa kiitoksia!
Elokuvan elokuva kateissa
auttakaa, kiitos
4
611
Vastaukset
- Max T W
Minun hyvin henk koht mieleipiteeni on, että ainut ongelma Astaire-Rogers elokuvissa oli Astaire.
pari vuotta sitten (vuosi sitten?) näytettiin Ginger Rogersin "muita" leffoja eli niitä joissa ei tanssittu. Jesus, what a beauty!- tietää
elokuvan nimen, en mielipiteitäsi. Kiitos.
- Max T W
tietää kirjoitti:
elokuvan nimen, en mielipiteitäsi. Kiitos.
aika isollahan tuon kirjoitin...
http://www.imdb.com/title/tt0027125/ - Molotov
Muistaakseni ainakin jonkin tarinan mukaan rko totesi astairesta aikoinaan tyyliin: "Can't act. Can't sing. Can dance a little."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890