..olin tuossa pari päivää mökillä..kantelin vettä kaivosta.. yläkroppa paljaana pyyhälsin ylös ja alas mäkeä monta kertaa täydet ämpärit kädessä.. kuvittelin olevani kuin shwartzeneggeri commandossa.. sisällä mökissä jokin puri kasseista..aluksi luulin kiveskarvan jääneen vetskarin väliin mutta ei.. no perkele se oli hevosmurkku joka puri..sieltä se pomppas pöydälle ja sieltä hyppäs lattialle ja sitte mä aloin polkemaan jalallani.. enää se hevosmulkku pure kasseista..
muuten..ihan kivaa oli mökkeily..
mökkeilyä
7
514
Vastaukset
- sitten.
tapahtui näin ohooooooooooooo
http://www.finnchan.fi/b/files/1185067008/1/1184452268362.jpg..voi ei voi ei voi ei.. taasss tuo eikö tuosta nyt saatana soikoon päästä eroon..yyhhh kuvottaaaa..
- CharlieChaplin
Mutta ne Naiset tämmösiä ymmärrä...köh
- Yxitypy
Onpas kiva nähdä kenen kans jutustelee :=))
Ihan oot Shwartsnekkerin näkönen. Ihan kun mä Pamela Anderssonin näköinen :=))))
Hevosmurkku on muakin pistänyt... sieltä :=)))..bronkka..ehkä.. eipä oo ennen kokenut semmosta..että onhan se hyvä oppii uutta..kuten hevosmurkun purukalusto..
- mikhaildenisov
luulit olevas...no,kaikki on luvallista
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684461Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D993981- 523512
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul272756Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252562Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562433- 462324
- 391907
- 471898
- 301646