Eli onko minkälainen auto (haukut ja kehut) ? mitenkä kestää ajoa ja kilometrejä? tyyppivikoja?
Toyota Hiace 2.4D -91 ?
2
912
Vastaukset
- Toyo
kesti rumaa ajoa ja epäsäännöllistä huoltoa 450tkm, josta 400tkm itseajettua. Alkoi jäähytinneste menemään läpi. Ehkä kannentiiviste ehkä kansi, en korjauttanut, möin viallisena pois.
Vakivikaa? Käsijarruvaijeri poikki joka toisessa katastuksessa. V...n inssi kun repii! Helppo vaihtaa. Vakioajovalot alle kaiken arvostelun. Ruostuu kuin rautanaula vedessä.
Parkkipolttimoita käryää sen kun viittii vaihtaa, ei tosin haittaa työn tekoa.
Kone sitkeävetoinen ja LUJA. Ei tosin mikään raketti, mutta tavaraahan sillä viedään. Hieman janoinen tosin. Vie tonnin kuorma sisällä vielä perävaunua jonka kok paino 1000kg muun liikenteen mukana. Tosin löpö maistuu ja lämpö on koholla!
Hytissä aikamoinen metakka jos veraa nykyisiin pakuihin - paitsi hiaceen.
Talvella liikkuminen ilman kuormaa houkuttelua, sutii sutii sutiiii. Lämpöä riittää kabiinissa. Lähtee pakkasellakin käyntiin.
Vaihteiston saa ajamalla väärin rikki alle 100tkm, vähemmän väärin ajettuna kesti ainakin ton 450tkm.
Ajettavuus? Noo - ei kauheen hyvä
Lyhyesti sanottuna: paljon pikkuharmeja, ei katastrofeja ennen tuota nestevuotoa. Konetta, vaihteistoa eikä apulaitteita (lukuunottamatta vesipumppua) korjattu mitenkään. Toki hehkut ja remmit pitää vaihtaa, mutta ne kai vaihdetaan kaikissa?
Hintansa haukkui.
Saapa nähä kestääkö "idän lahja maailmalle" (Hyundai H1) saman matkan samoilla kuluilla. Takuu ainakin kohdallaan. On muuten muutaman pykälän verran sivistyneempi kampe. - Hannu
89 vuotinen eli täysin sama tekniikka kuin 90
379000 ajettu. Edellisten omistajien rempoista ei ole havaintoa muutakuin helvetin huonosti korjatut röstevauriot... No, koneessa on puhti tallella vaihteet pelaa mutta perä on kärsinyt TODELLA rankasta käytöstä!! Vähän uliseepi.
Polttimoita on mennyt 3kpl vuoden aikana,
uusi akku. En juurikaan kaatopaikkakuormaa kummempaa kuskaa tuolla mutta kaupunkiajossa syö pirun vähän ja moottoritiellä löpö maistuu :).
Johtunee 130Km/h nopeudesta mutta ei kait sillä väliä ;) Nyt olen ajatellut vaihtaa tuon LiteAceen tai johonkin S alkavaan ja uuhun päättyvään 4 vetoiseen sporttiautoon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197