Koen saaneeni Lyricasta lievitystä kipuihini.
Samalla sain myös sivuvaikutuksia, joista ikävimpänä koen virtsankarkailun. Myös sen, että virtsa tulee ikäänkuin valumalla. Turvotus ja painonnousu ovat myös ikäviä.
Kysyisin tässä, että onko täällä muita, joilla olisi Lyricasta tullut samanlaisia vaivoja?
Menevätkö nämä sivuvaikutukset ohi? Vai onko minun vain opittava elämään näiden kanssa?
Olisiko täällä mitään neuvoja tuohon turvotukseen? Olisiko nesteenpoistolääkkeistä apua?
Kertoisitteko kokemuksistanne?
Niin minulla on myös suun kuivumista ja huimausta, mutta nämä vaivat voivat johtua muistakin lääkkeistä ja ne olen hyväksynyt, koska apua järjrttömiin kipuihin on saatava.
Samalla sain myös sivuvaikutuksia, joista ikävimpänä koen virtsankarkailun. Myös sen, että virtsa tulee ikäänkuin valumalla. Turvotus ja painonnousu ovat myös ikäviä.
Kysyisin tässä, että onko täällä muita, joilla olisi Lyricasta tullut samanlaisia vaivoja?
Menevätkö nämä sivuvaikutukset ohi? Vai onko minun vain opittava elämään näiden kanssa?
Olisiko täällä mitään neuvoja tuohon turvotukseen? Olisiko nesteenpoistolääkkeistä apua?
Kertoisitteko kokemuksistanne?
Niin minulla on myös suun kuivumista ja huimausta, mutta nämä vaivat voivat johtua muistakin lääkkeistä ja ne olen hyväksynyt, koska apua järjrttömiin kipuihin on saatava.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Samanlaisia vaivoja mullakin lyricasta
>virtsan karkailua,turvotus ja painon-nousu,noussut toukokuusta n.7kg...täytyy alkaa miettimään,jos sais jätettyä tämän lääkkeen pois,vaikka kipuun kyllä auttaa paremmin,kuin mikään aikaisemmin kokeiltut lääkkeet...en tiedä sit tasottuuko ajan kans...mutta en haluais kyllä lihoakkaan enää,ollut aina hoikemman puoleinen,mutta nyt alkaa kääntyä ylipainon puolelle...
Kyllähän tämä lihominen minuakin hirvittää, eikä ole mitään takeita, että nämä ylimääräiset kilot lähtisivät, kun lääkeen lopettaa.
Vähän tässä on puun ja kuoren välissä, kun ainoa lääke, mikä auttaa, aiheuttaa hankalimmat sivuvaikutukset.
Tämän virtsahommankin aion vielä sietää. Mutta lihominen vaikeuttaa kaikinpuolin elämistä.
Tällä hetkellä on niin kova turvotus, että ajattelin jo päivystävälle menoa, en sitten kuitenkaan jaksanut. Voikohan tuo olla jopa vaarallista, kun näin turpoaa?
Oiskohan näihin sivuvaikutuksiin lääkettä?
Vesipullo kulkee mukana kuin myös imeskelytabletit ja xylitol-purkka oltava koko ajan suussa, jos aikoo puhua jotain.
Mulla on kyllä konstit vähissä. En sitä kipuakaan kyllä kestä.
Nyt taidatte syyttää tätä lääkettä lihomiseen
itse syön annostus on vrk.neljä kertaa 300mg.
eikä mitään lihomista .Mutta ruokahalut kasvaa
pikkuhiljaa,jos kysytte miksi on näin karmee annostus niin vaiva on jos vähänkin osaan sen
lausua Ohutsäije neuropatia ,piilotulehdus on tappanut tuntohermoja otettiin koepala jalasta
patolookinen löydös oli että ei yhtään elävää
tuntohermoo,lisäksi on lääkkeenä kortisooni 40mg
vrk. se on jo niin suuri annos että täytyy syödä
lääkärin määrämiä kialkkitabletteja.
Hessu