Hampurin autoliikkeet+hotellit?

apuu

Autoliikkeitä näyttäs olevan siellä täällä, mutta onko hyviä keskittymiä suositelkaa, ja edullista hotellia. Pitäis ensi viikolla käydä auton hakureissulla.

5

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut

Autoliikkeitä lähinnä siellä oli länsipuolella kaupunkia aika paljon.. Itse en ostanut autoa hampurista, vaan olin muissa asioissa.
      Muttamutta.. hotelleista.
      Itse olin yötä ETAP hotellissa..
      Huone muistaakseni maksoi 49€/yö, joten ei nyt
      ihan F1 hotellien hinnassa, mutta taso oli kyllä
      myöskin hieman parempi.

Tuossa hampurin etapit. itse olin tuolla
      Holstenkampin etapissa. Jälkimmäinen tais olla
      muutaman euron halvempi per yö.

Name of the hotel : ETAP HOTEL HAMBURG CITY
      Address : Holstenkamp 3
      Town : 22525 HAMBURG

Name of the hotel : ETAP HOTEL HAMBURG NORD QUICKBORN
      Address : Pascalkehre 10
      Town : 25451 QUICKBORN
      Country : GERMANY

• hampuriin autohakema

vinkkinä viikoksi..todella edullinen ja tasokas 3 tähden hotelli

Hotel Eulenkrug Hamburg 30€ / yö

tsekkaa kuvat ja arvostelut täältä:

http://hotellit-info.blogspot.com/

• Suosittelen että

Haet jo etukäteen netistä useampia autojat jotka voisivat tulla kysymykseen. Parasta olisi jos sen jälkeen kun olet katsonut myös myyjäliikkeen omat sivut, voisit soittaa firmaan ja kysellä haluamasi lisätiedot.
      Ilmoituksesta saat firmojen osoitetiedot ja sitten vain kotona ViaMichelinin sivuille ja sieltä löydät firman sijainnin kartalta. Sitten kun pienennät sopivasti kartan mittakaavaa ja painat "Hotellit" nappulaa, niin saat selville firman lähistöllä (ja vaikka vähän kauempanakin) sijaitsevat hotellit. Hotellien linkeistä saat ihan riittävät lisätiedot ja voit vaikka tehdä buukkauksen sinua miellyttävään hotelliin.
      En missään tapauksessa, jos tarkoitus on tulla autolla takaisin, lähtisi ilman selvää suunnitelmaa kahlaamaan läpi autoliikkeitä. Itse olen tehnyt useita hakureissuja suosittelemallani menetelmällä, useampia myös pelkästään julkisia kulkuneuvoja käyttäen. Toisaalta joskus auton vuokraus on se kätevin ja edullisin ratkaisu ja silloin se auto kannattaa varata jo etukäteen valmiiksi sinne lentokentälle johon on menossa. Tuolloin on syytä varmistaa että vuokra-auton voi jättää ilman lisäkuluja myös toiselle paikkakunnalle. Kannattaa siis autoa vuokratessaan myös hieman katsella tulevaa todennäköistä autonostopaikkaa ja vuokra-auton jättöpaikkaa.
      Tässäkin tapauksessa kannattaa tehdä "kotiläksyt" mahdollisimman hyvin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      91
      1671
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      191
      1283
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1283
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      844
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe