Autoliikkeitä näyttäs olevan siellä täällä, mutta onko hyviä keskittymiä suositelkaa, ja edullista hotellia. Pitäis ensi viikolla käydä auton hakureissulla.
Hampurin autoliikkeet+hotellit?
5
1117
Vastaukset
- ollut
Autoliikkeitä lähinnä siellä oli länsipuolella kaupunkia aika paljon.. Itse en ostanut autoa hampurista, vaan olin muissa asioissa.
Muttamutta.. hotelleista.
Itse olin yötä ETAP hotellissa..
Huone muistaakseni maksoi 49€/yö, joten ei nyt
ihan F1 hotellien hinnassa, mutta taso oli kyllä
myöskin hieman parempi.
Tuossa hampurin etapit. itse olin tuolla
Holstenkampin etapissa. Jälkimmäinen tais olla
muutaman euron halvempi per yö.
Name of the hotel : ETAP HOTEL HAMBURG CITY
Address : Holstenkamp 3
Town : 22525 HAMBURG
Name of the hotel : ETAP HOTEL HAMBURG NORD QUICKBORN
Address : Pascalkehre 10
Town : 25451 QUICKBORN
Country : GERMANY- Tapparan mies
Varmaan halvimmasta päästä on Suomen Merimieskirkko Hampurissa, siellä on myös majoitusta tarjolla
http://www.merimieskirkko.fi/toimipisteet/ulkomaat/hampuri.asp - apuu
Tapparan mies kirjoitti:
Varmaan halvimmasta päästä on Suomen Merimieskirkko Hampurissa, siellä on myös majoitusta tarjolla
http://www.merimieskirkko.fi/toimipisteet/ulkomaat/hampuri.aspKiitoksia kummallekkin vastanneelle. Mitähän vuokra auto maksaa saksassa. Liput varasin juuri
sunnuntaina lento hampuriin ja keskiviikkona lautalla pois päin saas nähdä kui käy.
- hampuriin autohakema
vinkkinä viikoksi..todella edullinen ja tasokas 3 tähden hotelli
Hotel Eulenkrug Hamburg 30€ / yö
tsekkaa kuvat ja arvostelut täältä:
http://hotellit-info.blogspot.com/ - Suosittelen että
Haet jo etukäteen netistä useampia autojat jotka voisivat tulla kysymykseen. Parasta olisi jos sen jälkeen kun olet katsonut myös myyjäliikkeen omat sivut, voisit soittaa firmaan ja kysellä haluamasi lisätiedot.
Ilmoituksesta saat firmojen osoitetiedot ja sitten vain kotona ViaMichelinin sivuille ja sieltä löydät firman sijainnin kartalta. Sitten kun pienennät sopivasti kartan mittakaavaa ja painat "Hotellit" nappulaa, niin saat selville firman lähistöllä (ja vaikka vähän kauempanakin) sijaitsevat hotellit. Hotellien linkeistä saat ihan riittävät lisätiedot ja voit vaikka tehdä buukkauksen sinua miellyttävään hotelliin.
En missään tapauksessa, jos tarkoitus on tulla autolla takaisin, lähtisi ilman selvää suunnitelmaa kahlaamaan läpi autoliikkeitä. Itse olen tehnyt useita hakureissuja suosittelemallani menetelmällä, useampia myös pelkästään julkisia kulkuneuvoja käyttäen. Toisaalta joskus auton vuokraus on se kätevin ja edullisin ratkaisu ja silloin se auto kannattaa varata jo etukäteen valmiiksi sinne lentokentälle johon on menossa. Tuolloin on syytä varmistaa että vuokra-auton voi jättää ilman lisäkuluja myös toiselle paikkakunnalle. Kannattaa siis autoa vuokratessaan myös hieman katsella tulevaa todennäköistä autonostopaikkaa ja vuokra-auton jättöpaikkaa.
Tässäkin tapauksessa kannattaa tehdä "kotiläksyt" mahdollisimman hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911671
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1911283- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799