Eli millaista kristillistä elämää vietätte? Miten esim vietätte näin pyhäpäivää?
Monesti käytte kirkossa jne.?
Ihan mielenkiintoista tietää :)
Millaista elämää vietät?
5
261
Vastaukset
- vastaukseni
Käyn noin 15 kertaa vuodessa kirkossa. Nyt olen lähdössä perheen kanssa uimaan. Illalla käyn vähän netissä, saunassa, otan pari saunakaljaa ja vietän perheeni kanssa vähän aikaa, katsomme varmaan jonkun leffan. Ennen nukkumaan menoa luen pikkaisen Raamattua tai jotain muuta hengellistä.
Kaikenlaista sitä tulee tehtyä ja jotenkin näinhän se menee:
"Kaikki, mitä teette, se tehkää sydämestänne, niinkuin Herralle eikä ihmisille" Kol 3:23- Trubaduuri
Kristuksen opetuksien mukaista elämää. Kaiketi tiedät sen, jota se on. Kristus ei viettänyt pyhäpäiviä, syy on yksinkertainen, niitä ei ollut ja eikä ole vieläkään. Sillä jokainen päivä on Luojamme, taivaallisen Isän luoma ja yhtä arvokas Hänen silmissään! Niin Hän itse on vakuuttanut.
Elää kannattaa siis senkin mukaan, eikä tuhlata aikaa johonkin jonninjoutavaan.- Yksi lukija
Elämäni pohjautuu Raamattuun ja kymmeneen käskyyn. Teen normaalit päivärutiinit (tällä hetkellä en ole töissä, vaan sairaslomalla) tietysti, mutta pitämällä Raamatun mielessä. Luen hengellistä kirjallisuutta ja kuuntelen gospel-musiikkia, lähinnä nykyään. Luen Raamattua muutamia kertoja päivässä ja rukoilen illalla. Sekä päivällä "juttelen" välillä Jeesukselle, jos ahdistaa tms. Umpiuskovaisenko päivä? ;) Minulle Jeesus ja Jumala ovat tärkeitä ja pohjan antavia asioita elämässäni.
- Yksi lukija
Yksi lukija kirjoitti:
Elämäni pohjautuu Raamattuun ja kymmeneen käskyyn. Teen normaalit päivärutiinit (tällä hetkellä en ole töissä, vaan sairaslomalla) tietysti, mutta pitämällä Raamatun mielessä. Luen hengellistä kirjallisuutta ja kuuntelen gospel-musiikkia, lähinnä nykyään. Luen Raamattua muutamia kertoja päivässä ja rukoilen illalla. Sekä päivällä "juttelen" välillä Jeesukselle, jos ahdistaa tms. Umpiuskovaisenko päivä? ;) Minulle Jeesus ja Jumala ovat tärkeitä ja pohjan antavia asioita elämässäni.
Kirkossa käyn seurakunnassani n. 3-4 kertaa viikossa, siksi koska haluan olla lähellä Jumalaa ja oppia lisää Hänen sanastaan. Mutta, täytyy muistaa, ettei usko perustu tekoihin. Ei siis lain alaisena vaan armon alaisena elän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312758- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121607Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671175
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611020
- 711003
- 2841