Eli millaista kristillistä elämää vietätte? Miten esim vietätte näin pyhäpäivää?
Monesti käytte kirkossa jne.?
Ihan mielenkiintoista tietää :)
Millaista elämää vietät?
5
276
Vastaukset
- vastaukseni
Käyn noin 15 kertaa vuodessa kirkossa. Nyt olen lähdössä perheen kanssa uimaan. Illalla käyn vähän netissä, saunassa, otan pari saunakaljaa ja vietän perheeni kanssa vähän aikaa, katsomme varmaan jonkun leffan. Ennen nukkumaan menoa luen pikkaisen Raamattua tai jotain muuta hengellistä.
Kaikenlaista sitä tulee tehtyä ja jotenkin näinhän se menee:
"Kaikki, mitä teette, se tehkää sydämestänne, niinkuin Herralle eikä ihmisille" Kol 3:23- Trubaduuri
Kristuksen opetuksien mukaista elämää. Kaiketi tiedät sen, jota se on. Kristus ei viettänyt pyhäpäiviä, syy on yksinkertainen, niitä ei ollut ja eikä ole vieläkään. Sillä jokainen päivä on Luojamme, taivaallisen Isän luoma ja yhtä arvokas Hänen silmissään! Niin Hän itse on vakuuttanut.
Elää kannattaa siis senkin mukaan, eikä tuhlata aikaa johonkin jonninjoutavaan.- Yksi lukija
Elämäni pohjautuu Raamattuun ja kymmeneen käskyyn. Teen normaalit päivärutiinit (tällä hetkellä en ole töissä, vaan sairaslomalla) tietysti, mutta pitämällä Raamatun mielessä. Luen hengellistä kirjallisuutta ja kuuntelen gospel-musiikkia, lähinnä nykyään. Luen Raamattua muutamia kertoja päivässä ja rukoilen illalla. Sekä päivällä "juttelen" välillä Jeesukselle, jos ahdistaa tms. Umpiuskovaisenko päivä? ;) Minulle Jeesus ja Jumala ovat tärkeitä ja pohjan antavia asioita elämässäni.
- Yksi lukija
Yksi lukija kirjoitti:
Elämäni pohjautuu Raamattuun ja kymmeneen käskyyn. Teen normaalit päivärutiinit (tällä hetkellä en ole töissä, vaan sairaslomalla) tietysti, mutta pitämällä Raamatun mielessä. Luen hengellistä kirjallisuutta ja kuuntelen gospel-musiikkia, lähinnä nykyään. Luen Raamattua muutamia kertoja päivässä ja rukoilen illalla. Sekä päivällä "juttelen" välillä Jeesukselle, jos ahdistaa tms. Umpiuskovaisenko päivä? ;) Minulle Jeesus ja Jumala ovat tärkeitä ja pohjan antavia asioita elämässäni.
Kirkossa käyn seurakunnassani n. 3-4 kertaa viikossa, siksi koska haluan olla lähellä Jumalaa ja oppia lisää Hänen sanastaan. Mutta, täytyy muistaa, ettei usko perustu tekoihin. Ei siis lain alaisena vaan armon alaisena elän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402