Miehet varattuja

kunnolliset hukassa

Tulin siihen tulokseen viime yönä miettiessä (kun en saanut unta), että kunnollista eli toista huomioivaa ja ajattelevaa sekä komeaa ja luonteeltaan mukavaa (kauneus on katsojan silmissä) sinkkumiestä ei voi löytyä enää. Tai ei löydy kuin vaikeasti jos se on mahdollista ylipäätään. "Kynnelle kykenevät" on varmaankin viety jo.

En halua olla baareissa, silloin kun menen se ei ole kivaa. ihmiset meluavat humalassa ja jotenkin likainen olo tulee siellä. Sopivaa ei ole kertaakaan edes näkynyt. "Nettideittailu" taas on inhottavaa sokkotreffailua (vaikka joku epäselvä kuva voi tulla), ja vastauksia ei saa välttämättä. Sellaista arvontaa. Täälläpäin miehet käy töissä, ovat kotona ja harrastavat kaverin kanssa jotain miehekästä ja se nainen on jo!

Ei siis voi olla mahdollista että jossain tapaa miehen. Siis sopivan. Myös he eivät liiku kaikissa paikoissa lainkaan, jossa voisi olla mahdollisuus tavata. Miksi minun pitäisi roikkua jossain baareissa jos se inhottaa? Miehet eivät mene kansanopiston kursseille näpertelemään, turha ehdottaa.

Saa tyytyä pompotteleviin miehiin tai jotain vastaavaa. :( Eilen taas kerran katselin kun parit ajoivat autoillaan ohi, näyttää aina yhtä kadehdittavalta. Ja ne yksinäiset miehet jota liikkuvat eivät taida olla rohkeita tai aktiivisia tutustumaan naisiin. Ujoja suomalaisia, niinkuin kaikki.

Tiedän jo seuraavan baarikerran kulun: en löydä sopivaa baaria, sitten kun löydän jonkun tai pari, istuskelen ja ei ole sopivan oloista seuraa tarjolla. Lähden kotiin.

50

5544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnolliset hukassa

Ja jos suomen asukasluvun jakaa eri ikäisiin, ja tämän alueen miehet kartoittaisi... ei miehet riitä, koska hyvät on viety kaiketi. Ei eletä missään euroopan "metropolissa" jossa on sitä väkeä tarpeeksi.

• kunnolliset hukassa

Toisinsanoen saa tyytyä ehkä johonkin epämääräiseen tai pompottelevaan suhteeseen. Tai jäädä vanhaksi piiaksi. Taikka muuttaa saksaan. Tuoko vuosien yrittäminen koskaan tulosta, kun ei sopivia näy; koska ovat varattuja.

• toisella kierroksella

alehintaan, koska yli puolet avioliitoista päättyy eroon. Joten eikun valkkaamaan. ;)

• Periaatteella...

...Ei löydy kunnollista, vapaata naista jolla ei jo olisi lapsia, pahoja traumoja vanhasta suhteesta, liikaa ennakkoluuloja miestä kohtaan niin että siihen voisi tutustua rauhassa ja vaikkapa rakastua!

• ei traumoja

Ei taaskaan pidä yleistää. Kyllä sellaisiakin naisia on vapaana, joilla ei ole lapsia eikä sen kummempia traumoja. Ja ihan tosissaan etsivät. Esim. minä olen sellainen :))))

Nainen 40

• Se...
        ei traumoja kirjoitti:

Ei taaskaan pidä yleistää. Kyllä sellaisiakin naisia on vapaana, joilla ei ole lapsia eikä sen kummempia traumoja. Ja ihan tosissaan etsivät. Esim. minä olen sellainen :))))

Nainen 40

...Sitten niin että ne lapset&traumat kulkee käsikädessä mukana...:)

• ei traumoja
        Se... kirjoitti:

...Sitten niin että ne lapset&traumat kulkee käsikädessä mukana...:)

No ei kai ihan noinkaan voi sanoa. Eiköhän se ole yksilöllistä.

Jännä juttu tuo "lapsia vai ei" -asia. Olen itse lapseton. Ehkä monet sanovat haluavansa lapsettoman naisen, mutta jotenkin meitä lapsettomia pidetään myös toisen luokan kansalaisina. Tässä yhteiskunnassa kun pitää olla ne pari muksua, että on "normaali". Lapsettomuuteni ei ole oma valinta ja aikoinaan se oli tosi kova pala, kun aina kyseltiin, että jokos niitä lapsia kohta....?

Ehkä silloin koin asian traumaattisena, mutta en enää. Olen jo aikoja sitten hyväksynyt sen tosiasian, että äitiys jäi kokematta. Miestä silti kaipaan rinnalleni :)

• Kierrättäjä

Valitan ettei onni suosinut tällä kierroksella ;-)

• yks mies

lähde täältä asunnosta mihinkään! Paitsi tietysti siwassa pitää käydä varusvarastoa täydentämässä

• DoS

itse olen sinkku jos kaikki sellaiset ovat varattuja?

• HFDPFHLHDFHFD

SAMAA MÄKIN MIETIN. EI MUSSAKAAN MITÄÄN NIIN PERUSTAVANLAATUSTA VIKAA OLE, ETTEN KENELLEKÄÄN KELPAIS.

• Eräs nainen

Saatat hyvinkin olla kunnollinen mies, mutta ulkonäöllä on myös suuri merkitys. Kuviasi katsottuani totesin ettet ole ainakaan minun tyyppiäni, sillä (mitenhän tämän nyt kauniisti sanoisi..) olet hyvin nuoren ja "pehmeän" näköinen kasvoiltasi. Tämä on kuitenkin vain oma henkilökohtainen mielipiteeni ja uskon että löytyy naisia, jotka pitävät ulkonäöstäsi, vaikka minuun se ei iskekään.

Älä ota kommenttiani liian vakavasti, mutta välillä kannattaisi myös ajatella realistisemmin (olen lukenut muitakin kirjoituksiasi näillä palstoilla). Ajattelin, että rehellinen kommentti voisi olla paikallaan, ethän pahastu :) Onnea tyttöystävän etsintään!

• Mäkin olin
        Eräs nainen kirjoitti:

Saatat hyvinkin olla kunnollinen mies, mutta ulkonäöllä on myös suuri merkitys. Kuviasi katsottuani totesin ettet ole ainakaan minun tyyppiäni, sillä (mitenhän tämän nyt kauniisti sanoisi..) olet hyvin nuoren ja "pehmeän" näköinen kasvoiltasi. Tämä on kuitenkin vain oma henkilökohtainen mielipiteeni ja uskon että löytyy naisia, jotka pitävät ulkonäöstäsi, vaikka minuun se ei iskekään.

Älä ota kommenttiani liian vakavasti, mutta välillä kannattaisi myös ajatella realistisemmin (olen lukenut muitakin kirjoituksiasi näillä palstoilla). Ajattelin, että rehellinen kommentti voisi olla paikallaan, ethän pahastu :) Onnea tyttöystävän etsintään!

Minä olin vielä alle kolmikymppisenä juuri tuollainen pehmeän ja kiltin näköinen kasvonpiirteiltäni, mutta nyt vasta yli kolkytvuotiaana on ruvennut flaksi käymään, kun kasvonpiirteet ovat miehistyneet. Kumma juttu sinänsä.

• kiribati
        Eräs nainen kirjoitti:

Eikö olisi reilumpaa, että silloin jos toisen kuvaa arvostelee niin laittaisi myös omansa arvioitavaksi? Nimettömänä ja kuvattomana on helppo arvostella muita, mutta löytyykö rohkeutta laittaa itsensä peliin? DoS on rohkea, pisteet hänelle siitä!

• DoS
        kiribati kirjoitti:

Eikö olisi reilumpaa, että silloin jos toisen kuvaa arvostelee niin laittaisi myös omansa arvioitavaksi? Nimettömänä ja kuvattomana on helppo arvostella muita, mutta löytyykö rohkeutta laittaa itsensä peliin? DoS on rohkea, pisteet hänelle siitä!

mutta jos hakee 60 vuotiasta niin en onneksi siltä näytä. Kiitos Kiribati =)

• DoS
        Eräs nainen kirjoitti:

että olen aina kuvissa ajanut esim parran. Jos nyt tulisit katsomaan livenä niin en ole niin babyface kun kuvissa eli ihan kunnon partaa on..Siksi toisekseen mieluummin olen ikäiseni näköinen kuin vaikka 40v. Ja vaikka sinä et pitäisi niin onneksi tukku naisia on ulkonäköäni kehunu. Olen myös seurustellut 7v itseäni vanhemman naisen kanssa, joten en nyt ihan yhtyisi sanoihisi..

• Eräs toinen nainen
        DoS kirjoitti:

että olen aina kuvissa ajanut esim parran. Jos nyt tulisit katsomaan livenä niin en ole niin babyface kun kuvissa eli ihan kunnon partaa on..Siksi toisekseen mieluummin olen ikäiseni näköinen kuin vaikka 40v. Ja vaikka sinä et pitäisi niin onneksi tukku naisia on ulkonäköäni kehunu. Olen myös seurustellut 7v itseäni vanhemman naisen kanssa, joten en nyt ihan yhtyisi sanoihisi..

...kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

• DoS
        Eräs toinen nainen kirjoitti:

...kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Sit en kelpaa teille kahdelle, suuri menetys kun muut kehuu :)

Ja vaikken kelpais kellekään niin ei siinä mitään uutta ole, että turha koittaa esim. masentaa tai vittuilla mulle :P Ei tollaset puheet mua hetkauta.

• minun ajatukseni!

"Miehet eivät mene kansanopiston kursseille näpertelemään, turha ehdottaa. "

Itseasiassa olen ajatellut mennä syksyllä parille mielenkiintoiselle kansanopiston kurssille vähän sillä idealla, että siellä saattaisi törmätä johonkin kivaan naiseen :)

Kannattaako? Mistä kursseiltä niitä 26-30-vuotiaita naisia löytää parhaiten? En siis olisi menossa pelkästään naisten vuoksi, vaan siellä on sellaisia kursseja, jotka kiinnostavat minua ja joissa ehkä voisi ollakin samanikäisiä naisia.

• kokeilla

jotain kielikurssia, niitten osanottajista 90% on naisia. Samalla oppisit myös uutta kieltä (tai kohentaisit vanhaa), mistä voi saada bonusta työelämässä. Ei ois siis yhtään hassumpi idea...

• pompotteleva mies

Heti alkuun totean, etten ole kunnollinen. Juon toisinaan kaljaa ja katson SubTV:tä. Olen lapsellinen kaappijuoppo silloin kun en ole kunnollinen. Lisäksi tykkään pompotella, koska naisen tehtävä on pyyhkiä pölyt kirjahyllystä sillä välin kun minä korjaan autoa ja tyhjennän vesikourut.

Tämä kaikki siis silloin kun en ole kunnollinen, työssä käyvä, veroja maksava rikosrekisteritön ja sukupuolitauditon suomalainen mies.

Seitsemäksi menen töihin. Olen siellä kolmeen, neljään, viiteen, kuuteen, riippuu päivästä. Silloin ei heilastella, koska työpaikkaromanssit ovat mielestäni myrkkyä ilmapiirille.

Tulen kotiin. Illalla käytän koirani lenkillä, ellei se ole vanhempieni luona hoidossa, missä se yleensä työmatkojen tai muuten kiireisten viikkojen aikana on. Jos koira ei ole kotona, menen yksin lenkille, silloin taasen puhu kellekään, olen lenkillä.

En käy baarissa, siellä on meluisaa ja haisee pahalle. Käyn kirjakaupassa ynnä muualla, yleensä aamupäivisin vapaapäivinä, shoppailen kuin pahinkin kaappiseksuaalivähemmistön edustaja verrattuna biltemalaisiin normi kansalaisiin. (baarikommentistani huomaa etten ole senkään osalta kunnollinen, että olen nipottaja sekä perfektionisti)

Kaupungilla liikkuessani käyn tilaisuuden tullen kahvilassa, enkä tarkoita esson kusikuppia vaan kahvilaa jossa myydään vain ja ainoastaan kahvia lisukkeineen, eikä Lasolia ja 95E:tä siinä sivussa.
      Toisinaan käyn myös teatterissa jos siellä on jotain kiinnostavaa.

Ainoat kerrat siis kun olen puheliaalla tuulella, ovat kirjakauppa, koiran kävelyttäminen ja kahvila. Muuten pidän suuni kiinni ja keskityn olennaiseen, kuten tässä roudan raiskaamassa ja tuulen pieksämässä maassa on tapana. En kuitenkaan huitaise ketään turpaan jos juttelemaan tulevat.

Ongelmani kuitenkin on, etten tahdo kirveelläkään löytää naista joka kunnioittaisi kehoaan sielunsa temppelinä ja Jumalan kuvana, ja lukisi lisäksi jotakin muuta kuin roskalehtiä eikä katsoisi Paris Hiltonin seikkailuja televisiosta ottaen oppia.

Matit löytävät kyllä mervinsä, mutta sivistyneet ja jonkinlaisen moraalin omaavat naiset ovat valitettavasti onnistuneet piiloutumaan lähes yhtä hyvin, elleivät paremmin kuin legendaariset, mystiset kunnolliset miehet.

• teit vaikutuksen

Upeaa tekstiä, tuollaiseen mieheen mielelläni tutustuisin ;)

• Elena

Minua taas ei kiinnosta yhtään minkä tahansa näköinen mies, jonka mielestä on olemasas naisten ja miesten tehtäviä. Niin ei kerta kaikkiaan ole. Minä saan rassata autoa jos haluan, ja miehen pitää piru vieköön siivota myös.

• Hossi
        Elena kirjoitti:

Minua taas ei kiinnosta yhtään minkä tahansa näköinen mies, jonka mielestä on olemasas naisten ja miesten tehtäviä. Niin ei kerta kaikkiaan ole. Minä saan rassata autoa jos haluan, ja miehen pitää piru vieköön siivota myös.

Saa tehdä miehen hommia jos haluaa mut mies saa tehdä naisten touhuja jos sitä huvittaa !

• ON TS

JOTAIN PAHASTI VIALLA KOSKA OLET VAPAA!?

• Tunteellinen sinkkumies

Mä ainakin täytän etsimäsi peruskriteerit, tosin toi komeus on katsojan silmistä kiinni. Ainakin urheilen ja pidän ulkonäöstäni huolta. Mutta kyllä kuvailemasi miehiä on paljon vapailla markkkinoilla mutta se löytäminen onkin sitte toinen juttu. Ei toi löytäminen näköjään oo naisilla sen helpompaa kuin miehilläkään vaikka näin yleisesti luullaan.

Vinkkinä sanoisin, että älä tuhlaa aikaa ja rahaa niihin baarireissuihin kerta et sillä viihdy. Baariympäristö ei ole kovin optimaalinen uusien ihmissuhteiden luomiselle. Mielestäni paremmat mahdollisuudet on nettideiteissä jos vaan tietää mitä hakee ja laatii ilmoituksen huolella. Jos jättää kuvan ilmoituksesta pois niin silloin saa todennäköisemmin yhteydenottoja sellaisilta, jotka ovat susta aidosti kiinnostuneita.

• sitten

Miksi sitten roikut täällä sinkkupalstalla jos asiat järjestyvät sinulla noin helposti?

• tepi79

Luuletko että kaikki miehet käyvät baareissa mielellään? Isolle osalla miehiä baarit ja ryyppääminen ovat mitä vastenmielisintä, mutta pakko sinne on mennä jos naisia haluaa tavata. Ei Suomalaiseen kulttuuriin kuulu että tuttavuutta tehtäisiin jossain muualla.

• Pikkukaupungin poika

Tässä melko pienessä kaupungissa, missä asun, on eräs baari, jossa käy viikonloppuisin paljon 25-40 v. porukkaa, ja lähes poikkeuksetta asiakaskunnasta on aina miehiä noin 2/3 - 3/4. Naisille tämä tietysti tietää mukavasti valinnanvaraa, mutta miehille tilanne on ikävämpi. Toisaalta, jos ei kauheasti juo ja pukeutuu hyvin, se lisää kyllä mahdollisuuksia kiinnissttä naisen huomio.

• tepi79
        Pikkukaupungin poika kirjoitti:

Tässä melko pienessä kaupungissa, missä asun, on eräs baari, jossa käy viikonloppuisin paljon 25-40 v. porukkaa, ja lähes poikkeuksetta asiakaskunnasta on aina miehiä noin 2/3 - 3/4. Naisille tämä tietysti tietää mukavasti valinnanvaraa, mutta miehille tilanne on ikävämpi. Toisaalta, jos ei kauheasti juo ja pukeutuu hyvin, se lisää kyllä mahdollisuuksia kiinnissttä naisen huomio.

Naisten ei tarvitse käydä yhtä usein baareissa mitä miehet ja silti he saavuttavat yhtä hyvä, ellei paremmatkin, mahdollisuudet löytää kumppani.

Mistä tämä sitten johtuu? Nainen voi illan aikana vastaanottaa iskuyrityksiä vaikka kuinka monelta mieheltä. Hän voi sitten jatkaa tutustumista kiinostavien tapausten kanssa.

Mies sensijaan voi yrittää illan aikana korkeintaan paria kolmea naista. Jollei onnistu, niin seuraava mahdollisuus tulee vasta kenties seuraavalla baarikerralla. Jos mies yrittää useampaa naista illan aikana, hän saa helposti "yrittää kaikkia" -miehen maineen ja harva nainen haluaa tälläiseen tutustua.

• aloittaja

Mutta ongelma on siinäkin, että tämän alueen miehet eivät käy baareissa välttämättä lainkaan. Paitsi no kerran pari vuodessa... Olen seurannut menoa ja luulen vahvasti että näin olisi.

Ei ole pakko juoda. Voi ottaa vettä tai jotain sellaista.

• aloittaja.

Mutta ongelma on siinäkin, että tämän alueen miehet eivät käy baareissa välttämättä lainkaan. Paitsi no kerran pari vuodessa... Olen seurannut menoa ja luulen vahvasti että näin olisi.

Ei ole pakko juoda. Voi ottaa vettä tai jotain sellaista.

• Grove Inc.
        tepi79 kirjoitti:

Naisten ei tarvitse käydä yhtä usein baareissa mitä miehet ja silti he saavuttavat yhtä hyvä, ellei paremmatkin, mahdollisuudet löytää kumppani.

Mistä tämä sitten johtuu? Nainen voi illan aikana vastaanottaa iskuyrityksiä vaikka kuinka monelta mieheltä. Hän voi sitten jatkaa tutustumista kiinostavien tapausten kanssa.

Mies sensijaan voi yrittää illan aikana korkeintaan paria kolmea naista. Jollei onnistu, niin seuraava mahdollisuus tulee vasta kenties seuraavalla baarikerralla. Jos mies yrittää useampaa naista illan aikana, hän saa helposti "yrittää kaikkia" -miehen maineen ja harva nainen haluaa tälläiseen tutustua.

Pakko kerrankin kompata, vaikka minusta suurin osa miesten baaristooreista on aivan bshttia, edellinen kyllä pitää paikkaansa.

Tulipahan todistettua viime viikonloppuna, että kyllä ne naisetkin voivat saada "yrittää kaikkia" maineen. En ole tosin aivan vastaavaa koskaan ennen nähnyt. Ko. nainen oli varmasti monen miehen unelma ulkonäön suhteen, mutta käytös oli älyttömintä ikinä. Parin tunnin aikana hän kävi tekemässä itseään tykö ainakin kymmenelle eri miehelle. Eihän sitä kukaan vakavasti ottanut, nauroivat vaan. Antoivat tosin kähmiä itseään :/ Siinähän se baarireissu mukavasti meni tämän naisen edesottamuksia katsellessa.

Olen huomannut, että mitä harvemmin käyn baarissa, sen paremmat mahkut on saada miehistä jutteluseuraa. Jos laahaa luitaan joka viikonloppu baarissa, alkaa kuulua jo kalustoon. Isommissa kaupungeissa voi toki aina vaihtaa maisemaa, mutta pikkukaupungin vaihtoehdot on vähissä.

• felihiua

kaikki on kysymys paikasta. location,location, location.

paha sanoa, mutta mita pienemmassa paikassa asut, sita todennakoisempaa on sinkkuuntuminen.Ja Suomi jo kokonaisuudessaan on maana harvaanasuttu, vaivaisen 5 miljoonan asukkaan "maaseutu".

itsekin mietin elaman tyhjyytta, elin vuosikausia sinkkuna. Muutin ulkomaille suuren luokan kaupunkiin. kas kummaa, ehdin perati kuukauden olla yksikseni, kun treffeja alkoi ilmaantua ja sita kautta useampikin erittain varteenotettava ehdokas. ja niista sitten se paras , tietysti. En ikina olisi taman tasoiseen mieheen tormannyt pienessa Suomessa!

summa summarum, jos oikeasti, siis aikuisten oikeasti , haluat sinkkuudesta eroon AP, niin on todella vakavasti mietittava suurempaan kaupunkiin muuttamista. mutku mutku on kiva tekosyy, mutta siina on valitettavasti faktat.

• Miksi?

Miksi sitten roikut täällä sinkkupalstalla jos asiat järjestyvät sinulla noin helposti?

• aloittaja.

Mihin maahan muutit muuten? Itselleni tulisi mieleen saksa, ranska tms. Hankalinta on se että olen maaseudun suunnalla viihtyvää sorttia, vaikka nyt kaupungissa asunkin. =)

• felihiua
        Miksi? kirjoitti:

arvasin etta joku heittaa seuraavaksi tuon :)

samasta syysta kayn huvikseni talla palstalla joskus kuin te sinkut kaytte parisuhde palstalla!
        muistuupa taas mieleen mita pitaa arvostaa.

• eri tyyppi
        felihiua kirjoitti:

arvasin etta joku heittaa seuraavaksi tuon :)

samasta syysta kayn huvikseni talla palstalla joskus kuin te sinkut kaytte parisuhde palstalla!
        muistuupa taas mieleen mita pitaa arvostaa.

mutta en koskaan menisi parisuhdepalstalle, kun ei kiinnosta pätkääkään..
        Tuskinpa muitakaan sinkkuja, no mene ja tiedä.

• Hossi

Olla varattuja !

Me vaan ihmettelemme, katselemme maailman menoa sekä nautimme omasta elämästämme täysin siemauksin. Mielessä ehkä hiljaa haaveillen jos sitä vaikka joskus sattuisi johonkin varteenotettavaan ehdokkaaseen törmäämään.

Vietämme vapaa-aikaa baareissa pitäen hauskaa, ystävinen kanssa nauttien hyvästä seurasta sekä harrastusten parissa täyttäen tuota ylimääräistä aikaa mikä arjen riennoilta jää jäljelle.

Täällä me ollaan oven ulkopuolella lähempänä kuin luuletkaan mut kuitenkin niin kaukana !

• mies-55

Kuka puhuu, mistäpäin Suomea puhuu, ikä, jne...

Moni täälläolija on käsittääkseni jo ns "toisella kierroksella" -kuten minäkin, moni harmittelee olotilaansa ja "puhuu" ilman rekisteröityä nimimerkkiä. Kukapa kyseiseen kirjoittelijaan saa yhteyttä? ja miten?? - kyllä siinä sitten saa marmattaa omaa kohtaloaan. Yritetään olla loogisia ja toimia niin että sinuunkin voi saada yhteyden, rekisteröi nimimerkkisi kuten minä ja moni muu.
      Tässäkin keskustelussa on jo 25 kommenttia ja minä olen vasta toinen joka käyttää rekisteröityä nimimerkkiä, -liikaa ujoutta vai mistä johtuu? Kyllä siinä sitten saa harmitella olotilaansa kun ei ole mitään mistä kukaan voisi ottaa kiinni yhteyden saamiseen??? ja ?

• aloittaja.

Länsisuomen puolelle menee, alle 30v.

• Itsellänikin tuota niukkuutta kehissä, mutta olen sentään rekisteröitynyt ja silloin kun tuntuu aihe sellaiselta johon omaakin kommenttia on kiva laittaa, niin en epäröi omalla nimimerkilläni tulla esiin.
        Marmatuksia olen pyrkinyt myös välttämään, sillä kyllä elämässä aina ilonkin aiheita löytyy:)Myös täällä netissä.

• timo.j

ei se varmaan ihan noinkaan ole.samallalailla me miehet ajatellaan.Tyyliin,että kaikki parhaat on varattuja jne.
      kaiketi siinä on sattumalla pirun iso rooli,että syntyy uusi toimiva ihmissuhde.ja vapaina on varmasti niin hyviä miehiä kuin naisiakin,eivätpähän vaan ole törmänneet oikeanlaiseen ihmiseen.
      itsellenikin kelpaisi aito oikea rakkaus,mutta ei sellaista tuosta vaan tipahda,eikä asiaa taida auttaa ihmisiin järjestelmällisesti tutustumnenkaan.rakkaus tulee,kun on tullakseen.
      en itseänikään pidä mitenkään perustavanlaatuisesti viallisena,päin vastoin,mutta eri ihmiset ajattelee erilailla ja arvostavat eri asioita.jos olisin nainen,niin minä kyllä kelpaisin miehentyyppiseksi itselleni.mutta enhän voi tietää ajattelisinko naisena samallalailla ja voisin pitää itseäni huononakin miehenä.
      onnea.

• minäkin itselleni

"en itseänikään pidä mitenkään perustavanlaatuisesti viallisena,päin vastoin,mutta eri ihmiset ajattelee erilailla ja arvostavat eri asioita.jos olisin nainen,niin minä kyllä kelpaisin miehentyyppiseksi itselleni."

Aika hauskaa. Eiköhän lähes kaikki pidä itseään niin hyvänä tyyppinä, että kelpaisi itselleen..;)
        Kuka myöntäisi itsessään olevan isoja vikoja? Oletko kysynyt yhdeltäkään naiselta, mitä he sinusta ajattelevat?

Nainen

• aloittaja.

Ehdokkaisiin törmääminen on ongelmani. Missä, milloin ja miten. :) Mutta elämä tuo jos tuo.

• timo.j
        minäkin itselleni kirjoitti:

"en itseänikään pidä mitenkään perustavanlaatuisesti viallisena,päin vastoin,mutta eri ihmiset ajattelee erilailla ja arvostavat eri asioita.jos olisin nainen,niin minä kyllä kelpaisin miehentyyppiseksi itselleni."

Aika hauskaa. Eiköhän lähes kaikki pidä itseään niin hyvänä tyyppinä, että kelpaisi itselleen..;)
        Kuka myöntäisi itsessään olevan isoja vikoja? Oletko kysynyt yhdeltäkään naiselta, mitä he sinusta ajattelevat?

Nainen

toki tiedän monenkin naisen mielipiteen itsestäni,ne vaihtelevat laidasta laitaan.

Kyllä minä ainakin myönnän huonotkin puolet itselleni,enkä pidä itseäni maailman hienoimpana tyyppinä.Mutta en järin huononakaan.

• timo.j
        minäkin itselleni kirjoitti:

Nainen

toki tiedän monenkin naisen mielipiteen itsestäni,ne vaihtelevat laidasta laitaan.

Kyllä minä ainakin myönnän huonotkin puolet itselleni,enkä pidä itseäni maailman hienoimpana tyyppinä.Mutta en järin huononakaan.

• timo.j
        aloittaja. kirjoitti:

Ehdokkaisiin törmääminen on ongelmani. Missä, milloin ja miten. :) Mutta elämä tuo jos tuo.

niin.elämä tuo jos tuo.Ehdokkaiden määrä ei välttämättä ole verrannollinen lopputuloksen laatuun.

• sentään hyvä..
        timo.j kirjoitti:

niin.elämä tuo jos tuo.Ehdokkaiden määrä ei välttämättä ole verrannollinen lopputuloksen laatuun.

että on ehdokkaita, joista voi sitten valita ;)
        Onko rimasi kenties kovin korkealla?

• .........

laihduttaa pari kiloa tai ostaa parempi ulkönäkö niin ehkä saat komean miehen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      228
      4407
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      73
      2856
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2393
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1369
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      65
      1043
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      850
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      844
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe