Parhaat genret

diapolos

joo, sori spämmi : <

Vaan onkos täällä genrejä, joiden edustajista palstalaiset pitävät muita enemmän?



Tässä omia genrejä, joiden elokuvia katson siis plkän genren takia.

Cannibaali elokuvat: En ole kyllä nähnyt kuin alle 10, mutta kaikki ovat olleet kiehtovia. Ehkä koska ovat elokuva maailman kielletyintä hedelmää.

Zombie elokuvat: Jos vanhempia tapauksia ei oteta mukaan, ovat kaikki näkmäni hyviä tai kiehtovia. Tai no Revence of the Bloody bill oli paskaa. Huonointa tässä genressä on että olen nähnyt jo kaikki parhaat : <

Vamppyyri elokuvat: Näitäkin tulee huimasti katsottua, vaikka suurin osa onkin pettymyksiä. Kun Zombie elokuvista löytyy paljon mestariteoksia, Vamppyyri elokuvista keskivertoa parempia tulee mieleen vain Legend of the Golden Vampires, Lost boys, Carpenterin Vampires ja Coppolan Dracula. Joku Veren vangitkin, jolta odotin paljon, oli katsomisen arvoinen ainoastaan hyvän näköisten mies näyttelijöiden takia.

Apocalyptinen scifi: Liian vähän näitä näkee. Mitä nyt pari animea, Vesimies, pari hammerin tuotosta ja Mad Maxit. KAikki ydin sodan jälkeen tapahtuneisiin miljöihin perustuvat elokuvat ovat niitä, joita eniten vesikielellä haluaisin katsella.

Sukellusvene-elokuvat: Punaisen lokuakuun metsästys, Das boot ja U571, mikä näissä kiehtoo?

Hong Kong toiminta: Parasta toimintaa. Tarviiko muuta sanoa.

Saksalainen ja Venäläinen sotaelokuva: Jotai ihan muuta kuin Jenkki patriotismi. Muutenkin amerikkalaisebn ylitarjonnan vuoksi Saksalainen ja Venäläinen materiaali kiehtovat enemmän. Oikeastaan ylipäätänsä Eurooppalainen.

7

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zombie-elokuvat White Zombiesta lähtien, vaikkakin nämä Romerozombiet ovatkin sydäntä lähimpänä!

      Jokin vain herättää kiinnostusta näissä ihmisen näköisissä, mutta niin ihqu epäinhimillisissä olennoissa.
      Zombius on eräänlainen elämään pettyneen ihmisen ihannetila, nirvana - ei tunteita, ei ajatuksia, ei toiveita eikä intohimoja, vain puhdas verenhimo!

      Ja ne jotka zombieista selviävät ovat elämänsä ansainneet, ainakin sen hetken kuin nurkan takaa hiipii äänetön tappaja silmissään tyhjä katse!

      http://www.youtube.com/watch?v=gZB7JLgpHoI

      Ps. Muistakaa käydä ostoksilla!:)

    • PinkCatz

      Oletkos nähny leffan Ravenous? Mitä pidit siitä?
      Tai Dead Meat...
      Kummatkin siis zombie leffoja... :)

      • PinkCatz

        Tuo edellä mainittuhan on siis KANNIBAALI elokuva...heh... My mistake... :)


      • diapolos
        PinkCatz kirjoitti:

        Tuo edellä mainittuhan on siis KANNIBAALI elokuva...heh... My mistake... :)

        Hyviäkin?


      • PinkCatz
        diapolos kirjoitti:

        Hyviäkin?

        kuuluu mun suosikkeihin...
        Siinä on pääosassa Guy Pearce ja Robert Carlyle...ym. muita hyviä vähemmän tunnettuja näyttelijöitä... Suosittelen sitä lämpimästi...

        Toi Dead Meat on enemmän sellainen splätteri että aivot ja veri lentää... Katsottava...


      • diapolos
        PinkCatz kirjoitti:

        kuuluu mun suosikkeihin...
        Siinä on pääosassa Guy Pearce ja Robert Carlyle...ym. muita hyviä vähemmän tunnettuja näyttelijöitä... Suosittelen sitä lämpimästi...

        Toi Dead Meat on enemmän sellainen splätteri että aivot ja veri lentää... Katsottava...

        Oon nähnyt Ravenouksen, mutta en englannin kielistä nimeä muistanut. Erämaa syö miestä nimellä tuli televisiosta. Olihan toi hyvä elokuva. "Muhennosta majuri Noxin tapaan".


      • PinkCatz
        diapolos kirjoitti:

        Oon nähnyt Ravenouksen, mutta en englannin kielistä nimeä muistanut. Erämaa syö miestä nimellä tuli televisiosta. Olihan toi hyvä elokuva. "Muhennosta majuri Noxin tapaan".

        Joo se on ihan sairaan hyvä leffavvaikka siinä ei sillä ihmissyönnillä sillai mässäilläkään että revittäis hampailla ihmisestä lihaa irti...
        Se elokuva pelaa enemmänkin sillä tunnelmalla... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe