"Naispapitar" Ongelma Afganistanissa

Tosi on

    Onneksi tässä asiassa EU-Suomi ja sen ohjaama valtionkirkkolaitoksen evlut 2007 suuntaus, tekee viisaamman päätöksen olla lähettämättä "naispapittarta" Afganistaniin.



Jopa Afgaanit voivat olla asiasta onnellsia koska Jumalan tahto on kuitenkin että perheessä mies on pää, varas tulee aina varastamaan tuhoamaan ja tappamaan. Eikä siellä Afganistanissa jaeta naisille äitiys pakkauksia, tai pohjoismaista sosiaali turvaa eikä siellä ole ehkäisyä saatavilla niinkuin "villissä pohjolassa" .


Vaikka evankeliumin julistaminen on hyvä ja toivottava asia koko 10/40 alueella, niin ei siltikään saa hajoittaa toisten perheitä. Vaikka suomessa lähes puolet avioliitosta hajoaa, ja elämme jumalattomassa yhteiskunnassa, jossa valtionkirkkolaitokseen kuuluvat johtaja ja ateisti johtajat vainoo sortaa köyhällistöä ja köyhällistö kristittyjä.


Afganistanissa naispappi on todellinen yhteiskunnallinen arjentason ongelma, aivan kuin muuallakin maailmassa ihmisten keskuudessa jotka uskovat Raamatun sanaan eikä myy Raamatun saanaa pois, niinkuin porttokirkkolaitos (jer.51:6-9 ja 2.kor.6:14-18 ja ilm.18:4-5)


Naispappeutta ei ole Jumalan seurakunnan opetuksessa, muilla on ties mitä opetusta, sana on ja pysyy se on tulessa koeteltu.

1.moos.3:16
1.kor:11
1.kor:14. 33-35
1.tim.2:8-15
1.tim.3:12
ef.5.22_33
1.piet.3:5-7
kol.18




http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?i d=1408575

5

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupeli!

      Mitä ihmettä oikein sönkötät... Raamatussa ei koskaan kielletä naispappeutta, ja jos Paavali sanoikin, ettei halua nähdä naisen opettavan, niin se oli Paavalin oma mielipide, josta useimmat SIVISTYNEET ja AJATTELEVAISET nykyihmiset ovat kohteliaan eri mieltä...

      Ja miten niin Suomi on jumalaton yhteiskunta jossa ihmisiä sorretaan. Suomen yhteiskuntajärjestyksessä ei ole mielestäni mitään vikaa, ja lainsäädäntömme on mitä toimivin. Täällä ei juurikaan "sorreta" ihmisiä, mitä sillä sitten tarkoititkin.

      Mutta no... ainahan löytyy valittajia joka lähtöön. Ei kai niistä mihinkään pääse. Ärsyttää vaan kun ne tuppaavat aina lainaamaan Raamatusta säkeitä, jotka joku toinen voisi tulkita ihan päinvastoin.

      • Älä naurata

        Voin näin varakkaana ateistina ja sivusta seuraajana sanoa että kyllä täällä suomessa köyhiä sorretaan. Se että itsellä menee hyvin ei pitäisi sokaista sille joillakin menee huonosti. Mielenterveysongelmien laajuus ja itsemurhatilastot kertovat paljon. Näiden ongelmien korjaamiseksi rukoilu olisi lopetettava ja ruvettava käytännön toimiin. Niin todellakin lässytys naispappeudesta rupeaa ottamaan päähän, kun olisi huomattavasti merkittävimpiäkin kitinän aiheita tässä maailmassa.


      • juupeli!
        Älä naurata kirjoitti:

        Voin näin varakkaana ateistina ja sivusta seuraajana sanoa että kyllä täällä suomessa köyhiä sorretaan. Se että itsellä menee hyvin ei pitäisi sokaista sille joillakin menee huonosti. Mielenterveysongelmien laajuus ja itsemurhatilastot kertovat paljon. Näiden ongelmien korjaamiseksi rukoilu olisi lopetettava ja ruvettava käytännön toimiin. Niin todellakin lässytys naispappeudesta rupeaa ottamaan päähän, kun olisi huomattavasti merkittävimpiäkin kitinän aiheita tässä maailmassa.

        Ihmiset tuntuvat aiva väittävän, että köyhiä sorretaan, mutta eivät koskaan pysty antamaan kunnon esimerkkejä... Suomessa on yksi maailman parhaista sosiaaliturvajärjestelmistä, ja kurjimmallakin suomalaisella köyhällä on mahdollisuus elää ylellisemmin kuin esim. amerikassa monilla katupummeilla, joilla ei yksinkertaisesti ole kotia tai paikkaa jossa yöpyä. Toisinaan tuntuu melkein siltä, että Suomen hyvinvointijärjestelmä on menossa vähän turhankin pitkälle, joten on aivan turha ruveta sitä väittämään mitenkään sortavaksi...

        Ja mitä tulee itsemurhatilastoihin, niin ne johtuvat kaiketi masennuksesta tai jostakin muusta olemattomasta vaivasta. Itse en ole koskaan ollut masentunut, enkä usko masennukseen... (tyyliin: A: Olen surullinen. B: Miksi? A: En tiedä. Olen vain masentunut... Taidan ampua itseni.) Ei. En kerta kaikkiaan usko siihen, että joku on jatkuvasti surullinen ilman syytä. Jos on, niin silloin on päässä jotain vikaa ja pahaa sellaista.


      • päässäsi
        juupeli! kirjoitti:

        Ihmiset tuntuvat aiva väittävän, että köyhiä sorretaan, mutta eivät koskaan pysty antamaan kunnon esimerkkejä... Suomessa on yksi maailman parhaista sosiaaliturvajärjestelmistä, ja kurjimmallakin suomalaisella köyhällä on mahdollisuus elää ylellisemmin kuin esim. amerikassa monilla katupummeilla, joilla ei yksinkertaisesti ole kotia tai paikkaa jossa yöpyä. Toisinaan tuntuu melkein siltä, että Suomen hyvinvointijärjestelmä on menossa vähän turhankin pitkälle, joten on aivan turha ruveta sitä väittämään mitenkään sortavaksi...

        Ja mitä tulee itsemurhatilastoihin, niin ne johtuvat kaiketi masennuksesta tai jostakin muusta olemattomasta vaivasta. Itse en ole koskaan ollut masentunut, enkä usko masennukseen... (tyyliin: A: Olen surullinen. B: Miksi? A: En tiedä. Olen vain masentunut... Taidan ampua itseni.) Ei. En kerta kaikkiaan usko siihen, että joku on jatkuvasti surullinen ilman syytä. Jos on, niin silloin on päässä jotain vikaa ja pahaa sellaista.

        SINUN päässäsi on SUURI vika!


      • juupeli!
        päässäsi kirjoitti:

        SINUN päässäsi on SUURI vika!

        Onkohan noin...? Ei kyllä minun mielestäni. Mutta perustele nyt tuo syytöksesi, kenties onnistut vakuuttamaan minut ja saat minut parantamaan tapani. Vaikka itse kyllä uskon että saat minut uskomaan asiaani entistä voimakkaammin kömpelöillä ja täysin totuudettomilla yrityksilläsi (mikäli niitä edes tulee) saada minut näyttämään jollain tavalla pahalta/typerältä ihmiseltä.

        Suosittelisin kyllä luovuttamaan suosiolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe