...kun eihän tänne palstalle saa vastauksiaan lähetettyä!!!
Olen yrittänyt koko illan vastailla kysymyksiini, mutta aina ne jumivat johonkin.
Myös aihelistassa näkyy, että vastauksia on tullut 10, mutta minulla näkyy koneella vain 4, vaikka miten päivitän sivua.
Jos tämäkään viesti joskus tulee ruutuihin näkymään, niin kertokaat muutkin, että onko tämä ihan normaalia. Vai rankaiseeko joku jumalista minua pakanallisista viesteistä?
Taitaa koko portaalin kapasiteetti kulua joihinkin chatteihin, vai missä nyt mättää?
Hermot tässä joka tapauksessa menee... ***kele!!!
Keskustelu on aika hankalaa...
3
237
Vastaukset
- miehänsevaan
"Vai rankaiseeko joku jumalista minua pakanallisista viesteistä? "
Kaikki viestisi ovat tuomitut ikuiseen kadotukseen. Se on kuule nyt tehtävä parannus, siinä ei muu auta! Sinua ja muitakin on ilmeisesti kohdannut palvelunestovitsaus. - Admira
Välillä on pitnyt vetää hermosauhut, kun odottaa, että saa viestin auki. Olen pariin otteeseen kirjoittanut palautetta, kun tämä mylly oli pitkään ihan tukossa ja on se sen jälkeen jotenkin toiminut, mutta välillä hidastelee. En niinkään tätä keskustelupalstaa harmittele, mutta jos ei sähköpostille pääse, niin se on jo ikävämpi juttu. Niillä ei ole tarpeeksi kapasiteettia, tiedä sitten miksi ei.
rukoilla odottaessaan tai jos se ei luonnistu, niin sulkee vaan koneen ja lähtee ulos ihmisten luo, vaikka torikahville...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34795