pillereiden aloittamisesta...

hephep.
aloitin pillerit normisti eli ekana vuotopäivänä. olen käsittänyt, että menkkojen pitäis loppua samantien, mutta nyt on kolmas päivä ja vuotoa tulee yhä. mikä on fakta, kuinka pian loppuvat vai olisko tosiaan pitänyt loppua jo?
2206
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Vuodon ei pidä loppua saman tien. Se _saattaa_ loppua, mutta ihan yhtä hyvin se voi myös jatkua normaalin ajan tai vaikka huomattavasti pidempäänkin. Ei ole mitenkään epätavallista, että pillereitä aloittaessa vuotoa jatkuu vaikka koko ensimmäisen liuskan ajan tai kauemminkin.

Äänestä
  • okok, kiitos.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Nimetön kirjoitti:

hephep.
aloitin pillerit normisti eli ekana vuotopäivänä. olen käsittänyt, että menkkojen pitäis loppua samantien, mutta nyt on kolmas päivä ja vuotoa tulee yhä. mikä on fakta, kuinka pian loppuvat vai olisko tosiaan pitänyt loppua jo?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu