Eli onko tuo sisäleikkipuisto jo auki? Ja millainen on, onko siellä pienemmälle (1 ja 3v.) mitään vai pelkkiä tietokonepelejä vaan???
Villen viidakko
4
1451
Vastaukset
- laardilasse
Melko tönkköä suomea tuolla sivustolla. Mikä juttu toi oikeen on?
- villen viidakon naapuri
=)...sivujen kieli on hieman "tönkköä" koska
niiden pitäjä on kotoisin Hollannista.
Viidakko on noin 600 neliöinen sisäleikkipuisto johon kuuluu kiipeilyrakennelma pallomerineen ja liukumäkineen.. rakennelma on noin 3 ikäisille(pienemmät huoltajan kanssa)...viidakossa myös mini koris/fudiskenttä..lapsille tarkoitettuja ilmaisia kosketusnäyttöpelejä ym. kauppa ja viihtyisä kahvila jossa esim.vanhemmat voi odotella rauhassa......vauvoillekkin tulossa oma alue.
avajaisista ilmoitetaan netissä ja paikallislehdessä...
- Anonyymi
Öö onko tätä paikkaa enää olemassa kun tekis mieli käydä mut oon 12 joten pääseekö sinne vielä 12v😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1091001
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830